Stefan-16 Opublikowano 6 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 Witam, może ktoś jest w temacie i mi odpowie na pytania, czy jest opcja otworzyć niezależny serwis np. grupy VAG w którym będzie można dokonywać napraw i przeglądów które będą później uwzględniane przez autoryzowane serwisy?? Da się jakoś dogadać z przedstawicielami tych marek?? Wiadomo że w takim serwisie ceny były by niższe za usługę, i jeżeli komuś już nie zależy na gwarancji można by wykonywać napraw na zamiennikach dobrej jakości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yasiek Opublikowano 6 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 Stefan-16, wg prawa UE możesz wykonywać przeglądy gwarancyjne w nieautoryzowanym zakładzie ale wg ścisłych wytycznych producenta i tylko na oryginalnych częściach. Przy takim przeglądzie musisz koniecznie dawać klientowi listę czynności jakie zostały wykonane - inaczej ASO lubi odrzucać takie przeglądy. Co do autoryzacji marki na nowo otwarty serwis nie masz co liczyć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sardzent Opublikowano 6 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 ale wpisow w bazie seriwsowej producenta tez nie bedziesz mogl dokonywac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fipa Opublikowano 6 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 Stefan-16, wg prawa UE możesz wykonywać przeglądy gwarancyjne w nieautoryzowanym zakładzie ale wg ścisłych wytycznych producenta i tylko na oryginalnych częściach. Przy takim przeglądzie musisz koniecznie dawać klientowi listę czynności jakie zostały wykonane - inaczej ASO lubi odrzucać takie przeglądy. Co do autoryzacji marki na nowo otwarty serwis nie masz co liczyć... Poczytaj o dyrektywie GVO. Generalnie wszędzie możesz to robić używając odpowiednich części (zamienniki też się w to wliczają!) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stefan-16 Opublikowano 6 Lutego 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 ale wpisow w bazie seriwsowej producenta tez nie bedziesz mogl dokonywac No tego nie był bym tak do końca pewny, bo z tego co wiem to w Szwajcarii takie rzeczy mają miejsce. Tylko mowa tu o takim naprawdę profi serwisie, a nie tylko z nazwy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fipa Opublikowano 6 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 Stefan-16, posłuchaj bo wiem o czym mówię, pracuję w tej branży. Świadczymy usługi obsługi flotowej dla firm z liczbą pojazdów w przedziale od 50 do nawet ponad 2000 (spółki PKP), a także pojazdy Policji, czy spółek państwowych Średnio 30% pojazdów w tych firmach jest na gwarancji, a są serwisowane w niezależnych serwisach zrzeszonych przez firmę dla której pracuję. W ciągu kilku lat wstecz zdarzuło się dosłownie 2 czy 3 przypadki, kiedy był problem z gwarancją, to nawet nie jest promil napraw. Nawet te problemy zostały rozwiązane na korzyść klienta, a nie ASO, kwestia udokumentowania że serwis był wykonywany zgodnie ze standardami producenta, zgodnie z zalecaną przez niego częstotliwością i przy wykorzystaniu części certyfikowanych (zamienniki są stosowane w przeważającej większości - tzn jeśli występują na rynku - InterCars - to są montowane). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stefan-16 Opublikowano 6 Lutego 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 OK dzięki za info. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się