Geno Opublikowano 9 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 piotrek305, mam benzynę i też potrzeby redukcji nie odczuwam A długookresowe 9,2 z mojej jazdy, chyba do przeżycia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dunga Opublikowano 9 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 geno, chyba piątkowe wieczory nie wliczane w ten wynik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geno Opublikowano 9 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 Średnia z 2400 km, więc wliczane jak najbardziej Codzienna jazda z nurtem po Warszawie to 7,8-8,3 nie więcej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kandy Opublikowano 9 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 pawelpp, nie mam wydruku, to Sucre napisał, że miało 400k nalatane. Osobiście tylko wspomniałem o obniżonej cenie 6300 -> 3900 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jagmar Opublikowano 9 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 ja znowu miałem 4 samochody z benzyną, teraz pierwszy diesel i to Toyoty i mimo, że robiłem wtryski raczej już szybko nie wrócę do benzyny.. moment i małe spalanie to jest to.. i już redukować nie trzeba. te benzyny to wolnossaki czy uturbione ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Randall Opublikowano 9 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 Po co się oszukiwać ? Jeśli coś ma jechać spalając proporcjonalne do tego ilości paliwa to musi mieć turbo - obojętnie benzyna czy ropa. W innym wypadku albo jedzie albo mało pali i tyle, opcji po środku nie ma. Chyba ze dla kogoś 10 sekund do setki lub 14L / 100km to fajny wynik wtedy kryteria mogą się różnic. Wiem że są ludzie piszący różne ciekawe bajki typu "330i e46 pali mi 11 w mieście przy dynamicznej jeździe" ale każdy rozsądny człowiek wie że to bzdura. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dunga Opublikowano 10 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 geno, żartowałem wiem że to normalny wynik. U mnie z ostatnich 10.000km wyszło 9.8. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal Opublikowano 10 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 spinball_69, możesz podać coś więcej o aplikacjach na telefon do instalacji gazowych. Jedynie znalazłem do Stag-a i to tylko 4 cylindry, a mam 6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spinball_69 Opublikowano 10 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 Rafał, z tego co mi wiadomo to nie ma na telefon aplikacji służącej do wystrojenia instalacji lpg. Programy typu Torque, pokazują jedynie bieżące parametry silnika w tym korekty LTFT i STFT, na podstawie których można wywnioskować czy auto nie ma przypadkiem zbyt ubogiej lub zbyt bogatej mieszanki. Zazwyczaj wskazania LTFT na poziomie od +15% do -15% nie powodują zapalenia kontrolki check engine, a mogą wskazywać na złe wystrojenie instalacji lpg. Podczas jazdy na lpg powinny one być zbliżone do wartości podczas jazdy na benzynie (i zmierzać do zera), a te wartości zależą już od konkretnego auta. Poza tym złe wystrojenie lpg powoduje "rozjechanie się" adaptacji benzynowej, więc może być tak, że na lpg i benzynie korekta LTFT wyniesie +15%. Kluczową sprawą dla odczytu jest to, czy w danym aucie korekta ujemna (np. -7%) oznacza mieszanką bogatą (zazwyczaj) czy ubogą Zadzwoń może do Białegostoku to powiedzą Ci czy mają jakieś cudo do strojenia przez telefon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal Opublikowano 10 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 spinball_69, dziękuję Ci, ogólnie to ja nie chce do strojenia tylko chce popatrzeć co się dzieje na jednym i drugim. Z mojej instalacji jestem zadowolony, żadnych problemów nie mam. Jedynie na gazie jakby wyżej się kręci i dopiero zmienia automat biegi, na benzynie szybciej i mniej przy mniejszych obrotach. Ale to jak ja jeżdżę jestem w stanie odczuć, bo tak to nikt tego nie zauważył. Ostatnio lekko podnieslismy dawkę i zobaczymy. Dlatego pytałem o te programy bo może jakoś udało by się gazownika zaskoczyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spinball_69 Opublikowano 10 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 Jeśli wystarczy Ci podgląd korekt to Torque wystarczy. Z samodzielnym ustawianiem instalacji byłbym bardzo ostrożny. To nie jest układ zero-jedynkowy typu ubogo-bogato, są korekty po ciśnieniu, po temperaturze, każde auto w innym zakresie obciążeń przechodzi w tryb open loop, a wtedy strojenie tylko za pomocą sondy szerokopasmowej. Co do Twojego problemu to powinien to zobaczyć jakiś kumaty gazownik. Pytanie podstawowe to czy podzespoły instalacji są odpowiednie do mocy auta. Jak to zostało zamontowane i wystrojone to już inna bajka Jazda na lpg powinna być taka sama jak na benzynie. Jeśli jest inaczej to coś zostało skopane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bgs Opublikowano 10 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 Rafal, Stag BT Remapper AC (STAG) oprogramowania zarządzającego na Android'a nie posiada, lecz powyższy, niezależny program jest wprost genialny. Dając kilka bonusów od siebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Shadow Opublikowano 10 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 panowie a ja potrzebuje auta powiedzmy do ok 15 tys, raczej do gazu, chyba ze bedzie paliło ok 8 benz , mało jezdze max 10 tys rocznie. raczej japonczyk bo tylko takowymi jezdziem i roblemów z nimi nie było. wielkosc auta cos jak civic v gen, chodziło mi po głowie kilka aut, moze jakies opinie.. - cotolla e12 1.4 1.6 choc nie wiem jak tu z gazem - suzuki swift 1.3 