Thomas Posted January 4, 2010 Report Share Posted January 4, 2010 Wrzucę kilka fotek , aczkolwiek zaznaczę,że nigdy ten lakier nie był jeszcze polerowany co go czeka niedługo wiosna/lato będzie miał lepszy blask jak i reszta podzespołów no nic, here it goes tak chaotycznie ułożone na wiosnę będzie więcej lepszych i wtedy już po korekcie poza tym dostanie alu które teraz są przygotowywane na okres letni dostaną nowy lakier perłowy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 4, 2010 Report Share Posted January 4, 2010 Thomas, w mordę.... Na jednym zdjęciu trochę swój rysopis zdradziłeś, wcale do avatara nie jesteś podobny Komary i muchi zdychają chyba z 5 cm przed kolizją a błoto wysycha 5 minut przed przejazdem jak z apteki Link to comment Share on other sites More sharing options...
kabul Posted January 4, 2010 Report Share Posted January 4, 2010 Od nowości się opiekujesz nim? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted January 4, 2010 Author Report Share Posted January 4, 2010 Od nowości się opiekujesz nim? tak, od nowości w rodzinie i od nowości ani razu silnik nie był myty , tylko ręcznie czyszczony cały czas podziękowania dla kolegi 19Urban94 za wrzucenie fotek na swój serwer Link to comment Share on other sites More sharing options...
kabul Posted January 4, 2010 Report Share Posted January 4, 2010 I to jest to. Igiełka. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 4, 2010 Report Share Posted January 4, 2010 I osłon nie ma pod silnikiem? Thomas, Fiat powinien dać ci nówkę sztukę za takie coś. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marco Posted January 4, 2010 Report Share Posted January 4, 2010 Thomas, w mordę.... Na jednym zdjęciu trochę swój rysopis zdradziłeś, wcale do avatara nie jesteś podobny : Jak to nie A autko... cenka opada nołmalnie... No w życiu czegoś takiego nie widziałem... Ten samochód to w ogóle jeździ?? Wielki,wielki szacunek!! Naprawdę brak mi słów.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted January 4, 2010 Author Report Share Posted January 4, 2010 I osłon nie ma pod silnikiem? niestety nie ma ale za to dużo luzu pod maską więc łatwiej się czyści Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 4, 2010 Report Share Posted January 4, 2010 Tomek, czy to aby napewno twoje auto? Nie żenisz kitu? Zawieszenie i podwozie chyba tresowane mrówki pomagały robić.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted January 4, 2010 Author Report Share Posted January 4, 2010 Tomek, czy to aby napewno twoje auto? Nie żenisz kitu? Zawieszenie i podwozie chyba tresowane mrówki pomagały robić.. ten link co mam w podpisie jest do forum na którym już od dawna siedzę i tam ludzie mogą potwierdzić, zjawiam się na zlotach Link to comment Share on other sites More sharing options...
fonnes Posted January 4, 2010 Report Share Posted January 4, 2010 Pięknie!!!! Ale powiem tak - utrzymywanie podwozia w takim stanie, w normalnie eksploatowanym samochodzie, to.... hmmmmm...... lekkie zboczenie , no ale ten samochód nie jest normalnie eksploatowany Tomek, często demontujesz zderzaki ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted January 4, 2010 Author Report Share Posted January 4, 2010 Tomek, często demontujesz zderzaki ??? raz na rok Link to comment Share on other sites More sharing options...
