Skocz do zawartości

Zakup używanego auta


Rekomendowane odpowiedzi

Artih -nie odbierz tego jako atak -czyli jednym słowem kupić,chuchać,dmuchać i poświęcać jej czas żeby łaskawie chciała jeździć..to już nie dbanie to przesada..ja o swoje też dbam i poświecam mu tyle co nawoskować i doprowadzić do lusterka lakier bo cała reszta bez zażutów a w pół roku 20 tys zrobił....Za te 10 tys wydane na te alfę to już wolałbym merca w124 2,0 w benzynie lub nieśmiertelnego 2,0 d gdzie milion to nie problem a naprawie go raz taniej jak Alfe,podobnie opel i renault ...Alfa jest i bedzie piękna ale nie nasze drogi i nasze realia finansowe-nieopłacalna...

Polecam forum alfy,strone autocentrum gdzie wypowiadają sie użytkownicy poszczególnych samochodów i różne takie.

Co do części to tak jak ktoś pisał.Kiedyś kupując lemfordera czy trw opcjonalnie delphi czy meyle byliśmy pewni że jakość będzie na przyzwoitym poziomie...Teraz czasem lepiej kupić wynalazek typu teknorot czy inny no name bo potrzyma niewiele krócej a raz tańszy jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 6,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Wracając do nie jadącego Accorda.

 

Nie chodzi o pojemność (chociaż żadne wolnossące 1.8 w takiej wielkości budzie nie można nazwać jadącym autem) tylko o to że te silniki nie posiadają czegoś takiego jak moment obrotowy. Stąd po włączeniu klimy i załadowaniu czegoś do auta jazda staje się koszmarem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Artih -nie odbierz tego jako atak -czyli jednym słowem kupić,chuchać,dmuchać i poświęcać jej czas żeby łaskawie chciała jeździć ...

Ja tego tak nie odbieram - chyba zbyt jaskrawo odebrałeś moje słowa.

Po prostu ja lubię, jak świeci we wnętrzu wszystko co powinno świecić, jak nic nie puka i nie stuka, jak wszystkie płyny i paski oraz przewody hamulcowe są nowe ... więc to chyba moje podejście jest takie.

 

Za te 10 tys wydane na te alfę to już wolałbym ...

No i tu dochodzisz to wspaniałego aspektu Alfy wynikającego niestety bezpośrednio z zaniedbanych, zapuszczonych w Polsce egzemplarzy ... ceny tych aut.

Ja za tą z 2002 roku z oryginalnym przebiegiem 222 000 km nie dałem nawet 50% kwoty, o której napisałeś :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jaki silnik bys polecil w alfie GT Artih ?

 

3.2 V6 czyli ostatnie Busso albo diesle. 2.0 JTS (to była jakaś współpraca z inną marką o ile się nie mylę) i 1.8 mogą sprawiać problemy, jeśli ktoś przed Tobą nie dbał. Jeśli jesteś zainteresowany kupnem Alfy polecam forum, na którym jesteśmy razem z Artihem czyli alfaholicy.org, tam znajdziesz dział odnośnie porad o zakupie i możesz trochę sobie poczytać co i jak -> http://www.forum.alfaholicy.org/porady_przy_zakupie/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak się ma mito do 147?

Czy ta nowa generacja ALF jak właśnie mito/Giulietta jest trochę mniej wymagająca?

Czy też tak bardzo trzeba dbać o nią?

 

Pytam z ciekawości bo następne moje auto to napewno będzie coś małego z segmentu B i zawsze mnie to mito ciekawiło( a na forum alfy pierwsze 4 strony i ani słowa o mito)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jaki silnik bys polecil w alfie GT Artih ?

 

Jak już kolega napisał - wspaniałe i legendarne już 3.2 V6 240KM (soft z GTA daje 250KM) lub bardzo trwałe 1.9 JTD-M 16V 150KM (soft daje 180-190KM).

2.0 JTS unikaj bo to Twin Spark 16V (o którym pisałem) z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Posiada te same wady co TS 16V.

 

 

A jak się ma mito do 147?

