Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Jaką maszynę proponujecie dla początkujacego (początki obcowania z maszyną,bo ogólnie już kosmetyke samochodową jakiś czas uprawiam:D) cena nie duża powiedzmy 230zł ,korekty narazie robić nie bd ,tylko np przejadę kilka elementów megsem UC , cleaner Achilles i wypracowywanie wosku

Opublikowano

Damianldz, temat ma 54 strony, a ty zadajesz to samo pytanie co w tytule.... Może byś łaskawie przeczytał chociaż kilka stron wstecz.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

czytam i czytam i mnie już tyłek boli i głowa też bo już nie wiem co wybrać. szukam dobrego sprzętu do 250zł. zastanawiam się czy nie lepiej kupić DA. podobno dłużej się pracuje ale mniejsze jest ryzyko uszkodzeń w porównaniu z rotacyjną? dostanę cos w tej kwocie. podpowie ktoś?

Opublikowano
szukam dobrego sprzętu do 250zł

Za 250zł nie kupisz dobrego sprzętu :ad: Możesz jedynie poczekać na rozwój wydarzeń w sprawie polerki Shine-Mate.

Opublikowano

piszczek, Nie bój się rotacji. Obawy co do rotacji mają chyba tylko Ci co nigdy nie mieli jakiejkolwiek maszyny w rękach. Moim zdaniem trzeba się postarać, żeby coś zepsuć. Pierwsza maszyna jaką kupiłem to rotacja, 4 samochody zrobione i nic. Żadnych uszkodzeń. Wystarczą tylko minimalne zdolności manualne i trochę rozwagi ;) Śmiało bierz, jak Ci się nie spodoba to kupisz DA. Używam K2pro,teraz chyba kosztuje około 230 zł, szału nie ma, ale za tą cenę jest jak najbardziej w porządku.

Opublikowano

no właśnie ja nigdy maszyny w rękach nie miałem i się zastanawiam a maszyna będzie używana może raz na miesiąc. w takim razie z rotacyjnych to co byście polecili?

 

k2pro chyba nie ma stabilizacji obrotu i wolnego startu. dobrze mówie?

Opublikowano

Ja dla użytku tylko osobistego wziąłbym DA. Nie dość ze da się nią zrobić korektę, jest bezpieczniejsza,lepiej wykańcza jak ktoś nie ma doświadczenia , nadaje się do cleanerów i nawet nakładania wosków. Co innego jak ma się w planie robić korekty częściej niż raz do roku i liczy się czas wykonania usługi.

Opublikowano

A dlaczego miałby się nie dać?? Dłużej to trwa bo DA wolniej tnie ale efekt może być taki jak przy rotacji. Zreszta w PSB jest jeden użytkownik który pracuje tylko DA i można zobaczyć jak to wychodzi. (relacja opla insigni)

Opublikowano
A dlaczego miałby się nie dać?? Dłużej to trwa bo DA wolniej tnie ale efekt może być taki jak przy rotacji. Zreszta w PSB jest jeden użytkownik który pracuje tylko DA i można zobaczyć jak to wychodzi. (relacja opla insigni)

Nie zrozumiałeś mnie.

Ludzie którzy nie mają pojęcia od kilku lat piszą ze DA się nie zrobi korekty.

Oczywiście, że się da tylko trzeba "kumać bazę".

Np. Seat Leon, po cięciu na DA.

 

13455240.jpg

 

Aaa, i nie jest to Scholl :song:

Opublikowano

Tak się przez chwile zastanawiałem czy nie pisałeś tego ironicznie ;) tak czy siak maszynki DA to fajna sprawa i chyba sobie sprawię kraussa do kolekcji.

Opublikowano

To pocieszyliście mnie , też chyba kupie DA , nie zalezy mi na pełnej korekcie tylko usunięciu trochę rysek i tyle więc powinna sie nadać , a zależy mi żeby można było nią nakładać cleaner i wosk

Opublikowano
A rotacją nie można? :shock:

 

 

Cleaner czy glaze nakładam tylko rotacją ( nie mam DA ) , ale żadnego z wosków z mojego aresenału czy to DA czy rotacją nie odważył bym się nakładać :D

Opublikowano

to teraz dylemat. powiedzcie mi jaka róznica w czasie by była przy rotacyjnej i DA? godzinka? na pewno szybciej jak ręcznie, w ciągu dnia się wyrobię

Opublikowano

W ciągu dnia to porządnie umyjesz, odsmolisz, psikniesz ironx, wyglinkujesz, wypędzelkujesz zakamarki, obkleisz taśmą, przygotujesz wszystko itp... Masz przynajmniej z 6-7 mikrofibr do usuwania pasty? Masz ipe , pady, pasty i wszystko inne potrzebne do korekty? z DA na bmw zejdzie Ci się przynajmniej 4 dni...

 

Nie boisz się uczyć na czyimś samochodzie? Z tego co czytam to nie masz w ogóle o tym pojęcia, nawet w teorii, brak podstaw... :dontknow:

Opublikowano

Witam w związku z tym że staram się o dotacje z UP.

 

Muszę coś wrzucić w koszty.

 

- na 100& wezmę Shinex Rap 150 FE cena: 1738,54 zł

 

PYTANIE:

 

Zastanawiam się też na maszyną ROTEX RO 150 FEQ+ cena 2134,07 zł

 

Sprzedawca Festool mi ją odradził ,że nie wykorzystam i zaproponował

 

ROTEX RO 90 FEQ+ cena 1760,46 zł że to mi się przyda w pracy.

 

Zauważyłem też na forum że niektórzy urzywają ROTEX 125

 

Jakie są wasze opinie !!! Co powinienem dobrać. ???

Opublikowano
kamilgt, a na Renault i na Hyundaiu ile mi zejdzie DA? :P

846 minut, no proszę Cię co to za pytanie, uzależnione jest to od wielu czynników, twego doświadczenia, past, gąbek, maszyny, obrotów, temperatury, stanu lakieru. Powiem tak dłużej niż rotacją, krócej od polerki ręcznej :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.