Skocz do zawartości

Zakup używanego auta


Rekomendowane odpowiedzi

A co do Merivy i Jazz :) Chyba jednak Meriva ciut zgrabniejsza i przyjemniejsza dla oka :o

Hah, Meriva na desce kreślarskiej przypominała rysunki aut mojej córki (wiek przedszkolny).

Jazz, owszem, ma brzydki tył, ale zmieniając zderzak i dokładając lotkę można go bardzo łatwo poprawić.

Poza tym polecałem nie z uwagi na wygląd :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 6,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Za auto ze Szwajcarii trzeba zaplacic clo, ale handlarze maja sposoby zeby nie bylo zbt wysokie. Co do aut z CH to na kazdym przegladzie dostaja tzw. Abgas, i tam wpisany jest przebieg. Ale jak Mirek skreci licznik to abgas leci do kosza. Jezdzilem na Szwajcarie za studenciaka, fantastyczny rynek. Tak zadbanych i wypasionych samochodow nigdzie nie widzialem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vespa, kolezka ojca z pracy ma i raczej nie bedzie chcial tez taki jezdzic :mrgreen: Szuka czegos duzego, ale nie wiem po cholere mu taka landara jak Meriva :mrgreen:

Meriva wcale nie jest dużym autem, dodatkowo w środku deska rozdzielcza ma jakieś pół kilometra długości i przy moim wzroście (190cm) kolana powinienem zostawiać w domu :dontknow:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przypadku aut ze Szwajcarii zostaje Ci tylko telefon/mail do ASO w których auto było serwisowane. Jeśli faktycznie było to raczej nie robią problemów z podzieleniem się informacją o jego historii ;) Jeśli książkę serwisową zjadł pies...to wszystko jasne. Dobre auta w Szwajcarii kosztują swoje. Łatwiej chyba coś z Niemiec trafić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piotto0- wrzuć numer vin tej beemki, się rozkoduje i porównasz z tym co jest :)

 

 

Code Sonderausstattung Optional Equipment

S210A

Dynamische-Stabilitäts-Control Dynamic stability control

S256A

Sport-/MFL-Lenkrad/Geschw.Regelung Sport/MF steering wheel/cruise control

S288A

BMW LM Rad Kreuzspeiche 29 BMW light alloy wheel, cross spoke 29

S302A

Alarmanlage Alarm system

S403A

Glasdach elektrisch Glass roof, electrical

S423A

Fussmatten Velours Floor mats, velours

S428A

Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit

S441A

Raucherpaket Smoker package

S465A

Durchladesystem Through-loading system

S481A

Sportsitz Sports seat

S494A

Sitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passenger

S508A

Park Distance Control (PDC) Park Distance Control (PDC)

S534A

Klimaautomatik Automatic air conditioning

S606A

Navigationssystem Business Navigation system Business

S640A

Vorbereitung Telefoneinbau universal Preparation f tel.installation universal

S676A

HiFi Lautsprechersystem HiFi speaker system

L801A

Länderausführung Deutschland National Version Germany

S818A

Batteriehauptschalter Battery master switch

S863A

Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe

S879A

Bordliteratur deutsch On-board vehicle literature German

 

 

Wszystko się zgadza.

 

Dzisiaj się okazało że jednak jest więcej minusów 8-) .. mianowicie podczas słuchania radia i sprzątania we wnętrzu akumulator kaput, teraz przez noc się ładuje - zobaczymy co będzie jutro ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Randall, nie znam historii auta, wiem jednak że jest nieźle doinwestowane. Wiadomym jest też, że z USA nie ściąga się aut bezwypadkowych, ale tu, w nomenklaturze handlarza mówimy o ledwo zarysowaniu. Apropo zarysowań, to Pan ostatnio ledwo zahaczył i przerysował tyłek w SQ5, niestety tak niefortunnie rozpruł końcówkę błotnika, że będzie trze ciąć i wspawywać nowy błotnik...czyli już bite z wstawioną ćwiarą :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby piotto0 pokazał dokładne zdjęcia auta i podał VIN...ważne, że jest zadowolony z zakupu :)

 

dokładnie !! a dobra cena też poprawia humor :)

 

 

zresztą Sucre oglądał i napewno zauważył , że przód w aucie jest inny :)

 

Koledzy widzę że pomału zaczyna to iść trochę na złą drogę, aby to trochę wyprostować.

