Skocz do zawartości

Zakup używanego auta


Rekomendowane odpowiedzi

Qub@, Myślę, że z tej trójki to bez znaczenia. Poza tym, że laguna powinna mieć najlepszą blachę to chyba tyle.

 

PS.

Kiedyś kolega miał lagunę I 94; 1.6 benzyna ale nie wiem czy 16V ale mówił, że pali bardzo mało benzyny i był zadowolany.

 

Na twoim miejscu chyba szukał bym laguny, wbrew obiegowej opinii o awaryjności francuskich aut. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 6,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Przed liftem z laguną będzie ciężko z korozją a za trzy nic innego nie kupi, co prawda jest tam niezniszczalne 1.8 8v. Ja bym już się skłaniał tu mondeo. Są tańsze, to mk1 można kupić w miarę dobrym stanie. Vectre za te pieniądze bym sobie odpuścił ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

knefelson, 90% diesli z NL ma podobne przebiegi. Opłaty za diesla sa prawie 2 razy większe niż za benzyne. Ja za golfa V 2.0 tfsi ( ten o którym wspomniałeś, ale mój jest chyba jakiś inny. Odpukać ale się nie psuje ) płacę 68e miesięcznie ten sam golf w dieslu x2. Więc te wszystkie igiełki które trafiły z NL do PL mają +/- 300-400 tys. km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czemu ale taka krąży opinia że samochody z NL i Francji są zajechane i zaniedbane niestety.

Miałem Lagune ph1 97 r z NL i nie narzekałem-silnik 1,8 8v + lpg zakładane u nas i zero problemów z korozją itp. To tak odnośnie kilku postów wyżej ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czemu ale taka krąży opinia że samochody z NL i Francji są zajechane i zaniedbane niestety.

Miałem Lagune ph1 97 r z NL i nie narzekałem-silnik 1,8 8v + lpg zakładane u nas i zero problemów z korozją itp. To tak odnośnie kilku postów wyżej ;)

 

Ja miałem 1996 i zżerało. To że brało progi, to wina tego że była robiona, ale rdza była też w miejscach bez ingerencji blacharskiej. Taki niefart ;) Acz nadal uważam że to bardzo fajne auto, może jeszcze wrócę do Laguny 1, tyle że po lifcie i w 3 literkach ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja użytkuję takiego Passata B6 z 2.0 FSi w tiptronicu. Póki co żadnych awarii, zrobione ledwo 3 tys km. Minus to spalanie, w mieście trzeba liczyć te 10-11L/100km, w trasie przy oszczędnej jeździe da się zejść do około 7L. Przy 130km/h na tempomacie komputer wskazuje około 8L/100km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie topowe wersje z v12 pod maską,czy to BMW,czy to Mercedes,albo Audi mają dwa i pół problemu.

Pierwszy to,że pod maską jest naprawdę ciasno,co generuje wysokie koszta robocizny,a pozostałe półtorej to fakt,że wpisując na allegro model w poszukiwaniu jakiejś części,nie znajdujesz nic,więc jesteś skazany na ASO i tu owe pół,że ceny są jednak znacznie wyższe od wersji pośrednie+czasy oczekiwania,dlatego te auta kuszą ceną,to fajna opcja,dorwać zadbaną sztukę i jeździć od święta,inaczej oj... :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.