Jump to content

Fiat Grande Punto 2006 zielony


piotr88kn

Recommended Posts

Witam wszystkich :)

Chciałem się pochwalić pierwszym polerowaniem. Pacjentem był mój prywatny kropek więc trzeba się było przyłożyć :) Zdjęcia są tylko z zewn mimo że wnętrze też robiłem to niestety zapomniałem aparatu... Jak na moje oko korekta tak na 80-90% czyli cel osiągnięty nie chciałem robić 100% bo nie dorobiłem się jeszcze miernika. Robota zajęła z zewn łącznie 24 godziny.

 

 

Mycie wstępne:

Pianownica gloria FM10 a w niej aktywna piana ValetPRO pH Neutral Snow Foam oraz Shiny Garage Red Devil 1:4

 

Mycie właściwe:

- Rękawica Chemical Guys 3in1

- Ludwik żeby usunąć resztki wosku

- Fluffy dryer

 

Dekontaminacja:

- Prickbort mac 124

- Glinka Bilt Hamber auto clay medium

- poślizg woda i kilka kropel Megsa Gold Class

- ValetPRO Dragons Breath

 

Felgi:

- ValetPRO bilberry wheel cleaner

- ValetPRO Dragons Breath

- Bilt Hamber auto clay medium

- Collonite 476s

- Meguiar's Endurance

 

Korekta lakieru:

- Makita 9227CB

- pasy Menzerny FG 500, PF 2500, FF 4000

- pady Felxi biały, pomarańczowy, żółty – zarówno duże jak I małe

- futro Flexi duże i małe

- Menzerna Top Inspection

- mikrofibry Flexipads białe 40x40 i WET WET LOOK Jasmine 55x40

- taśma z brico

 

Zabezpieczenie:

- Dodo Juice Lime Prime

- Collonite 476s

- Dodo Juice Blue Velvet (bardzo fajny zapach jak guma do żucia owocowa)

- shiny garage jet-black exterior trim restorer

 

IMG_5418.JPG

IMG_5415.JPG

IMG_5419.JPG

IMG_5420.JPG

IMG_5423.JPG

IMG_5424.JPG

IMG_5434.JPG

IMG_5436.JPG

IMG_5437.JPG

IMG_5439.JPG

IMG_5441.JPG

IMG_5442.JPG

IMG_5443.JPG

IMG_5457.JPG

IMG_5476.JPG

IMG_5477.JPG

IMG_5479.JPG

IMG_5480.JPG

IMG_5492.JPG

 

 

Po :ad: przy użyciu FG500 na wełnie z widocznym hologramem :)

IMG_5498.JPG

IMG_5514.JPG

 

 

Lustro po FF4000

IMG_5524.JPG

 

 

Tu już po cleanerze i woskach

IMG_5529.JPG

 

 

Ostatnia inspekcja lakieru przez pękającego z dumy właściciela :) Pies też nie może uwierzyć własnym oczom :)

IMG_5533.JPG

IMG_5535.JPG

 

 

Jeszcze tylko kropka nad i czyli Endurance, którego miałem ochotę się napić tak ładnie pachniał :)

IMG_5536.JPG

IMG_5545.JPG

IMG_5550.JPG

IMG_5555.JPG

IMG_5557.JPG

IMG_5558.JPG

IMG_5562.JPG

IMG_5566.JPG

IMG_5569.JPG

IMG_5572.JPG

 

 

Warto było się pomęczyć 8-)

IMG_5570.JPG

 

 

Wszelkie uwagi oraz konstruktywna krytyka mile widziane :)

 

 

 

 

To dodam jeszcze efekt korekty z bliska :)

IMG_5585.JPG

IMG_5583.JPG

IMG_5582.JPG

IMG_5580.JPG

Śladów po gumkach nie udało się usunąć w 100% ale efekt zadowalający :)

IMG_5579.JPG

IMG_5577.JPG

IMG_5575.JPG

Link to comment
Share on other sites

Uwagi by były, gdyby można było zobaczyć choć trochę z tej korekty, teraz średnio widać co zostało zrobione. Więcej zdjęć by się przydało ;)

 

Ogólnie można powiedzieć - dobra robota, dobry początek, widać, że czytałeś forum, ale poza blaskiem i stanyn riflekszyns nic na fotach nie widać ;)

Link to comment
Share on other sites

A ja myślę, że ładnie ci poszło, brakuję więcej zdjęć 50/50 i zdjęć po samej korekcie ale pod halogenem, albo w konkretnym słońcu, żeby było widać jak to wszystko zostało wyciągnięte ;) Ale ogólnie widać, że "raczej" jest to zrobione ze sztuką i tak jak ma być ;)

Następnym razem poszukaj lepszego pleneru :)

Widać, że robota jest ok, kosmetyki dobrze dobrane, oklejenie porządne, ale parę zdjęć więcej i było by elegancko :good:

Link to comment
Share on other sites

Dodałem kilka zdjęć z bliska lakieru po korekcie co prawda już po cleanerze i wosku ale widać że najgłębsze rysy zostały. Czy futro było konieczne hmmm zdecydowałem się na nie bo zobaczyłem że biały pad słabo sobie radził. Halogen mam w planach dopiero :) co do oklejenia to niestety nie zaklejone były lusterka boczne od dołu i pad pomarańczowy został przycięty przez plastik ale to jedyny element o którym zapomniałem :)

Link to comment
Share on other sites

Przedmówcy mają rację, ze 3 zdjęcia po finiszu i z pińć 50/50 :P Arsenał bardzo fajny, to jak najbardziej na plus. No i nic nie zastąpi w relacji drugiej połówki :mrgreen: Jestem oczarowany jej pozowaną fotą 8-) Kolejny plus za wosk Dodo, fajnie bo nieszablonowo :good:

Link to comment
Share on other sites

  • Moderator

Jak na pierwszy raz wyszlo spoko :good:

Fajnie, ze nie boisz sie pokazac zdjec w sloncu z tym co pozostalo. Za to u mnie DUZY plus ;)

 

Btw. jak chcesz utrzymac lakier w tym statnie to czym predzej rozbijaj swinke skarbonke i kupuj lepsza rekawice. Ta CG zajedziesz auto bardzo szybko... :)

Link to comment
Share on other sites

Do glinki używałem używałem w tym przypadku jako poślizgu wody z kilkoma kroplami megsa gold class i ciężko mi stwierdzić bo nie miała wiele roboty a nie wstawiłem jej zdjęcia bo w trakcie fotografowania miała nieoczekiwane zderzenie z ziemią :) ale jeżeli chodzi o użycie z sama wodą to też dobrze sobie radzi bo glinkowałem przy użyciu samej wody vectre C :) podszybie musiałem 2 razy przejechać jet black :) co do rękawicy chciałem kupić car pro wool wash mitt ale się jeszcze rozglądam może coś ciekawszego znajdę :) co do lakieru to szukałem niebieskiego ale po polerowaniu ten się wydaje o wiele ładniejszy od niebieskiego :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

...jak chcesz utrzymac lakier w tym statnie to czym predzej rozbijaj swinke skarbonke i kupuj lepsza rekawice. Ta CG zajedziesz auto bardzo szybko... :)

 

O co Tobie chodzi z tą rękawicą? mam ich ze 3 sztuki gdyż uważam że za taką cenę są idealne. Oczywiście ta folia w środku nie każdemu przypadnie do gustu ale przy niskich temp. się przydaje.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.