Skocz do zawartości

Punto 1.1 1997r :) Green Butterfly :)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
ale sprzęgło to tak stosunkowo szybko zarżnął...
To jeszcze nic ..W Picasso Brata sprzęgło padło przy 90tys... Auto z Polskiego salonu regularnie serwisowane i z niepodważalnie autentycznym przebiegiem.AA no i zapomniałem dodać ze to 1.8 benzyna....
  • Odpowiedzi 109
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Opublikowano

Wieziono mnie kiedyś do niemiec Picasso 2.0 HDI która miała, bezawaryjnie!!!, nalatane

630 tkm :shock: . Fakt że auto jezdziło głownie w trasy PL<->EU wożąc ludzi na statki ;)

Opublikowano

largeimg,IMG_4a72c9295b6622386.jpg

tutaj jeszcze bez zderzaka :-]

largeimg,IMG_4a53924ba67889813.jpg

wiem wiem, nakładki na pedały trochę przybrudzone :)

largeimg,IMG_4a5391f4d9f4d9644.jpg

nawoskowane :D

largeimg,IMG_4a539346c22ec591.jpg

largeimg,IMG_4a5393863933f2760.jpg

largeimg,IMG_4a48c9b0b271c7998.jpg

szczęki też 2 razy do roku czyszczone :)

foto67.jpg

takie tam wskaźników :)

largeimg,IMG_49e76d943a0d61394.jpg

largeimg,IMG_499470417b8d92156.jpg

 

[ Dodano: 5 Styczeń 2010, 17:55 ]

largeimg,IMG_47a22aa0816607356.jpg

Opublikowano
jeszcze 13 lat i żółte blachy......albo papiery :D

szkoda by mi było sprzedać :) ale chętnie bym drugiego chciał :D najlepiej mk II FL wersja sporting,żółty kolorek :) i do kolekcji AR 166 :)

Opublikowano

Ty naprawdę masz duuuuuużo wolnego czasu... Podziwiam naprawdę. Teraz już wiem jak powstają idealnie utrzymane oldtimery,trzeba je pieścić od nowości tak jak Ty swojego.

Opublikowano

No faktycznie auto utrzymane w stanie fabrycznym, a nawet lepszym. Tak tygodniowo ile godzin przy nim spędzasz?

Opublikowano

zimą niestety mniej czasu niż latem :) i niestety jedyne co robię z zawieszeniem i w ogóle podwoziem to tylko mycie :) co do czasu to ciężko mi powiedzieć ... zimą na pewno mniej niż latem , gdyż latem/wiosną /nawet jesienią praktycznie wiekszość mojego wolnego czasu spędzam przy samochodzie :) czasami jest tak,że dzień w dzień przez cały tydzień potrafię czyścić tylko sam silnik i komorę :oops: kolejny tydzień to już zabawa z podwoziem :) i tak etapami :) jak już doczyszczone to wtedy utrzymywanie tej czystości , niby wydaje się,że już mniej czasu,ale jednak nigdy tak nie ma ;) zawsze z kilku godzin robi się kilka dni :) ale jeździć też jeździ ;) bez obawy :)

Opublikowano

Thomas, co by nie mówić o Twoich wyczynach na letnich gumach, to o auto potrafisz dbać, za to pełen szacunek. Na temat lakieru się nie wypowiem, bo kilka aut nauczyło mnie, że na podstawie zdjęć nie można wiele wyrokować. Ale za podwozie, silnik i ogólny stan auta 5+, zwłaszcza to podwozie trafia w moją wrażliwość, na wiosnę pokażę swoje;)

Opublikowano

dziękuję bardzo :)

Na temat lakieru się nie wypowiem, bo kilka aut nauczyło mnie, że na podstawie zdjęć nie można wiele wyrokować

owszem :) aczkolwiek jak mówię , wiosna/lato zamierzam przeprowadzić korekcję , więc będzie jeszcze lepiej niż jest :)

Opublikowano

po tym co przeczytałem i zobaczyłem - to jesteś pewnie kawalerem. mnie by pewnie żona rzuciła. Samochód SUPER. Choć właściwie to jest flustrujące.

Opublikowano

Mój ojciec powiedział, że masz żólte papiery (po tym jak przeczytał że czyścisz podwozie 2-3 razy do roku)...

