czarekcw Opublikowano 30 Grudnia 2015 Zgłoś Opublikowano 30 Grudnia 2015 Również ciekawi mnie opinia o Krauss Shinemaster S8 bo posiadałem Krauss DB5800S lecz sprzedałem z racji tego że nie zadowalała mnie do końca. Co jedynie wiem to S21 ma ponoć za duże wibracje przenoszone na ręce ale dla hobbysty który kilka razy w ciągu roku użyje i jej i rotacji to nie wiem co wybrać- S8 czy S21.
Gość Opublikowano 30 Grudnia 2015 Zgłoś Opublikowano 30 Grudnia 2015 Ja użytkuję Shinemaster S8 od jakiegoś roku... Obsłużyła 3 auta (BMW, VW i Opla) oraz trochę reflektorów. Generalnie jestem zadowolony, jedyny problem to z przewodem bo małe chińskie rączki dały taki który w tym tygodniu uszkodził się przy maszynie ale to kilkanaście minut roboty i maszyna sprawna. Wibracje... nie są jakieś duże spokojnie daje się prowadzić dokładnie maszynę. Co do różnic to pewnie S21 ma o wiele większą siłę cięcia. A co do różnicy z DB to chyba różnią się mocą i wyglądem. Ja ze swojej strony mogę maszynę polecić. Jest to moja pierwsza maszyna i świadomy wybór... trochę miałem odczynienia z rotacją ale DA jest o wiele bezpieczniejsza jako pierwsza maszyna
Dante05 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Zgłoś Opublikowano 30 Grudnia 2015 Również ciekawi mnie opinia o Krauss Shinemaster S8 bo posiadałem Krauss DB5800S lecz sprzedałem z racji tego że nie zadowalała mnie do końca. Dlaczego nie zadowalała Cię do końca? Jakich padów i past do niej używałeś?
czarekcw Opublikowano 30 Grudnia 2015 Zgłoś Opublikowano 30 Grudnia 2015 Żółty miękki Flexipads (ale był twardy pad nie ma co gadać) i czarny super miękki Menzermy. Pasty różne, S17+, Megs UC, cleanery itp i uważam że dla hobbysty nawet cleaner na max 2 biegu na rotacji na super miękkim padzie pójdzie spokojnie. Działałem również na w/w czarnym padzie na rotacji z Sonaxem Maschinen Politur na czarnym lakierze Hondy CR-V III gen i żadnych hologramów nie było. Wystarczyło tylko poczytać trochę ludzi na forum i dobrać te zestawy które się sprawdzają. Ogólnie typowe DA mi nie pasują bo są za słabe, szybko pad staje przy minimalnym optymalnym odchyleniu polerki od lakieru. I to mowa na miękkich padach bo przy naprawdę miękkich to już różnicy nie ma- leci miło. A kwintesencją było całkowite uszkodzenie pada z mikrofibry Flexipads (miękki) i dysku wsporczego przy S17+ na VW lakierze- rzepy potopiły się choć nie było mega temperatury.
lenus91 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2016 Panowie potrzebuje rady co do wyboru polerki i systemu polerskiego. Dylemat jest miedzy lare epl 62 a lare epl 12. Wiadaomo DA vs rotacja. Co do tej pierwszej nie znalazłem żadnej opinii. maszynka będzie mi potrzebna na początek przygody, ile autek będę robił nie wiem. Ma dobrze ciąć lakier bo na pierwszy ogień idzie moja audi czarny twardy lakier dość przytyrany... Na początek chce kupić taki zestawik: (proszę o porady nie hejty) LARE EPL-12 LARE FlexEdge 75mm LARE diamond (rzep 75) 82mm MC niebieska LARE diamond (rzep 75) 82mm PF biała LARE diamond (rzep 75) 82mm OS pomarańczowa LARE diamond (rzep 75) 82mm PF biała LARE Microfibre Pad 160mm LARE Sunshine Applicator 130mm 50487 Gąbka zielona Perfect-IT III Pad 150mm 50488 Gąbka żółta Perfect-IT III Pad 150mm 50388 Gąbka niebieska Perfect-IT III Pad 150mm 50417 Środek polerski Fast Cut Plus, 1kg (zielony korek) 80349 Mleczko polerskie Extra Fine 3m, lekkościerne, 1L (żółty korek) 50383 Mleczko Ultrafina, 1L (niebieski korek) Uniwersalny środek czyszczący ADBL APC 5L APC Shiny Garage Red Devil HD Nano Degreaser 5L Soft99 The King of Gloss B&D 320g Zestaw kosmetyków TK Car Cosmetics Szampon Shiny Garage Orange Car Shampoo 5L Politura do ciemnych lakierów Poorboy's World Black Hole 964 ml Ręcznik do osuszania karoserii z mikrofibry Meguiar's Water Magnet Microfiber Drying Towel Brakuje glinki jakiegoś cleanera i sam już nie wiem czego Proszę o porady Jeśli zdecydował bym sie na DA to troche musiał bym zmienić co myślicie? która maszynka i czy zestaw akcesoriów ok czy coś innego zaproponujecie
cannonn Opublikowano 6 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2016 Zamiast black hole weź cleaner np #601 a za resztę jakiś fajny QD.
