Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Od ponad roku obecnosci na forum nie mialem okazji wrzucic zadnej relacji... az wkoncu kupilem samochod moich marzen jakim jest Honda Integra TypeR. Samochod w pelni weekendowy i tylko na ladna pogode :) U poprzedniego wlasciciela mechanicznie dopieszczony, w moich rekach bedzie dopieszczenie wizualne. Tak wiec zaczynamy zabawe :ad:

 

Wyglada obecnie :D

 

P1140487.JPG

 

 

Ale samochod trafil do mnie jak jeszcze bylo zimno i snieg zalegal. Przed sprzedaza oczywiscie bylo umyte jakis czas wczesniej, po przyjezdzie do Łodzi prezentowala sie tak:

 

P1120534.JPG

P1120537.JPG

P1120539.JPG

 

Postalo w garazu w oczekiwaniu na cieplejsze dni, az wkoncu prace sie zaczely

 

P1130168.JPG

 

P1130094.JPG

 

P1130095.JPG

 

P1130166.JPG

P1130165.JPGP1130167.JPG

 

Po pianowaniu splukane, obeschlo na sloneczku i nastepnie wlecial TRIX w celu usuniecia smoly/opilkow metali

 

P1130004.JPGP1130008.JPGP1130012.JPG

 

Smoly tyle co nic, jednak cos pokrwawilo ;)

 

Nastepny etap prac glinkowanie:

P1130169.JPGP1130170.JPG

 

Glinka cos zebrala i lakier wkoncu stal sie czysty i gladki w dotyku.

 

Nastepnie wzialem sie za kola. Zdjete 16 zastapily chwilowo 15 do "upalania"

 

Nadkola prezentowaly sie tak:

 

P1130091.JPGP1130092.JPG

 

No to mieszanka APC i Piany VP

 

P1130096.JPGP1130098.JPG

 

Pędzel w ruch :D

P1130100.JPG

 

Umyte...

P1130108.JPG

 

Nastepnie elementy plastikowe zostaly zabezpieczone 303 AEROSPACE PROTECTANT

 

Czas na alufelgi i opony:

 

Brudasy

P1130083.JPGP1130086.JPG

 

No to lecimy z TRIXEM

 

P1130157.JPGP1130156.JPG

 

DG 703 w akcji az sie zabrazowilo :D

 

P1130118.JPG

 

No i na koniec wyglinkowane

P1130124.JPG

 

Skonczone prezentowaly sie:

P1130159.JPGP1130160.JPG

P1130129.JPG

 

Woskowanie felg Swisswax Autobahn, wczesniej felga odtluszczona IPA i pokryta clenerem Dodo Juice Lime Prime

 

P1130127.JPG

 

Czas na opony :)

P1130130.JPGP1130132.JPG

 

 

Po tych wszystkich zabiegach auto zostalo ponownie umyte przy pomocy 2-och wiader, szamponu Presty oraz rekawicy Megsa... Car Pro w drodze... :/

Osuszone przy pomocy kompresowa i recznika waflowego

 

Wnetrze: Z racji weekendowego uzytkowania stan dobry, lekkie zabrudzenia, kurz. Na poczatku wylecialy przednie fotele i z pomoca przyszedl Georg do odkurzania i prania :D APC Surfex HD i pedzelki, szmatki.

 

P1130280.JPG

 

Zaczynamy od odkurzania:

P1130226.JPG

P1130219.JPG

 

Podsufitowka "plastikowa" wiec pedzelek i do dziela

P1130222.JPG

 

No to lecim z ta wykladzina, prespray Prochen S789

P1130229.JPG

 

Pierzemy

P1130231.JPG

 

Maly wlos a bym nie udokumentowal :D

 

P1130240.JPG

 

Wykladzina wyprawana, tylna kanapa wymagala tylko przetarcia wilgotna sciereczka bo jak nie uzywana :D

 

P1130278.JPG

P1130277.JPG

 

W miedzy czasie dostalo sie tez dywanikom

 

P1130232.JPG

 

Zabezpieczenie plastikow wewnatrz:

P1130207.JPG

P1130261.JPG

P1130272.JPG

P1130275.JPG

 

Szyby od srodka potraktowane

P1130255.JPG

 

Cd. bagaznik

Pulka doprowadzona do porzadku

P1130254.JPG

 

