Skocz do zawartości

GYEON Q2 AntiFog


Piotrek

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć

:)

 

Dzisiaj na warsztacie jedna z nowości od Gyeona. Za udostępnienie produktu do testu dziękuję:

 

logo.png

 

 

 

Opis proudcenta:

 

GYEON Q2 AntiFog to środek, który zaaplikowany na szyby pojazdu, zapobiega ich parowaniu przez okres około dwóch miesięcy.

 

Jego aplikacja aktywnie zwiększa bezpieczeństwo prowadzenia pojazdu, zapewniając świetną widoczność nawet w trudnych, jesiennych warunkach.

 

 

Opakowanie, zawartość:

 

Produkt dostajemy w srebrnym matowym woreczku strunowym. W środku znajduje się:

-120 ml preparatu w butelce z fajnym atomizerem

-4 ściereczki

-aplikator kostkowy.

Cena produktu to 39,90. Jak dla mnie dosyć rozsądnie skalkulowana, produkt jest bardzo wydajny. Ilością obdzielił by zajezdnię MZA. :lol:

 

 

DSC05447.jpg

 

DSC05448.jpg

 

DSC05450.jpg

 

DSC05451.jpg

 

DSC05452.jpg

 

DSC05453.jpg

 

Obiektem testu będzie oczywiście Seicento. Ogromnego problemu z parującymi szybami nie mam, ale czasem gdy wyłączy się nawiew coś tam zapruje. Tylna szyba paruje też czasami gdy nie do końca suchego Fluffy-ego czy rękawicę wrzucę do bagażnika. Powłokę zaaplikowałem na szybę w klapie i 2 boczne tylnie. A by dobrze było widać, na każdej szybie jest 50:50.

 

Tak szyba wyglądała przed myciem:

 

DSC05465.jpg

 

Myjemy szybę Meg"s GC 1:10 :

 

DSC05466.jpg

 

Szyba umyta, oklejamy do 50:50:

 

DSC05467.jpg

 

Aplikujemy:

 

DSC05468.jpg

 

3 strzały na aplikator. Obowiązkowo w rękawiczkach ( BHP podstawa ):

 

DSC05469.jpg

 

I tu już prawa strona po aplikacji:

 

DSC05470.jpg

 

Timer ustawiam na 2 minuty:

 

DSC05471.jpg

 

Można ścierać:

 

DSC05472.jpg

 

Ścieramy waflem:

 

DSC05473.jpg

 

Ścieranie bez żadnego problemy. Nic się nie mazało. Bajka.

 

Kontrolnie pod LEDem :

 

DSC05474.jpg

 

Wyszło dobrze:

 

DSC05475.jpg

 

I tak wygląda szyba po usunięciu taśmy:

 

DSC05476.jpg

 

No i chwila prawdy. Przypominam prawa strona z Gyeonem, lewa bez :

 

DSC05478.jpg

 

I analogicznie, 2 pozostałe szyby:

 

DSC05479.jpg

 

DSC05480.jpg

 

DSC05481.jpg

 

Produkt jest bardzo wydajny, zużyłem tyle co nic:

 

DSC05483.jpg

 

PODSUMOWANIE:

 

Widać na zdjęciach, że produkt jak najbardziej działa. Aplikacja bez problemu , nawet w niskich temperaturach. Docieranie nie sprawiło najmniejszego problemu. Pozostaje kwestia trwałości, ale to sprawdzę i pokażę podczas testu.

 

Jeszcze raz dziękuję za możliwość przetestowania. :good:

 

Jeżeli ktoś ma jakieś pytania, to z chęcią odpowiem. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 51
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

piotr13, jak zwykle dobry test :good::good::good: razem z Tworkiem powinniście dostać rangę Super Testerów :good:

 

Miło słyszeć :oops::)

 

A co do przyciemnionych szyb to nie wiem, tu już musi dystrybutor powiedzieć. Ale jak chciał byś u siebie sprawdzić to mogę go pożyczyć ;) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piotr13, mógłbyś podobne zdjęcia zrobić w nocy w świetle lamp po krótkiej jeździe? Z mojego obcowania z podobnymi produktami wynika, że znajdują one zastosowanie wyłącznie na tylnych bocznych szybach lub... w łazience ;). Dlaczego? Na początku jest OK, ale po stosunkowo krótkim czasie na szybie mamy bardzo dużą ilość smug. Co z tego, że mamy niezaparowaną tylną szybę, jeśli widok jak przez "galaretę" (w nocy widać smugi, które strasznie męczą)... Przez to "zjawisko" wolę użyć standardowych metod, czyli włączyć klimatyzację lub ogrzewanie tylnej szyby.