piotrek24_1986 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 10 Stycznia 2016 Koledzy a co powiecie o takim sprzęcie na początek przygody z polerką nr aukcji allegro 5679683511 [mod=Justyna]nie wrzucamy linków z allegro[/mod]
gall_anonim Opublikowano 20 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2016 Witam, jako, że polerowanie na "własny rachunek" dopiero zaczynam, postanowiłem poradzić się bardziej doświadczonych Zamierzam w najbliższych dniach zakup polerki. Plany - korekta lakieru w moim aucie, kilka aut w rodzinie i chciałbym rozpocząć przygodę z zawodowym polerowaniem. Uczyłem się polerować na starym systemie polerskim 3M + gąbki Farecla. U siebie również mam zamiar zastosować pasty 3M, jednak już nowy system. Mam pytanie co do użycia padów, otóż użyć padów Farecli, które są tanie, czy dopłacić za 3m, czy może jednak macie inne sugestie. Wiadomo, nie od razu zbudowano Rzym, dlatego nie wszystko wiem i chciałbym najpierw kupić tańszą polerkę i ewentualnie potem kupić droższą, gdyż nie wiem, czy wszystko się uda i czy od początku będzie potrzebna droższa. Rozważam zakup polerki k2 za ok 200 zł, lare epl 52. Na pierwszy rzut oka mają podobne parametry i budowę, dlatego nie wiem, czy jest sens płacić więcej. Z góry dzięki za pomoc i jako, że to mój pierwszy post na tym forum proszę o wyrozumiałość, jeśli źle napisałem.
lukasz87 Opublikowano 21 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2016 613735 Również ciekawi mnie opinia o Krauss Shinemaster S8 bo posiadałem Krauss DB5800S lecz sprzedałem z racji tego że nie zadowalała mnie do końca. Dlaczego nie zadowalała Cię do końca? Jakich padów i past do niej używałeś? Również jestem zainteresowany tym tematem mam małego Krauuss-a i jak On wypada przy S8 ? Czy S8 tak jak więksi bracia "nie stanie" nawet pod naciskiem ? Maluch na czerwonym padzie NAT bieg 2 przy nakładaniu cleanera a raczej już wyprowadzeniu staje jak zły... Co trochę denerwuje... Jak działa S8 ? Najlepiej by to jakiś użytkownik zobrazował tudzież jego film ...
Gość Opublikowano 21 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2016 S8 nie staje pod naciskiem wiadomo umiarkowanym naciskiem bo pewnie jak ktoś będzie się "kladl" na maszynie to przy takim nacisku 100kg każda maszyna się pewnie zatrzyma
gall_anonim Opublikowano 23 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2016 Czy ktoś jest w stanie odpowiedzieć na mój post?
Moderator Eryczek Opublikowano 23 Stycznia 2016 Moderator Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2016 gall_anonim, na Twoje pytanie, w tym temacie już pewnie sto razy udzielono odpowiedzi. Milczenie forumowiczów wynika zapewnie z niepokoju jaki wzbudziles zapowiadając pracę na padach Feracla
gall_anonim Opublikowano 23 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2016 szukałem nie tylko tutaj, nie znalazłem odpowiedzi, nie zakładam nowego tematu, żeby nie zaśmiecać forum, tylko pytam już w podpiętym temacie. Chyba nie jest tak ciężko odpowiedzieć... Nie mówię, że zamierzam pracować na padach Farecla, tylko pytam, czy skutecznie można zastąpić gąbki 3M właśnie tymi padami, a jeśli nie, to jakimi.
Richi Opublikowano 23 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2016 Ja na początek sobie kupiłem maszynę K2, do tego pady Flexipads(twardy, średni i miękki) i pasty menzerna(chyba 400,2500 i 4000). Na razie jestem zadowolony z takiego zestawu i efektu jaki uzyskałem.
