Jump to content

Audi RS4 2006r.


Recommended Posts

Czołem, kolejny projekt z sierpnia 2013r. - Audi RS4 z 420KM silnikiem 4.2 V8 :-] Przedni zderzak nadawał się jedynie do lakierowania, ale jakoś go tam ogarnąłem :o Niestety w końcowym dniu niebo było zachmurzone i nie było jak pokazać efektu...

 

Przygotowanie karoserii:

 

* Pre-wash VP Snow Foam + Citrus Pre-wash od VP

* Mycie na 2 wiadra szamponem Dodo Juice Born To Be Mild + rękawica CarPro

* VP Snow Foam 1:5 na owady

* Pędzelkowanie z APC

* Dekontaminacja i deironizacja z Meguiar's Bug & Tar Remover (nie polecam), glinką VP (jako lubrykant woda z GC) i Iron.X

* Suszenie Fluffym

 

Koła:

 

* APC 1:10 + pędzelek

* Iron.X

* Meguiar's B&T Remover

* Karta plastikowa do usuwania kleju po ciężarkach

* Zabezpieczenie Collinite 476s

* Na opony CarPro Perl

 

Korekta i zabezpieczenie:

 

* FG400 + futro flexipads

* FF3000 + żółty flexipads

* Mycie po korekcie płynem do naczyń :mrgreen:

* Cleaner Dodo Juice Lime Prime

* Wosk Dodo Juice Blue Velvet

 

1_zpse06d0695.jpg

6_zps041533c9.jpg

5_zps70c44535.jpg

2_zpsdbcfa3b7.jpg

3_zps04767af4.jpg

4_zps0cbbb46d.jpg

9_zpsc0445908.jpg

8_zpsdb0ec7ef.jpg

10_zpsc703253d.jpg

11_zps5c446c35.jpg

12_zpsc1f1fd84.jpg

7_zpsb17bd702.jpg

13_zps568e9ec5.jpg

14_zps8c151628.jpg

15_zps15188d84.jpg

16_zpsed42db93.jpg

17_zpsc48dea1b.jpg

18_zps0bfe36fc.jpg

19_zpse18817f9.jpg

20_zps4b07935b.jpg

21_zpsfca32098.jpg

22_zps61e417cb.jpg

23_zpsf35e6eb1.jpg

24_zpsbae62261.jpg

25_zpse67152bf.jpg

26_zps30ef045e.jpg

27_zps2f2ad567.jpg

28_zpsc849adda.jpg

29_zpsae51cef4.jpg

30_zpsd73fc416.jpg

31_zpsefc4b072.jpg

32_zps1e368ed7.jpg

33_zpsfa09432b.jpg

34_zpsa2eebd4a.jpg

35_zpsb72011c5.jpg

36_zps64d26a5a.jpg

37_zpsb99f82c3.jpg

38_zpsb91ca869.jpg

39_zps50476111.jpg

40_zps520aa93d.jpg

41_zpseac7d5f6.jpg

42_zps8077b3e9.jpg

43_zpsb5d9e559.jpg

44_zps407ffcd1.jpg

45_zpsa32e0d10.jpg

46_zps21dcc355.jpg

47_zps49dc9c33.jpg

48_zps489dcd8f.jpg

49_zps15afdeba.jpg

50_zpse11a0a70.jpg

51_zps0d4c64fb.jpg

52_zps50783636.jpg

53_zps60b3fa6f.jpg

54_zpsa2e51b1a.jpg

55_zps80fabafa.jpg

56_zpsdcdb6c8a.jpg

57_zps90b914ec.jpg

63_zps69977371.jpg

58_zps717fd13c.jpg

62_zps5a359190.jpg

59_zpsa7f801e7.jpg

61_zps09e8f9fe.jpg

65_zps92b64ab8.jpg

60_zpsd4c9aaf2.jpg

64_zpsd5e446e4.jpg

66_zpsfefda291.jpg

67_zps85c85659.jpg

68_zps2b363fd1.jpg

69_zps39bcba7c.jpg

70_zps135aa967.jpg

71_zps8bf5dd51.jpg

72_zps4c6b8692.jpg

Link to comment
Share on other sites

Jaki jest sens mycia auta przed korektą na dwa wiadra? :dontknow:

 

Nie łątwiej też zacząć od lakieru a felgi zostawić na koniec? Czy wolisz tak się bawić z zakrywaniem kółek później?

 

RS, jak to RS - przyciąga uwagę i tak jak napisał kolega powalla, bardziej skupiłem się na autku. Efekt wyszedł niezły ale na przyszłość dorzuć jakieś pięćdziesiątki, więcej zdjęć jak lakier wyglądał z bliska przed i po...

 

Na pewno jednak obejrzałbym się za nią na ulicy :good:

Link to comment
Share on other sites

sobka01 Nie chciałem sobie robić dodatkowej roboty rysując znowu lakier, warto stosować mycie na 2 wiadra, chociażby dlatego żeby wyrobić sobie dobry nawyk ;)

 

Tak wiem, felgi to był błąd, pomyślałem o tym za późno :kox:

 

O 50/50 pisałem już we wcześniejszych relacjach, że byłem bez mózgiem i nie robiłem żadnych konkretnych zdjęć... Relacje z 2014 wszystko nadrobią :mrgreen: Będzie lustrzanka, zdj. z halogenami, z diodami CREE itd.

 

Dzięki za pozytywne słowa :good:

Link to comment
Share on other sites

A narzekacie, że koła pierwsze. A kiedy miały być robione? Dobrze, że robione wcześniej. A później jak to ogarnąć. Wszyscy tak robią ;) Nawet widziałem w innych relacjach, że koła idą pierwsze, a później dopiero mycia auta. A to dopiero bezsensu według mnie.

