Skocz do zawartości

Zakup używanego auta


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 6,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

dawno temu jak szukałem auta to tez myślałem, kilku mechaników jednogłośnie - omijaj szerokim łukiem.

Znajomy ma to auto i też klnie co nie miara.

W zeszłym roku posypałyy się nadkola tylne (wersja 3d) nigdzie do tego nie ma reperaturek. Jak patrzę na auta u nas na mieście to 90% z nim ma te ndkola lakierowane więc pewno jakiś słaby punku tych aut.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gajek jest u mnie w rodzinie jeden. Dynamika rozsądna jak na takie auto, komfort OK, auto stare i nie jest przesadnie dbane więc rdzawki się pojawiają. Części w porównaniu do podobnych aut dosyć drogie, dwa razy w ciągu 5 lat uszczelka pod głowicą. Więc albo mechanik coś skopał albo jakaś wada tego modelu. Poza tym nic się nie zepsuło - sama eksploatacja typu klocki itp, przebieg około 20 tys na rok. Nie podejmuję się polecania lub nie tego modelu bo to na podstawie tylko tego jednego auta, w dodatku ja nim niewiele jeździłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gajek jest u mnie w rodzinie jeden. Dynamika rozsądna jak na takie auto, komfort OK, auto stare i nie jest przesadnie dbane więc rdzawki się pojawiają. Części w porównaniu do podobnych aut dosyć drogie, dwa razy w ciągu 5 lat uszczelka pod głowicą. Więc albo mechanik coś skopał albo jakaś wada tego modelu. Poza tym nic się nie zepsuło - sama eksploatacja typu klocki itp, przebieg około 20 tys na rok. Nie podejmuję się polecania lub nie tego modelu bo to na podstawie tylko tego jednego auta, w dodatku ja nim niewiele jeździłem.

 

tam jest jakiś problem z tą uszczelką pod głowicą, nie pamiętam dokładnie co i nie chce pisać głupot ale warto zgłębić temat przed kupnem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie benzyniaki mają z tym problem. Czesto sprzedawane są egzemplarze z początkami usterki. Napewno zajrzeć należy do zbiorniczka płynu do chłodnicy bo czestym objawem jest mieszanie sie oleju z płynem chłodniczym lub ubytki płynu.

Anglicy popełnili jakiś bład i tak naprawdę do dzisiaj nie wiadomo jaki. Teorii jest sporo, a wprowadzenie nowej magistrali olejowej i nowego typu uszczelki pod głowice nie zawsze pomaga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesto usterki uszczelki nie są prawidłowo naprawiane i stąd często się powtażają np. nie są wymianiane śruby spinające silnik, a które ulegać mogą rozciąganiu.Poczytajcie forum posiadaczy samochodów marki Rover. Może ktoś z forum pomoże Wam w ocenie stanu samochodu.

 

Sent from my Lumia 710 using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś z Siedlec lub okolic mógłby podjechać zobaczyć auto?

 

http://planetcar.otomoto.pl/ford-s-max- ... 92174.html

 

Może komuś znany samochód, bo z tego co się dowiedziałem to właściciel myjni z Siedlec i handluje środkami do kosmetyki aut... Może ktoś z "naszych"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym przedziale cenowym to patrz na stan konkretnego egzemplarza, a nie na wady/zalety tych aut, bo przy ich zaawansowanym wieku to głównie patrzyłbym czy mogę nim normalnie i bezpiecznie podróżować nie stwarzając zagrożenia dla siebie i innych użytkowników dróg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gajek, co do Vento przede wszytskim nie było 1.8 115km tylko 90km i 75km. 1.8 90km w rym aucie spokojnie daje rade.

Co do blachy, hmm progi podłoga błotniki.

Jak jest prędkościomierz z wyswietlaczem przebiegu to jak nie ma napisu total to auto ma powyżej 300k km.

Moja sugestia w tej cenie lepiej poszukać audi 80, za 3-4 tyś znajdziesz egz z el szybami wspomaganiem i abs. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w golfie 3 jki vento licznik mierzy kilometry tylko do 300tyś :P

po 300tyś znowu idzie od zera z tym że nad przebiegiem znika napis "total"

 

w tym temacie są fotki to sobie możesz zobaczyć:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 2&start=14

 

dodatkowo liczniki chyba do 94r mają na dole widoczne kontrolki (białe znaczki) które widać nawet jak się nie palą (jak w linku powyżej) w licznikach od 95r już tych kontrolek nie widać, jest jedna ciemna taśma.

To tak na marginesie bo można łatwo zobaczyć że np ktoś na szybko zmieniał licznik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o astre h? I silniki xer, xep? Omijaj z daleka. Chyba żeś forsiasty. Termostat z uszczelką z gumy, która rozłazi się w kawałkach po całym silniku. Ale numer jeden w silnikach benzynowych opla to koła zebate zmiennych faz rozrządu. W środku użyto blaszki z puszki po tunczyku, która jest za cienka. Być może puszka po makreli byłaby lepsza ale inżynierowie opla tego już nie sprawdzili. Blaszki te ulegają zniszczeniu i z tych kół dobywa się tzw. efekt dizla i auto przestaje jechać. Koszt za jedno koło 550-600 pln plus wymiana. Numer dwa to dwadzieścia uszczelek chłodnicy oleju. Leci z nich jak ch... Ten sam silnik znany jest w alfach jako 1.8 mpi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowe astry mają ten sam silnik w wersji zmodyfikowanej. Co nie znaczy że ulepszono lub poprawiono coś w nim. Raczej schrzaniono, więcej dali plastiku. Termostat z plastiku np. więc zależy co kto chce, jak pojeździć 3 lata nowym w lizingu i potem do żyda to jak najbardziej, jeśli używać 10 lat to nie ta marka ani model.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.