matix19 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Zgłoś Opublikowano 23 Czerwca 2015 Nie wiem czy w dobrym temacie piszę jeżeli nie to z góry przepraszam. Mam problem bo kupiłem niedawno BMW, kolor czarny, rocznik 2007, auto było po polerce (bardzo słaba) i na mocnym słońcu widać hologramy, to kupiłem G3 i ręcznie na szmatce przeleciałem maskę i prawy bok, no i hologramy zeszły ale porobiło się takie dziwne coś jakby ponakładał pasty ale niedokładnie ją starł (auto już po dwóch myciach) tak samo widać to w mocnym słońcu i nie wiem czym to teraz usunąć? Pytanie czym najlepiej usunąć hologramy z reszty auta żeby nie popsuć tak jak prawy bok i czy może ten sam produkt usunie mi to co popsułem (nie wiem jak nazwać te defekty)? Zapomniałem dodać że chcę to zrobić ręcznie.
Michael MSTP Opublikowano 23 Czerwca 2015 Zgłoś Opublikowano 23 Czerwca 2015 Moze sprobuj zlapac to na zdjeciu? Ale dla mnie porobiles nowe hologramy
matix19 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Zgłoś Opublikowano 23 Czerwca 2015 Postaram się ale nie wiem czy aparat to uchwyci. Powiedz mi czy jest możliwe żebym to ręcznie usunął?
Michael MSTP Opublikowano 23 Czerwca 2015 Zgłoś Opublikowano 23 Czerwca 2015 Nigdy nie probowalem robic takich rzeczy recznie, jedynie maszyna wiec nie mam zielonego pojecia. Jak już sie upierasz przy tej recznej pracy to moze warto zaopatrzyc sie w chociaz jakis bawelniany aplikator a najlepiej Tricolora a nie uzywac do tego "szmatki"
matix19 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Zgłoś Opublikowano 23 Czerwca 2015 Ok, postaram się ogarnąć jakieś zdjęcie (tylko musi wyjść słońce) to może podpowiecie jakim środkiem próbować
mateuszk Opublikowano 24 Czerwca 2015 Zgłoś Opublikowano 24 Czerwca 2015 Ręcznie to UC + tricolor ale wątpię abyś ręcznie coś zdziałał
matix19 Opublikowano 24 Czerwca 2015 Zgłoś Opublikowano 24 Czerwca 2015 Tak to wygląda, na zdjęciu wyszło jakieś mocno wyolbrzymione w realu aż tak w oczy się nie rzuca. https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hp ... 1095_o.jpg
Jaca_Jajcarz Opublikowano 24 Czerwca 2015 Zgłoś Opublikowano 24 Czerwca 2015 Miałem pisać w szybkich pytaniach, ale dział odnośnie polerki chyba będzie bardziej adekwatny do tematu. Mianowicie czeka mnie praca nad BMW E46 compact braciaka, nie znam dokładnego oznaczenia lakieru, ale to zmieszanie srebrnego z jasnym zielonym. Lakier jest w dobrym stanie, jest lekko zmatowiały oraz posiada drobne ryski po całości, pewnie od niezbyt starannego mycia ręcznego przez poprzedniego właściciela. Zastanawiam się czy dla odświeżenia lakieru wystarczy UC Megsa czy lepiej zrobić korektę np. Menzerną 2500 + 4000 ? Domyślam się, że lakier jest dosyć twardy i nie wiem czy UC wystarczy czy lepiej nastawić się na 2500 + 4000 czy nawet 400 + 2500 + 4000 Menzerny. Miał ktoś styczność z tego typu lakierem ? Szukałem już w opisach ludzi z forum, ale nic wartego uwagi nie znalazłem Z góry dzięki za opinie!
mateuszk Opublikowano 25 Czerwca 2015 Zgłoś Opublikowano 25 Czerwca 2015 Tak to wygląda, na zdjęciu wyszło jakieś mocno wyolbrzymione w realu aż tak w oczy się nie rzuca. https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hp ... 1095_o.jpg Mi to wygląda na swirle i mgłę którą możliwe, że zostawiła G3. Ręcznie nie wiem czy osiagniesz zamierzony sukces ale możesz polecieć Ultimate Compund + tricolor i na koniec Ultimate Polish + jakiś wosk/sealant. Nie zapomnij o jakichś mikrofibrach bo nie wiem czy posiadasz. Tak wyglądają hologramy
matix19 Opublikowano 25 Czerwca 2015 Zgłoś Opublikowano 25 Czerwca 2015 Dokładnie takie coś jest na pozostałej części auta do której nie zdążyłem się dotknąć.
Dawid_Bojarski Opublikowano 25 Czerwca 2015 Zgłoś Opublikowano 25 Czerwca 2015 Panowie, pytanie dla doświadczonych... od pon zaczynam zabawe na swojej Hondzie Accord, kolor srebrny, lakier z tych rysujących sie od patrzenia przyszła mi dzisiaj menzerna ip2000 oraz menzerna pp ultra.... polerka rotacyjna, pady średni(ewentualnie twardy) i finish... czy przez ppultra brać coś do wykończenia w stylu 3000/4000 czy pp ultra powinna dać rade? bo niby też ma właściwości ścierne ale na minimalnym poziomie, a na lakierze jest dużo bardzo drobnych rysek, nie ma nic głębokiego więc nie chciałem zaczynać od mocniejszych past w stylu 500
Qub@ Opublikowano 25 Czerwca 2015 Zgłoś Opublikowano 25 Czerwca 2015 Panowie, pytanie dla doświadczonych... od pon zaczynam zabawe na swojej Hondzie Accord, kolor srebrny, lakier z tych rysujących sie od patrzenia przyszła mi dzisiaj menzerna ip2000 oraz menzerna pp ultra.... polerka rotacyjna, pady średni(ewentualnie twardy) i finish... czy przez ppultra brać coś do wykończenia w stylu 3000/4000 czy pp ultra powinna dać rade? bo niby też ma właściwości ścierne ale na minimalnym poziomie, a na lakierze jest dużo bardzo drobnych rysek, nie ma nic głębokiego więc nie chciałem zaczynać od mocniejszych past w stylu 500 Ah te hondy... zacznij od miękkiego pada i tego PP, choć zakupiłbym kocha Antiholograma, obstawiam, że antiholo poradziłby sobie z większością (skoro twierdzisz, że wielkich zarysowań nie ma) felerów. Twardego pada nie używaj, a tych miękkich miej kilka. Uważaj na mf, którymi będziesz ścierał resztki pasty, bądź przecierał ipą. Miesiąc temu robiąć czarną hondę, robiłem minimalne rysy ścierając wosk (!) tam gdzie mi się go położyło wiecej psikałem na niedotarty wosk jakimś quickwaxem... mega miękkie mf z wyższej półki są konieczne. Używałem k2 king, dała rade, a do wosku coś jeszcze bardziej delikatnego. Ogólnie dużo cierpliwości i koncentracji będzie Ci potrzebne, choć na srebrnym będzie Ci łatwiej niż np. na czarnym.
Dawid_Bojarski Opublikowano 25 Czerwca 2015 Zgłoś Opublikowano 25 Czerwca 2015 Dzięki mf jest sporo u mnie na zapasie czyli nie martwić się i nie brać nic pomiędzy 2000 a pp? Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
Julian_cg Opublikowano 26 Czerwca 2015 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2015 Dostałem ostatnio pastę Lekkościerną Sonax Profiline (ścieralność 6, nabłyszczanie 2 wg. skali Sonaxa). Czy ten środek będzie mniej więcej tańszym odpowiednikiem UC Megsa?
mar79 Opublikowano 26 Czerwca 2015 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2015 Dostałem ostatnio pastę Lekkościerną Sonax Profiline (ścieralność 6, nabłyszczanie 2 wg. skali Sonaxa). coś pomieszałeś lekko ścierna
dam18 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2015 Będę miał do zrobienia zajechana mazde w kolorze czerwonym. Z tego co dostałem info to lakier zrobił się różowy. Czy normalnie mogę go atakować pastami menzerna? Taki lakier wymaga jakoś specjalnej uwagi? To że pad zabarwi się na czerwono rozumiem że jest to normalne? Czy do zabezpieczenia wystarczy fk 1000? Wysłane z mojego LG-P710 przy użyciu Tapatalka
Julian_cg Opublikowano 29 Czerwca 2015 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2015 Dostałem ostatnio pastę Lekkościerną Sonax Profiline (ścieralność 6, nabłyszczanie 2 wg. skali Sonaxa). coś pomieszałeś lekko ścierna Nic nie pomieszałem. Pasta Lekko-Ścierna. 6/2. Stopień ścieralności 6, właściwości nabłyszczające 2. Dodatkowe opisy na opakowaniu: - nie zawiera silikonu - usuwa zarysowania i korozję - likwiduje uszkodzenia wierzchniej warstwy lakieru - odnawia zmatowiałe powierzchnie lakieru Stąd moje pytanie czy to preparat zbliżony do UC Megsa.
