Jump to content

Czy jest lakiernik na forum ?


Piotrek

Recommended Posts

Cześć,

miałem jakiś czas temu malowane drzwi i błotnik, kolor jest dobrany źle. Pojechałem z reklamacją i Pan stwierdził, że tego koloru bez cieniowania całego boku, nie da się lepiej pomalować. Pan tłumaczył się jakąś wilgotnością, ciśnieniem, szmery bajery. Mój kolor lakieru to Rosso Scilla 132F czyli inaczej mówiąc wiśniowa metalic. Może mi ktoś powiedzieć czy ma rację ?

IMG_20130905_172202.jpg

 

 

Z góry dzięki :)

Link to comment
Share on other sites

Cześć,

miałem jakiś czas temu malowane drzwi i błotnik, kolor jest dobrany źle. Pojechałem z reklamacją i Pan stwierdził, że tego koloru bez cieniowania całego boku, nie da się lepiej pomalować.

 

Skoro wiedział, że lepiej nie pomaluje bez cieniowania, to dlaczego nie wycieniował? :idea:

 

Na ostro rzadko co wchodzi, dlatego najlepiej nie oddawać auta do nor :)

Link to comment
Share on other sites

Szwagier miał malowane drzwi w Skodzie Octavii 2012r.Lakiernik dobrał kolor na miejscu po oczyszczeniu kawałka lakieru,miał mieszalnie w swoim zakładzie.I tak to ładnie oczyścił,pomalował,wysuszył promiennikami IR że nawet ogromnej morki nie zostawił.Nie mówiąc już o kolorze że ideał.Po rozmowie z nim to mówi że cały czas w sprzęt inwestuje aby nie zostać w tyle.Wiec chyba coś tu jest nie tak skoro w skodzinie dało się to zrobić tak że śladu brak

Link to comment
Share on other sites

wg mnie ewidentnie żle dobrany lakier a tłumaczenia lakiernika to standard mógł jeszcze tlumaczyć się innym podkładem etc

niech zmieni mieszalnie jak nie potrafią dorobic lakieru z elementu pozostaje ci reklamacja i postraszenie rzeczoznawcą zapłaciłeś za usluge i ta powinna być wykonana NALEŻYCIE!!!

Link to comment
Share on other sites

zegarek, Jak sam powiedział, to tylko Seicento i w dodatku stare. :wallbash:

I to wcale nie nora. Pan ma komorę, podbno 20 lat doświadczenia. Za malowanie elementu płaciłem ponad 500 złotych, więc też nie mało. Znalazłem go w internecie, wzbudził zaufanie i ma tą zaletę, że blisko bo Blizne. :)

Link to comment
Share on other sites

Wypadałoby przecieniowac przy takim kolorze. A nie zrobił tego bo pewnie by się tłumaczył ze klient mu za to nie zapłaci. Ogolnie mówiąc tego koloru (numeru) nie da się pomalować elementem aby idealnie siadl, trzeba cieniowac. Ale zeby nie było kolor jest ciemniejszy

Link to comment
Share on other sites

cosworth77, Byłem u niego. Mówi, że ten lakier to jakaś wielo warstwowa perła i nie da się idealnie. Powiedział, że może cieniować błotnik z tyłu, ale odpłatnie oczywiście.

 

[ Dodano: 5 Wrzesień 2013, 18:13 ]

Arti_r1, Gdyby powiedział, że może być inny odcień to nie było by sprawy, ale nic o tym nie wspominał. Jednak z kolorem bardzo dziwne, bo u Nowickich dorabiałem lakier zaprawkowy i jest idealnie dobrany.

Link to comment
Share on other sites

zegarek, Jak sam powiedział, to tylko Seicento i w dodatku stare. :wallbash:

I to wcale nie nora. Pan ma komorę, podbno 20 lat doświadczenia. Za malowanie elementu płaciłem ponad 500 złotych, więc też nie mało. Znalazłem go w internecie, wzbudził zaufanie i ma tą zaletę, że blisko bo Blizne. :)

 

Tylko dusić takich :/

Niestety jak widać pomimo 20 letniego doświadczenia jest partaczem, który zniszczył Ci auto.