Kolo zapasowe i wneka nie wymagaly wiekszego czyszczenia tylko przetarcia APC, dojazdowka pewnie nigdy nie zostala uzyta :D

P1130253.JPG

 

Na koniec zabawy z wnetrzem zamontowalem wskaznik temp. oleju

 

P1130041.JPG

 

Skonczylem mycie zewnatrz i wewnatrz czas na male :ad: odswierzenie lakieru

 

Ogolnie moj aparat nie lubi bialego koloru i glupial przez co ciezko bylo cokolwiek uchwycic dlatego liczba zdjec bardzo okrojona... :/

 

Polerka: Lare EPL-11

Pady: Flexipads, Car Pro Orange Peel 3000, 3M

Pasty: Manzerna 400/500, 2500, 3000

Tasmy: 3M

Dodatki: IPA, duzo szmatek, duster

 

Oklejanie :zly:

P1130190.JPG

P1130198.JPG

 

Przed:

P1130055.JPG

 

W trakcie:

P1130073.JPGP1130075.JPG

 

Dalsze w trakcie pracy

P1130191.JPGP1130077.JPG

 

Potem bylo ponowne mycie.... kazdy wie jak wyglada a ja nie mialem cierpliwosci do aparatu :D

 

Wydech wymagal lekkiej poprawy wygladu:

P1130021.JPG

P1130024.JPG

 

Szybe zewnatrz przepolerowane maszynowo z uzyciem

P1130180.JPG

 

Nastepnie na szyby powędrował chyba na dożywocie przy przebiegach tego auta :D

P1130284.JPG

P1130287.JPG

 

 

Woskowanie:

Wpierw byl oczywiscie

P1130285.JPG

 

Potem :evil:

P1130289.JPG

 

Myslalem ze jade na bogato.... wyszly cale 2g :lol:

 

Polerowanie zapewniala MICROFIBER MADNESS SUMMIT 800

P1130290.JPG

 

Potem z racji chlodu na zewnatrz bylo wygrzewanie lakieru z ponownym przepolerowaniem

P1130291.JPG

 

Efekt w garazu:

P1130293.JPG

 

Efekt w slabym plenerze:

P1130319.JPG

 

A na dodatek Pani Inspektor znajomych :D

P1130326.JPG

 

 

Silnik: czysto :D woda lac go nie bede tylko kosmetyka delikatna

 

Wymiana oliwy + filtra

1ITR.jpg

 

Serce :evil:

923031_407021559395601_810099636_n.jpg

 

 

Podsumowanie:

 

Jest to moja pierwsza relacja, ale detailing to hobby no i czasem cos sie upierze to jest na paliwo :D Nie bylo tu walki do ostatniej rysy... ale zostalo znacznie odswierzone. Nie wszystko zostalo na zdjeciach udokumentowane, a to z racji ze prace trwaly okolo tygodnia kazdego dnia po trochu po pracy i czasem aparat zostal gdzies z boku. Efekt jest dla mnie zadowalajacy, sa jeszcze pewne detale do poprawy ale to bedzie grubsza praca latem lub na jesien z polaczeniem pelnego zabezpieczenia profili zamknietych oraz blach od srodka. Jak i podwozie z czasem tez dostanie nowe zabezpieczenie, wszystko kwestia wolnego czasu i $$$ . Miala byc profi sesja w week niestety pogoda pokrzyzowala plany... ale jak sie uda to napewno bedzie mala aktualizacja :) Smialo pisac co myslicie :P

 

3 MAJA

 

 

A ze weekend majowy podobno jest... po pogodzie nie widac :/ Wczoraj rano udalo mi sie umyc ITRa bo troche robakow pozabijal na drogach... plan byl zeby jechac dzis na otwarcie sezonu do Belchatowa jednak pogoda :zly:

 

Troche piany z Glorii, mycie jeszcze stara rekawicą bo nowa dopiero dzis zawitala :D

P1130363.JPG

 

Po oplukaniu ;)

P1130368.JPG

 

G-techniq

P1130369.JPG

 

Czas na dalsze pieszczoty, teraz el. gumowe

P1130373.JPG

 

P1130375.JPG

 

Zalegle braki :D Wneki tez sa czyste... slabe zdjecia bo w garazu

 

P1130376.JPG

 

Masce od spodu tez sie oberwało APC lekkim, a następnie powędrował Zymol Detail

 

P1130379.JPG

 

Wnetrze cd. dywaniki zabezpieczone profilaktycznie

 

P1130381.JPG

 

I na koniec dostawa gratow, ktorych juz nie moglo zabraknac :)

 

P1130398.JPG

 

Zobaczymy jak CQ wplynie na wyglad bialego akrylu ;) A pozniej dla przyjemnosci smarowanie Zymolami i Swissvaxami :kox:

 

P1130412.JPG

 

P1130415.JPG

 

P1130417.JPG

 

I w bialym tez sie odbija :mrgreen:

 

P1130423.JPG

 

 

Bylo troche w komorze silnika

972076_445347285563028_1037424133_n.jpg

61664_445348398896250_1397967406_n.jpg

 

Tak tez byc nie moze

74784_445348218896268_1918020327_n.jpg

1006282_445347672229656_492399369_n.jpg

 

I pewnego dnia mialem tylko ogarnac troche... skonczylo sie tak

P1140089.JPG

P1140103.JPG

P1140104.JPG

 

Czyszczenie

 

P1140110.JPG

 

Minimalne slady rdzy potraktowane Brunoxem a potem zamalowane bialy akrylem

P1140111.JPG

 

Zaczyna wygladac

 

P1140119.JPG

 

Czas na tyl :D

P1140125.JPG

 

Matowe

P1140136.JPG

 

I jak nowe

P1140139.JPG

P1140142.JPG

P1140149.JPG

 

Wneki wszystkie wyczyszczone

P1140148.JPG

 

Lampy wylecialy i slusznie czyscimy tez + wymiana zarowek na nowe

P1140154.JPG

 

Wykladzinka wyschla dzieki upalom, pachnie nowoscia i wyglada swiezo

P1140133.JPG

 

Juz na aucie

P1140164.JPG

 

Potem czas na bagaznik, rozporki oklejone folia Carbon, dorobiona plyta bagaznika

 

P1140180.JPG

 

Jeszcze na zdjeciu brakuje wykladziny bagaznika ale takowa juz zostala nabyta, wyprana i rowniez wyglada jak nowa tylko jeszcze filc dosycha :)

 

Ciagle wnetrze i wnetrze miedzy czasie byla paczka z

P1140161.JPG

 

Wnetrze jeszcze nie kompletne... w oczekiwaniu na mieszki lewarka i recznego z alcantary, OEM dywaniki, moze jakiegos gaugana jeszcze dokupie :D

 

Jak wkoncu wszystko przyjdzie i sie zmontuje czas na profi sesje foto bo tego teraz brakuje najbardziej do szczescia

 

P1140344.JPG

P1140351.JPG

P1140353.JPG

P1140356.JPG

P1140358.JPG

P1140401.JPG

 

Ciag dalszy nastapi :D:kox:

 

Maly UP

Byla wkoncu zmiana zawieszenia na gwintowane ale w drodze powrotnej mialem droge mokra i takie sa to rezultaty :D

 

 

P1140458.JPG

P1140459.JPG

P1140460.JPG

 

 

 

Myjemy :D

Nie musze dodawac ze byla piana, rekawica, wiadra, reczniki, pedzelek itp itd :D hehe

 

P1140462.JPG

P1140464.JPG

P1140465.JPG

 

 

Wnetrze na biezaco czyste wiec male odswiezenie tylko ;)

Dla wprawnego oka widac nowe nakladki na pedaly

 

P1140470.JPG

 

No i wyjazd na wycieczke mala :D

 

P1140494.JPG

P1140491.JPG

P1140482.JPG

P1140479.JPG

P1140501.JPG

P1140511.JPG

P1140518.JPG

 

Promocja byla wiec opony zanim spadl snieg :D

 

1392482_488234434607646_515325008_n.jpg

 

Reczne robótki w ramach braku zajecia

 

1463142_493283027436120_1196447577_n.jpg

 

Szkoda ze nie zrobilem zdjecia przed bo zmienily odcien bieli :D

 

Pozniej oberwalo sie zbiorniczkowi od chlodnicy

 

1453231_493283214102768_2027861400_n.jpg

 

I czysty od razu lepiej ;)

