spons Opublikowano 25 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 25 Września 2013 siwyjac, serdeczne dzięki za świetną relację W tym miejscu, w imieniu całej ekipy 4nano chciałbym raz jeszcze podziękować wszystkim testującym za pełne wywiązanie się z obietnicy, super relacje i z góry za regularne aktualizaje wrażeń Mamy nadzieję, że powłoka przypadnie wam do gustu i w pełni spełni pokładane w niej oczekiwania Odpowiadając na pytania: Czy ta powloke naklada sie tylko na lakiery po korekcie ?? Czy to nie ma znaczenia ?? Korekta do samej aplikacji oczywiście nie jest wymagana. Powłoka NIE będzie działać jak szkło powiększające (bo niby jak?), nie uwidoczni mocniej rys, poprawi łet luk, nada szklistości, a przede wszytskim ułatwi mycie auta, pomoże mu dłużej zachować czystość, ochroni lakier przed UV, solą, nalotem drogowym etc. Jedyny wymóg to dokładnie oczyszczony lakier ta powłoka ma teoretycznie za zadanie zabezpieczyć lakier w zimowych warunkach a że przy okazji dodaje trochę łet luka Zgadza się, co nie oznacza że po zimie trzeba ją sciągnąć. Jak pisałem wyżej, powłoka zawiera mocne filtry UV zapobiegające przedostawaniu sie ogromnemu zakresowi długości fal UV, tak więc będzie stanowić również świetne zabezpieczenie w okresie letnim.
kerad Opublikowano 25 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 25 Września 2013 Rafał a jak sie ona ma do Lack Protect 3D mini? Teoretycznie w Lack Protect 3D mini jest 60ml preparatu, a tu 25ml. Czy Snow Xtreme ma coś w sobie że w zimę lepiej sie sprawdza?
spons Opublikowano 25 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 25 Września 2013 kerad, oba preparaty sa dedykowane do zabezpieczenia 1 auta, LP3D mini jest trochę więcej i starczy na trochę większe auto, acz kolwiek różnice nie będą jakieś kolosalne. SX da lepszą odporność na zarysowania i lepszą ochronę UV ze względu na grubość powłoki i możliwość lepszej filtracji różnych dlugości fal UV. Powłoka tworzona z myślą o zabezpieczeniu właściwym, a nie LSP. LP3D to produkt podzielony na powłokę właściwą i LSP. Grubość to ok 70nm (vs ok 1um SX), inne wiązanie i inna filtracja UV, mniejsza odpornosc na mikro rysy. Daje rewelacyjne wlaściwości "easy-to-clean" zapewniając przy tym śliskość jakiej nie da SX. Powłoki nie powinno sie woskować i jest raczej bezobsługowa.
_jedrek_ Opublikowano 25 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 25 Września 2013 kurde fajny efekt daje ta powloka sam chetnie bym przygarnal na moja 159 takie cudo
usher Opublikowano 25 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 25 Września 2013 siwyjac dzięki za ciekawy teścik sam chetnie bym przygarnal na moja 159 takie cudo Snow Xtreme coś sobie upodobał Alfy
siwyjac Opublikowano 25 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 25 Września 2013 siwyjac dzięki za ciekawy teścik nie ma sprawy polecam się na przyszłość
_jedrek_ Opublikowano 26 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Września 2013 siwyjac dzięki za ciekawy teścik sam chetnie bym przygarnal na moja 159 takie cudo Snow Xtreme coś sobie upodobał Alfy hahaha ta by mogl sobie upodobac
propekMONTER Opublikowano 26 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Września 2013 Przypominam, 100zł za POWŁOKĘ CERAMICZNĄ. Nie ma co się zastanawiać
siwyjac Opublikowano 26 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Września 2013 Panowie z 4nano czy SX nada się jako zabezpieczenie stalowych felg ??
spons Opublikowano 26 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Września 2013 Złapie i będzie działać, ale trwałości nie zagwarantuję.
siwyjac Opublikowano 26 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Września 2013 Złapie i będzie działać, ale trwałości nie zagwarantuję. spoko, to wrzucę testowo resztę SX która została po smarowaniu auta. felgi są nówki i zobaczymy jak to będzie wyglądać na wiosnę.
spons Opublikowano 26 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Września 2013 sam chętnie się przekonam bo na felgach testów nie było, szczególnie na stalowych
siwyjac Opublikowano 26 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Września 2013 sam chętnie się przekonam bo na felgach testów nie było, szczególnie na stalowych no to się pobawimy...
