spinball_69 Opublikowano 9 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 NIe ma silników, które nie lubią lpg, są tylko instalatorzy, którzy nie mają pojęcia o tym, co robią. Poszukaj kogoś kto ma pojęcie o Valvetronicu, najlepiej na lpg-forum Poza tym ten silnik do specjalnie udanych nie należy. Oszczędny ale ma sporo wad, na temat rozrządu i kosztów z tym związanych napisano już prawie wszystko. Ceny oryginalnych czujników wałka ssącego, wydechowego, cewek, sondy lambda, dobrego zawiasu, odmy...w końcu marka premium Edit: 143KM ma dwulitrówka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sucre Opublikowano 9 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 Napiszę krótko, unikaj...jak myślisz o lpg to wybierz coś z 6-cio cylindrówką pod maską. 320i 170ps jeździ całkiem przyjemnie a spalanie gazu jeżeli nie wariujesz wynosi okolo 10. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sliwinski404 Opublikowano 9 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 Mi chodzi właśnie o ten motor ktory ma 143KM. Oznaczenie to 318 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazman Opublikowano 9 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 Nie bierz tego n42, 143KM, mocno problematyczne silniki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sliwinski404 Opublikowano 9 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 No i po kłopocie, nie biorę . Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haks Opublikowano 9 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 Też się chciałem w ten silnik pakować i dałem na luz. Pamiętaj, że ten n42 ma tylko 4 cylindry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sliwinski404 Opublikowano 10 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Września 2015 Szukam 4 cylindrów, tańsza instalacja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Randall Opublikowano 10 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Września 2015 Kilka stówek różnicy w instalacji wolisz przełożyć nad bezawaryjną eksploatację i 2 razy lepszą kulturę pracy ? Moim zdaniem nie warto. Ten 143 KM to jedyny motor 4 cylindrowy który cokolwiek jedzie, ale ma swoje wady. Inne są mniej awaryjne ale 105 konne e46 to warzywo a nie samochód. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haks Opublikowano 10 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Września 2015 Ja bym chyba nie odważył się kupować auta starszego niż 10 lat by robić takie przebiegi. Choćby ze względu na brak możliwość zakupu największego pakietu Assistance, gdzie masz holowanie i samochód zastępczy w przypadku awarii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W1Michal Opublikowano 10 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Września 2015 jak już ktoś chce oszczędzać na instalce LPG pare stów to powodzenia w dalszej eksploatacji BMW. Potem jeżdżą takie trupy na łysych kapciach ale znaczek na masce jest, reszty nie widać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slovak Opublikowano 10 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Września 2015 Szukam 4 cylindrów, tańsza instalacja Moje obecne komponenty są droższe niż niejedna instalacja LPG do silnika 6 cylindrowego . Nie widzę sensu oszczędzania na instalacji LPG, jeśli ma ona służyć bezawaryjnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
inarusbox Opublikowano 10 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Września 2015 Przy takich cenach gazu i benzyny oraz takich przebiegach rok czasu i instalacja zwrócona Nawet przy 6 cylindrach. Pamiętaj, że nawet najlepsze komponenty nie zastąpią dobrego i ogarniętego gazownika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abc045 Opublikowano 11 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Września 2015 Jest ktoś wstanie sprawdzić po VINie VW Touarega sprowadzonego ze Szwajcarii? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kedar Opublikowano 11 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Września 2015 Ja bym chyba nie odważył się kupować auta starszego niż 10 lat by robić takie przebiegi. Choćby ze względu na brak możliwość zakupu największego pakietu Assistance, gdzie masz holowanie i samochód zastępczy w przypadku awarii. A co ma wiek auta do przebiegów rocznych?? Assistance mam na holowanie, auto zastępcze i 1 noc w hotelu i nie widzę problemu, kiedy chcę wsiadam i jadę. Podstawa to dobra eksploatacja! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotto0 Opublikowano 11 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Września 2015 Mam pytanko, Chcę kupić samochód z Niemiec ( wiadomo od handlarza ) auto jest do opłat - chce aby je zrobił handlarz = chcę również zakupić to auto od niego / od jego "firmy" = faktura vat marża. I tutaj pytanie powiedzmy, jadę kupuję auto biorę go do siebie i płacę handlarzowi za samochód + opłaty i zlecam jemu żeby je zrobił. Czy obowiązek uiszczenia opłaty ( cła głównie .. ) spoczywa na tym handlarzu który wystawił mi fakturę vat- marża ? Tzn jeśli on kupił samochód od Niemca - to on musi zapłacić opłaty ? Pytam ponieważ nie chce żeby się okazało że ja zakupię samochód dam na opłaty a potem nagle "powiedzmy" handlarz się wypnie -> opłat nie zrobi / nic nie wyślę i żeby nagle się nie okazało że spadnie ten obowiązek na mnie = obecnego właściciela ... Jak to jest ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek_1 Opublikowano 11 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Września 2015 Nie ma cła jeśli jest auto z Niemiec. Natomiast jest akcyza którą należy opłacić w terminie do 7 dni po przekroczeniu granicy. Płaci ktokolwiek Ty bądź handlarz nie weryfikuje tego urząd celny ich interesuje tylko żeby zapłacić. Opłatę recyklingowa w teorii powinien zapłacić ten na kogo jest umowa kupna sprzedaży/ faktura w praktyce płaci ten kto rejestruje auto. Jeśli masz fakturę to nie płacisz 2% do skarbowego. Pierwszy przegląd i tak w większości urzędów komunikacji każdą robić. Bo brakuje im kilku pol do dowodu rejestracyjnego. Spytaj w swoim wydziale komunikacji czy masz tłumaczyć brief i umowę bo są takie gdzie nie trzeba. Ogólnie zrobiłbym Tak że dał handlarzowi część kasy za auto i resztę jak opłaci. Akcyzę zalatwi w 2 dni przez Internet. Recykling też. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotto0 Opublikowano 11 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Września 2015 Mój błąd chodzi mi o akcyzję nie cło.. Czyli nie jest tak akcyzę musi zapłacić handlarz który mi sprzedał auto ? Tzn powiedzmy w dniu 12.09.2015 handlarz sprzedaje mi samochód z fv-marża. I jeśli on nie zapłaci akcyzy to wtedy przyczepią się do mnie i ja będę musiał ją płacić ? Dobrze wywnioskowałem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek_1 Opublikowano 11 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Września 2015 Tak dokładnie. Chyba że wpiszesz na fakturze że kupujesz auto po wszystkich opłatach w pełni przygotowane do rejestracji. Ogólnie zawsze jest winien ostatni właściciel. Podobnie jak było z kupowaniem aut z DE w cenie netto i nie opłacenie VAT w PL to wtedy urząd skarbowy ściągnał całość od obecnego właściciela a auto w tym czasie mogło już kilka razy ich zmienić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz.mg Opublikowano 11 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Września 2015 Jeżeli sprzedający wystawia fakture vat-marże, to na nim spoczywa opłacenie akcyzy, tak samo jak opłate recyklingową. Z opłatą recyklingową może jedynie wypisać druczek na przelew ze swoją pieczątką, a zapłaci już nowy właściciel auta. W kazdym razie akcyza napewno po stronie handlarza. W internecie można sprawdzić czy akcyza została opłacona i wygenerować wydruk w PDF. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
picollo Opublikowano 11 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Września 2015 jakieś opinie na temat silnika 1.6 tdi montowanego m.in. w vw caddy moce 75KM lub 102 KM ? Jeździ ktoś fiatem doblo modelem produkowanym od 2009 ? - jakieś opinie? Zastanawiam się właśnie nad vw caddy lub fiatem doblo, mile widziana wersja maxi, budżet ok 40tys Ewentualnie co jest jeszcze godne zainteresowania w tej klasie aut? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zabiello Opublikowano 11 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Września 2015 vat-marża, ja bym się nie zgodził się na coś takiego, handlarz nie zapłaci a US ma 5 lat na przypomnienie o swoim, a przypomni o tym obecnemu WŁAŚCICIELOWI auta. Ogólnie moje zdanie jest takie by omijać takich handlarzy co wystawiają vat-marża, gdyż polak wymyślił to w jednym wiadomym celu... Ale to tylko moje zdanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sucre Opublikowano 11 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Września 2015 Zabiello bzdury piszesz takie że aż przykro czytać, jak na jakiś temat nie masz pojęcia to się lepiej nie wypowiadaj. Jeżeli handlarz kupuje na zachodzie auto w kwocie brutto to normalne jest że wystawia vat-marżę. Na zachodzie też to funkcjonuje. Co do akcyzy to importer musi ją złożyć w urzędzie celnym właściwym dla jego miejsca zamieszkania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotto0 Opublikowano 12 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września 2015 Dzięki Panowie za pomoc, zabiello - no to na co się zgodzić ? Albo na zakup od "hansa" .. albo na vat-marża :-)? BO nie widzę za bardzo innej opcji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zabiello Opublikowano 12 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września 2015 Jeśli kupuje w kwocie brutto to ok. A jeśli jest to kwota netto i zakup od jakiejś firmy? Wtedy też wystawiają vat- marża. Mi chodziło o taki przypadek. Sucre ja nie pisze że Ty robisz wałek na vacie ale ręczysz za innych? Wysłane z mojego LG-D315 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W1Michal Opublikowano 12 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września 2015 jakieś opinie na temat silnika 1.6 tdi montowanego m.in. w vw caddy moce 75KM lub 102 KM ? Jeździ ktoś fiatem doblo modelem produkowanym od 2009 ? - jakieś opinie? Zastanawiam się właśnie nad vw caddy lub fiatem doblo, mile widziana wersja maxi, budżet ok 40tys Ewentualnie co jest jeszcze godne zainteresowania w tej klasie aut? z tego co ja usłyszałem z kilku źródeł są to dobre silniki. Z problemów to wtryskiwacze czułe na jakość paliwa oraz jak ktoś jeździ na krótkich dystansach problemy z filtrem DPF. Jesli ktoś zmieniał olej co 30 000 to turbina ma dość krótki żywot, ale to akurat jak w większości siliników, jak ktoś dbał i jeżdził jak trzeba to silnik sam w sobie jest udany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi