Skocz do zawartości

Zakup używanego auta


Rekomendowane odpowiedzi

Nie no wiadomo, że swoje musi spalić ale jakoś wierny pozostanę dieslowi. Jutro zapytam czy poda VIN jak nie to daruje sobie, szukać dalej będzie trzeba :) z samochodem nie ma co się spieszyć, ogólnie marzy mi się żółta bądź czarna ibizka. Jeszcze raz dzięki za porady :) niby szczegóły ale faktycznie dają do myślenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 6,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Panowie, trochę się wegi czepiacie. Ma na myśli mocnego diesla a nie np. 2,5 V6 jak mój stary ford co spali i 15 :D

Co do ogłoszeń to niektórzy nie odpisują na emaile bo nie mają czasu, bo nie lubią jak ktoś nie potrafi zadzwonić i popytać itd. Inni nie lubią jak pierwsze pytanie to...ile Pan opuści, za ile Pan odda itp.

A jak pojedziesz do Kołobrzegu to zawsze możesz po plaży pospacerować zimową porą :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może pomyśl o seryjnej Ibizie w wersji 130KM? Myślę że ryzyko jest trochę mniejsze... Potem zrobisz chipa i uzyskasz ok 160KM. Jeździ to wtedy bardzo przyjemnie :)

 

Oczywiście nie chce tu mówić że wszystkie auta po tuningu są zajeżdżone, bo zdarzają się okazy w świetnym stanie, zbudowane na nowych oryginalnych lub lepszych od oryginałów częściach, ale mają też swoje ceny. Po prostu trzeba unikać "tjunerów by trytytka" ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wega67 2-3strony wcześniej ci opisałem trzy Ibizy które wrzuciłeś i dalej podtrzymuję, że czarna z Wieliczki wyglądała najkorzystniej. Pytanie tylko jak bardzo była walona.

A co do tej błękitnej to skoro ma 200km to niech pokaże wykres, bo po FMIC-u i programie mógł zrobić co najwyżej 170-175km, a jak wykresu nie ma to i to wątpliwe.

Po za tym ani wzmianki o bezwypadkowym, książce czy czymkolwiek. Na dodatek to auto to przerobiona Ibiza Sport na pseudo Cupre.

Zresztą jak już było pisane, bez Vag-a to bym nie kupił auto po modach mechanicznych.

Jakakolwiek większa usterka i płyniesz 2-3tys zł. A jak coś więcej nie domaga? Jeśli nie masz pojęcia o mechanice, to wgl bym jechał z kimś ogarniętym, bo stary diesel to może być tykająca bomba.

Może ktoś jest z okolic Wieliczki i by ci auto oglądnął jak masz daleko.

A miernik to podstawa, chociaż dla własnej wiedzy. Malowane może być, byle nie było szpachli nawalone.

Polecam najprostszy miernik z allegro na magnez za 30-50zł. Do celów amatorskich niezastąpiony. Wszystko co trzeba ci pokaże. Czy ori lakier, drugie, trzecie malowanie czy też szpachla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam jeszcze raz, 200 konną odpuściłem, dziwny sprzedający.

http://allegro.pl/seat-ibiza-fr-99-500k ... 07822.html

to będzie na 99% wybór kolega już oglądał pomiary robione, maska młotnik malowane, wszystko potwierdzone zdjęciami, książka faktur od dywaników i wycieraczek po rozrząd oleje filtry, na klockach kończąc. Wszystkie pomiary porobione szczelin itd więc w sobotę stanę się właścicielem w/w ibizy, na wiosnę ruszę z projektem 250km. Jeszcze raz dzięki za pomoc ! Aby wam się spełniły marzenia motoryzacyjny :) Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z drugiej strony, jeśli ma kasę i chęci, to wolał bym 100tys km przebiegu i 2007r, o ile to prawdziwe parametry, niż 200tys km i 2004r. Oczywiście nie ujmując nic tej pomarańczowej, bo kojarzę ją z forum. Aczkolwiek 23-24tys zł za Ibizę 6L to i tak sporo, bo auto modelowo już starsze.

Jedno mnie tylko zastanawia, oglądałeś syfy za 12tys zł, przez auta w miarę normalne po 16-18tys zł a kończysz na aucie za 23tys zł.

Za taką kasę można już kupić ori Cuprę powiedzmy 2005-6r jak byś poszukał ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrzyłem na cupry 90% są po dzwonach ;/ albo po prostu kupujący nie wie co robił, więc to takie kupowanie kota w worku, przebieg sprawdzony w Polskim jak i Francuzkim Vinie przez kolegę z Seat Polska. Więc chyba powinien być realny, ale jak wiadomo żyjemy w kraju cwaniaków przez kupujących którzy oczekują w 10 letnim aucie 100 tys km.

Stwierdziliśmy z tatą, że lepiej dołożyć przy kupnie niż później drugie tyle w serwisie, wiadomo jakieś wady będzie miała do naprawienia, nawet salonowe posiadają usterki, dam znać jak poszła transakcja :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wega67, sprawdź czy podłużnice nie były malowane, nikt nie oddaje auta z przecierkami. zdjęcia nie jest problem podłożyć ;)

 

Nie no, już kolega był tam oglądać z Gdańska ma blisko :) powiedział, że można brać komputer nic nie wykazał, zero błędów testy przeszły okej. W sobotę jeszcze rzucę swoim okiem jak to wygląda :) czy nie ma morki na lakierze itd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie.. zarówno mechanika jak i elektryka w tym modelu poszła bardzo do przodu.. silniki fiatowskie to jedne z najbardziej polecanych diesli.. jak sprawdzisz gruntownie to spokojnie można brać.. nie lubią jezdy po mieście ale jak każde z DPF, to na szczęście już można załatwić..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co ma się dziać? Byle klap już nie miał... w przeciwnym razie kilka stówek na wymianę :) Mam w swoim silnik z tej serii tylko 120KM podciągnięty do 150 z hakiem i jest bardzo przyjemny w użytkowaniu. Alfa jest lżejsza od mojego, będzie ciut lepiej śmigać.

 

acha, już bez egr i dpf... :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te dwa silniki trapi przede wszystkim unia europejska... Po wywaleniu egr i dpf (oraz klap w 150KM) masz baardzo fajne diesle, elastyczne, ekonomiczne, ciche i mało awaryjne. Trzeba pamiętać o regularnym serwisie (olej co 10-12tys.filtry itd) oraz o zalewaniu ropy na dużych firmowych stacjach. Silniki CR są wrażliwe na słabe paliwo. Dodatkowo czuć różnicę między zwykłą ON a lepszą np na bp. Przynajmniej raz na 3-5 tankowań warto wlać lepszą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te dwa silniki trapi przede wszystkim unia europejska... Po wywaleniu egr i dpf (oraz klap w 150KM) masz baardzo fajne diesle, elastyczne, ekonomiczne, ciche i mało awaryjne. Trzeba pamiętać o regularnym serwisie (olej co 10-12tys.filtry itd) oraz o zalewaniu ropy na dużych firmowych stacjach. Silniki CR są wrażliwe na słabe paliwo. Dodatkowo czuć różnicę między zwykłą ON a lepszą np na BP. Przynajmniej raz na 3-5 tankowań warto wlać lepszą.

 

Nic dodać, nic ująć :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak 159 to trzeba korzystać z możliwości występowania i i brać 2,4 8-)

Jako użytkownik wzmocnionego 8v,po przejażdżce zdrowym 16v,stwierdzam,że żałuję,że wszyscy odradzali,w moim odczuciu szerszy zakres użyteczny ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam prośbę do Was, wiem że są tutaj miłośnicy i znawcy BMW, doradźcie mi czy warto zainteresować się tym egzemplarzem:

 

http://allegro.pl/bmw-325-2-5-b-skora-c ... 89078.html

 

Czy mamy kogoś na forum kto mógłby sprawdzić historię serwisową BMW?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Istnieją takie, wystarczy zajrzeć na mobile.de , poza tym jeśli rzeczywiście był serwisowany można to potwierdzić w serwisie.

 

Co innego diesle, te mają większe przebiegi.

 

Pierwsze lepsze (a jest takich pełno z prywatnych rąk i do 200kkm):

 

http://www.mobile.de/pl/marka/bmw/model ... 60031.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieraz jak czytam lub słucham, że auto/właściciel MUSI robić 20tkm rocznie to mnie ...

Wczoraj w Niemczech kupiliśmy z kumplem mazdę 3 1,6 benz z 2003r...93000km

Oglądaliśmy Golfa 2005r 1,4 benz 99000km

Focus 1,8 Tdci 2005r 93000km

Ja swoim z avatara robię chyba 5500 km rocznie.

Sąsiad Peugeotem 206 z 2002r tu w Pl zrobił 25oookm przez 10 lat !

Nie każdy musi nap... kilometry. Tym bardziej w Niemczech gdzie na auto stać prawie każdego, sklepową, emeryta itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.