 

Nie twierdzę, że takie coś występuje i przy produkcie GYEON-a, ale warto zwrócić na to uwagę, bo dopiero po zmierzchu wychodzi, czy można go stosować w aucie czy nie :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tukolarz, Wiem o czym mówisz, na zdjęciach może być ciężko zauważyć, ale na żywo widać, że część szyby na której jest produkt nie jest idealnie klarowna. Nie to, że zostały jakieś mazy, tylko widać, że coś na niej leży. Ze zdjęciami to postaram się coś zrobić po świętach, ale nic nie obiecuję. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piotr13, troszkę zeedytowałem posta. Myślę, że w nocy będzie lepiej widać wady takiego produktu. Zwróć uwagę jak z czasem będzie się zmieniać klarowność. O ile na początku te delikatne zmazy mi nie przeszkadzały, to po stosunkowo krótkim czasie robiły się nieakceptowalne. Może u Ciebie z Gyeon-em nie będzie tak źle ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez kitu lubię Twoje testy Piotrek,sumienna i konkretna relacja :good:

Czekam na rozwój sytuacji i nie pozostanę sam,zapewne z chęcią zobaczenia środka w akcji na szybie czołowej,gdzie zimą wiadomo,nadmuch i takie tam,czyli w moment nie jest fajna :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paviarotti, Przy jakim konkurencyjnym ? Car Pro czy Rain X ?

 

Z Car Pro miałem krótkim epizod, ale po około miesiącu robił się mleczny efekt. Niby łatwy do starcia, ale nie było to przyjemne. Pozostaje też kwestia brudzenia się szyb w środku. Przy ciągłym używaniu nawiewu szyby brudzą się szybko i praktycznie po miesiącu wypadało by je już umyć. A każde mycie ściąga taką powłokę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator

No czyli specjalnej rewolucji nie ma, tego typu produkty na rynku juz byly. Myslalem, ze moze bedzie nieco trwalszy na mycie. Sam myje szyby w srodku dosc czesto wiec trzeba po prostu zalozyc kolejna aplikacje powloki po kazdym myciu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapobiega ich parowaniu przez okres około dwóch miesięcy.

Większość środków które używałem powodowała więcej problemów niż dawała ochrony po 1-2 tygodniach, więc jeżeli "gejon" wytrzyma miesiąc bez tego o czym pisał tukolarz to produkt może być wart zakupu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cz@rek, Ostatni raz jechałem samochodem jechałem 28. Szyby nie parują, nawet gdy włożyłem mokry ręcznik po myciu do bagażnika. Jest jednak jedno ale, szyby nie są przejrzyste do końca, nie ma smug czy innych niespodzianek ale widać dokładnie gdzie jest odcięcie. Mam wrażenie jak by część z Gyeonem była lekko zamglona. Test trwa dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak obiecałem tak zrobiłem:

 

Zdjęcie szyby w świetle reflektorów, widać bardzo dobrze odcięcie. Tu jest to doskonale widoczne bo są paski od ogrzewania tylniej szyby. Szyba sprawia wrażenie zamglonej. Ktoś powie pewnie, że nie jest dotarty. Według mnie jest, nie ma smug.

 

IMG_20140103_190811.jpg

 

Dzisiaj była też okazja przetestować go w deszczu. Części zabezpieczone Gyeonem nie parują to trzeba mu przyznać, jednak jest jedno ale. Na szybach z tyłu mam zrobione 50:50, reszta szyb nie ma na sobie powłoki. Nigdy wcześniej nie zdarzyło mi się, żeby zaparowała mi przednia szyba i lusterko wsteczne. Widocznie para z zabezpieczonych części znalazła sobie miejsce na przedniej szybie i lusterku. Mimo wszystko testujemy dalej, zobaczymy ile wytrzyma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yasiek, Pewnie się zdziwił, ale trudno jest załapać ujęcie w świetle świateł.

 

Co do aplikacji to takie też było moje pierwsze podejrzenie. Ale produkt jest na tyle prosty, że nie da się nic zepsuć. Na szybach nie ma smug. Według mnie ten typ tak ma. Używając kiedyś podobnego produktu od Car Pro, też cześć zabezpieczona przed parą nie była do końca przejrzysta. Nie jest to tylko moje wrażenie, potwierdza to dużo osób używających Car Pro Fog Fight. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

kita33, Na poprzedniej stronie Tomek napisał: ;)

 

piotr13, dzięki za ten test, świetna robota !!

 

kamilgt, mam nałożone w jednym samochodzie na folię, działa :)

 

Minęło już trochę czasu, była w piątek okazja pojeździć w deszczy. Preparat cały czas działa, szyby nie parują. Wygląda to dosyć widowiskowo, gdy na szybach robi się 50:50.

Na poprzedniej była teoria o powstawaniu smug itd. Nic takiego się nie pojawiło. Jedyną "wadą" jeśli można to tak nazwać, jest to, że szyba nie jest przejrzysta w 100 %. Widać po prostu, że coś na niej leży.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.