Gość Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Chciałem przedstawić kolejne autko znajomego które nie było w gorszym stanie niż poprzednie Audi A6 oto moja relacja miłej lektury i oglądania zaczynamy. Jako że przebywam w UK używam środków firmy z tego kraju. Auto było robione w miejscu mojej pracy nie musiałem wynajmować żadnego garażu. Mycie: Usuwanie brudu i innych rzeczy które są na lakierze G101 Szampon shampoo + gąbka Jumbo Felgi G101 a potem ali shine Korekta lakieru: Maszyna Rupes LH22NE Głebokie rysy środek EVO 3 (jak dla mnie bardzo dobry) Na połysk Mirror Image Zabezpieczenie lakieru Carnauba Wax Microfibry i pady wszystko AUSTOSMART Inne: Taśma maskująca 3M PlasticPrep do usuwania smoły i innych farb Szyby Glass Clear Opony Highstyle Plastiki Trim Wizzard Felgi Tango Światło: Halogeny zamontowane na ścianach oraz bezpośrednio nad autem oraz stacjonarny ale rzadko używam bo te ścienne i sufitowe w zupełności wystarczą. PONIEWAŻ W POPRZEDNIEJ RELACJI LUDZIE MÓWILI ŻE NIC NIE WIDAĆ BO FOTKI ZA MAŁE WRZUCAM WIĘKSZE FOTKI MAM NADZIEJE ŻE BĘDZIE OK: Wjazd do myjki pokrycie auta środkiem G101 i pozostawienie na kilka minut potem karcher 70-80 stopni i jazda: potem mycie szamponem: następnie po osuszeniu oględziny na słońcu mega dużo rys jakiś stary lakier na elementach kropy wielkie takie jasne: a teraz przy sztucznym świetle dach i maska to była masakra oceńcie sami: a teraz trochę 50 na 50: a tu mój podeścik żeby się wygodnie daszek robiło tu jakieś resztki innego lakieru był takze na kilku elementach: a teraz czas na odświeżenie lamp (tylne też zostały odświeżone fotka dalej): 50/50 lamp: a teraz czas na wosk tu poszedł Carnauba wax: a tu efekt koncowy: i trochę fotek na słoneczku: no to by było na tyle wszelkie opinie, pytania, oceny itd mile widziane miłego oglądania.
golden0282 Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Na temat pracy ciężko się cokolwiek wypowiedzieć oprócz tego , że nie oczyściłeś dobrze lakieru przed polerką ( pad używany na czystym lakierze nie zmienia swojego koloru ). Zdjęcia przed ukazują prawdziwy stan lakieru , za to 50/50 już są zrobione w taki sposób , że praktycznie różnicy żadnej nie widać , a po bez halogenu i mimo słonecznego dnia bez odbicia słońca , które by pokazało prawdziwy stan lakieru . Taka jest właśnie różnica pomiędzy twoją pracą a sucre , audi A6 , gdzie zadałeś pytanie co robił przez 5 dni , tam widać mozolnie uzyskany świetny efekt , tu nie . Z ciekawości tylko spytam, ile czasu poświęciłeś na polerowanie
bienek Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2013 golden0282, dobrze napisane. Dla mnie korekta, która zajmuje 30-40 godzin to też nie jest nic nadzwyczajnego, bo chcąc zrobić dobrze niestety potrzeba sporo czasu.
dr_S Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Autko po widać, że nieźle odżyło. Niestety tak jak poprzednicy pisali, efekt było by widać pod dobrym halogenem lub w słońcu, całość bardziej jako odświeżenie, a nie korekta (moim zdaniem). Wosku to trochę na bogato poleciało, no i jakoś pięćdziesiątki lamp bez różnicy, jakby nie ta biała kreska na lampie to ciężko by było określić gdzie granica.
Artih Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Nieźle lakier zatyrany mimo wszystko ... ale jak koledzy wcześniej zauważyli oczyszczenie przed korektą chyba średnie (środki?). Oświetlenie mimo, że uważasz za dobre nie ma jednak porównania do prezentowanego na zdjęciach wielu innych relacji - stąd większość 50/50
Gość Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2013 ale nie ma co porównywać czarnego koloru i 50/50 a koloru tego bmw bo ciężko na nim było pokazać bo kolor strasznie dziwny ni to szary ni to niebieskawy (przy następnym ciemnym kolorze postaram się o lepsze 50/50). Niestety taką lampę mam i w dodatku jedna żarówka przestała świecić została druga ale światła to ona super nie daje zreszta rzadko ją uzywam bo tak jak pisałem inne oświetlenie jest wystarczające. Niestety na wpuszczanie sie bardziej w fotki nie mam czasu dlatego tylko takie. Co do lmp to na fotkach dużo słabiej widać efekt niż na żywo bo znajomy zauważył róznice także lamp. Co do pada to nie był to nowy a ten ślad niby brudu to nie okleiłem gumy naokoło szyberdachu i ona przybrudziła pada. Nie jest to od brudnego lakieru. golden 0282 tam widać mozolnie uzyskany świetny efekt , tu nie nie no wcale nie widać efektu lakier wygląda tak samo przed jak i po. Oglądałem twoją relację "cytryny" z fotek wygląda jakbyś 2 różne zielone auta robił i widać niedociągnięcia na lakierze.
siwyjac Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2013 a gdzie odsmalanie, usuwanie lotnej rdzy i glinkowanie ??
golden0282 Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2013 nie no wcale nie widać efektu lakier wygląda tak samo przed jak i po. Oglądałem twoją relację "cytryny" z fotek wygląda jakbyś 2 różne zielone auta robił i widać niedociągnięcia na lakierze. Widzę , że trafiłem w twój czuły punkt , nie napisałem tego , żeby Cię urazić jedynie obiektywnie oceniłem Twoją pracę , do napisania twojego posta skłoniła mnie twoja wypowiedź w relacji sucre , gdzie niby ty takie auta ogarniasz dużo szybciej , więc oglądając Twoją relację byłem pewny , że zrobię tak , szczególnie ,że lakier BMW jest podobnie wymagający co audi . Lakier z pewnością odżył , jednak chyba wiadomo , że każdego parcha można nawet srp przelecieć i robiąc zdjęcia bez halogena będzie dobrze wyglądał . Oczywiście nie oceniam twojej pracy pod tym kątem, gdyż tego po prostu na zdjęciach nie widać. Ps . co do cytryny to napisałem jak i również pokazałem , że do ideału było bardzo daaaleko
adk Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Fajna kanciapa, fajne auto, brakuje własnie dobrych 50 i nie pisz że ciężko złapać na takim lakierze Woku poszło grubo, niczym margaryny pod kiełbase
Gość Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2013 a gdzie odsmalanie, usuwanie lotnej rdzy i glinkowanie ?? środek który używam czyli G101 ściąga bardzo dobrze wszelkie brudy, odsmalanie było poprzez środek plastic prep ale nie ma na fotkach bo tak jak pisze nie wpuszczam sieaż tak w każdą fotkę. No wiadomo mogłem postarać się o lepsze 50-tki tylko kurde ja jak się wpuszczę w pracę to czasem zapominam o pstryknięciu dobrej fotki postaram sie poprawic następnym razem no i muszę jakieś lepsze zarówki do halogena kupić bo te mi nie pasuja. golden0282 nie chodzi o trafienie w czuły punkt ja wiem swoje ty swoje najważniejsze da mnie jest to ze znajomy był mega zadowolony z efektu i był w szoku i niebawem podstawi kolejne auto bo to idzie na sprzedaż. Wosku nigdy dość
M4ciek Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Z ciekawości tylko spytam, ile czasu poświęciłeś na polerowanie dołączam się do pytania, na które mimo wypowiedzi nie dostaliśmy odpowiedzi
Gość Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2013 sorki przeoczyłem pytanie korekta trwała 12 godzin non stop nie robiłem środka auta mowa tylko o lakierze tak jak pisałem najwięcej pracy było przy dachu i masce reszta nie była aż tak tragiczna chociaż pracy dużo.
Sucre Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Postaram odpowiedzieć najbardziej dyplomatycznie jak potrafię Paździerz trafił Ci się niesamowity, lakier wyglądał jakby go gąbką do mycia naczyń myli. Samochód po wygląda na pewno duuużoo lepiej ale... Nawet po zdjęciach pod lapami widać że dużo zostało, np. tutaj, słabo to wygląda. Zdjęcia 50/50 to delikatnie pisząc nieporozumienie, np. tutaj różnicy nie widać w ogóle Co do zdjęć w słońcu to to co powinno być, czyli centralnie padającego słońca na panel też ni ma Nie odbieraj tego jako ataku ale sądzę że ta "korekta" trwała 10-15 godzin. Mnie tyle schodzi (i tak wyglądają) auta które sprzedaję.
