Skocz do zawartości

Test produktu 4nano Snow Xtreme - BMW & 2x Alfa


patryczken16

Rekomendowane odpowiedzi

brak kropelkowania nie świadczy o całkowitym ściągnięciu LSP.

a czy tafla wody na panelu oznacza brak LSP ??

 

[ Dodano: 5 Październik 2013, 19:20 ]

Patryk u Ciebie to wygląda lepiej choć i tak do filmiku "reklamowego" brakuje w cholerę...

 

Zobaczymy jak u trzeciego testera to wygląda, bo jak Darek napisał robił polerkę przeg SXem, więc raczej powierzchnia przygotowana powinna być odpowiednio.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 184
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

 

 

[ Dodano: 5 Październik 2013, 19:13 ]

NIE WIEM JAK ZROBIC BY FILMIK BYL WIDOCZNY !

 

Partyczken16, wpisz http zamiast https na początku linku, powinno wyć ok.

 

Panowie, wydaje mi się, że z tym odprowadzaniem wody przy tej powłoce to wymagacie za dużo. :| (Aczkolwiek u Patryka nie jest wcale tak źle).

Wydaje mi się, że została stworzona do "chemicznej" ochrony lakieru przed trudnymi warunkami atmosferycznymi i drogowymi.

Uważam, że nie bez przyczyny producent "zezwala/zaleca" nakładanie wosku na nią. ;) Kropelkowanie to raczej nie wszystko, aczkolwiek jest dla nas jakimś "markerem" do którego przywykliśmy.

 

Pewnie zaraz mnie ktoś poprawi, jeśli się mylę 8-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grzegorz tylko na filmiku od 4nano woda ucieka jak diabeł od święconej wody...

 

Tak, tylko, że Zafira z dużą dozą prawdopodobieństwa przeszła porządną dwu/trzy etapową korektę przed aplikacją.

 

Jak pewnie dobrze wiesz, po porządnej korekcie (nawet dobrze wymytej zmywaczem sylikonowym) nawet bez niczego na lakierze, woda świetnie ucieka :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja właśnie zaaplikowałem SX na całkiem nowy samochód (4 dni ma), zobaczymy jak się będzie trzymał.

Tafla szkiełka jest normalnie pierwszoklaśna.... :D

 

Ale tylną klapę i zderzak, to wyrobiłem na jednej kropelce... :oops:

Mogłoby być z 5ml więcej specyfiku (Octavia Combi - dach jak lotniskowiec.....) :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, koniec gdybania.

Zobaczymy jak to będzie wyglądać po normalnym myciu. Tak czy tak na lakierze coś siedzi bo po deszczu były bardzo ładne kropelki...

 

[ Dodano: 5 Październik 2013, 22:06 ]

Rok z Bagien, no to za kilka dni wrzuć do testu jakiś filmik z mycia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na Alfie powłoka wygląda jakby nie zdąrzyła się związać, przynajmniej miejscami. Wg mnie, po aplikacji, samochód powinien przestać te 12h w garażu.

jest to jedna z możliwości, bo tak jak napisałem wcześniej auto jakieś 4 godziny po aplikacji miało kontakt w wodą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rok z Bagien, no to za kilka dni wrzuć do testu jakiś filmik z mycia...

 

No ba, do 7 dni nie ma mycia. I żebym ja jeszcze umiał coś takiego zrobić... :oops:

 

Na Alfie powłoka wygląda jakby nie zdąrzyła się związać, przynajmniej miejscami. Wg mnie, po aplikacji, samochód powinien przestać te 12h w garażu.

 

Toteż już familii zapowiedziałem, że dopiero rano w poniedziałek samochód wyjeżdża z garażu. :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, gwarantuje Wam, że kropelki nie uchronią Waszych lakierów przed sola drogową, brudem promieniowaniem UV etc. ;) Po raz kolejny również podkreślę, że kropelki i wszystkie inne "ingi" nie są wyznacznikiem tego, czy powłoka jest czy jej nie ma.

