kaffel123 Opublikowano 18 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2014 Qub@, Myślę, że z tej trójki to bez znaczenia. Poza tym, że laguna powinna mieć najlepszą blachę to chyba tyle. PS. Kiedyś kolega miał lagunę I 94; 1.6 benzyna ale nie wiem czy 16V ale mówił, że pali bardzo mało benzyny i był zadowolany. Na twoim miejscu chyba szukał bym laguny, wbrew obiegowej opinii o awaryjności francuskich aut. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dementor Opublikowano 18 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2014 Przed liftem z laguną będzie ciężko z korozją a za trzy nic innego nie kupi, co prawda jest tam niezniszczalne 1.8 8v. Ja bym już się skłaniał tu mondeo. Są tańsze, to mk1 można kupić w miarę dobrym stanie. Vectre za te pieniądze bym sobie odpuścił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielek. Opublikowano 18 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2014 Qub@, Kupił bym to które ma mniej rdzy i mniej kopci na niebiesko Nie kierował bym się marką ani modelem Np Astre I albo Seata Cordobe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manio49 Opublikowano 18 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2014 Tak jak dementor pisze, laguny przedliftowe rdza lubi niestety. Tak samo jak mondeo Do 3k i to z LPG to celowałbym w jakąś mało zeżartą astrę I. Albo kolejny strzał z nubirą. Fajne auto, tylko jakby to... no nie hamuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz.mg Opublikowano 18 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2014 Założenie do 3K i to jeszcze z LPG to takie proszenie się o kłopoty.... Nikt nie sprzeda takiego auta w które nie trzeba zbyt dużo inwestować, koledzy piszą, że cięzko z e60 za 40K, a to to już chyba mission imposible. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarrciN Opublikowano 18 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2014 No trzeba się liczyć z tym, że auta w tych pieniądzach to przeważnie ludzie sprzedają wtedy, gdy już się sypie i koszty naprawy przewyższają jego wartość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frycu75 Opublikowano 19 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2014 MarrciN, napisał dlaczego trzeba kierować się stanem technicznym a nie marka i modelem przy takiej kwocie. Czy to nie jest blisko ceny złomu przy wadze dużych aut typu mondeo, omega, laguna ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exantuss Opublikowano 19 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2014 Miał ktoś może styczność z silnikami 2.0 fsi 150 km w passatach b6? Aż tak fatalne są te silniki? Ewentualnie 2.0 w a4 b6? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
knefelson Opublikowano 19 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2014 fsi (fujshit) jest troche lepszy od tfsi(tfushit), co do 2.0 to zalezy ilu zaworowe, generalnie celuj w 1,9 do 2004r a tak btw, to macie lekture na sobote: http://moto.onet.pl/aktualnosci/interna ... awce/mdfgz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dunga Opublikowano 19 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2014 knefelson, 90% diesli z NL ma podobne przebiegi. Opłaty za diesla sa prawie 2 razy większe niż za benzyne. Ja za golfa V 2.0 tfsi ( ten o którym wspomniałeś, ale mój jest chyba jakiś inny. Odpukać ale się nie psuje ) płacę 68e miesięcznie ten sam golf w dieslu x2. Więc te wszystkie igiełki które trafiły z NL do PL mają +/- 300-400 tys. km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario704 Opublikowano 19 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2014 nie wiem czemu ale taka krąży opinia że samochody z NL i Francji są zajechane i zaniedbane niestety. Miałem Lagune ph1 97 r z NL i nie narzekałem-silnik 1,8 8v + lpg zakładane u nas i zero problemów z korozją itp. To tak odnośnie kilku postów wyżej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarrciN Opublikowano 19 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2014 nie wiem czemu ale taka krąży opinia wystarczy pojechać do któregoś większego miasta, to już będziesz wiedział dlaczego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manio49 Opublikowano 19 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2014 nie wiem czemu ale taka krąży opinia że samochody z NL i Francji są zajechane i zaniedbane niestety.Miałem Lagune ph1 97 r z NL i nie narzekałem-silnik 1,8 8v + lpg zakładane u nas i zero problemów z korozją itp. To tak odnośnie kilku postów wyżej Ja miałem 1996 i zżerało. To że brało progi, to wina tego że była robiona, ale rdza była też w miejscach bez ingerencji blacharskiej. Taki niefart Acz nadal uważam że to bardzo fajne auto, może jeszcze wrócę do Laguny 1, tyle że po lifcie i w 3 literkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario704 Opublikowano 20 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2014 Daje rady tylko że głośno powyżej 100:-P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rojass Opublikowano 21 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 Ja użytkuję takiego Passata B6 z 2.0 FSi w tiptronicu. Póki co żadnych awarii, zrobione ledwo 3 tys km. Minus to spalanie, w mieście trzeba liczyć te 10-11L/100km, w trasie przy oszczędnej jeździe da się zejść do około 7L. Przy 130km/h na tempomacie komputer wskazuje około 8L/100km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coobah Opublikowano 21 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 Póki co żadnych awarii, zrobione ledwo 3 tys km. O! Dobre to! Konkretny przebieg Ja jeżdżę 4 lata Xsarą Picasso HDI, zrobione około 60 tyś km, póki co również żadnej awarii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proximo Opublikowano 21 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 rojass ma na myśli chyba że sam zrobił 3 tyś, bo na blacie to chyba ma więcej w końcu min. 4 latek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rojass Opublikowano 21 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 Dokładnie tak proximo, auto rocznik 2005, na blacie potwierdzone 157tys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
naqes Opublikowano 21 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 To pana Henia ładnie poniosło przy skręcaniu... http://otomoto.pl/citroen-c3-prywatne-C33604331.html http://www.nummerplade.net/soeg/?stelnr ... zc28684879 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek305 Opublikowano 21 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 komentarz: Polska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pLaYmAn Opublikowano 29 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2014 Orientuje się ktoś jak wysokie są koszty utrzymania Merca W140 600 SEL? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubik Opublikowano 29 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2014 Orientuje się ktoś jakie są koszty utrzymania Merca W140 600 SEL? Wysokie Cieszę się,że mogłem pomóc Sorry,nie mogłem się powstrzymać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pLaYmAn Opublikowano 29 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2014 Z tego zdaję sobie sprawę, pytanie tylko jak wysokie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubik Opublikowano 29 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2014 Ogólnie topowe wersje z v12 pod maską,czy to BMW,czy to Mercedes,albo Audi mają dwa i pół problemu. Pierwszy to,że pod maską jest naprawdę ciasno,co generuje wysokie koszta robocizny,a pozostałe półtorej to fakt,że wpisując na allegro model w poszukiwaniu jakiejś części,nie znajdujesz nic,więc jesteś skazany na ASO i tu owe pół,że ceny są jednak znacznie wyższe od wersji pośrednie+czasy oczekiwania,dlatego te auta kuszą ceną,to fajna opcja,dorwać zadbaną sztukę i jeździć od święta,inaczej oj... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coobah Opublikowano 29 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2014 pLaYmAn, no wiesz... zależy ile zarabia właściciel auta... Nie dla każdego koszty są tak samo wysokie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi