Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ok.

Dzięki za odpowiedź.

Wydaje mi się, że więcej możliwości z talerzami oporowymi do Lare.

Opublikowano

Jeszcze jestem ciekaw opinii o polerce SPARKY model PMB 1200 CE HD w kwocie około 400zł + można ją zakupić stabilizacja oraz 3 letnia gwarancja poprzez strone internetową. Po zakupie się ją rejestruje. A jak sprawdza się w praktyce jest trwała ? trochę topornie wygląda a jak polerowaniem ?

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

To będzie moja pierwsza polerka, mam dwa typy:

 

K2 dlatego, że jest zachwalana na forum

 

Graphite 59G242 - w komplecie jest walizka i BP więc cena gołej polerki wychodzi podobnie jak w K2, dodatkowo jest chyba z 200g lżejsza, tez ma stabilizację i wolny rozruch.

 

Mile widziane subiektywne oceny.

Opublikowano

Czytałeś ten temat od początku? Przecież tu jest kilka subiektywnych opinii jest też główny chyba zarzut "Prędkość obrotowa: 1500-3800 min-1" , czyli prędkość początkowa ze 2x za duża.

Podawanie jako zalety iż ma walizkę ...hmm dla mnie dziwne , bo w kartoniku na półce przecież tak samo chyba bezpiecznie poleży jak w tej walizeczce. Ten BP , to chyba ma 180mm średnicy* , czyli ... bardzo nieporęczny , więc będziesz i tak musiał dokupić BP 125 mm i 75 mm by dobór gąbek był większy.

 

*takie opisy znalazłem w sklepach

Opublikowano

Witam

Przejrzałem cały wątek o polerkach, a jako że dopiero zaczynam wyzwanie jakim jest dbanie o auto, zdecydowałem się na polerkę oscylacyjną. W sumie to z wiadomych względów, raczej nie chcę zepsuć lakieru w aucie już na starcie.

Chciałem zapytac Was Koledzy, co sądzicie o takiej polerce:

KRAUSS Shinemaster S21 Dual Action maszyna polerska 900W. Koszt ok. 1000pln

znalazłem ją w jednym ze współpracująch z forum sklepów. Co ciekawe wg opisu, skok wynosi 21mm. Zazwyczaj skok ten wynosi w okolicach 7-9 mm.

I tutaj pytanie, czy dla początkującej osoby oraz auta, jest lepiej gdy ten skok jest większy czy nie ma to znaczenia? Oraz czy przy takim skoku, to ja będę "prowadził" szlifierkę, czy raczej ona będzie poniewierać mną?

Opublikowano

Wez sobie na poczatek Bass albo Vandera. Maly opis w tym temacie viewtopic.php?t=21817

Koszty bedziesz mial male (do 300pln), zobaczysz co i jak. Jak troche powalczysz to zawsze takie DA (~8mm skoku) jak wyzej przyda Ci sie do cleanera itp. Przy skoku 21mm to maszyna moze kierowac Toba ale bez przesady to jednak da ;)

Opublikowano

Witam,

Potrzebna polerka dla totalnego świeżaka w okolicach 500zł.

Myślałem o jakiejś lare, ale jestem przychylny zdecydować się na każdą propozycję, jesli warto.

 

http://sklep.lare.pl/category.php?id_category=7

Którą warto zakupić? A może das-6?

Może warto zainteresować się epl-41, która jest aktualnie w promocji?

Opublikowano

Poczytaj temat, już kilka razy był poruszany ten sam temat. Nawet powyżej Twojego postu są propozycje do 500 złotych.

Opublikowano

Panowie znów jest problem. Byłem nastawiony na K2, ale zobaczyłem DA BASS BP-5119 za 235 zł z silnikiem 950W i nie mogę zdecydować. Wcześniej odrzuciłem Vandera z powodu mocy i dylemat powrócił.

 

Może zacznę od drugiej strony. Na początku będę musiał zrobić korekty w 5 osobówkach: 3 średni stan lakieru, 1 stary 20-sto latek Merc, 1 stan opłakany. Dodatkowo przelecę 2 busy osobowe.

 

Czy jest sens brać BASS? Jeżeli zrobię nim korektę, to czy nie zajadę się na pierwszym aucie?

Czy ten BASS ma wolny start i stabilizację?

 

Do DA skłania mnie łatwość pracy, lekkość prowadzenia. Czy praca rotacją jest dużo cięższa?

  • Administrator
Opublikowano

Bierz rotację.DA się zajedziesz zwłaszcza na starych prawdziwych lakierach.

Opublikowano

Moje "doświadczenie" pokazuje że polerkę dla początkującego trzeba wybrać pod konkretne auto jakie chce się robić. Bo jak kupiłem DA kraussa db 5800 do twardego lakieru bmw to myślałem że zwątpię. Zrobiłem auto a co, ale się tak umęczyłem 3 dni, tyle padów zużyłem że masakra. Teraz na pewno nie kupiłbym już na początek DA, tylko rotację.

 

pozdro

Opublikowano

Witam

 

Bardzo dziękuję Wszystkim za odpowiedzi. Jestem zatem skłonny kupić tego Kraussa DA.

Chciałbym tylko zapytać jeszcze, jaki z Waszego doświadczenia lakier jest w Renault (Clio) takim 12 letnim, oraz już niedługo w KIA - nowiutkiej prosto z salonu.

Czy w takich autach sprawdzi się ten Krauss, czy, jak napisał Savage, mogę się spotkać z twardym lakierem w tych autach?

Opublikowano

Walisz korektę za korektą czy hobbystycznie?

Jeżeli hobbystycznie to wziąłbym DA i rotację Kraussa. Cenowo wyjdzie prawie to samo a użyteczność o wiele większa. A jak weźmiesz u Nowickich to jeszcze szkolenie gratis masz ;)

Opublikowano
To będzie moja pierwsza polerka, mam dwa typy

Makita 9227cb

DeWalt DWP849X

co myślicie czy warto dołożyć do makity

Bez zastanowienia brał bym Makite.

Czy jest ciężka ? Dla mnie nie, kwestia przyzwyczajenia ale ma moc która dla mnie np. Flex nie ma oraz ciężar własny który się przydaje, jeżeli oczywiście wiesz co, gdzie,kiedy i jak chcesz zrobić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.