Pan Miyagi Opublikowano 13 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 kupione, zawieszenie, hamulce, dpf, podłoga, klima, kultura pracy silnika - cycuś, jedynie linka ręcznego do wymiany no i korekta tudzież środek dzięki za opinie Panowie shadowpicture - niewiele można powiedzieć na podstawie zdjęć, trzeba obejrzeć, sprawdzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marwol Opublikowano 13 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 no mam nadzieję, że będziesz Pan zadowolony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sucre Opublikowano 14 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 Passat ktorego kupilem rok temu dla siebie ( wymienilem rozrzad, olej i komplet filtrow ) od roku stoi i nie jezdzi bo kupilem 540. Nie mam czasu go wyszykowac do sprzedania. Musze sie zastanowic co ja klientowi powiem jak tu takie rozkminy odchodza. Pan Miyagi mam nadzieje ze bedziesz zadowolony, e90 to bardzo fajne auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marwol Opublikowano 14 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 sucre - sam przyznasz że dwuletnia przerwa w życiorysie daje do myślenia niewielki procent jest takich przypadków jak Twój Ale taka przerwa nie skreśla auta co widać po powyższym przykładzie e90 nie ma co popadać w skrajność , ale rynek aut używanych w Polsce sam wiesz jaki jest , same ulepy w promocji od Niemca szybko schodzą (bo dla Polaka liczy się cena) , a dobre auta szukają właściciela Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barteKKK03 Opublikowano 14 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 Pajko typ silnik nie jest sprecyzowany, ma być generalnie kompromisem pomiędzy ekonomiczną, a dynamiczną jazdą Dzięki za garść info Ale generalnie im dłużej wertuję ogłoszenia, tym bardziej przemawia do mnie E46... budżet trochę nadszarpnie, ale może... mógłby się ktoś wypowiedzieć na co szczególnie zwrócić uwagę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubik Opublikowano 14 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 Pajko typ silnik nie jest sprecyzowany, ma być generalnie kompromisem pomiędzy ekonomiczną, a dynamiczną jazdą Dzięki za garść info Ale generalnie im dłużej wertuję ogłoszenia, tym bardziej przemawia do mnie E46... budżet trochę nadszarpnie, ale może... mógłby się ktoś wypowiedzieć na co szczególnie zwrócić uwagę? Jaki silnik Cię interesuje ? Moj typ to 323i +lpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marwol Opublikowano 14 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 ciężko będzie znaleźć zadbane e46 z R6 pod maską z gazem do 15tys zł chyba że jakiś przedlift golas, ale musisz się zastanowić co Ci potrzebne z wyposażenia bo być może właśnie taki golas z klimą Ci wystarczy co patrzeć ? buda, czy strasznie nie bita, czy jakiś dziwnych spawów nie ma, jak z korozją sytuacja wygląda, wycieki (dyfer, skrzynia, silnik, układ chłodzenia) i tyle w aucie tej klasy w tym budżecie to nie ma co wybrzydzać sam kupiłem e46 328iA z 99roku za 14tys, nie jest to ideał i nigdy nie będzie, mam tego świadomość, serwis zrobiłem, gaz wrzuciłem i śmigam wygodnie i względnie tanio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubik Opublikowano 14 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 A nie doczytałem budżetu... Podłogę przy dyfrze warto obejrzeć,szczególnie w mocniejszych wersjach ,jak nie działa klimatronik to wiadomo jeż i byle nie była zbyt ostro sztukowana 323i jest o tyle fajne,że jest trochę ekologicznie zdławione i większe szanse znaleźć nieskatowane,szczególnie na zachodzie częsta konfiguracja jasny zielony ,a w środku beż i drewno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barteKKK03 Opublikowano 14 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 Jaki silnik Cię interesuje ? Moj typ to 323i +lpg LPG jestem w stanie zaakceptować, w takich samochodach do normalnej jazdy nie jestem anty-gazownik Co do samego budżetu to zawsze można go spróbować nagiąć w jakiś sposób Generalnie na razie działam trochę po omacku posiłkując się wiedzą z internetu, do tej pory pod domem miałem jedynie kilkadziesiąt VW z czego większość była starsza ode mnie ale coraz bardziej myślę o romansie z tylnym napędem W sumie miało być też kombi, ale Coupe przed liftem pieruńsko mi się podoba.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marwol Opublikowano 14 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 kupisz za 15tys auto i dolicz : - przerejestrowanie - oleje, filtry - jakieś wycieki poogarniać - może klocki/hamulce - jakieś duperele - opony?? I już wychodzi plus 3tys zł lekko my tu gadamy a za rogiem : http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=19617 masz fajne auto, forumowe gaz wrzucisz i będziesz zadowolony. Pod warunkiem że zacięcia sportowego nie masz części nie jakoś strasznie drogie, elektryka jedynie - ale to czy e46 czy e39 to to samo w sumie zadzwoń, popytaj i nie wymyślaj albo w japończyka idź : http://allegro.pl/mazda-6-2-0-citd-121k ... 79342.html http://otomoto.pl/honda-civic-1-8-vti-f ... 97855.html http://otomoto.pl/lexus-is200-prywatnie-C32755023.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Miyagi Opublikowano 14 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 Z tym E90 okazało się, że w 2011 z przebiegiem 71tys. miało dzwona w Belgii i poszło do Austriaka na naprawę i tam jeździli aż do przebiegu 93 tys. i była obcierka drobna i takie kupił Polak w styczniu 2014 i teraz ja (obecny przebieg 113 tys.) 2.0 diesel 180 kucy bogato doposażony... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luki88 Opublikowano 14 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 Z tym E90 okazało się, że w 2011 z przebiegiem 71tys. miało dzwona w Belgii i poszło do Austriaka na naprawę i tam jeździli aż do przebiegu 93 tys. i była obcierka drobna i takie kupił Polak w styczniu 2014 i teraz ja (obecny przebieg 113 tys.) 2.0 diesel 180 kucy bogato doposażony... Z rozkodowanego VIN-u wyszło, że to wersja 318D, czyli 143KM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Miyagi Opublikowano 14 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 sorki, moja pomyłka 1.8 ale 180 bo podniesione programem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luki88 Opublikowano 14 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 sorki, moja pomyłka 1.8 ale 180 bo podniesione programem No to ok! Niech się sprawuje A co z projektem V40? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Miyagi Opublikowano 14 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 dzięki Co do Volvo to powolutku zbliżam się ku końcowi rzeczy zaplanowanych na ten rok, korekta po lakierowaniu od jutra no i później fotorelacja Oczywiście po drodze wpadło mnóstwo pomysłów łącznie ze swapem silnika z wersji T4 (200 kucy), ale... to pieśń przyszłości jeśli budżet pozwoli i znajdzie się coś godnego uwagi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marwol Opublikowano 14 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 poczytaj o tym silniku N47 , rozrząd wadliwy jest http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=1&t=132374 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic. ... 0&t=184685 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luki88 Opublikowano 14 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 Rozrząd wystarczy wymienić jak będzie hałasował i tyle, koszt ca. 3tys. zł na oryginalnych poprawionych częściach. Najwięcej piany nt. rozrządu w N47 biją Ci, którzy tego silnika w życiu nie mieli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Miyagi Opublikowano 14 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 No to nie pocieszyliście mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marwol Opublikowano 14 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 piany nie bije, i tego silnika na oczy nie widziałem 3tys , dużo nie dużo, jak dla kogo. teraz kwestia że w auto za 43tys trzeba włożyć 3tys żeby mieć spokój na sam rozrząd plus inne wymiany, pozostawiam to własnych przemyśleń. trzymam jednak kciuki żeby było ok, może jest po wymianie?? i generalnie poczytaj, popytaj bo może jest z nim wszystko w porządku i wymiane na później można odłożyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luki88 Opublikowano 14 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 Najważniejsze zmieniać olej co ok. 12-15tys.km, a nie tak jak w serwisie zalecają co 30tys.km. Największa wtopa z N47 jest z silnikami z początku produkcji o oznaczeniu N47D20A, w tych wersjach rzeczywiście rozrządy się zrywały. Silnik N47D20C i nie widziałem, nie słyszałem o przypadku zerwania. Szurać, szurają, ale się nie zrywają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Miyagi Opublikowano 14 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 a w tym moim jaki jest silnik? Słyszałem też o kolektorze w kontekście klapek. Klapki wmozna wymienić jako osobne elementy czy razem z kolektorem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek305 Opublikowano 14 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 Klapki sie wywala a nie wymienia.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luki88 Opublikowano 14 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 Na słupku B, na dole, po stronie kierowcy jest naklejka z oznaczeniem silnika. Na 95% będzie to silnik właśnie N47D20A, ponieważ wersja C była montowana z końcem 2008r, początkiem 2009r , mniej więcej od tego momentu, kiedy był lifting. Co do klapek, to problem istnieje w starszej wersji silnika M47/M57. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Miyagi Opublikowano 14 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 Auto miało być kupione dzisiaj po południu i chyba jestem bliski rozmyślenia się.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luki88 Opublikowano 14 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 Posłuchaj czy rozrząd szura/hałasuje. Jeśli tak, to będziesz miał albo powód żeby urwać sprzedającego, albo będziesz musiał uwzględnić w przyszłości wymianę rozrządu. Każdy samochód z tego segmentu (czyt. A4, E90, W204) ma jakies bolączki. Nie ma aut idealnych i tyle w temacie. W Meśku też rozrząd jest z tyłu, też na łańcuchu i też może być wymagana wymiana, w A4 beznadziejne 2.0 TDI (pękające głowice etc.), a w E90 w N47 rozrząd. Poprzednia wersja M47 nie miała problemu z rozrządem, ale za to inne, takie jak padające turbiny, kolektory. Tutaj masz też temat z dieslach w serii 3. Co prawda osoba, która go rozpoczęła jest trochę stronnicza, ale tematy, które wkleiła to problemy z forum: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic. ... 0&t=221978 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi