MCK Posted March 4, 2014 Report Share Posted March 4, 2014 Czołem, kolejny projekt z sierpnia 2013r. - Audi RS4 z 420KM silnikiem 4.2 V8 Przedni zderzak nadawał się jedynie do lakierowania, ale jakoś go tam ogarnąłem Niestety w końcowym dniu niebo było zachmurzone i nie było jak pokazać efektu... Przygotowanie karoserii: * Pre-wash VP Snow Foam + Citrus Pre-wash od VP * Mycie na 2 wiadra szamponem Dodo Juice Born To Be Mild + rękawica CarPro * VP Snow Foam 1:5 na owady * Pędzelkowanie z APC * Dekontaminacja i deironizacja z Meguiar's Bug & Tar Remover (nie polecam), glinką VP (jako lubrykant woda z GC) i Iron.X * Suszenie Fluffym Koła: * APC 1:10 + pędzelek * Iron.X * Meguiar's B&T Remover * Karta plastikowa do usuwania kleju po ciężarkach * Zabezpieczenie Collinite 476s * Na opony CarPro Perl Korekta i zabezpieczenie: * FG400 + futro flexipads * FF3000 + żółty flexipads * Mycie po korekcie płynem do naczyń * Cleaner Dodo Juice Lime Prime * Wosk Dodo Juice Blue Velvet Link to comment Share on other sites More sharing options...
lazina Posted March 4, 2014 Report Share Posted March 4, 2014 Zacne wozidło. Robota o.k. Link to comment Share on other sites More sharing options...
powalla Posted March 4, 2014 Report Share Posted March 4, 2014 Oglądając relację skupiałem się na tyle na samym aucie , że nawet nie brakowało fotek 50/50 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sobka01 Posted March 4, 2014 Report Share Posted March 4, 2014 Jaki jest sens mycia auta przed korektą na dwa wiadra? Nie łątwiej też zacząć od lakieru a felgi zostawić na koniec? Czy wolisz tak się bawić z zakrywaniem kółek później? RS, jak to RS - przyciąga uwagę i tak jak napisał kolega powalla, bardziej skupiłem się na autku. Efekt wyszedł niezły ale na przyszłość dorzuć jakieś pięćdziesiątki, więcej zdjęć jak lakier wyglądał z bliska przed i po... Na pewno jednak obejrzałbym się za nią na ulicy Link to comment Share on other sites More sharing options...
MCK Posted March 4, 2014 Author Report Share Posted March 4, 2014 sobka01 Nie chciałem sobie robić dodatkowej roboty rysując znowu lakier, warto stosować mycie na 2 wiadra, chociażby dlatego żeby wyrobić sobie dobry nawyk Tak wiem, felgi to był błąd, pomyślałem o tym za późno O 50/50 pisałem już we wcześniejszych relacjach, że byłem bez mózgiem i nie robiłem żadnych konkretnych zdjęć... Relacje z 2014 wszystko nadrobią Będzie lustrzanka, zdj. z halogenami, z diodami CREE itd. Dzięki za pozytywne słowa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamil_rosen Posted March 4, 2014 Report Share Posted March 4, 2014 A narzekacie, że koła pierwsze. A kiedy miały być robione? Dobrze, że robione wcześniej. A później jak to ogarnąć. Wszyscy tak robią Nawet widziałem w innych relacjach, że koła idą pierwsze, a później dopiero mycia auta. A to dopiero bezsensu według mnie. Fajnie wyszło, ale felgi też wołają o malowanie [ Dodano: 4 Marzec 2014, 14:02 ] A co do relacji, jest limit w roku, więc chyba go już wykorzystałeś Chyba 3 relacje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Griffe Posted March 4, 2014 Report Share Posted March 4, 2014 Cos cienko z lakierem jak na RS4 B7. Praca ok Link to comment Share on other sites More sharing options...
MCK Posted March 4, 2014 Author Report Share Posted March 4, 2014 Zdjęcia końcowe przy totalnym zachmurzeniu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sucre Posted March 4, 2014 Report Share Posted March 4, 2014 Nakład pracy na pewno jest, ale albo chusteczkowym aparatem robisz zdjęcia albo nie umiesz pokazać efektu "po". Nie za wąsko jest Ci w garażu?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
blaszczu Posted March 4, 2014 Report Share Posted March 4, 2014 Widać, że auto odżyło ale sama relacja pozostawia sporo do życzenia - tak naprawdę po tych zdjęciach nie widać nawet połowy efektów które uzyskałeś. Ale pacjent do roboty pierwsza klasa Link to comment Share on other sites More sharing options...
zegarek Posted March 4, 2014 Report Share Posted March 4, 2014 + za włożoną prace Ale w cuda nie wierzę, że żółty flexi na finishowej paście usunął ślady po futrze Zaopatrz się w dobre światło - przynajmniej halogenowe, żebyś widział mikrorysy, bo w jarzeniowym zobaczysz tylko te głębsze. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MCK Posted March 4, 2014 Author Report Share Posted March 4, 2014 Panowie, to są stare prace, samochody i motocykle (wiosna-lato 2013) na których nabywałem doświadczenia. Miło słyszeć dobre rady, ale mój aktualny stan wiedzy jest min. 2x większy. Jestem świadom wszystkich błędów jakie były tutaj popełniane, a w "realu" wytknąłbym ich jeszcze więcej. Aktualnie wyrabiam "papiery" na nanopowłoki itp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
woof Posted March 4, 2014 Report Share Posted March 4, 2014 Mój ulubiony model oprócz RS6+. Piękne auta... natomiast cholernie upiorne w eksploatacji(i nie mam na myśli że tylko drogie). I problemy z mocą... zazwyczaj mają 320-350km czasem i mniej - no chyba że po kuracji w sportmile Pochwale się (albo i nie) jechałem takim 310km/h(wg zegra) pamiętasz może ile czasu robiłeś jedno koło? czeka mnie to na dniach i nie wiem czy soboty starczy co do zdjęć - na sam koniec trzeba było zawołać kogoś z lustrem - piękne auto na dobrych zdjęciach - połowa sukcesu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maniek8888 Posted March 4, 2014 Report Share Posted March 4, 2014 Panowie, to są stare prace, samochody i motocykle (wiosna-lato 2013) na których nabywałem doświadczenia. Miło słyszeć dobre rady, ale mój aktualny stan wiedzy jest min. 2x większy. Jestem świadom wszystkich błędów jakie były tutaj popełniane, a w "realu" wytknąłbym ich jeszcze więcej. Aktualnie wyrabiam "papiery" na nanopowłoki itp. To po co wstawiałeś relacje, które sam uważasz za "niedoskonałe" z okresu kiedy Twoja wiedza i umiejetności były na niższym poziomie, niż teraz? Wykorzystałeś limit relacji w PSB na ten rok i już sie nie pochwalisz w tym dziale swoimi projektami.. Zostanie Ci co dzis zrobielm przy swoim/lub nie swoim aucie A jeśli chodzi o RS'a to piękne autko, ale faktycznie zdjęcia nie oddają zapewne efektu Twojej pracy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MCK Posted March 4, 2014 Author Report Share Posted March 4, 2014 woof, mniej więcej 30-45 min. z odkręcaniem i wkręcaniem koła Maniek8888, pochwalę się w dziale partnerskim I nadrobię wszystkie niedoskonałości 2013 roku Link to comment Share on other sites More sharing options...
escimo Posted March 4, 2014 Report Share Posted March 4, 2014 Piękne auto. Kiedyś może takie sobie kupie Czy mi się wydaje, czy opony na wykończeniu były? Bieżnika za wiele tam nie widać Link to comment Share on other sites More sharing options...
SzaKal Posted March 4, 2014 Report Share Posted March 4, 2014 MCK, A kolega słyszał a tym ? http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic. ... 742#456742 Zmień to dzisiaj albo temat leci. Link to comment Share on other sites More sharing options...
g.pajak Posted March 4, 2014 Report Share Posted March 4, 2014 Panowie, to są stare prace, samochody i motocykle (wiosna-lato 2013) na których nabywałem doświadczenia. Miło słyszeć dobre rady, ale mój aktualny stan wiedzy jest min. 2x większy. Jestem świadom wszystkich błędów jakie były tutaj popełniane, a w "realu" wytknąłbym ich jeszcze więcej. Aktualnie wyrabiam "papiery" na nanopowłoki itp. To po co wstawiałeś relacje, które sam uważasz za "niedoskonałe" z okresu kiedy Twoja wiedza i umiejetności były na niższym poziomie, niż teraz? Wykorzystałeś limit relacji w PSB na ten rok i już sie nie pochwalisz w tym dziale swoimi projektami.. Zostanie Ci co dzis zrobielm przy swoim/lub nie swoim aucie A jeśli chodzi o RS'a to piękne autko, ale faktycznie zdjęcia nie oddają zapewne efektu Twojej pracy. Bardzo dobrze, że wstawił bo na ten moment niestety na forum więcej jest "krzykaczy" i teoretyków niż ludzi wstawiających jakiekolwiek relacje czy testy. Życzę aby każdy wrzucił aby "pół" relacji czy testu a dopiero potem bezgranicznie krytykował tych co cokolwiek robią - tak jest najłatwiej. PS> poza tym przypominam, że każdy może zwrócić się do administracji z prośbą o rozszerzenie limitu w relacjach w PSB Link to comment Share on other sites More sharing options...
MCK Posted March 4, 2014 Author Report Share Posted March 4, 2014 SzaKal gotowe g.pajak Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzinkins Posted March 5, 2014 Report Share Posted March 5, 2014 Widać, że auto odżyło ale sama relacja pozostawia sporo do życzenia - tak naprawdę po tych zdjęciach nie widać nawet połowy efektów które uzyskałeś. Ale pacjent do roboty pierwsza klasa +1 Czekam na nową (teraźniejszą) relację Link to comment Share on other sites More sharing options...
bienek Posted March 5, 2014 Report Share Posted March 5, 2014 Ja podziwiam, że miałeś odwagę się uczyć na takim samochodzie Link to comment Share on other sites More sharing options...
helion Posted March 5, 2014 Report Share Posted March 5, 2014 Samochód świetny, efekt bardzo dobry Chętnie bym się pobawił przy takim Link to comment Share on other sites More sharing options...
MCK Posted March 5, 2014 Author Report Share Posted March 5, 2014 dzinkins chwilę trzeba będzie poczekać, ale myślę, że nie pożałujesz bienek moje motto to: "albo grubo, albo wcale..." helion nie życzę Ci pracy przy takim bodykicie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przemox6 Posted March 6, 2014 Report Share Posted March 6, 2014 Jechałem takim jako pasażer wrażenia meeegaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzinkins Posted March 6, 2014 Report Share Posted March 6, 2014 dzinkins chwilę trzeba będzie poczekać, ale myślę, że nie pożałujesz Trzymam za słowo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now