 

1456024_493283377436085_1501776863_n.jpg

 

i jeszcze byl pan niebieski z poczty i zostawil :D

 

1475927_506464126118010_1456322797_n.jpg

 

 

599382_475929489171474_471716176_n.jpg1374991_476308902466866_104721648_n.jpg1375166_476308905800199_1789844276_n.jpg

 

IMAG0802.jpg

 

IMAG0803.jpg

IMAG0804.jpg

 

Umyty i zabezpieczony 303 na swoim miejscu

 

IMAG0809.jpg

 

Miedzy czasie tez wylecialy nadkola do mycia

 

IMAG0812.jpg

 

Umyte, udaja sie do lakiernika i bede pomalowane struktura do plastiku ;)

 

Srubki z pokrywy zaworow i mocowanie akumulatora trafi na malowanie proszkowe :D

 

IMAG0813.jpg

 

I jednoczenie trwaja prace oczyszczenia nadkoli z starego zabezpieczenia, aby odswiezyc konserwacje :)

 

IMAG0810.jpg

 

A wczoraj wieczorkiem zabawa z korkiem :D Tu nawoskowany juz :D

IMAG0798.jpg

Na zywo lepiej wyglada :)

IMAG0801.jpg

 

Dekielek pokrywy zaworow w LC9Z + CQ :D

 

P1140633.JPG

 

Pokrywa odmalowana farba VHT

 

P1140635.JPG

 

Mocowania rozporki odmalowane tez VHT

 

P1140639.JPG

 

Mikolaj wpadl z paczka :D Jeszcze dwie malutkie moze w wigilie dojda :o

 

P1140779.JPG

 

1507666_515433981887691_1208150015_n.jpg

 

27.12.2013 Kto by pomyslal ze o tej porze roku mozna wykonywac takie prace na dworzu i jeszcze bylo cieplo

 

Nakola skonczone

 

1525511_515433698554386_520581191_n.jpg

  • Odpowiedzi 179
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Piękna jest :shock:

Integra służy jako zabawka czy używasz jej na codzień ?

A mówią że na biały nic nie widać :)

W takim stanie kiedyś zapewne będzie pożądaniem kolekcjonerów wartym fortunę :good:

Opublikowano

ayrsen, obecnie posiada nową Honde Acord

 

danielek., juz jest to samochod porzadany przez wielu, ale w takim stanie jest ich bardzo malo... i ceny tez nie sa male ;) Samochod od kiedy jest w PL, 5 lat u poprzedniego wlasciciela byla autem zabawka i dalej tak pozostaje. Mam jeszcze Honde Civic Vgen do jazdy na codzien i sluzbowy samochod :D A Integra jest tylka na wyjazdy w sloneczne, cieple dni :) Deszczu wiele pewnie nie zobaczy, a snieg to tylko z garazu moze podziwiac. Samochod marzen, oczko w glowie nawet jak gdzies nią jade to zawsze pozostaje na oku lub pod opieka zaufanej osoby :)

 

A co do koloru bialego to jak tylko zrobi sie znow sloneczna pogoda bedzie wiecej zdjec ukazujacych co na bialym widac :D

 

Warto dodac jeszcze przebieg autentyczny :)

P1130273.JPG

Opublikowano

Super autko :good: Miałem okazję je kiedyś zobaczyć, ciekawe jak teraz "na żywo" wygląda po samochodowym SPA, ze zdjęć super. A filmik wgniata w fotel, nie ma nic wspanialszego niż wysoko kręcące się silniki :) Zazdroszczę nabytku :oops:

Opublikowano

Pierwsza taka relacja na którą czekałem, ale faktyczni na białym trochę słabo widać :song: I to jest prawdziwy męski silnik a nie jakieś ecoturbo z dsg :D

Jak kiedyś bede bogaty to sobie taki kupie, na razie pozostaje szukać zdrowej budy civica 5g i wrzucać b16 :-]

Opublikowano

dementor, jak ktos takiego ITRa sprzeda :P bo moj ma dożywocie u mnie :) coraz mniej dobrych sztuk... kto dba ten ma i nie sprzedaje szybko albo wcale. W Civica B18c4 :P lepiej od razu i heble od MB6 od razu przelozyc ;)