 

Moim zdaniem taki samochód sprawny z fajnym wyposażeniem można kupić za cenę taką i taką, waszym zdaniem trzeba dać dużo więcej - fajnie szanuję to zapewne kupili byście takie auto dużo szybciej niż mój znajomy który to auto chciał zakupić i pewnie byście się mniej denerwowali przy oglądaniu szrotów z PL.

 

Druga sprawa to taka że to nie jest moje BMW tylko mojego bliskiego znajomego.. nie ja jestem właścicielem. Gdyby to był mój samochód to bym was zaprosił jak byście mieszkali blisko żebyście go wy-oglądali na wszystkie strony bo zawsze lepiej wiedzieć coś więcej gdybyśmy my coś przeoczyli.

 

Jedyne co chce to pokazać że jednak da się kupić dobry samochód z fajnym silnikiem i w dobrym stanie za tą "niższą" cenę ... nie sprawdziliśmy wszystkiego żebym mógł powiedzieć że to auto jest 100% pewne, ale na chwilę obecną mogę powiedzieć że jest w dużo lepszym stanie niż wieeele e46 328 w Polsce które gdyby miały być wystawione przez właścicieli to zapewne wołali by dużo więcej ( i mają takie prawo ).

 

Co do wyposażenia i VIN'u chodziło mi bardziej że "wszystko" się zgadza = nic nie brakuje.

To że zderzak jest inny to fakt, mimo wszystko gdyby nie był to jedną z pierwszych rzeczy jaką by zrobił znajomy to właśnie zmienił na taki bo ten "zwykły" znajomemu się nie podoba...

Kolejną rzeczą jest też obniżony samochód całkiem sporo, tego też pewnie nie ma w VIN'ie.

W zmieniarce były niemieckie płyty i w navigacji też jest taka ... jako "extra" chyba.

I jeszcze parę dodatków się pewnie znajdzie.

 

aa kolejną rzeczą która mnie bardzo zdziwiła jest stan lakieru, pod ledem nie ma żadnych hologramów, lakier w bdb+ stanie... mocno się zdziwiłem, zobaczymy jak dzisiaj na słońce wyjedzie.

 

+ Fotki będą, spokojnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piotto0, wydaje mi się, że wszyscy piszemy o tym samym, tylko w nieco odmienny sposób. Najistotniejsze jest to, że Twój kumpel jest zadowolony, cała reszta nie ma tak naprawdę żadnego znaczenia. Intencją moją i chyba kolegi marwol również, było jedynie wskazanie, że w omawianym budżecie nie kupilibyśmy e46 328 - nie spełniałoby ono naszych, subiektywnych wymagań. Tymczasem, szerokości :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja absolutnie tego auta nie krytykuje; odnosze się tylko do Twojego stwierdzenia , że z vinem się wszystko zgadza - pokazałem na szybko co się nie zgadza :) i tyle, naprawde życzę aby kolega był zadowolony :) nic mi do tego, nie moje auto, nawet sie ciesze jak ktoś kupi tanio i jest zadowolony :)

 

to jest przedlift z początku produkcji, nie popadajmy w paranoje, że niewiadomo ile ma kosztować. Jak widać i w takich pieniądzach można "coś" kupić; zadbane i fajne takie autka kosztują troche więcej. I tyle. Niech kolega robi serwis i niech śmiga z zadowoleniem :)

 

sam kupiłem 328 w podobnych pieniądzach , ale z pełną świadomością , że to nie jest i nigdy nie będzie igła. Poprostu sytuacja wymusiła taki zakup. W "normalnej" sytuacji pewnie bym go nie kupił :) Można kupić?? Można :) Druga sprawa niech do takiego zakupu dojdzie , że np. opony letnie i zimowe trzeba kupić, hamulce na wykończeniu, coś w zawieszeniu stuka i kwota robi się momentalnie znacznie większa :)

 

 

