Siwy Opublikowano 17 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 17 Października 2013 Tak jak w temacie Przeszlifowanie papierem i polerka uratuje ta lampe
Dystrybutor e36ace Opublikowano 17 Października 2013 Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 17 Października 2013 na tych fotkach niewiele widać ale musisz sam się przekonać więc papierki w dłoń i jazda
Pit_Krk Opublikowano 17 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 17 Października 2013 Jak najbardziej da radę, tylko trzeba trochę cierpliwości. Tak na oko sądzę, że trzeba zacząć od papierka 500/600.
Shmatan Opublikowano 17 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 17 Października 2013 Bez najmniejszego problemu - papierkowania + pasty + zabezpieczenie i będzie w lepszym stanie niż druga.
Siwy Opublikowano 17 Października 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 17 Października 2013 A czym to zabezpieczyc Mam pasty Koch chemie i UC do polerowania. Czym lepiej polerowac
micky Opublikowano 17 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 17 Października 2013 A czym ją darłeś, że tak wygląda?
sobka01 Opublikowano 17 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 17 Października 2013 Poleciałbym od papierka 800 na mokro. Później 1000, 1200, 1500, 2000, 2500, 3000 i później UC. Ja Robiłem tak jak napisałem tylko zamiast UC użyłem PlastX-a na lampkach z Vectry C - wrzucę później zdjęcia jak wyszło ale uwierz, że Twoje reflektory przy tych które były w Viki to są idealne Wyszło miodzio ale na same papierki ponad 3h na lampę mi zeszło...
Pit_Krk Opublikowano 17 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 17 Października 2013 na same papierki ponad 3h na lampę mi zeszło... To coś Ty z nimi robił
Siwy Opublikowano 17 Października 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 17 Października 2013 A czym ją darłeś, że tak wygląda? Dostalem kawalkiem asfaltu/kamienia z pod ciezarowki
sobka01 Opublikowano 17 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 17 Października 2013 To coś Ty z nimi robił Ano widzisz - lampa wyglądała naprawdę fatalnie więc musiałem się dobrze przyłożyć do każdej gradacji. To było moje pierwsze podejście do polerowania reflektorów i musiałem się postarać, żeby czasami bratu nowych lampek (a są ksenony) do Viki nie kupować
Siwy Opublikowano 18 Października 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 18 Października 2013 Mam papierki 240, 320, 600, 800, 1000, 1200, 1500, 2000, 2500. Zaczalem od 600, fajnie obtarcie zeszlo, ale widac jeszcze najglebsze rysy, wynika z tego, ze potrzebne sa jeszcze papierki o grubszej gradcji. Mam 320 i potem dopiero 600. Moge zadzialac taka konfiguracja czy lepiej dokupic 360, 400, 500. Pytam dlatego gdyz w mojej miescinie nie mam mozliwosci nabyc brakujacych gradacji.
Pit_Krk Opublikowano 18 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 18 Października 2013 320 to bym nie ryzykował. Trochę cierpliwości i działaj dalej 600 aż do usunięcia tych najgłębszych rys.
damzzii Opublikowano 18 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 18 Października 2013 W przypadku zmęczonych lamp zaczynam właśnie od 320, dalej 500 i cała reszta, ryski nigdy nie zostały a jest wyraźnie szybciej. Oczywiście jesteś w stanie usunąć wszystko co jest po zewnętrznej stronie Przykład dość zniszczonej lampy: Przed i po
Tery Opublikowano 18 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 18 Października 2013 A czy po papierze 800 można od razu 1200 albo 1500? Czy koniecznie trzeba przeskakiwać w ten sposób: od papierka 800 na mokro. Później 1000, 1200, 1500, 2000, 2500?
EMPE Opublikowano 18 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 18 Października 2013 możesz i do razu przeskoczyć na 1500 ale żeby zetrzeć rysy po 800 to będziesz musiał się napocić lepiej rób po kolei
Pit_Krk Opublikowano 18 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 18 Października 2013 Z 800 na 1200 będzie, ale na 1500 trochę słabawo.
Tery Opublikowano 18 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 18 Października 2013 Ok. Dzięki za odpowiedzi W ogóle zastanawiam się czy nie wystarczy od 1200 zacząć, ale po prostu trzeba spróbować i wtedy będę wiedział
Qandoo Opublikowano 20 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2013 Ok. Dzięki za odpowiedzi W ogóle zastanawiam się czy nie wystarczy od 1200 zacząć, ale po prostu trzeba spróbować i wtedy będę wiedział Za dużo zabawy moim zdaniem lepiej zacząć od 800, polecieć kilka etapów i tyle, wypracowanie 800 na twardym padzie nie jest wcale trudne a efekty bedą dobre
Tery Opublikowano 21 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Października 2013 Tylko ja wyznaje taką zasade, że czym mniej zdarte (lakieru/tworzywa) tym lepiej
Pit_Krk Opublikowano 21 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Października 2013 Tylko ja wyznaje taką zasade, że czym mniej zdarte (lakieru/tworzywa) tym lepiej Zgadza się, ale lampy w każdym aucie robi się inaczej. Np. w Mercu W211 trzeba zaczynać od papieru 800, niekiedy nawet 600. Gdyby zacząć jak piszesz od 1200 to można by było bawić się 2 dni i nie wiem czy by ładnie wyszło. Z kolei lampy w niektórych Kiiach czy Hyudaiach wystarczy zacząć od 1500 i jest malina.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się