Gość Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2013 fotki 50/50 robione były tylko po przejechaniu 1 pastą czyli EVO 3 a nie po zakończeniu całego procesu i nie to że się tłumaczę. Tej maski nie byłem w stanie wyprowadzić nawet na 90% po prostu taki jak piszesz dla mnie tez to wygląda jakby ktoś mył gąbką do naczyć ta ostrą stroną albo podniósł szmatę z podłogi z piachem i mył nią samochów bardzo dawno nie miałem tak zajechanego auta. Nie odbieram tego jako atak każdy ma prawo do swojego zdania wkońcu mamy wolność słowa . Tak jak mówię nastepnym razem postaram sie o lepszą relację jest to dopiero 2 relacja jaką przedstawiłem i sądze że są to lepsze fotki niż z Audi A6.
SZyBA Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Fajne autko ale autka w około też niczego sobie
Sucre Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Nadal nie ma informacji ile spędziłeś czasu z tym samochodem??
Gość Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Fajne autko ale autka w około też niczego sobie dzięki nie chce się chwalić ale to co widzisz to nic bo pracuję w firmie gdzie zajmuję się takimi autami ze głowa mała w PL nawet nigdy bym w nich nie usiadł nie mówiąc o jeżdzeniu. Nadal nie ma informacji ile spędziłeś czasu z tym samochodem?? Sucre musiałeś przeoczyć odpowiedź bo była ona tuż przed twoim postem
M4ciek Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Sucre, odpowiedź padła jeszcze przed Twoim pierwszym postem z fotkami sorki przeoczyłem pytanie korekta trwała 12 godzin non stop nie robiłem środka auta mowa tylko o lakierze tak jak pisałem najwięcej pracy było przy dachu i masce reszta nie była aż tak tragiczna chociaż pracy dużo.
Sucre Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Kurczę nie doczytałem. Dla mnie 12 godzin mówi wszystko, tyle czasu schodzi na odświeżenie samochodu. Przy takiej kolumbrynie to według mnie trzeba spędzić min.25godz.
Gość Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2013 takie jest twoje zdanie dla mnie to nie tylko odświeżenie bo odświeżenie to robie jedną pastą AUTOSMART "Mirror Image" w 2-3 godziny. Nie uważam się za "wyjadacza" w dziedzinie Car Detailing ale jeszcze się nie spotkałem przez 10 lat jak to robię z niezadowoleniem właściciela samochodu albo żeby mi manager powiedział że auto nie wygląda dobrze bo by mi nie dał np takiego auta do zrobienia:
coobah Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2013 odświeżenie to robie jedną pastą AUTOSMART "Mirror Image" w 2-3 godziny oj tam, takie tam polerowanko w stylu lakierniczym... Nie wiem czy w Londynie jest dostępna G3, ale jak nie ma to warto sprowadzić z PL. Podejrzewam, że efekty byłyby lepsze..
Gość Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2013 odświeżenie to robie jedną pastą AUTOSMART "Mirror Image" w 2-3 godziny oj tam, takie tam polerowanko w stylu lakierniczym... Nie wiem czy w Londynie jest dostępna G3, ale jak nie ma to warto sprowadzić z PL. Podejrzewam, że efekty byłyby lepsze.. Coobah jest G3 używałem ją na początku dopóki nie poznałem EVO 3 i od razu G3 w odstawkę poszło, mój ziomek lakiernik w PL jak mu podesłałem butelkę na testy to w szoku był jaka różnica miedzy G3 a EVO 3 na korzyść evo oczywiście.
propekMONTER Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Ale flejm, swojsko polsko Auto i tak poszło na sprzedaż, więc efekt jest jak najbardziej okej . Ktoś kto nie widzi świrli na samochodach będzie mega zadowolony.
Gość Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Auto i tak poszło na sprzedaż, więc efekt jest jak najbardziej okej . Ktoś kto nie widzi świrli na samochodach będzie mega zadowolony. nawet ten kto widzi swirle na autach u mnie nie zobaczy bo ich nie zostawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się