Siwy Posted October 17, 2013 Report Share Posted October 17, 2013 Tak jak w temacie Przeszlifowanie papierem i polerka uratuje ta lampe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dystrybutor e36ace Posted October 17, 2013 Dystrybutor Report Share Posted October 17, 2013 na tych fotkach niewiele widać ale musisz sam się przekonać więc papierki w dłoń i jazda Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pit_Krk Posted October 17, 2013 Report Share Posted October 17, 2013 Jak najbardziej da radę, tylko trzeba trochę cierpliwości. Tak na oko sądzę, że trzeba zacząć od papierka 500/600. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shmatan Posted October 17, 2013 Report Share Posted October 17, 2013 Bez najmniejszego problemu - papierkowania + pasty + zabezpieczenie i będzie w lepszym stanie niż druga. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Siwy Posted October 17, 2013 Author Report Share Posted October 17, 2013 A czym to zabezpieczyc Mam pasty Koch chemie i UC do polerowania. Czym lepiej polerowac Link to comment Share on other sites More sharing options...
micky Posted October 17, 2013 Report Share Posted October 17, 2013 A czym ją darłeś, że tak wygląda? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sobka01 Posted October 17, 2013 Report Share Posted October 17, 2013 Poleciałbym od papierka 800 na mokro. Później 1000, 1200, 1500, 2000, 2500, 3000 i później UC. Ja Robiłem tak jak napisałem tylko zamiast UC użyłem PlastX-a na lampkach z Vectry C - wrzucę później zdjęcia jak wyszło ale uwierz, że Twoje reflektory przy tych które były w Viki to są idealne Wyszło miodzio ale na same papierki ponad 3h na lampę mi zeszło... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pit_Krk Posted October 17, 2013 Report Share Posted October 17, 2013 na same papierki ponad 3h na lampę mi zeszło... To coś Ty z nimi robił Link to comment Share on other sites More sharing options...
Siwy Posted October 17, 2013 Author Report Share Posted October 17, 2013 A czym ją darłeś, że tak wygląda? Dostalem kawalkiem asfaltu/kamienia z pod ciezarowki Link to comment Share on other sites More sharing options...
sobka01 Posted October 17, 2013 Report Share Posted October 17, 2013 To coś Ty z nimi robił Ano widzisz - lampa wyglądała naprawdę fatalnie więc musiałem się dobrze przyłożyć do każdej gradacji. To było moje pierwsze podejście do polerowania reflektorów i musiałem się postarać, żeby czasami bratu nowych lampek (a są ksenony) do Viki nie kupować Link to comment Share on other sites More sharing options...
Siwy Posted October 18, 2013 Author Report Share Posted October 18, 2013 Mam papierki 240, 320, 600, 800, 1000, 1200, 1500, 2000, 2500. Zaczalem od 600, fajnie obtarcie zeszlo, ale widac jeszcze najglebsze rysy, wynika z tego, ze potrzebne sa jeszcze papierki o grubszej gradcji. Mam 320 i potem dopiero 600. Moge zadzialac taka konfiguracja czy lepiej dokupic 360, 400, 500. Pytam dlatego gdyz w mojej miescinie nie mam mozliwosci nabyc brakujacych gradacji. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pit_Krk Posted October 18, 2013 Report Share Posted October 18, 2013 320 to bym nie ryzykował. Trochę cierpliwości i działaj dalej 600 aż do usunięcia tych najgłębszych rys. Link to comment Share on other sites More sharing options...
damzzii Posted October 18, 2013 Report Share Posted October 18, 2013 W przypadku zmęczonych lamp zaczynam właśnie od 320, dalej 500 i cała reszta, ryski nigdy nie zostały a jest wyraźnie szybciej. Oczywiście jesteś w stanie usunąć wszystko co jest po zewnętrznej stronie Przykład dość zniszczonej lampy: Przed i po Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tery Posted October 18, 2013 Report Share Posted October 18, 2013 A czy po papierze 800 można od razu 1200 albo 1500? Czy koniecznie trzeba przeskakiwać w ten sposób: od papierka 800 na mokro. Później 1000, 1200, 1500, 2000, 2500? Link to comment Share on other sites More sharing options...
EMPE Posted October 18, 2013 Report Share Posted October 18, 2013 możesz i do razu przeskoczyć na 1500 ale żeby zetrzeć rysy po 800 to będziesz musiał się napocić lepiej rób po kolei Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pit_Krk Posted October 18, 2013 Report Share Posted October 18, 2013 Z 800 na 1200 będzie, ale na 1500 trochę słabawo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tery Posted October 18, 2013 Report Share Posted October 18, 2013 Ok. Dzięki za odpowiedzi W ogóle zastanawiam się czy nie wystarczy od 1200 zacząć, ale po prostu trzeba spróbować i wtedy będę wiedział Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qandoo Posted October 20, 2013 Report Share Posted October 20, 2013 Ok. Dzięki za odpowiedzi W ogóle zastanawiam się czy nie wystarczy od 1200 zacząć, ale po prostu trzeba spróbować i wtedy będę wiedział Za dużo zabawy moim zdaniem lepiej zacząć od 800, polecieć kilka etapów i tyle, wypracowanie 800 na twardym padzie nie jest wcale trudne a efekty bedą dobre Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tery Posted October 21, 2013 Report Share Posted October 21, 2013 Tylko ja wyznaje taką zasade, że czym mniej zdarte (lakieru/tworzywa) tym lepiej Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pit_Krk Posted October 21, 2013 Report Share Posted October 21, 2013 Tylko ja wyznaje taką zasade, że czym mniej zdarte (lakieru/tworzywa) tym lepiej Zgadza się, ale lampy w każdym aucie robi się inaczej. Np. w Mercu W211 trzeba zaczynać od papieru 800, niekiedy nawet 600. Gdyby zacząć jak piszesz od 1200 to można by było bawić się 2 dni i nie wiem czy by ładnie wyszło. Z kolei lampy w niektórych Kiiach czy Hyudaiach wystarczy zacząć od 1500 i jest malina. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now