Sucre Opublikowano 29 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Maja 2014 Witam, dawno nie gościłem w dziale PSB więc czas to nadrobić. W ostatnim upalnym tyg. znajomy poprosił mnie żebym zajął się jego B4 cabrio. Ochoczo zgodziłem się bo darzę sympatią i bardzo podoba mi się ten model. Po odebraniu auta odniosłem złudne wrażenie że będzie bułka z masłem, niestety tak nie było co zobaczymy później na zdjęciach. Do korekty użyłem megsowej 101 na żóltym padzie hex z flexi, następnie antihologram na żółtym 3m i jako finisz również antihologram na niebieskiej 3m. Później eraser i jako wisienka na torcie AF Rejevunate i AF Spirit. Myślałem nad HDC i Glasurem ale wiedziałem że nie będzie się miał kiedy wypocić. W takim stanie był lakier, tutaj akurat maska, świeżo malowana więc nie jest źle Błotnik też chyba świeżo malowany A tutaj już mamy inwencję twórczą jakiegoś polermistrza Nie ma to jak porządne malowanko Reszta lakieru nie wyglądała na pierwszy rzut oka najgorzej Koniec narzekania, bierzemy się za cięcie....tutaj było jeszcze gorzej. Typowy sticky paint. Pasta się rollowała ale najgorsze były zasychające placki pasty. Raz że nie chciały spolerować się mikrofibrą, a dwa że jak już zeszły to zostawiały mikroryski. Zdjęcia skończonego samochodu jeszcze w hali To co tygryski lubią najbardziej, zdjęcia w pełnym słońcu Koniec końców uważam że wyszło całkiem sympatycznie, na pewno nie wszystko zeszło ale cieszy oko
deny Opublikowano 29 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Maja 2014 Bardzo ładny efekt końcowy. Dobra robota!
biznes365 Opublikowano 29 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Maja 2014 Lakierek Mi brakuje jeszcze zaczernionego dachu do całokształtu.
escimo Opublikowano 29 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Maja 2014 Dach faktycznie przestał pasować do auta Jak zwykle, świetna robota!
ad.am Opublikowano 30 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Maja 2014 Ochoczo zgodziłem się bo darzę sympatią i bardzo podoba mi się ten model. Zatkało mnie w pierwszej chwili, bo moja myśl była zgoła inna Fajnie Ci wychodzą te autka ps. będzie relacja z Taty?
woof Opublikowano 30 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Maja 2014 przepiękne! to jest właśnie dobra droga. Pogratuluj właścicielowi takiego auta i takiego utrzymania oczywiście robota pierwsza klasa
DaV Opublikowano 30 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Maja 2014 Nie lubię audi ale ten model zarówno jak i twoja praca bardzo mi się podoba
NATAX Opublikowano 31 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 31 Maja 2014 pozdrawiam piękne auto, mam pytanie tak sie składa że planuje zakup takiego klasyka kabrio myśle właśnie nad audi i nad golfem 1 może kilka słów napiszesz o aucie jak wygląda z częściami w kwesti cenowej no i ogólnie mocne i słabe strony dzięki
marker Opublikowano 31 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 31 Maja 2014 Nie masz problemów z blacharką, możesz rozważyć zakup bezproblemowego diesla do Cabrio, ewentualnie wrzucić 1.8 T, części tanie.
Damianldz Opublikowano 31 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 31 Maja 2014 Super robota , widać że wersja tez dobra . Odnośnie 80 jak cabrio na weekendy to tylko v6 . Części w bardzo dobrych cenach , ale eksploatacyjne , bo jeżeli bd chciał dorzucić coś do swojej z lepszej wersji czyli soczewki , skóra czy coś to się mocno rozczarujesz ceną. Odnośnie blachy to jeżeli nie była bita to to auto nie zna pojęcia rdza . Ceny fajnych cabrio zaczynają się od 13 tys w górę , te poniżej 10 tys zł to w 97% kompletne szroty
Dystrybutor e36ace Opublikowano 1 Czerwca 2014 Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 1 Czerwca 2014 sie składa że planuje zakup takiego klasyka kabrio myśle właśnie nad audi i nad golfem 1 może kilka słów napiszesz o aucie jak wygląda z częściami w kwesti cenowej no i ogólnie mocne i słabe strony dzięki tak się składa że mam takie na sprzedaż 2,6 V6 Dobra robota lakier ładnie odżył
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się