 

Podejrzewam, że błotnik tak samo odcina się od maski.

 

Jakbym miał to poprawić, to dobrałbym jak najbardziej się da ten kolor i psiknął jeszcze raz błotnik i drzwi z cieniowaniem na tylny błotnik.

 

Jeszcze jest opcja, że zostało mu tej farby, którą robił, to mógłby jeszcze wycieniować.

Link to comment
Share on other sites

siwyjac, Nie, szczerze mówiąć mało się znałem i w tym momencie też nie za dużo wiem o sztuce lakierniczej. On twierdzi, że wspominał, ale oddawałem Seicento razem z tatą i żadne z nas nic takiego nie pamięta. Gdybym sam zadecydował i powiedział mu, nie cieniujemy to bym nawet do niego nie jechał z reklamacją.

Link to comment
Share on other sites

siwyjac, Nie, szczerze mówiąć mało się znałem i w tym momencie też nie za dużo wiem o sztuce lakierniczej. On twierdzi, że wspominał, ale oddawałem Seicento razem z tatą i żadne z nas nic takiego nie pamięta. Gdybym sam zadecydował i powiedział mu, nie cieniujemy to bym nawet do niego nie jechał z reklamacją.

 

no właśnie. Ty nie pytałeś on nie wspomniał i później takie kwiatki wychodzą. Co nie zmienia faktu, że skoro ma 20 lat doświadczenia, to na dzień dobry powinien powiedzieć, że tego koloru nie da się zrobić idealnie i powinno być cieniowanie.

Link to comment
Share on other sites

piotr13, a ustalałeś z lakiernikiem jak wykona usługę ?? z cieniowaniem czy bez i tym podobne ??

 

Szczerze, to klienta, to powinno gucio interesować. Nie musi się znać na lakierowaniu, tylko widzieć efekt prawidłowo wykonanej usługi.

 

Lakiernik się pyta - "Chce Pan auto dobrze zriobione czy w łaty?" :D

Ciekawe ile osób wybiera to drugie? ;)

Link to comment
Share on other sites

zegarek, Twierdzi, że ma recepturę na komputerze. On ma swoją własną mieszalnię. Pan nie tylko z kolorem problem, morka jest jak na Żuku, a miernik pokazju miejscami 1200 ( elementy kupiłem mu sam bez żadnych wgnieceń, odprysków).

Link to comment
Share on other sites

Tomek6, Wiem o tym, łapaliśmy się za głowę odczytując wskazania miernika. Nie wiem co On tam szpachlował. Wiadomo czasami trzeba trochę, ale czemu aż tyle. Pan stwierdził, że wszystko jest normalnie. Jak coś się z tym zacznie dziać złego to już nie odpuszczę. Nie wspominająć jak to by wyglądało jak bym chciał sprzedać. Na całym samochodzie oryginaly lakier i nagle na drzwiach 1200. :kox:

Link to comment
Share on other sites

Jak sam powiedział, to tylko Seicento i w dodatku stare. :wallbash:

 

K...., co za nacja :wallbash: Ale policzył jak za "porządny wóz" :/

 

Masz zlecenie, kwit, rachunek itp za "usługę"? Ja bym pana podrażnił trochę... do oporu, aż na widok innej "wielowarstwowej perły" będzie zamykał bramę...

Link to comment
Share on other sites

zegarek, Jest właściwy, w Seicento by nie mógł tak zrobić. Boczek zakrywa mało, na drzwiach jest dużo odsłoniętej blachy, więc musiał malować całe z dwóch stron

 

ale mogl nie malowac pod boczkiem,np za mechanizmem szyb.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.