Piotrek Opublikowano 1 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2013 manio49, Nie tylko Ford. Miałem okazję się przyjrzeć A klasie chyba z 2005 i było słychać jak ruda ją szamie. Dolne ranty drzwi od wewnętrznej strony całe w rdzy, i to nie jakiś rdzawy nalot tylko purchle. To samo tylko mniej zaawansowane na rantach błotników z tyłu. Wygląda to strasznie. W moim 12 letnim Fiacie który według obiegowej opinii powinien dawno się złamać w pół i leżeć pod płotem na Strażackiej, nie ma śladów rudej koleżanki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manio49 Opublikowano 1 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2013 Akurat CC i SC pod względem rudej są spoko, o ile nie były tknięte spawarką Bo w Fordzie jest zasada jak dbasz tak masz Ja nie narzekam Jeśli pod określeniem "dbać" rozumiesz usuwanie rdzy w 6 letnim bezwypadkowym aucie to spoko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manio49 Opublikowano 1 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2013 Akurat CC i SC pod względem rudej są spoko, o ile nie były tknięte spawarką Bo w Fordzie jest zasada jak dbasz tak masz Ja nie narzekam Jeśli pod określeniem "dbać" rozumiesz usuwanie rdzy w 6 letnim bezwypadkowym aucie to spoko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artih Opublikowano 1 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2013 Co by nie mówić najbardziej z rudą poradziły sobie francuzy - szwagier miał do niedawna Citroena ZX Volcane z 1991 roku - niezbyt dbanego ... zero rdzy. Niemcy i japońce nadal toczą nierówną walkę z rudą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artih Opublikowano 1 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2013 Co by nie mówić najbardziej z rudą poradziły sobie francuzy - szwagier miał do niedawna Citroena ZX Volcane z 1991 roku - niezbyt dbanego ... zero rdzy. Niemcy i japońce nadal toczą nierówną walkę z rudą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek123 Opublikowano 1 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2013 Co by nie mówić najbardziej z rudą poradziły sobie francuzy - szwagier miał do niedawna Citroena ZX Volcane z 1991 roku - niezbyt dbanego ... zero rdzy. Niemcy i japońce nadal toczą nierówną walkę z rudą Pokaż mi zardzewiałą 80 B3/B4, w której nie była ruszana blacharka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek123 Opublikowano 1 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2013 Co by nie mówić najbardziej z rudą poradziły sobie francuzy - szwagier miał do niedawna Citroena ZX Volcane z 1991 roku - niezbyt dbanego ... zero rdzy. Niemcy i japońce nadal toczą nierówną walkę z rudą Pokaż mi zardzewiałą 80 B3/B4, w której nie była ruszana blacharka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coobah Opublikowano 1 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2013 80 B3/B4, w której nie była ruszana blacharka a istnieją jeszcze takie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coobah Opublikowano 1 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2013 80 B3/B4, w której nie była ruszana blacharka a istnieją jeszcze takie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majaq Opublikowano 1 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2013 A ze w VW i inne auta niemeickie sprowadzone z zagranicy są szrotami( skladane z 2! w. 1) to ci nikt tego nie pokaze, no chyba ze kupiony od dziadka który tylko do kosciola jezdzil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majaq Opublikowano 1 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2013 A ze w VW i inne auta niemeickie sprowadzone z zagranicy są szrotami( skladane z 2! w. 1) to ci nikt tego nie pokaze, no chyba ze kupiony od dziadka który tylko do kosciola jezdzil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek123 Opublikowano 1 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2013 coobah, istnieją, nawet 2 u mnie w domu . Byle szpachli nie było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek123 Opublikowano 1 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2013 coobah, istnieją, nawet 2 u mnie w domu . Byle szpachli nie było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artih Opublikowano 1 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2013 Wyjątki to znajdziesz i u takiej Mazdy czy Forda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artih Opublikowano 1 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2013 Wyjątki to znajdziesz i u takiej Mazdy czy Forda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manio49 Opublikowano 1 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2013 A ze w VW i inne auta niemeickie sprowadzone z zagranicy są szrotami( skladane z 2! w. 1) to ci nikt tego nie pokaze, no chyba ze kupiony od dziadka który tylko do kosciola jezdzil VW kupiony w Polsce, Golf V z 2004 idzie rudą na nadkolach i łączeniu progu z błotnikiem przód. Grama szpachli na wspomnianych elementach... Jak żyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manio49 Opublikowano 1 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Września 2013 A ze w VW i inne auta niemeickie sprowadzone z zagranicy są szrotami( skladane z 2! w. 1) to ci nikt tego nie pokaze, no chyba ze kupiony od dziadka który tylko do kosciola jezdzil VW kupiony w Polsce, Golf V z 2004 idzie rudą na nadkolach i łączeniu progu z błotnikiem przód. Grama szpachli na wspomnianych elementach... Jak żyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Franek Opublikowano 2 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2013 A klasie chyba z 2005 od 2006 jest inne zabezpieczenie, więc jakość jest już dużo wyższa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Franek Opublikowano 2 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2013 A klasie chyba z 2005 od 2006 jest inne zabezpieczenie, więc jakość jest już dużo wyższa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coobah Opublikowano 2 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2013 Podobno bez fot się nie liczy, więc będzie jedno, końcowe... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coobah Opublikowano 2 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2013 Podobno bez fot się nie liczy, więc będzie jedno, końcowe... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgt Opublikowano 2 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2013 Bo w Fordzie jest zasada jak dbasz tak masz Ja nie narzekam Co rozumiesz przez "dbanie" lub " nie dbanie"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgt Opublikowano 2 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2013 Bo w Fordzie jest zasada jak dbasz tak masz Ja nie narzekam Co rozumiesz przez "dbanie" lub " nie dbanie"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manolito77 Opublikowano 2 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2013 Pokaż mi zardzewiałą 80 B3/B4, w której nie była ruszana blacharka. Potwierdzam. Jeśli nie było nic spawarą ruszone to o rudej można było zapomnieć. Bez zdjęć się nie liczy więc poniżej 2 foty mojego pierwszego auta - Audi B4 (zdjęcie jakoś z 2007 roku a auto miało datę produkcji 1992r). Nie wiedziałem co to ruda. Jedynie na tylnym lewym błotniku nad rantem miałem takie miejsce wielkości ziarnka grochu jak mi gdzieś od kamienia ocynk odbiło i się blacha rudą pokryła ale szybko to było zrobione i to była jedyna przygoda z rdzą. Poza tym to w ogóle rudy szczur nie chciał tego auta żreć. Pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manolito77 Opublikowano 2 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2013 Pokaż mi zardzewiałą 80 B3/B4, w której nie była ruszana blacharka. Potwierdzam. Jeśli nie było nic spawarą ruszone to o rudej można było zapomnieć. Bez zdjęć się nie liczy więc poniżej 2 foty mojego pierwszego auta - Audi B4 (zdjęcie jakoś z 2007 roku a auto miało datę produkcji 1992r). Nie wiedziałem co to ruda. Jedynie na tylnym lewym błotniku nad rantem miałem takie miejsce wielkości ziarnka grochu jak mi gdzieś od kamienia ocynk odbiło i się blacha rudą pokryła ale szybko to było zrobione i to była jedyna przygoda z rdzą. Poza tym to w ogóle rudy szczur nie chciał tego auta żreć. Pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi