Jump to content

Punto 1.1 1997r :) Green Butterfly :)


Recommended Posts

Posted

Wrzucę kilka fotek , aczkolwiek zaznaczę,że nigdy ten lakier nie był jeszcze polerowany :)

co go czeka niedługo :) wiosna/lato będzie miał lepszy blask :) jak i reszta podzespołów :)

no nic, here it goes :mrgreen:

foto16.jpg

foto15.jpg

foto13.jpg

foto4.jpg

foto1.jpg

foto22.jpg

foto21.jpg

foto38.jpg

foto41.jpg

foto49.jpg

foto50.jpg

foto54.jpg

foto61.jpg

foto62.jpg

foto63.jpg

foto65.jpg

foto72.jpg

foto73.jpgfoto75.jpg

foto77.jpg

foto78.jpgfoto33.jpg

foto7.jpg

tak chaotycznie ułożone :)

na wiosnę będzie więcej lepszych i wtedy już po korekcie :) poza tym dostanie alu :) które teraz są przygotowywane na okres letni :) dostaną nowy lakier perłowy :)

  • Replies 109
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Thomas, w mordę.... :good: Na jednym zdjęciu trochę swój rysopis zdradziłeś, wcale do avatara nie jesteś podobny :D

Komary i muchi zdychają chyba z 5 cm przed kolizją :shock: a błoto wysycha 5 minut przed przejazdem :shock: jak z apteki :good:

Posted
Od nowości się opiekujesz nim?

tak, od nowości w rodzinie :) i od nowości ani razu silnik nie był myty , tylko ręcznie czyszczony cały czas :)

 

podziękowania dla kolegi 19Urban94 za wrzucenie fotek na swój serwer :)

Posted

I osłon nie ma pod silnikiem? Thomas, Fiat powinien dać ci nówkę sztukę za takie coś. :good:

Posted
Thomas, w mordę.... :good: Na jednym zdjęciu trochę swój rysopis zdradziłeś, wcale do avatara nie jesteś podobny :D

:

Jak to nie :D

A autko... cenka opada nołmalnie... No w życiu czegoś takiego nie widziałem... Ten samochód to w ogóle jeździ?? Wielki,wielki szacunek!! Naprawdę brak mi słów....

Posted
I osłon nie ma pod silnikiem?

niestety nie ma :( ale za to dużo luzu pod maską więc łatwiej się czyści :)

Posted

Tomek, czy to aby napewno twoje auto? Nie żenisz kitu? Zawieszenie i podwozie chyba tresowane mrówki pomagały robić.. ;)

Posted
Tomek, czy to aby napewno twoje auto? Nie żenisz kitu? Zawieszenie i podwozie chyba tresowane mrówki pomagały robić.. ;)

ten link co mam w podpisie jest do forum na którym już od dawna siedzę i tam ludzie mogą potwierdzić, zjawiam się na zlotach ;)

Posted

Pięknie!!!!

Ale powiem tak - utrzymywanie podwozia w takim stanie, w normalnie eksploatowanym

samochodzie, to.... hmmmmm...... lekkie zboczenie ;) , no ale ten samochód

nie jest normalnie eksploatowany :-]

Tomek, często demontujesz zderzaki ???

Posted
Tomek, często demontujesz zderzaki ???

raz na rok :mrgreen:

Posted

Uuuua, niezerwana naklejka na belce jest nie do przyjęcia :evil: Po za tym porządny detailer demontuje zderzaki raz w tygodniu, conajmniej raz w tygodniu! A tak na poważnie to MEGA WARIAT jesteś! Rispekt. :D

Posted

Spoko... A tak poza tym to super wyczyszczone autko, ty masz luzy pod maską, dużo przestrzeni między elementami - a co ja mam powiedzieć... Istna mordęga była z wymianą posojówek, a co dopiero dokładnie wszystko wyczyścić i nawoskować... :(

 

obraz-010-rozdzielczosc-pulpitu.jpg

 

Jednak również biorę się za to ręcznie... Długo mi to zajmie, ale przecież o to właśnie chodzi, aby jak najdłużej siedzieć i dbać o autko... Poszło PW...

Posted

On naklejki specjalnie nie zrywał, bo ideały to tylko Bóg potrafi stworzyć...