 

Powolne przechodzenie powłoki w częściową hydrofilowość jest oczekiwane i jak najbardziej na miejscu. Dlatego też powłokę można woskować jeżeli komuś na tych kroplach i "inagch" zależy ;)

 

Zamiast zastanawiać się, czy moje kropelki są bardziej okrągłe od tych kolegi, lepiej podzielcie się z nami wrażeniami z mycia, utrzymania czystości i wyglądu auta ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spons, faktycznie, w tym całym pędzie za kropelkami zapomniałem napisać jak wrażenia z mycia...

a więc, bezdotykowe mycie auta zabezpieczonego SXem to łatwizna. brud schodzi bez problemów nawet podczas "programu opłukiwanie"...

tak więc pod tym względem :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie nie powinienem się wypowiadać w topicu konkurencji ;) Ale tak jak powiedział zarówno Evo i spons kropelkowanie nie jest wymiernikiem jakości powłoki.

Druga kwestia bym powiedział to nawet nie jest za bardzo pożądane w dobrej jakości powłokach kwarcowych z uwagi na powstawanie waterspotów, dlatego bardzo dobre powłoki wykazują słaby kąt kropli.

Trzecia kwestia powłok to ceramika co najwyżej może leżeć, ale na patelni bądź jakimś innym garnku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też umyłem truskawką od SG.

 

Zrzut wody bardzo ładny, mniej więcej taki, jak po Colli (tylko takie mam porównanie :/ )

Akurat nie padało, ale tydzień jazdy i ok. 250 km zrobione.

 

Mycie to czysta przyjemność, bród praktycznie nie przylgnął do lakieru.

 

Zdjęć nie mam, ewentualnie mogą wrzucić widok po myciu. :oops:

 

PS. Też się zastanawiam nad zimą. Nałożyć Colli, czy QD Sonaxa i powtarzać ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bez zdjęć się nie liczy, więc wiecie ...

 

 

dobra, 18 dni po aplikacji.

Pierwsze "normalne" mycie.

Auto zabezpieczony SXem myje się banalnie prosto. Raz, że mniej się brudzi. Dwa, cały syf schodzi wyjątkowo łatwo. Praktycznie po opłukaniu ciśnieniem auto jest już "czyste"

 

po umyciu i spłukaniu powłoka tak zrzucała wodę...

http://www.youtube.com/watch?v=0XKSoRQQQeA

a kropelkuje tak...

fqfq.jpg

7ux9.jpg

4h9i.jpg

x1vj.jpg

jak widać szału nie ma, ale powłoka jest "bazą" i można na nią kłaść LSP, więc "nie ma Renia pierdzielenia" szybkie glinkowanie, mycie i na powłoce ląduje FK 1000HT.

 

Przed woskiem auto miało już szajn... ale po spolerowaniu wosku :shock:

evf1.jpg

jest MOC :good:

qmza.jpg

pziw.jpg

z3nr.jpg

 

jak na razie jest dobrze

 

CDN...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie to ta powłoka kwalfikuje się do ponownej, poprawnej aplikacji.

 

i tak też się stanie na wiosnę.

z tego co zrozumiałem, powłoka przede wszystkim ma chronić lakier a kropelki to sprawa drugoplanowa.

 

 

ps. jak na razie tylko ja wstawiłem filmy jak wygląda zrzucanie wody, więc nie ma do czego porównać. Wszystkie panele na aucie w ten sam sposób pozbywają się wody, trochę szybciej dzieje się to na plastikowych elementach (zderzaki) co widać na filmie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyznam, że mam mieszane uczucia. Z jednej strony filmik od (chyba) producenta gdzie powłoka zachowuje się jak marzenie a z drugiej strony powyższe rezultaty testów przeprowadzonych na najprawdopodobniej niewłaściwie zaaplikowanej powłoce. Jak żyć? Może aplikację i dalsze testy należałoby powierzyć komuś, kto ma większe doświadczenie w aplikacji powłok?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.