mar79 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2015 Julian_cg tak pomieszałeś W Sonaxie największy stopień ścieralności jest 6/6, a ty co napisałeś. Stopień ścieralności 6, właściwości nabłyszczające 2. Nawet pasta cutingowa CUTMAX to 6/3, a ty opisujesz pastę 6/2 jako lekko ścierna
Julian_cg Opublikowano 29 Czerwca 2015 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2015 Ja jej nie opisuję, tylko podałem nazwę i opis z opakowania. http://www.autokosmetyki.pl/sonax-profi ... ,p717.html mam nadzieję, że administracja wybaczy mi zamieszczenie linka, ale o ten dokładnie produkt mi chodzi. Ja pomieszałem, czy polski dystrybutor SONAXa źle przetłumaczył nazwę?? Pytam na forum, bo co innego wynika ze skali liczbowej, a co innego z nazwy tej pasty i opisu na opakowaniu...
mar79 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2015 Na tubie lekko ścierna w tłumaczeniu, ale w opisie już jest to pasta mocno tnąca, a te 'lekko'robi różnice. To nie jest odpowiednik UC
Julian_cg Opublikowano 29 Czerwca 2015 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2015 Ok, dzięki za konkretną odpowiedź.
januszek1994 Opublikowano 30 Czerwca 2015 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2015 Witam, nie robie nowego tematu ponieważ moje pytanie jak najbardziej związane z tym tematem. Jestem w trakcie polerowania Audi a4 b8 grantowy metallic. I mam mieszane uczucia. Maszyna DA krauss 900w pady flexipads cutting polishing i do tego menzerna 400 i 2500 oraz koch anti. Po przejechaniu np maski menzerna 400 naprawde wiele razy. Mowi sie o 4-6 przejazdach ja robie nawet 10! Z duzym dociskiem i rysy dalej nie znikają. Po przejechaniu wszystkimi pastami i wymywaniu po drodze wszyskiego IPA ryski są ale bardzo mało widoczne, jednak dalej nieusunięte. Nie są to jakos bardzo głębokie rysy dlatego dziwi mnie ze nie moge ich usunąć skoro w wielu 50/50 gorsze rysy były przez was usuwane. Ogólnie ładnie się kolor ożywił jednak troche nie dosyt pozostaje. Co możecie mi doradzić? Futro? Pady z microfibry? Czy moze zmiane pasty na megsa ktory jest dedykowany pod DA? POMOCY
siwy1988_88_88 Opublikowano 30 Czerwca 2015 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2015 januszek1994, Moze problem tkwi z wypracowaniem menzerny400 , za słabe wypracowanie skutkuje dość sporym bałaganem na lakierze, który ciężko jest później ogarnac mniej tnącymi kombinacjami.
Michael MSTP Opublikowano 30 Czerwca 2015 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2015 Ja swego czasu robiłem granatowe Audi rotacja futrem i 400 i tez bylo sporo walki. Ja bym spróbował jezeli masz DA pada z fibry
januszek1994 Opublikowano 30 Czerwca 2015 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2015 @ siwy1988_88_88 Powiem ci ze naprawde dosyc dlugo i mozolnie wypracowywuje menzerne 400, pozostaje tylko delikatna mgiełka na lakierze. Może być tak że za duzo pasty nakładam? Im mniej pasty tym lepsza ścieralność? -- 30 czerwca 2015, 10:40 -- Dodaje ze w krauss da mam 6 biegów i rozprowadzam na jedynce menzerne a pozniej jade na 6 biegu i dociskam naprawde mocno.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się