MiTo to klasa B, 147 klasa C (kompakt). Następcą 147 jest Giulietta.

 

Czy ta nowa generacja ALF jak właśnie mito/Giulietta jest trochę mniej wymagająca?

Podobnie jak 159, już nie jest tak "wymagająca" jak 147/156/166.

 

Dla wielu Alfistów Alfa to do 159/Brera a późniejsze tzw. "muminy" to już bezduszne produkcje Fiata :)

Myślę, że nie jest tak źle ale ... ja już Giulietty nie kupię na pewno :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie co sądzicie o imprezie wrx 2.0 225km ~2004r?

 

 

Generalnie odpuść temat ;) Albo ziberaj zbieraj i kupuj Sti ;)

 

Krążą potwierdzone historie o słabych napędach, szalu nie robiących hamulcach i przede wszystkim panewkach, które potrafią rozbić Twoj bank w najmniej oczekiwanym momencie.

 

Gdyby się pojawił jakis egzemplarz po remoncie silnika (w renomowanym zakładzie a nie u "pana mietka") od entuzjasty to być może bym się skusił. Pamiętaj jednak nigdy Sti z tego nie zrobisz to raz, dwa wszelkie próby zbliżenia się do Sti będą nieopłacalne lub patrz początek tego akapitu (panewki)

 

Gdybyś chciał więcej informacji przejrzyj racingforum.pl

 

pozdrawiam

 

BTW ewentualnie starsza suka sti (265 kucy) choć na jej temat wiem mniej, gdyż wygląd mi nie leży ;) Brałem troche pod uwage subaru, ale z dwojga złego wole coś bardziej lansiarskiego i wiosną zaczne polowac na 350Z :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

 

Szukam dobrze wyposażonego kompaktu, w cenie do 35.000 PLN.

Silnik w zakresie 1.8 - 2.0, najlepiej turbo-benzyna, choć diesla rozważam.

Samochód musi posiadać obowiązkowo ESP, względnie reflektory xenonowe.

 

Moje typy aktualnie to:

- Honda Civic VIII 1.8 (Sedan);

- Ford Focus 2.0 | 2.0 TDCI;

- Opel Astra III 1.8/2.0T | 1.7/1.9 CDTI;

- Subaru Impreza GH 2.0;

- Renault Megane 1.4/2.0 Tce | 2.0 dci;

- VW Golf 1.9/2.0 TDI.

 

Może ktoś ma pomysł na coś innego ciekawego, ewentualnie poleci/odradzi któryś z powyższych typów. Szukam następcy dla swojego S60 2.5T, stąd kryteria obejmują relatywnie mocny silnik i dobre wyposażenie. Rozważam montaż LPG, stąd w grę wchodzą silniki gazowane bez problemów (wtrysk pośredni).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Golfa 2.0 Tdi i Focusa 2.0 Tdci bym odrzucił.

Astra 1,8 to raczej nie jest mocny silnik.

Ale Astra 2.0T to już lata.

Nie wiem jak w Focusie 2.0 benz ale kumpla Mondeo Mk4 po prostu jakoś jedzie, ale szału nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A myślałeś nad czymś rzadkim ale za to ciekawszym, np. Lexus IS II?

 

Ciężko w tej kwocie o dobrego lexa IS, oczywiście trafi się jakis IS220d, natomiast jest to auto kompletnie nie praktyczne w porównaniu do jakiegoś compacta jak np. golf. Z tył€ miejsca na 2 dzieciaków, bagażnik też nie zbyt praktyczny. Jakość wykonania z pewnością na plus. Jezeli kolega skłania sie bardziej do benzyny to 35 tys. bedzie za mało na IS250, zdecydowanie za mało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Golfa 2.0 Tdi i Focusa 2.0 Tdci bym odrzucił.

Astra 1,8 to raczej nie jest mocny silnik.

Ale Astra 2.0T to już lata.

Nie wiem jak w Focusie 2.0 benz ale kumpla Mondeo Mk4 po prostu jakoś jedzie, ale szału nie ma.

 

kolega wyżej ma rację, tyle że ja bym jeszcze dorzucił do tego REANULT MEGANE w dieslu,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.