tu w miare nowe auto i spalanie akceptowalne wiec gaz mało opłacalny dla mnie, - fiat grande punto to taki ostatni pomysł z silnikiem 1.4 95KM albo 1.4 turbo - mazda 3 z silnikiem 2.0 bo juz wieksze auto i 1.6 bedzie za słaby - Audi a3 1.6 ten co sie do gazu nadaje Generalnie zebby auto sie nie psuło i nie RDZEWIAŁO, bo mam dosc walki z drza w obecnym aucie, nic sie nie psuje a rdzewieje na potege Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Franek Opublikowano 10 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 _Shadow, a czym teraz latasz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cz@rek Opublikowano 10 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 _Shadow Nie myślałeś o Lancerze 2004-2007 np 2.0 w wersji sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Shadow Opublikowano 10 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 Teraz jezdze Civic vgen ale powoli zaczyna mnie męczyć ta glosnosc.... chyba się starzeje :-) No i ogólnie szukam raczej 3 drzwi owego auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy Opublikowano 10 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 kupiłem niedawno ep4 (civ 7 gen, diesel). komfort, przestrzeń - super. jestem bardzo zadowolony. co do jednostki napędowej - bardzo oszczędna i w zupełności wystarczająca do dynamicznej jazdy czy to w mieście, czy to w trasie. rozważyłbym civa 7, bo wyhaczysz już za 15 000 nawet i z polskiego salonu (w pakiecie sport, tylko o takim mowa, bo dobrze wygląda). samochód nie gnije (nie widziałem jeszcze zgnietego egzemplarza, a mój po 9 latach wygląda niemalże wzorcowo) i w stosunku do budy civa 5 to jest przepaść jeśli chodzi o wygodę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slovak Opublikowano 10 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 kupiłem niedawno ep4 (civ 7 gen, diesel). komfort, przestrzeń - super. jestem bardzo zadowolony. co do jednostki napędowej - bardzo oszczędna i w zupełności wystarczająca do dynamicznej jazdy czy to w mieście, czy to w trasie. rozważyłbym civa 7, bo wyhaczysz już za 15 000 nawet i z polskiego salonu (w pakiecie sport, tylko o takim mowa, bo dobrze wygląda). samochód nie gnije (nie widziałem jeszcze zgnietego egzemplarza, a mój po 9 latach wygląda niemalże wzorcowo) i w stosunku do budy civa 5 to jest przepaść jeśli chodzi o wygodę. Tylko wszystkie jak dla mnie w środku wyglądają jak złomy, oglądałem kilka ogłoszeń na portalach i większość ma wytarte kierownice, gałki i fotele, a fotele to już w każdym egzemplarzu mają wyświechtane boczki foteli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dementor Opublikowano 10 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 Nie wygłupiaj się, bierz lagune w heczbeku, z gazem, spokojnie się zmieścisz, i młoda będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario704 Opublikowano 10 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 civic 7 ma zerowo wyciszenie wnętrza nie licząc już tego lewarka zmiany biegów jak w fiacie Panda... Do 15 tys jak wygodne to brałbym merca w203 przed liftem tylko budę dobrze przetrzepać czy ruda już nie siedzi, szukałbym jeszcze A6 w starej budzie,,,jak 3 drzwi to honde prelude na vtecu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buczek21 Opublikowano 10 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 _Shadow, -corolla E12 tylko ze 2.0 D4D z 2005 jest w moim posiadania,a bardziej mojej zony od 3 lat..Jak na razie nic niespodziewanego nie wyskoczyło w mniej przez te 3 lata,sama ekspolatacja(oleje,klocki,itd)...Auto ciężkie do zajechania.a moja ma talent do tego dość spory -mazda 3 2.0...ford focus tylko ze w trochę innej skórze..Jak mi znajdziesz jakikolwiek egzemplarz 2.0 z przedziału 2004-2007 bez rdzy na tyle:mocowania wachacza,końcówki progów,podłoga,prowadnice.. Szukałem takiej dla znajomej,po 6 egzemplarzu odpuściłem.. w każdej rdza na podłodze,różniły się tylko ilością tej rdzy.Zabezpieczenie antykorozyjne w tym aucie woła o pomstę do nieba.. Co do reszty nie wypowiadam się...styk zerowy z tymi kolejnymi.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek305 Opublikowano 10 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 A ja polecam dobry, tani w serwisowaniu i znakomicie jeżdżący LPG samochód czyli astre H. np taka 1.6 16V. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Shadow Opublikowano 10 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 Astra h ok z zewnątrz 3 drzwuowa mi się podoba, ale wnętrze mnie osobiście odrzuca ten kawal plastiku przed pasażerem i jego twardość jak w chińskiej zabawce, takie odnisle, wrażenie a trochę takim pojezdzilem ale w kombi. NA i to 1.6 pomimo takiej samej mocy jak wnp w audi a3 a jest zdecydowanie mniej dynamiczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubik Opublikowano 10 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 Astra h ok z zewnątrz 3 drzwuowa mi się podoba, ale wnętrze mnie osobiście odrzuca ten kawal plastiku przed pasażerem i jego twardość jak w chińskiej zabawce, takie odnisle, wrażenie a trochę takim pojezdzilem ale w kombi. NA i to 1.6 pomimo takiej samej mocy jak wnp w audi a3 a jest zdecydowanie mniej dynamiczne Poruszanie Grande i innych japońców,a potem mówienie,że plastik w astrze jest twardy to co najmniej faux pas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Shadow Opublikowano 10 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 kubik, to moje subiektywne odczucia akurat w tym aucie, Mozą są w trzy ale ale wygląd czy projekt wnętrza mi się nie podoba i ta faktura plastiku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi