Guest Posted July 13, 2013 Report Share Posted July 13, 2013 Chciałem przedstawić autko znajomego które nie było w rewelacyjnym stanie oto moja relacja miłej lektury i oglądania zaczynamy. Jako że przebywam w UK używam środków firmy z tego kraju. Auto było robione w miejscu mojej pracy nie musiałem wynajmować żadnego garażu. ŻEBY NIE BYŁO MOJA PRACA JEST ZWIĄZANA ZE ŚWIATEM AUT I POLEREK ALE TEN POST NIE JEST ŻADNĄ REKLAMĄ PO PROSTU CHCIAŁEM SIĘ PODZIELIĆ MOJĄ PRACĄ NAD AUTEM ZNAJOMEGO. Mycie: Usuwanie brudu i innych rzeczy które są na lakierze G101 Szampon shampoo + gąbka Jumbo Felgi kwas a potem ali shine Korekta lakieru: Maszyna Rupes LH22NE Głebokie rysy środek EVO 3 (jak dla mnie bardzo dobry) Na połysk Mirror Image Zabezpieczenie lakieru Silver Seal Microfibry i pady wszystko AUSTOSMART Inne: Taśma maskująca 3M PlasticPrep do usuwania smoły i innych farb Szyby Glass Clear Opony Highstyle Plastiki Trim Wizzard Felgi środek Tango Światło: Halogeny zamontowane na ścianach oraz bezpośrednio nad autem Wjazd do myjki pokrycie auta środkiem G101 i pozostawienie na kilka minut potem karcher 80 stopni i jazda po spłukaniu auta czas na umycie szamponem oraz wyczyszczenie felg: dalej osuszenie i przejazd do miejsca docelowej polerki oraz pierwsze oględziny lakieru: co tu dużo mówić lakier jest w fatalnym stanie i czeka mnie duuuuuużo pracy a tu jeszcze coś takiego ktos podmalował bezbarwnym więc musiałem to usunąć: dobra starczy tego czas zabrać się do pracy a oto zestaw do najcięższych rys czyli Rupes EVO, Menzerna i woda : a tu coś czego nie może zabraknąć czyli tak bardzo lubiane 50 na 50 to na zdjęciach po lewej to nie rysy tylko linki od ogrzewania gazowego które wyglądają jak rysy tutaj fotka po korekcie pastą EVO: nadszedł czas na nadanie efektu "lustrzanego odbicia" niestety nie cykałem foto każdego elementu po zrobieniu a oto efekty po zrobieniu korekty: a tu kilka fotek autka na słońcu prezentuje się ładnie zresztą sami oceńcie: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomssson Posted July 14, 2013 Report Share Posted July 14, 2013 słabo zrobione zdjęcia, z dużej odległości i bez dobrego doświetlenia ale robota jest niezła Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator krd Posted July 14, 2013 Moderator Report Share Posted July 14, 2013 Widze, ze oswietlenie a'la Dalton Widac popularne na wyspach Co do samej pracy to ciezko cokolwiek powiedziec bo niestety nic nie widac... Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzinkins Posted July 14, 2013 Report Share Posted July 14, 2013 Autko na pierwszy rzut oka wygląda bardzo ładnie Ale w relacji ciężko jest dopatrzyć się prawdziwego poziomu pracy Nie mówię że jest żle ale z tych zdjęć ciężko jest coś wywnioskować a fajnie byłoby tym bardziej że używałeś kosmetyków u nas nie dostępnych. Mam parę pytań: Czy menzerna też na mokro?? Czy jednym zabezpieczeniem jest Silver Seal ? Czy osady metaliczne oraz asfalt itp usuwa jedyny użyty produkt G101 ?? Ale co by nie było auto było dobrze zajechane Link to comment Share on other sites More sharing options...
ShiningCar Posted July 14, 2013 Report Share Posted July 14, 2013 LukiCarCare, mógłbyś coś obiektywnie o pastach EVO i Silver Seal napisać? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sucre Posted July 14, 2013 Report Share Posted July 14, 2013 Niestety ale ja widzę tutaj tylko ładnie błyszczące auto... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted July 14, 2013 Report Share Posted July 14, 2013 dzięki za miłe słowa właśnie nie wiem ale fotki jakieś małe wyszły na forum będę niebawem robił auto brata Nissan Navara więc postaram się zrobić konkretniejsze fotki. Dzinkins oto odpowiedzi na twoje pytania: odp.1 Menzerna była troszeczkę na mokro ponieważ jak robiłem autko bylo ponad 30 stopni i trzeba było trochę namoczyć tak samo z EVO troszke zroszony pad był. odp.2 Jeśli chodzi o ochronę lakieru to był tylko Silver Seal bo naprawdę jest to dobra ochrona pozostawiasz go po zrobieniu na 7 dnie wtedy to nie można umyć auta bo musi on wejsć głeboko w lakier postaram się przy innym aucie nagrać filmik jaki jest efekt po nim. odp .3 Co do środka G101 to naprawdę mega konkret wcześniej używałem TRAXWASH coś podobnego ale jest słabszy od G101 czasem kilkukrotnie pokryję i spłukuję gorąca wodą i wszystko odchodzi pieknie. Jeśli jest np ślad lakieru z innego samochodu to używam innego środka np PlasticPrep Co do kosmetyków tej firmy to używałem kiedyś AUTOGLYM mam ciagle jeszcze trochę tego ale AUTOSMART naprawdę daje rade i z tego co wiem można je dostać już w Polsce. Do ShiningCar jeśli chodzi o EVO 3 to jest 2 w 1 czyli usuwa bardzo głebokie rysy a zarazem zostawia wysoki połysk po porównaniu z Menzerną FG400 stwierdzam że EVO jest bardziej agresywny nie jest tak tłusty jak np Menzerna, lepiej wypełnia i ściąga rysy. Jeśli chodzi o Silver Seal to używam też wosków np bardzo dobry wosk Carnauba Gold ale SS to jedno z najlepszych zabezpieczeń jakie używałem sa 2 jeden do lakieru a drugi do wewnątrz po zrobieniu środka auta psika się wszystkie dywaniki i wszystkie wykładziny nie stosuje się na skórę. Np jeśli wchodzisz w mokrych butach to woda nie wchłania sie tylko bierzesz normalnie dywanik i wylewasz wodę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
golden0282 Posted July 14, 2013 Report Share Posted July 14, 2013 Ale w relacji ciężko jest dopatrzyć się prawdziwego poziomu pracy Do ShiningCar jeśli chodzi o EVO 3 to jest 2 w 1 czyli usuwa bardzo głebokie rysy a zarazem zostawia wysoki połysk po porównaniu z Menzerną FG400 stwierdzam że EVO jest bardziej agresywny nie jest tak tłusty jak np Menzerna, lepiej wypełnia i ściąga rysy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now