Fajnie wyszło, ale felgi też wołają o malowanie :)

 

[ Dodano: 4 Marzec 2014, 14:02 ]

A co do relacji, jest limit w roku, więc chyba go już wykorzystałeś :)

Chyba 3 relacje.

Link to comment
Share on other sites

Widać, że auto odżyło ale sama relacja pozostawia sporo do życzenia - tak naprawdę po tych zdjęciach nie widać nawet połowy efektów które uzyskałeś. Ale pacjent do roboty pierwsza klasa :song:

Link to comment
Share on other sites

+ za włożoną prace :good:

 

Ale w cuda nie wierzę, że żółty flexi na finishowej paście usunął ślady po futrze ;)

 

Zaopatrz się w dobre światło - przynajmniej halogenowe, żebyś widział mikrorysy, bo w jarzeniowym zobaczysz tylko te głębsze.

Link to comment
Share on other sites

Panowie, to są stare prace, samochody i motocykle (wiosna-lato 2013) na których nabywałem doświadczenia. Miło słyszeć dobre rady, ale mój aktualny stan wiedzy jest min. 2x większy. Jestem świadom wszystkich błędów jakie były tutaj popełniane, a w "realu" wytknąłbym ich jeszcze więcej. Aktualnie wyrabiam "papiery" na nanopowłoki itp.

Link to comment
Share on other sites

Mój ulubiony model oprócz RS6+.

Piękne auta... natomiast cholernie upiorne w eksploatacji(i nie mam na myśli że tylko drogie). I problemy z mocą... zazwyczaj mają 320-350km czasem i mniej - no chyba że po kuracji w sportmile :D Pochwale się (albo i nie) jechałem takim 310km/h(wg zegra)

 

 

pamiętasz może ile czasu robiłeś jedno koło? czeka mnie to na dniach i nie wiem czy soboty starczy :)

 

co do zdjęć - na sam koniec trzeba było zawołać kogoś z lustrem - piękne auto na dobrych zdjęciach - połowa sukcesu :D

Link to comment
Share on other sites

Panowie, to są stare prace, samochody i motocykle (wiosna-lato 2013) na których nabywałem doświadczenia. Miło słyszeć dobre rady, ale mój aktualny stan wiedzy jest min. 2x większy. Jestem świadom wszystkich błędów jakie były tutaj popełniane, a w "realu" wytknąłbym ich jeszcze więcej. Aktualnie wyrabiam "papiery" na nanopowłoki itp.

 

To po co wstawiałeś relacje, które sam uważasz za "niedoskonałe" z okresu kiedy Twoja wiedza i umiejetności były na niższym poziomie, niż teraz? Wykorzystałeś limit relacji w PSB na ten rok i już sie nie pochwalisz w tym dziale swoimi projektami.. Zostanie Ci co dzis zrobielm przy swoim/lub nie swoim aucie ;)

 

A jeśli chodzi o RS'a to piękne autko, ale faktycznie zdjęcia nie oddają zapewne efektu Twojej pracy.

Link to comment
Share on other sites

woof, mniej więcej 30-45 min. z odkręcaniem i wkręcaniem koła ;)

 

Maniek8888, pochwalę się w dziale partnerskim :-] I nadrobię wszystkie niedoskonałości 2013 roku :kox:

Link to comment
Share on other sites

Panowie, to są stare prace, samochody i motocykle (wiosna-lato 2013) na których nabywałem doświadczenia. Miło słyszeć dobre rady, ale mój aktualny stan wiedzy jest min. 2x większy. Jestem świadom wszystkich błędów jakie były tutaj popełniane, a w "realu" wytknąłbym ich jeszcze więcej. Aktualnie wyrabiam "papiery" na nanopowłoki itp.

 

To po co wstawiałeś relacje, które sam uważasz za "niedoskonałe" z okresu kiedy Twoja wiedza i umiejetności były na niższym poziomie, niż teraz? Wykorzystałeś limit relacji w PSB na ten rok i już sie nie pochwalisz w tym dziale swoimi projektami.. Zostanie Ci co dzis zrobielm przy swoim/lub nie swoim aucie ;)

 

A jeśli chodzi o RS'a to piękne autko, ale faktycznie zdjęcia nie oddają zapewne efektu Twojej pracy.

 

Bardzo dobrze, że wstawił bo na ten moment niestety na forum więcej jest "krzykaczy" i teoretyków niż ludzi wstawiających jakiekolwiek relacje czy testy.

 

Życzę aby każdy wrzucił aby "pół" relacji czy testu a dopiero potem bezgranicznie krytykował tych co cokolwiek robią - tak jest najłatwiej. :wallbash::wallbash::wallbash:

 

PS> poza tym przypominam, że każdy może zwrócić się do administracji z prośbą o rozszerzenie limitu w relacjach w PSB ;)

Link to comment
Share on other sites

Widać, że auto odżyło ale sama relacja pozostawia sporo do życzenia - tak naprawdę po tych zdjęciach nie widać nawet połowy efektów które uzyskałeś. Ale pacjent do roboty pierwsza klasa :song:

 

+1

 

 

Czekam na nową (teraźniejszą) relację ;)

Link to comment
Share on other sites

dzinkins chwilę trzeba będzie poczekać, ale myślę, że nie pożałujesz :mrgreen:

 

bienek moje motto to: "albo grubo, albo wcale..." :kox:

 

helion :good: nie życzę Ci pracy przy takim bodykicie :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.