 

A ode mnie Rispect :good:

Opublikowano
po tym co przeczytałem i zobaczyłem - to jesteś pewnie kawalerem

na szczęście nikt mi nie marudzi nad tym co robię :)

Mój ojciec powiedział, że masz żólte papiery (po tym jak przeczytał że czyścisz podwozie 2-3 razy do roku)...

lubię to i nie myślę o tym co inni myślą, oczywiście to jest bez urazy :) mówię ogólnie :) ale już niejedna osoba mówiła,że jestem zboczony na tym punkcie :D

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Punciak jedynka zawsze mi się podobał, bo nie widziałem żeby gniły, fajne są zwłaszcza z motorem 1.2 który miał bezkolizyjny rozrząd. Twój to prawdziwa perełka. A przy okazji- widzę że możemy podać sobie ręce- też masz w dupie świecenie światłami w dzień i założyłeś dzienne helli- dokładnie takie jak moje. Satysfakcja z tego że ciągną 1A zamiast ponad 10A- ogromna!. Tak z ciekawości zapytam- w jaki sposób czyścisz podwozie? Jakimi środkami i jaką masz "technikę"?

Opublikowano
fajne są zwłaszcza z motorem 1.2 który miał bezkolizyjny rozrząd.

nie tylko ten ... wszystkie 8V miały :) 1.1 także :)

założyłeś dzienne helli

zgadza się dzienne Helli :) 6W poboru prądu ma jedna żarówka :) tym bardziej,że teraz już oprócz nich nie musi się świecić i tak właśnie mam :) same dzienne się świecą i nic więcej w dzień :)

 

Tak z ciekawości zapytam- w jaki sposób czyścisz podwozie? Jakimi środkami i jaką masz "technikę"?

środki różne ...

kanał,płukanie pod ciśnieniem ,następnie pędzel i APC i jazda , później płukanie pod ciśnieniem i znowu powtórka i na koniec gąbka i szampon do karoserii i płukanie :)

później zostaje dogłębny przegląd i uzupełnienie ubytków konserwacji jeżeli jakieś są :)

Opublikowano
same dzienne się świecą

 

Ja moje zakładałem w maju 2008 gdzie jeszcze obowiązkowo musiałby być tylne pozycje- olałem to ciepłym, porannym moczem i założyłem tak, że świeciły się tylko one. I dalej zapytam- jak rozwiązałeś ich podłączenie? Ja mam tak że steruje nimi czujnik ciśnienia oleju który po odpaleniu motoru odcina masę z cewki przekaźnika i powoduje jego wyłączenie (przekaźnik jest 5-cio stykowy) Jak chcesz poślę Ci schemat który zaprojektowałem.

 

kanał,płukanie pod ciśnieniem

 

Ja tak zawsze po zimie robię- ale ograniczałem się do bardzo dokładnego płukania, ale po Twoim poście widzę że będe musiał jeszcze popracować troszkę na przełomie marca.

Opublikowano
Thomas napisał/a:

same dzienne się świecą

 

 

Ja moje zakładałem w maju 2008 gdzie jeszcze obowiązkowo musiałby być tylne pozycje- olałem to ciepłym, porannym moczem i założyłem tak, że świeciły się tylko one. I dalej zapytam- jak rozwiązałeś ich podłączenie? Ja mam tak że steruje nimi czujnik ciśnienia oleju który po odpaleniu motoru odcina masę z cewki przekaźnika i powoduje jego wyłączenie (przekaźnik jest 5-cio stykowy) Jak chcesz poślę Ci schemat który zaprojektowałem.

u mnie jest przekaźnik wpięty tak jak to było w schemacie w komplecie,ale całość można włączyć lub wyłączyć dodatkowo osobnym włącznikiem ;) zapalają się po przekręceniu stacyjni i gasną po włączeniu mijania tak jak ma być :) ale dodatkowo jeżeli nie będę chciał to mogę je całkowicie wyłączyć osobnym przyciskiem :) wszystko działa jak powinno i dodatkowo przewody są powciągane w oryginalną instalację ( koszulki ) tak,że nic nie widać pod maską :)

 

[ Dodano: 23 Styczeń 2010, 23:53 ]

Thomas napisał/a:

kanał,płukanie pod ciśnieniem

 

 

Ja tak zawsze po zimie robię- ale ograniczałem się do bardzo dokładnego płukania, ale po Twoim poście widzę że będe musiał jeszcze popracować troszkę na przełomie marca.

ja robię takie coś średnio 3 razy w roku :) a przegląd podwozia taki kompletny z 5 razy :) ogólnie dosyć często pod samochodem jestem :) + oczywiście czyszczenie :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.