serath Opublikowano 24 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 24 Stycznia 2016 Zamiast padow flexi rzuć okiem na np. RoyalPads
Dave0103 Opublikowano 28 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 28 Stycznia 2016 Witam Od jakiegoś czasu bawię się amatorsko w detailing. Przyszedł czas na grubszy temat czyli polerkę Jaką polerkę i jakie pady radzicie na początek? Myślałem o tej http://www.detailer.pl/sklep/maszyny-po ... yczna.html Ale poczytałem trochę i zacząłem się zastanawiać czy nie dołożyć trochę i nie kupić tej http://www.detailer.pl/sklep/maszyny-po ... 5800s.html Co myślicie? Z góry dzięki za odpowiedzi
powalla Opublikowano 28 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 28 Stycznia 2016 Wiesz że to 2 różne maszyny? No i nie chodzi mi o markę i model lecz o sam "ruch" i najlepiej mieć obie w swoim warsztacie
Dave0103 Opublikowano 28 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 28 Stycznia 2016 Tak wiem. Chodzi mi o to która byłaby lepsza na początek i którą łatwiej będzie wyprowadzić lakier do stanu ideału. Podobno orbitalno rotacyjną jest łatwiej. Na stronie też tak napisali ale nie znam się dlatego zawitałem tutaj. Polerki potrzebuje też do tego żeby przepolerować parę kloszy lamp Znalazłem jeszcze tą http://www.detailer.pl/sklep/maszyny-po ... ction.html
powalla Opublikowano 28 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 28 Stycznia 2016 618554 o to która byłaby lepsza na początek DA ale 618554 którą łatwiej będzie wyprowadzić lakier do stanu ideału tu już rotacja 618554 przepolerować parę kloszy lamp znów rotacja ... czyli kup np. rotację K2 + DA basspolska i masz obie w cenie DA Krausa z Twojego linku
Dave0103 Opublikowano 28 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 28 Stycznia 2016 Dzięki za błyskawiczną odpowiedź Wychodzi na to że bardziej jest mi potrzebna rotacyjna. Rozumiem, że łatwiej będzie uniknąć smug po DA dzięki jej ruchowi ? Co do K2 i bass polska, jak długo to pochodzi? Kiedyś czytałem to nie miały zbyt dobrej opinii. Wykonanie też podobno średnie. Mógłbyś podesłać do tego jakieś linki? Bardzo dziękuję Mam jeszcze pytanie co do pasty polerskiej. Myślałem o menzerna 400 1000 2000 i 3000 ale znalazłem coś takiego http://tuningkingzshop.pl/pl/p/Jednoeta ... 0-ml/29702 Ktoś używał? Zdaje egzamin?
powalla Opublikowano 28 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 28 Stycznia 2016 618559 Wychodzi na to że bardziej jest mi potrzebna rotacyjna. Rozumiem, że łatwiej będzie uniknąć smug po DA dzięki jej ruchowi ? eee raczej odwrotnie 618559 Co do K2 i bass polska, jak długo to pochodzi? 618559 ale znalazłem coś takiego 618559 Ktoś używał? Zdaje egzamin? Tymy pytaniami pokazujesz że czekasz na gotowce i najlepiej poszukać i skopiować Ci tu z tematów istniejących na forum o rzeczach które Cię interesują . Ja nie mam czasu na takie rzeczy więc radzę pozekać na naprawdę znudzonego usera co Ci to przepisze(podlinkuje) lub UŻYĆ SZUKAJKI I POSZUKAĆ SAMEMU . Na forum znajdziesz odpowiedzi na wszystkie nurtujące Cię pytania , tylko wystarczy chcieć je poszukać
Dave0103 Opublikowano 28 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 28 Stycznia 2016 Cały czas czytam forum Odnośnie menzerny 3in 1 nic konkretnego nie znalazłem. Jedno ostatnie pytanie i więcej nie męcze. Do polerowania samochodu i lamp to wystarczy? http://www.detailer.pl/sklep/maszyny-po ... yczna.html
powalla Opublikowano 28 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 28 Stycznia 2016 618568 Odnośnie menzerny 3in 1 nic konkretnego nie znalazłem. Jest caaaały temat o niej i ma aż 3 strony!
gall_anonim Opublikowano 31 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2016 dzięki za odpowiedzi jestem ciekaw jak to jest z wagą polerki K2, w niektórych ogłoszeniach waży 4,5 kg ,a w niektórzych ok 3 kg, to spora różnica. Znalazłem ogłoszenie Menzerna 3x250 ml + pady Royal pads za 169 zł. Do tego dokupiłbym talerz mocujący 125 mm Lare, lub Flexipads. Czy taki zestaw skutecznie może zastąpić zestaw 3m?
bartosz30 Opublikowano 1 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2016 Jestem na etapie wybierania maszyny. Zastanawiałem się nad Flex'em 3401 albo 14-2, mogła by tez być Makita 9227, w każdym razie budżet jest spory, wiec wybór sprowadza się rotacja czy orbitalna? Samochód który chce nim zrobić to Audi A6 z 2008 roku, wiem ze ma twardy lakier wiec DA byłoby ciężej ale jako, ze to będzie moja pierwsza robota łatwiej byłoby mi się nauczyć właściwej techniki. Przeczytałem cały ten temat jak i kilka innych i mam lekki mętlik w głowie. Co mi polecacie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się