Pozdrawiam, gratuluje zakupu, oby służyło :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze szukam Kia Sportage II lub ewent. jego siostrę czyli Hyundai Tucson roczniki 2008-2009 tylko 2.0PB z 4WD i ESP, bez LPG (jakoś nie mogę się do tego przekonać) i znaleźć coś z udokumentowanym przebiegiem i nie miesiąc temu ściągniętego do Polski jest strasznie trudno. Zazwyczaj same ON, a jak PB to do opłat więc pewnie na handel co raczej wiecej niż prawdopodobne że były bite... A jak jest coś to ma LPG i przejechane na nim ponad 100 tyś km co mi koledzy w pracy mówili co mają LPG że po 100 tys km. na gazie to głowica może być do roboty, zawory itd. czyli sie będzie sypał więc dlatego jakoś LPG nie ufam...

Jakbyście mieli coś godnego polecenia to piszcie proszę, dzieki...

Aha byle nie srebrny bo jakoś ten kolor do tych aut mi nie pasuję, no ale...jeśli miał by to być rodzynek...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na zakończenie to jeśli ktoś sobie kupi furkę i ją "tjuninguje" zakładać np jak w beemce M-pakiet to wszyscy cmokają, wow, ale super mody poczyniłeś teraz ekstra wygląda, piona, mistrz jesteś. Ale jak ktoś kupi auto już z takim jednym czy też dwoma zderzakami bo ktoś to wcześniej zmienił (nawet jeśli auto było po stłuczce, co nawet było napisane, że coś tam malowane to co z tego) i wtedy każdy wytyka, a bo zderzaki zmienione, pewnie był zgnieciony jak puszka po konserwie i ktoś pół auta robił. Każdy szczegół jest dobry żeby tylko się przyj... :o

Auto 10-15letnie jeśli ma coś dołożone, a jest to zrobione z sensem to zawsze się to bardziej opłaca kupić niż serię, bo dokładając coś później samemu robią się spore koszty.

Ale jak już jest na aucie to przynajmniej można po spamować jaki to świetny "ulep" się trafił :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co Wy za bzdury gadacie ?? :o gdzie ja pisałem , że to puszka po dzwonie ?

 

powtórze po raz kolejny , czytajcie ze zrozumieniem : odniosłem się tylko do stwierdzenia że wszystko z vinem się zgadza, gdzie sie nie zgadza.i nie wiem czy koledzy tego nie zauważyli, że zderzak jest inny czy co... i nie obchodzi mnie to czy ten zderzak został założony z powodów estetycznych czy był dzwon, nie wiem , nie obchodzi mnie to :)

 

i nie musicie dopisywać jakiś dziwnych teorii do tego, czy też pisać o swoich doświadczeniach z dziewczynami z gimnazjum :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sucre, Patrząc na wnętrze mało kto powiedziałby, że passeratti ma prawie pól melona nakręcone. Nie dziwie się,że Cytryn&Gumiak Co. skręcili go na 200 tysięcy. Kto u nas kupi auto jeśli usłyszy ile ma na prawdę przejechane ? Inna sprawa, to świadomość ,że takie kombi na zachodzie potrafi mieć te 200 tysięcy w dwa lata nakręcone...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to i tak mały przebieg jak na diesla używanego na zachodzie, raptem ok 35tkm/rok

 

w 94' ojciec ściągał z DE paska 1,9TD B3 który miał niecałe 1,5roku i prawie 180tys na blacie - sprzedany w 99' i pasek jeździ do dzisiaj u sąsiada

 

Polacy niestety uwielbiają bajki o tym jak Niemiec, rocznik przedwojenny, kupił kombiaka w dieslu, droższego od PB pewnie o 1/5, jeździł nim tylko w słoneczna niedziele, gdy temperatura powietrza nie spadała poniżej 15', a wilgotność nie przekraczała 25%, a do tego płacił extra podatki za diesla, tylko i wyłącznie z myślą o tym, że po 10-15 latach sprzeda go Polakowi za grosze

 

 

średnie przebiegi paska b5 na allegro :)

01u7piV_4b8CrAhwq1etJbmFqfJLqMQzhIDsI3kJ,wat600.jpg?author=Lampartini&auth=fe0e747869fa69e0799409bc7a9ec186

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.