bechcik Opublikowano 1 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2014 luq92, A podałbyś mi linka do tematu z jego samochodem? Bo nie mam siły przekopywać 23 stron. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luq92 Opublikowano 1 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2014 bechcik, http://klubclio.pl/viewtopic.php?f=32&t=25244 Dużo tego tam nie ma, ale chłop jest bardzo ogarnięty w sprawach mechanicznych. Nie raz już pomagał innym i mnie też kilka razy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bechcik Opublikowano 1 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2014 luq92, dzięki. Kurczę, boje się auta z takim przebiegiem. Najbardziej mnie martwią pompowtryskiwacze, bo to chyba największa bolączka tych silników. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luq92 Opublikowano 1 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2014 bechcik, jeśli nie lejesz byle czego to nie powinno być źle. Na forum są samochody, które mają nalatane ponad 300 tys bez napraw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gtszudi Opublikowano 1 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2014 przy tankowaniu na full dolewasz troszkę oleju mixol i nie martwisz się tak szybko o wtryski. prędzej bym się obawial o panewki bo to jest gorsza bolaczka. zmiana oleju MAX co 15000 km , i tylko i wyłącznie 5w40 dobrej klasy olej. turbo tak nie siadalo często przy tych silnikach. a i rozrząd czasem lubil się zrywac jeśli dbasz o te 3 rzeczy to będzie autem bezawaryjnym któremu nawet 400 000 niestraszne (naprawiałem i takie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yasiek Opublikowano 1 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2014 a i rozrząd czasem lubil się zrywac Skąd takie przypuszczenia? Kolega ma taki też z przebiegiem grubo ponad 200tyś km i przy regularnym dbaniu o auto nie narzeka. Ba nawet chwali sobie to autko za niskie spalanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel87 Opublikowano 1 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2014 Jest to jeden z bardziej zasłużonych klubowiczów na klubclio potwierdzam Kurczę, boje się auta z takim przebiegiem gdyby był skręcony do 160 pewnie już byś się tak nie bał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gtszudi Opublikowano 1 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2014 a i rozrząd czasem lubil się zrywac Skąd takie przypuszczenia? Kolega ma taki też z przebiegiem grubo ponad 200tyś km i przy regularnym dbaniu o auto nie narzeka. Ba nawet chwali sobie to autko za niskie spalanie. pracowałem u zdunek przez dosyć długi czas jako mechanik. więc wiem :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luq92 Opublikowano 1 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2014 gtszudi, podobnież do dCi lepiej nic nie dolewać Ale co człowiek, to opinia. Sam już zgłupiałem. Może w końcu coś uda mi się przetestować. Co do panewek, to ne ma takiej tragedii jak w 1,9 dCi. Chociaż też trzeba uważać z gazem na zimnym i wymianą olejów na czas. Co do reszty to zgadzam się. Turbo jest udane i jak się dba, to można długo pojeździć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gtszudi Opublikowano 1 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2014 problemem z 1.9 jest to ze Renault ustawilo interwal wymiany oleju na minimum 20 tys. z własnego doświadczenia wiem ze 10 tys jest ok , przyjezdzaly często na lawecie laguny , espace , meganki które przegląd maja co 20 tysięcy z dziura w bloku. w megane z 1.5 wymiana oleju co 20000 km jest ustawiona fabrycznie i tez padaly panewki. w clio z 1.5 jest co 15000 i problem jest wyraźnie mniejszy. w megane 3 z 1.5 problem z panewkami udało się praktycznie wyeliminować , przegląd z wymiana oleju jest co 30 tys i nie spotkałem się z zatarta panewka. a co do rozrządu w 1.5 wyszla noota techniczna polegajaca na scinaniu/zjezdzaniu paska przez zle ustawiona pompe wtryskowa , nota techniczna polega na poluzowaniu pompy i MINIMALNYM obrocie w strone kierowcy wiem ze diesle renault lubia bardzo dobry olej i wskazane jest mieć max na bagnecie. turbiny w 1.5 sa praktycznie idealne. nie wymieniałem w mojej karierze zadnej , co innego w 1.9 na wszystko jest sposób tylko trzeba dbac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luq92 Opublikowano 1 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2014 Nie wiem jak jest z tymi wymianami oleju, bo ja zmieniam co 12 tys, ale panewki też padają chyba dlatego, że nie mają zamków. wskazane jest mieć max na bagnecie. A to nie wiedziałem Przy ostatniej wymianie oleju nawet go upuszczałem, bo miałem max jak mi spłynął po nocy stania w garażu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gtszudi Opublikowano 2 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2014 po to jest wskaźnik na zegarach aby był pelen. to ze nie maja zamkow nie ma znaczenia , panewka obroci się jak jest mało oleju / nie ma smarowania = gorsze właściwości smarne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luq92 Opublikowano 2 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2014 To dzisiaj przy wymianie oleju doleję trochę więcej dla świętego spokoju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sucre Opublikowano 3 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2014 Bedzie co polerować przez tydzień Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Franek Opublikowano 3 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2014 o kombi na górze to co to to ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maluch Opublikowano 3 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2014 Pewnie Lancer. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mohseth Opublikowano 3 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2014 Piękne E39:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sucre Opublikowano 3 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2014 Franek czarna bmw na gorze to 530iA z bardzo fajnym przebiegiem 170tys.km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kali S4 Opublikowano 4 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 a ta 5 na dole, co to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sucre Opublikowano 4 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 530d 99r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarekrk Opublikowano 4 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 Sucre w Niemczech też już wszystkie auta poniżej 200 k. km mają przebieg? Czy Turcy tam majstrują? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sucre Opublikowano 4 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 Też, dlatego przez Niemcy to ja tylko przejeżdzam. Nauczyli się od nas, ale Litwie to nie przeszkadza i zabierają wszystkie śmietniki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel87 Opublikowano 4 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 Rozglądam się, badam powoli rynek i takie tam w temacie Peugota 207 1.6HDI 90KM albo 110. Bardziej kusi 2 opcja, ale trochę zapał gasi FAP i dwumas. Posiada może ktoś z Was, może ten model, albo auto z jednym z tych silników Każda wskazówka, opinia mile widziana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coobah Opublikowano 4 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 daniel87, jeżdżę Xsarą Picasso z 1,6 HDI 90KM. 3,5 roku bezawaryjnie. Ja jestem bardzo zadowolony z auta. Aktualny przebieg 135 tyś (prawdziwy na 100%) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jbiz Opublikowano 4 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 coobah, a jak spalanie w rzeczywistości? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi