Skocz do zawartości

Punto 1.1 1997r :) Green Butterfly :)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wrzucę kilka fotek , aczkolwiek zaznaczę,że nigdy ten lakier nie był jeszcze polerowany :)

co go czeka niedługo :) wiosna/lato będzie miał lepszy blask :) jak i reszta podzespołów :)

no nic, here it goes :mrgreen:

foto16.jpg

foto15.jpg

foto13.jpg

foto4.jpg

foto1.jpg

foto22.jpg

foto21.jpg

foto38.jpg

foto41.jpg

foto49.jpg

foto50.jpg

foto54.jpg

foto61.jpg

foto62.jpg

foto63.jpg

foto65.jpg

foto72.jpg

foto73.jpgfoto75.jpg

foto77.jpg

foto78.jpgfoto33.jpg

foto7.jpg

tak chaotycznie ułożone :)

na wiosnę będzie więcej lepszych i wtedy już po korekcie :) poza tym dostanie alu :) które teraz są przygotowywane na okres letni :) dostaną nowy lakier perłowy :)

  • Odpowiedzi 109
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Opublikowano

Thomas, w mordę.... :good: Na jednym zdjęciu trochę swój rysopis zdradziłeś, wcale do avatara nie jesteś podobny :D

Komary i muchi zdychają chyba z 5 cm przed kolizją :shock: a błoto wysycha 5 minut przed przejazdem :shock: jak z apteki :good:

Opublikowano
Od nowości się opiekujesz nim?

tak, od nowości w rodzinie :) i od nowości ani razu silnik nie był myty , tylko ręcznie czyszczony cały czas :)

 

podziękowania dla kolegi 19Urban94 za wrzucenie fotek na swój serwer :)

Opublikowano

I osłon nie ma pod silnikiem? Thomas, Fiat powinien dać ci nówkę sztukę za takie coś. :good:

Opublikowano
Thomas, w mordę.... :good: Na jednym zdjęciu trochę swój rysopis zdradziłeś, wcale do avatara nie jesteś podobny :D

:

Jak to nie :D

A autko... cenka opada nołmalnie... No w życiu czegoś takiego nie widziałem... Ten samochód to w ogóle jeździ?? Wielki,wielki szacunek!! Naprawdę brak mi słów....

Opublikowano
I osłon nie ma pod silnikiem?

niestety nie ma :( ale za to dużo luzu pod maską więc łatwiej się czyści :)

Opublikowano

Tomek, czy to aby napewno twoje auto? Nie żenisz kitu? Zawieszenie i podwozie chyba tresowane mrówki pomagały robić.. ;)

Opublikowano
Tomek, czy to aby napewno twoje auto? Nie żenisz kitu? Zawieszenie i podwozie chyba tresowane mrówki pomagały robić.. ;)

ten link co mam w podpisie jest do forum na którym już od dawna siedzę i tam ludzie mogą potwierdzić, zjawiam się na zlotach ;)

Opublikowano

Pięknie!!!!

Ale powiem tak - utrzymywanie podwozia w takim stanie, w normalnie eksploatowanym

samochodzie, to.... hmmmmm...... lekkie zboczenie ;) , no ale ten samochód

nie jest normalnie eksploatowany :-]

Tomek, często demontujesz zderzaki ???

Opublikowano

Uuuua, niezerwana naklejka na belce jest nie do przyjęcia :evil: Po za tym porządny detailer demontuje zderzaki raz w tygodniu, conajmniej raz w tygodniu! A tak na poważnie to MEGA WARIAT jesteś! Rispekt. :D

Opublikowano

Spoko... A tak poza tym to super wyczyszczone autko, ty masz luzy pod maską, dużo przestrzeni między elementami - a co ja mam powiedzieć... Istna mordęga była z wymianą posojówek, a co dopiero dokładnie wszystko wyczyścić i nawoskować... :(

 

obraz-010-rozdzielczosc-pulpitu.jpg

 

Jednak również biorę się za to ręcznie... Długo mi to zajmie, ale przecież o to właśnie chodzi, aby jak najdłużej siedzieć i dbać o autko... Poszło PW...

Opublikowano

On naklejki specjalnie nie zrywał, bo ideały to tylko Bóg potrafi stworzyć...

 

Thomas, Turzol troszke Cie przebił, widziałem jego piasty do VW Polo po chromowaniu...

 

Ale i tak szacun wielki.

 

;):oops:

Opublikowano

Thomas, Turzol troszke Cie przebił, widziałem jego piasty do VW Polo po chromowaniu...

 

Ale i tak szacun wielki.

 

;):oops:

 

Nie wiem czy przebił, ja poprawiałem fabrykę czyli całe zawieszenie robiłem na nowych ori częściach + krycie chromem technologicznym każdej możliwej śrubki :) - z wyjątkiem gwintowanego zawieszenia, które i tak jest ze stali typu inox i dodatkowo polerowane na wysoki połysk

Dla Thomasa respect, że mimo wieku auta jego stan wizualny podzespołów jest jak nowy, w moim aucie (rocznik 98') już się wszystko sypało w rękach.

 

Ja na wiosnę biorę się za kompletny detailing Punto I-gen od moich teściów, ale w przeciwieństwie do Thomas-owego Kropka ten od teściów to jeżdżąca padlina....

Opublikowano
Thomas, Turzol troszke Cie przebił, widziałem jego piasty do VW Polo po chromowaniu...

chromował nie będę :) ale na wiosnę będę się bawił jak zawsze z podwoziem :)

nie zrywałem naklejki z belki bo chciałem mieć jak najdłużej oryginał :) nawet specjalnie kupiłem w ASO naklejki oryginalne żeby latem nakleić :)

 

jak do tej pory od nowości wymieniane/naprawiane było :

 

-nowe świece zapłonowe NGK V-Line przy 40 tys

-zestaw naprawczy wahaczy tylnych przy 65 tys

-wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów oraz nowy pasek rozrządu (Dayco) przy 65 tys

-założone zostały stabilizatory osi przedniej i tylnej przy 66500 km

-nowe aku po 6 latach

-nowe oponki Yokohama S306 z przodu przy 70 tys ( w dwóch starych zrobiły sie "burchle" )

-podspawany układ wydechowy i dospawana nowa końcówka (stara odpadła ale wydech oryginalny jeszcze cały od nowości robione przy 85 tys

-zmienione wskaźniki na te z obrotomierzem przy 92061 km

-nowe oponki na przednią oś Yokohama A Drive przy 97130km

-nowa cewka zapłonowa Magneti Marelli ( stara padła) 101132km

-nowe tarcze i klocki hamulcowe 102579km

-nowe świece zapłonowe NGK V-line 12 przy 105982km

-nowy rozrząd(rolka,pompa,pasek),nowa odma 111293km

-nowe aku Centra Plus 44Ah przy 114201km

-wymiana oleju w skrzyni na Tutela Matryx 120893km

-wymienione komletne sprzęgło przy 128284km

-poza tym materiały eksploatacyjne takie jak : płyn hamulcowy ( Tutela Top 4) ,filtry paliwa (UFI) i powietrza (UFI) , wymiana płynu chłodzącego

 

largeimg,IMG_47697d81d35ca4847.jpg

na takim oleju silnik pracuje :)

Opublikowano

Są takie specjalne spraye, które pomagają odkleić różnego typu naklejki, nie pamiętam jak to się nazywało, ale spryskujesz naklejke i ładnie schodziła... :D

Opublikowano
Ty to wszystko zapisujesz? :shock:

u mnie jest lepiej jak w książce serwisowej :D co do dnia i kilometra spisuje :D poważniejsze rzeczy są fotografowane :)

ale sprzęgło to tak stosunkowo szybko zarżnął...

tarcza była bardzo gruba i przelatała by jeszcze spokojnie jeszcze raz tyle ... padł docisk,zarżnięty przez łożysko dociskowe ... tutaj Fiat się nie postarał ... bardzo dużo ludzi ma problemy przy takich przebiegach właśnie z dociskiem , za co jest winne łożysko dociskowe ...

Opublikowano
bardzo dużo ludzi ma problemy przy takich przebiegach właśnie z dociskiem , za co jest winne łożysko dociskowe ...

Zgadza się. To samo stało się w (byłym) aucie córki - Fiat Bravo 1,2 docisk i łożysko

padły przy ok. 130 tkm :(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.