 

sebba75, wpadne wpadne jak tylko slonce wroci i czas za dnia pozwoli :)

 

piotrek305 1.8, do setki... kwestia opon i ogarniecia auta a ze startu jeszcze nie ogarniam :D ale kolo 6s powinno byc :o

Opublikowano

Fancivi, jak się znajdzie dobra angielka to będzie i silnik i poszczególne graty :D Ale to czas przyszły bo na razie jest czym jeździć a chwilowo finanse kruche :|

 

Fakt, DC2 jest coraz mniej i ceny zamiast spadać to są raczej coraz wyższe jeśli warto się interesować :kox:

Opublikowano

piotr13, 1.8 190KM, obecnie 226KM

 

SILNIK: B18C6 - standardowa obróbka głowicy, zwiększona kompresja ~11,5CR, wałki rozrządu Buddy Club Spec 4, regulowane kółka BC, twardsze sprężynki BC, tytanowe talerzyki Skunk2, przepustnica Skunk2, rozwiercone kanały kolektora ssącego, wtryskiwacze RC440cc, przegrody miski olejowej.

UKŁAD DOLOTOWY: komplet uszczelek heatshield, CAI home made, stożek K&N

UKŁAD WYDECHOWY:kolektor DCSports 4-1 (JDM-AHC6612 wyjście 2,5') brak kata na dwóch przelotowych M-tech

ELEKTRONIKA: p28 CROME by GRAFIX

UKŁAD NAPĘDOWY: seria(LSD TORSEN 30%) 4, 5 bieg z y21 (1.107/0.848)

odchudzony seryjny zamach na 4.9kg (Otoczak)

 

Jedzie to :evil: Wyjazd raz w tygodniu daje szczescie na kolejny tydzien :) Jak sie Vtec wlacza to.... nie do opisania :kox: Jak na prostej robi sie "nudno" wystarczy znalesc fajne zakrety i juz pasazer wysiada spocony :mrgreen: Sam tego kiedys doswiadczylem bedac przewiezionym tym autem po szykanie 2och zakrecikow :D

 

 

Siostry na Bemowie :D

http://www.adrenalinemotorsport.pl/phot ... /28637.jpg

W jednej K20, a w drugiej tez sprawnie jezdzace B18c6 :)

Opublikowano

Bardzo fajnie ją odświeżyłeś :good: jest to jedna z niewielu hond która mi się bardzo podoba ;) i taką bym mógł mieć

Opublikowano

Kultowe auto. Jeden z najfajniejszym Type-R w historii. Gratuluje :) Miałem okazje być przewieziony prawie seryjnym ITR'em - super zabawka a silnik to poezja. Honda robiła najlepsze nie tuningowane R4 na świecie(nie licząc może czegoś podobnego jak miał Nssan ale to niszowe jeszcze bardziej). Dźwięk zapięcia VTEC'a w dohc ryje głowe.

 

Auto przyspiesza niesamowicie. Fajnie i dobrze, ze niezbyt dużo wzmocniony ITR. Seryjny ITR B18C6 ma 190KM i 6,6-6.8s do 'setki' ale Twój egzemplarz jest wyraźnie szybszy a najlepsze jest to, ze zdecydowana wiekszość ludzi pytając jaki motor jest pod maską i słysząc, ze to wolnossące 1.8 wybucha śmiechem i za nic na świecie nie chce w to wierzyc :-]

 

Jest co głaskać wiec głaskaj i poleruj :ad:

 

Pozdrawiam

 

P.S

Fancivi, od lat siedzę w temacie Hondy i sam miałem. Jak to nie tajemnica to powiedz (moze byc PW) ile w tej chwili jest warty tak wygłaskany, idealny ITR (nie wliczając gratów w głowicy).

 

Pamiętam, ze ~3 lata temu ze dwie osoby w Polsce chciały się pozbyć ITR'a we wręcz kolekcjonerskim stanie i ceny były 35-50k gdzie bardzo zadbane, również doinwestowane egzemplarze warte były 30-35 - ale to było trzy lata temu.

Opublikowano

Jako nie-fan Hond muszę jednak powtórzyć po koledze...

Klękam zarówno przed autem, jak i jego stanem :good::good::good::good::good::good::good::good::good::good::good::good::good:

 

Daje radę. Czekam na więcej fotek :song::good:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.