chisel Posted January 4, 2010 Report Share Posted January 4, 2010 Uuuua, niezerwana naklejka na belce jest nie do przyjęcia Po za tym porządny detailer demontuje zderzaki raz w tygodniu, conajmniej raz w tygodniu! A tak na poważnie to MEGA WARIAT jesteś! Rispekt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sander Posted January 4, 2010 Report Share Posted January 4, 2010 Thomas te zdjęcia dachu są po harly? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted January 5, 2010 Author Report Share Posted January 5, 2010 sander, tak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 5, 2010 Report Share Posted January 5, 2010 Tomek, żartowałem sobie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
19Urban94 Posted January 5, 2010 Report Share Posted January 5, 2010 Spoko... A tak poza tym to super wyczyszczone autko, ty masz luzy pod maską, dużo przestrzeni między elementami - a co ja mam powiedzieć... Istna mordęga była z wymianą posojówek, a co dopiero dokładnie wszystko wyczyścić i nawoskować... Jednak również biorę się za to ręcznie... Długo mi to zajmie, ale przecież o to właśnie chodzi, aby jak najdłużej siedzieć i dbać o autko... Poszło PW... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przemek Posted January 5, 2010 Report Share Posted January 5, 2010 On naklejki specjalnie nie zrywał, bo ideały to tylko Bóg potrafi stworzyć... Thomas, Turzol troszke Cie przebił, widziałem jego piasty do VW Polo po chromowaniu... Ale i tak szacun wielki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
turzol Posted January 5, 2010 Report Share Posted January 5, 2010 Thomas, Turzol troszke Cie przebił, widziałem jego piasty do VW Polo po chromowaniu... Ale i tak szacun wielki. Nie wiem czy przebił, ja poprawiałem fabrykę czyli całe zawieszenie robiłem na nowych ori częściach + krycie chromem technologicznym każdej możliwej śrubki - z wyjątkiem gwintowanego zawieszenia, które i tak jest ze stali typu inox i dodatkowo polerowane na wysoki połysk Dla Thomasa respect, że mimo wieku auta jego stan wizualny podzespołów jest jak nowy, w moim aucie (rocznik 98') już się wszystko sypało w rękach. Ja na wiosnę biorę się za kompletny detailing Punto I-gen od moich teściów, ale w przeciwieństwie do Thomas-owego Kropka ten od teściów to jeżdżąca padlina.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted January 5, 2010 Author Report Share Posted January 5, 2010 Thomas, Turzol troszke Cie przebił, widziałem jego piasty do VW Polo po chromowaniu... chromował nie będę ale na wiosnę będę się bawił jak zawsze z podwoziem nie zrywałem naklejki z belki bo chciałem mieć jak najdłużej oryginał nawet specjalnie kupiłem w ASO naklejki oryginalne żeby latem nakleić jak do tej pory od nowości wymieniane/naprawiane było : -nowe świece zapłonowe NGK V-Line przy 40 tys -zestaw naprawczy wahaczy tylnych przy 65 tys -wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów oraz nowy pasek rozrządu (Dayco) przy 65 tys -założone zostały stabilizatory osi przedniej i tylnej przy 66500 km -nowe aku po 6 latach -nowe oponki Yokohama S306 z przodu przy 70 tys ( w dwóch starych zrobiły sie "burchle" ) -podspawany układ wydechowy i dospawana nowa końcówka (stara odpadła ale wydech oryginalny jeszcze cały od nowości robione przy 85 tys -zmienione wskaźniki na te z obrotomierzem przy 92061 km -nowe oponki na przednią oś Yokohama A Drive przy 97130km -nowa cewka zapłonowa Magneti Marelli ( stara padła) 101132km -nowe tarcze i klocki hamulcowe 102579km -nowe świece zapłonowe NGK V-line 12 przy 105982km -nowy rozrząd(rolka,pompa,pasek),nowa odma 111293km -nowe aku Centra Plus 44Ah przy 114201km -wymiana oleju w skrzyni na Tutela Matryx 120893km -wymienione komletne sprzęgło przy 128284km -poza tym materiały eksploatacyjne takie jak : płyn hamulcowy ( Tutela Top 4) ,filtry paliwa (UFI) i powietrza (UFI) , wymiana płynu chłodzącego na takim oleju silnik pracuje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 5, 2010 Report Share Posted January 5, 2010 Ty to wszystko zapisujesz? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przemek Posted January 5, 2010 Report Share Posted January 5, 2010 ale sprzęgło to tak stosunkowo szybko zarżnął... Link to comment Share on other sites More sharing options...
19Urban94 Posted January 5, 2010 Report Share Posted January 5, 2010 Są takie specjalne spraye, które pomagają odkleić różnego typu naklejki, nie pamiętam jak to się nazywało, ale spryskujesz naklejke i ładnie schodziła... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted January 5, 2010 Author Report Share Posted January 5, 2010 Ty to wszystko zapisujesz? u mnie jest lepiej jak w książce serwisowej co do dnia i kilometra spisuje poważniejsze rzeczy są fotografowane ale sprzęgło to tak stosunkowo szybko zarżnął... tarcza była bardzo gruba i przelatała by jeszcze spokojnie jeszcze raz tyle ... padł docisk,zarżnięty przez łożysko dociskowe ... tutaj Fiat się nie postarał ... bardzo dużo ludzi ma problemy przy takich przebiegach właśnie z dociskiem , za co jest winne łożysko dociskowe ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
fonnes Posted January 5, 2010 Report Share Posted January 5, 2010 bardzo dużo ludzi ma problemy przy takich przebiegach właśnie z dociskiem , za co jest winne łożysko dociskowe ... Zgadza się. To samo stało się w (byłym) aucie córki - Fiat Bravo 1,2 docisk i łożysko padły przy ok. 130 tkm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now