Skocz do zawartości

Audi RS4 2006r.


Rekomendowane odpowiedzi

Czołem, kolejny projekt z sierpnia 2013r. - Audi RS4 z 420KM silnikiem 4.2 V8 :-] Przedni zderzak nadawał się jedynie do lakierowania, ale jakoś go tam ogarnąłem :o Niestety w końcowym dniu niebo było zachmurzone i nie było jak pokazać efektu...

 

Przygotowanie karoserii:

 

* Pre-wash VP Snow Foam + Citrus Pre-wash od VP

* Mycie na 2 wiadra szamponem Dodo Juice Born To Be Mild + rękawica CarPro

* VP Snow Foam 1:5 na owady

* Pędzelkowanie z APC

* Dekontaminacja i deironizacja z Meguiar's Bug & Tar Remover (nie polecam), glinką VP (jako lubrykant woda z GC) i Iron.X

* Suszenie Fluffym

 

Koła:

 

* APC 1:10 + pędzelek

* Iron.X

* Meguiar's B&T Remover

* Karta plastikowa do usuwania kleju po ciężarkach

* Zabezpieczenie Collinite 476s

* Na opony CarPro Perl

 

Korekta i zabezpieczenie:

 

* FG400 + futro flexipads

* FF3000 + żółty flexipads

* Mycie po korekcie płynem do naczyń :mrgreen:

* Cleaner Dodo Juice Lime Prime

* Wosk Dodo Juice Blue Velvet

 

1_zpse06d0695.jpg

6_zps041533c9.jpg

5_zps70c44535.jpg

2_zpsdbcfa3b7.jpg

3_zps04767af4.jpg

4_zps0cbbb46d.jpg

9_zpsc0445908.jpg

8_zpsdb0ec7ef.jpg

10_zpsc703253d.jpg

11_zps5c446c35.jpg

12_zpsc1f1fd84.jpg

7_zpsb17bd702.jpg

13_zps568e9ec5.jpg

14_zps8c151628.jpg

15_zps15188d84.jpg

16_zpsed42db93.jpg

17_zpsc48dea1b.jpg

18_zps0bfe36fc.jpg

19_zpse18817f9.jpg

20_zps4b07935b.jpg

21_zpsfca32098.jpg

22_zps61e417cb.jpg

23_zpsf35e6eb1.jpg

24_zpsbae62261.jpg

25_zpse67152bf.jpg

26_zps30ef045e.jpg

27_zps2f2ad567.jpg

28_zpsc849adda.jpg

29_zpsae51cef4.jpg

30_zpsd73fc416.jpg

31_zpsefc4b072.jpg

32_zps1e368ed7.jpg

33_zpsfa09432b.jpg

34_zpsa2eebd4a.jpg

35_zpsb72011c5.jpg

36_zps64d26a5a.jpg

37_zpsb99f82c3.jpg

38_zpsb91ca869.jpg

39_zps50476111.jpg

40_zps520aa93d.jpg

41_zpseac7d5f6.jpg

42_zps8077b3e9.jpg

43_zpsb5d9e559.jpg

44_zps407ffcd1.jpg

45_zpsa32e0d10.jpg

46_zps21dcc355.jpg

47_zps49dc9c33.jpg

48_zps489dcd8f.jpg

49_zps15afdeba.jpg

50_zpse11a0a70.jpg

51_zps0d4c64fb.jpg

52_zps50783636.jpg

53_zps60b3fa6f.jpg

54_zpsa2e51b1a.jpg

55_zps80fabafa.jpg

56_zpsdcdb6c8a.jpg

57_zps90b914ec.jpg

63_zps69977371.jpg

58_zps717fd13c.jpg

62_zps5a359190.jpg

59_zpsa7f801e7.jpg

61_zps09e8f9fe.jpg

65_zps92b64ab8.jpg

60_zpsd4c9aaf2.jpg

64_zpsd5e446e4.jpg

66_zpsfefda291.jpg

67_zps85c85659.jpg

68_zps2b363fd1.jpg

69_zps39bcba7c.jpg

70_zps135aa967.jpg

71_zps8bf5dd51.jpg

72_zps4c6b8692.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki jest sens mycia auta przed korektą na dwa wiadra? :dontknow:

 

Nie łątwiej też zacząć od lakieru a felgi zostawić na koniec? Czy wolisz tak się bawić z zakrywaniem kółek później?

 

RS, jak to RS - przyciąga uwagę i tak jak napisał kolega powalla, bardziej skupiłem się na autku. Efekt wyszedł niezły ale na przyszłość dorzuć jakieś pięćdziesiątki, więcej zdjęć jak lakier wyglądał z bliska przed i po...

 

Na pewno jednak obejrzałbym się za nią na ulicy :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sobka01 Nie chciałem sobie robić dodatkowej roboty rysując znowu lakier, warto stosować mycie na 2 wiadra, chociażby dlatego żeby wyrobić sobie dobry nawyk ;)

 

Tak wiem, felgi to był błąd, pomyślałem o tym za późno :kox:

 

O 50/50 pisałem już we wcześniejszych relacjach, że byłem bez mózgiem i nie robiłem żadnych konkretnych zdjęć... Relacje z 2014 wszystko nadrobią :mrgreen: Będzie lustrzanka, zdj. z halogenami, z diodami CREE itd.

 

Dzięki za pozytywne słowa :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A narzekacie, że koła pierwsze. A kiedy miały być robione? Dobrze, że robione wcześniej. A później jak to ogarnąć. Wszyscy tak robią ;) Nawet widziałem w innych relacjach, że koła idą pierwsze, a później dopiero mycia auta. A to dopiero bezsensu według mnie.

Fajnie wyszło, ale felgi też wołają o malowanie :)

 

[ Dodano: 4 Marzec 2014, 14:02 ]

A co do relacji, jest limit w roku, więc chyba go już wykorzystałeś :)

Chyba 3 relacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

+ za włożoną prace :good:

 

Ale w cuda nie wierzę, że żółty flexi na finishowej paście usunął ślady po futrze ;)

 

Zaopatrz się w dobre światło - przynajmniej halogenowe, żebyś widział mikrorysy, bo w jarzeniowym zobaczysz tylko te głębsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, to są stare prace, samochody i motocykle (wiosna-lato 2013) na których nabywałem doświadczenia. Miło słyszeć dobre rady, ale mój aktualny stan wiedzy jest min. 2x większy. Jestem świadom wszystkich błędów jakie były tutaj popełniane, a w "realu" wytknąłbym ich jeszcze więcej. Aktualnie wyrabiam "papiery" na nanopowłoki itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój ulubiony model oprócz RS6+.

Piękne auta... natomiast cholernie upiorne w eksploatacji(i nie mam na myśli że tylko drogie). I problemy z mocą... zazwyczaj mają 320-350km czasem i mniej - no chyba że po kuracji w sportmile :D Pochwale się (albo i nie) jechałem takim 310km/h(wg zegra)

 

 

pamiętasz może ile czasu robiłeś jedno koło? czeka mnie to na dniach i nie wiem czy soboty starczy :)

 

co do zdjęć - na sam koniec trzeba było zawołać kogoś z lustrem - piękne auto na dobrych zdjęciach - połowa sukcesu :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, to są stare prace, samochody i motocykle (wiosna-lato 2013) na których nabywałem doświadczenia. Miło słyszeć dobre rady, ale mój aktualny stan wiedzy jest min. 2x większy. Jestem świadom wszystkich błędów jakie były tutaj popełniane, a w "realu" wytknąłbym ich jeszcze więcej. Aktualnie wyrabiam "papiery" na nanopowłoki itp.

 

To po co wstawiałeś relacje, które sam uważasz za "niedoskonałe" z okresu kiedy Twoja wiedza i umiejetności były na niższym poziomie, niż teraz? Wykorzystałeś limit relacji w PSB na ten rok i już sie nie pochwalisz w tym dziale swoimi projektami.. Zostanie Ci co dzis zrobielm przy swoim/lub nie swoim aucie ;)

 

A jeśli chodzi o RS'a to piękne autko, ale faktycznie zdjęcia nie oddają zapewne efektu Twojej pracy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, to są stare prace, samochody i motocykle (wiosna-lato 2013) na których nabywałem doświadczenia. Miło słyszeć dobre rady, ale mój aktualny stan wiedzy jest min. 2x większy. Jestem świadom wszystkich błędów jakie były tutaj popełniane, a w "realu" wytknąłbym ich jeszcze więcej. Aktualnie wyrabiam "papiery" na nanopowłoki itp.

 

To po co wstawiałeś relacje, które sam uważasz za "niedoskonałe" z okresu kiedy Twoja wiedza i umiejetności były na niższym poziomie, niż teraz? Wykorzystałeś limit relacji w PSB na ten rok i już sie nie pochwalisz w tym dziale swoimi projektami.. Zostanie Ci co dzis zrobielm przy swoim/lub nie swoim aucie ;)

 

A jeśli chodzi o RS'a to piękne autko, ale faktycznie zdjęcia nie oddają zapewne efektu Twojej pracy.

 

Bardzo dobrze, że wstawił bo na ten moment niestety na forum więcej jest "krzykaczy" i teoretyków niż ludzi wstawiających jakiekolwiek relacje czy testy.

 

Życzę aby każdy wrzucił aby "pół" relacji czy testu a dopiero potem bezgranicznie krytykował tych co cokolwiek robią - tak jest najłatwiej. :wallbash::wallbash::wallbash:

 

PS> poza tym przypominam, że każdy może zwrócić się do administracji z prośbą o rozszerzenie limitu w relacjach w PSB ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzinkins chwilę trzeba będzie poczekać, ale myślę, że nie pożałujesz :mrgreen:

 

bienek moje motto to: "albo grubo, albo wcale..." :kox:

 

helion :good: nie życzę Ci pracy przy takim bodykicie :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.