 

Thomas, Turzol troszke Cie przebił, widziałem jego piasty do VW Polo po chromowaniu...

 

Ale i tak szacun wielki.

 

;):oops:

Posted

Thomas, Turzol troszke Cie przebił, widziałem jego piasty do VW Polo po chromowaniu...

 

Ale i tak szacun wielki.

 

;):oops:

 

Nie wiem czy przebił, ja poprawiałem fabrykę czyli całe zawieszenie robiłem na nowych ori częściach + krycie chromem technologicznym każdej możliwej śrubki :) - z wyjątkiem gwintowanego zawieszenia, które i tak jest ze stali typu inox i dodatkowo polerowane na wysoki połysk

Dla Thomasa respect, że mimo wieku auta jego stan wizualny podzespołów jest jak nowy, w moim aucie (rocznik 98') już się wszystko sypało w rękach.

 

Ja na wiosnę biorę się za kompletny detailing Punto I-gen od moich teściów, ale w przeciwieństwie do Thomas-owego Kropka ten od teściów to jeżdżąca padlina....

Posted
Thomas, Turzol troszke Cie przebił, widziałem jego piasty do VW Polo po chromowaniu...

chromował nie będę :) ale na wiosnę będę się bawił jak zawsze z podwoziem :)

nie zrywałem naklejki z belki bo chciałem mieć jak najdłużej oryginał :) nawet specjalnie kupiłem w ASO naklejki oryginalne żeby latem nakleić :)

 

jak do tej pory od nowości wymieniane/naprawiane było :

 

-nowe świece zapłonowe NGK V-Line przy 40 tys

-zestaw naprawczy wahaczy tylnych przy 65 tys

-wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów oraz nowy pasek rozrządu (Dayco) przy 65 tys

-założone zostały stabilizatory osi przedniej i tylnej przy 66500 km

-nowe aku po 6 latach

-nowe oponki Yokohama S306 z przodu przy 70 tys ( w dwóch starych zrobiły sie "burchle" )

-podspawany układ wydechowy i dospawana nowa końcówka (stara odpadła ale wydech oryginalny jeszcze cały od nowości robione przy 85 tys

-zmienione wskaźniki na te z obrotomierzem przy 92061 km

-nowe oponki na przednią oś Yokohama A Drive przy 97130km

-nowa cewka zapłonowa Magneti Marelli ( stara padła) 101132km

-nowe tarcze i klocki hamulcowe 102579km

-nowe świece zapłonowe NGK V-line 12 przy 105982km

-nowy rozrząd(rolka,pompa,pasek),nowa odma 111293km

-nowe aku Centra Plus 44Ah przy 114201km

-wymiana oleju w skrzyni na Tutela Matryx 120893km

-wymienione komletne sprzęgło przy 128284km

-poza tym materiały eksploatacyjne takie jak : płyn hamulcowy ( Tutela Top 4) ,filtry paliwa (UFI) i powietrza (UFI) , wymiana płynu chłodzącego

 

largeimg,IMG_47697d81d35ca4847.jpg

na takim oleju silnik pracuje :)

Posted

Są takie specjalne spraye, które pomagają odkleić różnego typu naklejki, nie pamiętam jak to się nazywało, ale spryskujesz naklejke i ładnie schodziła... :D

Posted
Ty to wszystko zapisujesz? :shock:

u mnie jest lepiej jak w książce serwisowej :D co do dnia i kilometra spisuje :D poważniejsze rzeczy są fotografowane :)

ale sprzęgło to tak stosunkowo szybko zarżnął...

tarcza była bardzo gruba i przelatała by jeszcze spokojnie jeszcze raz tyle ... padł docisk,zarżnięty przez łożysko dociskowe ... tutaj Fiat się nie postarał ... bardzo dużo ludzi ma problemy przy takich przebiegach właśnie z dociskiem , za co jest winne łożysko dociskowe ...

Posted
bardzo dużo ludzi ma problemy przy takich przebiegach właśnie z dociskiem , za co jest winne łożysko dociskowe ...

Zgadza się. To samo stało się w (byłym) aucie córki - Fiat Bravo 1,2 docisk i łożysko

padły przy ok. 130 tkm :(

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.