Robert79 Opublikowano 26 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Września 2013 A ile SX może stać po otwarciu butelki ?
spons Opublikowano 26 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Września 2013 Ogólem samo otwarcie butelki nie powoduje utraty wartości powłoki, póki nie skrystalizyuje powinna być ok. Sam okres przydatności do użycia to kilka lat wiec tu bym się nie przejmował. Grunt to szczelne zamknięcie, acz kolwiek, nie należy za mocno dokręcać kapsla bo może sie rozszczelnić. Dokręcić do pierwszego oporu, nic więcej.
siwyjac Opublikowano 26 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Września 2013 jak napisał tak uczynił... cztery stalówki w rozmiarze 16" wymiziane obustronnie SX leżą sobie w pudłach...
spons Opublikowano 26 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Września 2013 Nom, to teraz czekamy na wrażenia z użytkowania
karambol Opublikowano 26 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Września 2013 spons takie pytanie... pisze że przez 7 dni nie należy myć auta, czy to oznacza że auto nie może być narażone na wodę? Chodzi mi tutaj o deszcz
siwyjac Opublikowano 26 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Września 2013 raczej chodzi o mechaniczną ingerencję (szczotka, gąbka, rękawica) lub wysokie ciśnienie (myjka ciśnieniowa) niż o samo H2O.
spons Opublikowano 26 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Września 2013 spons takie pytanie... pisze że przez 7 dni nie należy myć auta, czy to oznacza że auto nie może być narażone na wodę? Chodzi mi tutaj o deszcz Powłoka krystalizuje się w pełni po ok 7 dniach, w tym czasie najlepiej jest unikać kontaktu z wodą w sensie mycia i wycierania auta. Po 24h od aplikacji w optymalnych warunkach, auto spokojnie może śmigać po deszczu, acz kolwiek wiadomo, im dlużej (do tych 7 dni) bez wod tym lepiej. Wstepne wiązanie powłoki (w odpowiednich warunkach aplikacji) następuje już po 2h i już po tym czasie sam kontakt z wodą ma na nią bardzo niewielki wpływ (ale jednak). Innymi słowy, po aplikacji powinno się zostawić auto w garażu na to 12-24h, a przez to 7 dni należy stronić od mycia auta i kontaktu z woda, ale jak trafi się deszcz to nie ma powodu do dramatyzowania
siwyjac Opublikowano 27 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2013 No to szczerze powiem, że jestem bardzo ciekawy efektów tego naszego testu. Moje auto miało kontakt w wodą, poranna rosa, juz po około czterech godzinach od aplikacji . Tragedii nie robimy, test a'la Kowalski właściwie dopiero się rozpoczyna .
Sadamek Opublikowano 27 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2013 Przypominam, 100zł za POWŁOKĘ CERAMICZNĄ. Nie ma co się zastanawiać A czy ktoś mógłby mi wyjaśnić czym tak naprawdę różnią się powłoka kwarcowa od ceramicznej? Bo czytam i czytam i nie jestem w stanie dojść (wg niektórych to jedno i to samo a jak jest naprawde? ) I jeszcze jedno pytanie - przeglądając relację z ostatniej imprezy w Imielinie widzialem, że powłokę nakładano jak zwykle płatkami kosmetycznymi ale uwaga - kilka centymetrów od niewytartej z wody maski...? I się już pogubiłem - to się na mokro nakłada czy jak?? Sorry za trochę laickie pytania
kubik Opublikowano 27 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2013 Wszystko jest oparte na krzemince Kładziemy na suchy przygotowany lakier
coolman Opublikowano 27 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2013 A mnie zastanawia jedna rzecz, jak się ma 4nano Snow Xtreme do Wolf's Chemicals Hard Body? Wiem, że są to całkiem inne produkty ale działać mają podobnie. Z tego co deklaruje producent i widać z filmów to Hard Body też jest ciekawy na zimę. Używał może ktoś tego specyfiku? Cenowo wychodzi troszkę drożej ale jest go więcej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się