Skocz do zawartości

VW PASSAT 2004 KOMBI


Rekomendowane odpowiedzi

Chciałbym przedstawić Wam efekty mojej pracy, nad świeżo zakupionym autem. Na prace poświęciłęm około 80 godz na przełomie 2 tygodni . Niektóre zdjęcia są słabej jakości ale coś tam widać.

 

 

 

 

Samochód po zakupie wyglądał tak:

 

 

 

 

 

 

 

 

27860385.jpg

85481224.jpg

92742893.jpg

66724543.jpg

32903857b.jpg

64954021.jpg

64673928.jpg

36261700.jpg

30850294.jpg

49355848.jpg

14708471.jpg

54365738.jpg

28570263.jpg

74499221.jpg

14670686.jpg

26696896.jpg

66653280.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zacząłęm od silnika .

 

Użyte środki :

 

czyszczenie:

HD surfex

Meg's Super Deagreser

Engine Deagreser Elbow ( dostałem od znajomego , niby miał być super mocny w rozcięczeniu 1:10 , a okazało się , że i bez rozcięczenia radzi sobie tak sobie )

Tar & Glue Remover Concept

 

Zabezpieczenie:

 

Elementy gumowe :

Rubber Cleaner Plus AG

 

Elementy plastikowe

Wolf's Chemicals BLACK OUT

 

Spodnia część pokrywy silnika

SRP + Colinite 476

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

74259585.jpg

72484999.jpg

19242271.jpg

30114428.jpg

73118195.jpg

35166423.jpg

63257620.jpg

98014907.jpg

41650065.jpg

91600800.jpg

27288653m.jpg

79816575.jpg

66193580.jpg

92699418.jpg

31178966.jpg

34ax.jpg

74261886.jpg

58675736.jpg

44830461.jpg

40566544.jpg

23398858.jpg

22278319.jpg

39280437.jpg

97761648.jpg

66208275.jpg

28641219.jpg

87955422.jpg

31558654.jpg

27037565.jpg

56629813.jpg

38254036.jpg

89851573.jpg

32266081.jpg

68181364.jpg

74593263.jpg

72337294.jpg

30135795.jpg

27408908.jpg

75207367.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Silnik był mocno zbrudzony , rozpuszczanie brudu trwało około godziny , przy czym cały czas dopryskiwałem deagresera i pędzelkowałęm na koniec spłukałem wszystko myjką. Po zakończeniu pracy, komora silnika wygląda estetycznie , jednak dolne partie nie domyły się tak jak bym chciał ,były poza zasięgiem i byłem zdany tylko na deagreser i ciśnienie z myjki,które niestety nie wystarczyło.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

KOŁA

 

 

Użyte środki

 

 

Czyszczenie :

 

HD surfex

Wheel Cleaner Concept

Tar & Glue Remover Concept

Iron X

Glinka BH

 

Zabezpieczenie

 

Wheel Sealant PB

Wolf's Black Out

 

 

 

 

 

 

 

 

 

66000694.jpg

73213980.jpg

96460283.jpg

16914432.jpg

70900063.jpg

31003840.jpg

67468947.jpg

34621384.jpg

53040819.jpg

76555244.jpg

23535229.jpg

68786599.jpg

43259058.jpg

79506164.jpg

50551054.jpg

40159091.jpg

85ao.jpg

32435638.jpg

51268279.jpg

75681178.jpg

80134566.jpg

77589363.jpg

41636104.jpg

37221602.jpg

38508686.jpg

78074137.jpg

94493549.jpg

26216691.jpg

78778854.jpg

41677767.jpg

100mo.jpg

101oo.jpg

102oe.jpg

103ngx.jpg

104ybr.jpg

105wv.jpg

106fvm.jpg

108yj.jpg

109ox.jpg

111il.jpg

112vf.jpg

114gey.jpg

 

 

 

 

 

 

 

Koła kiedy były brudne dawały mi nadzieje , że doprowadzenie ich do ideału to tylko kwestia kilku godzin pracy, jak widać na zdjęciach, są zniszczone, gdyby były o cala lub 2 większe pobawił bym się w regeneracje , jednak wydają mi się za małe więc i tak za jakiś czas je zmienię. Dlatego też nie chciało mi się z nimi walczyć do końca i małe niedoróbki pozostały .Przody przepolerowałem polerką , a boki ramion ręcznie tricolorem , przy użyciu UC . Od środka nie chciało mi się ich polerować :dontknow:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

NADKOLA

 

Użyte środki :

 

Czyszczenie :

 

Piana Aktywna Tenzi

Hd Surfex

Tar & Glue remover Concept

 

 

Zabezpieczenie

 

303 Aeroprotectant

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

115dt.jpg

116ve.jpg

117zr.jpg

118lu.jpg

119ko.jpg

121jnh.jpg

122anq.jpg

123pup.jpg

124ip.jpg

125fs.jpg

127isdkgl.jpg

128sf.jpg

129sy.jpg

130hr.jpg

131ar.jpg

136yb.jpg

137qq.jpg

138pbh.jpg

140rwg.jpg

141tc.jpg

142qk.jpg

143wy.jpg

144dk.jpg

146hb.jpg

147gl.jpg

148gt.jpg

149tv.jpg

150iz.jpg

151cj.jpg

152eo.jpg

153dq.jpg

154se.jpg

155qh.jpg

156pv.jpg

157uip.jpg

158mt.jpg

159ss.jpg

160t.jpg

161mj.jpg

162tt.jpg

152ix.jpg

153zb.jpg

154gfr.jpg

155lk.jpg

156ogb.jpg

157zbr.jpg

158oy.jpg

159wn.jpg

160lw.jpg

161ke.jpg

162ve.jpg

163fh.jpg

164y.jpg

165um.jpg

166ao.jpg

167tx.jpg

168wc.jpg

169x.jpg

170iy.jpg

171rf.jpg

172zz.jpg

173nc.jpg

174hw.jpg

175cp.jpg

176g.jpg

177sb.jpg

178ww.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Z nadkolami walka trwała długo , szczególnie z usunięciem smoły , gdyż T&G remover mimo iż jest bardzo skuteczny na zewnątrz szybko wysycha a ilość smoły była ogromna . Nie udało mi się usunąć farby z jednego z plastików , ale z ogólnego efektu jestem bardzo

zadowolony . Zacisków i tarcz hamulcowych nie ruszałem , ale kiedyś przyjdzie i na to czas jak będą nowe felgi to i ten detal spróbuję dopracować.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Naprawa Odprysków

 

Mycie

 

Piana Aktywna Tenzi

Szampon AG

 

Naprawa

 

Antirust

podkład

baza

lakier bezbarwny

 

 

 

 

 

 

 

 

179zd.jpg

180bo.jpg

181bj.jpg

182un.jpg

184zu.jpg

185cu.jpg

186hf.jpg

189akl.jpg

190qp.jpg

191lz.jpg

192qv.jpg

193iv.jpg

194ox.jpg

195ua.jpg

196q.jpg

197vd.jpg

198lc.jpg

199lc.jpg

200eo.jpg

202tuz.jpg

203wg.jpg

204vu.jpg

205zm.jpg

206wi.jpg

207lf.jpg

208xl.jpg

209qd.jpg

210nm.jpg

211wk.jpg

213mb.jpg

214y.jpg

215fh.jpg

216ah.jpg

217xw.jpg

220mj.jpg

221sc.jpg

222atw.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Piana aktywna zupełnie do d..y , zmieniłem myjke i już nie mam PA , która i tak coś szwankowała ,do tego Gloria , również odmówiła współpracy , pseudopiane nałożyłem glorią bez dyszy. Biorąc pod uwagę stan lakieru nawet nie chciało mi się wyciągać drugiego wiadra , więc poleciałem na jedno . Rdzę usunąłem antirustem, potem potem zrobiłem punktowe "zaprawki" za pomocą patyczka kosmetycznego . Przy okazji zrobiłem dokładne sprawdzenie lakieru . Jak auto było czyste odkryłem , że tylna klapa jet po malowaniu i widać na niej piękną morke więc ją zmatowałem. Na jednym zdjęciu widać jak jakiś specjalista przed malowaniem odrywał literki chyba śróbokrętem. Natępnym krokiem było oddanie samochodu do przyciemnienia szyb , jak szyby były już zrobione , mogłem przejść do prac właściwych .

 

 

 

 

 

 

 

 

223yb.jpg

224nye.jpg

234yhf.jpg

235eh.jpg

236nl.jpg

237iz.jpg

238st.jpg

239jy.jpg

240cq.jpg

241zj.jpg

242pp.jpg

243lb.jpg

244h.jpg

245zq.jpg

246fw.jpg

247wf.jpg

248xp.jpg

249cy.jpg

253gi.jpg

254sk.jpg

256wm.jpg

258s.jpg

259jw.jpg

260ol.jpg

262k.jpg

263p.jpg

264zg.jpg

265zq.jpg

266hg.jpg

270h.jpg

271zu.jpg

272of.jpg

273la.jpg

274e.jpg

275mq.jpg

276be.jpg

278rf.jpg

280pup.jpg

281cu.jpg

283vs.jpg

284bx.jpg

286sf.jpg

287bm.jpg

289yg.jpg

290py.jpg

291i.jpg

292pm.jpg

293tv.jpg

294d.jpg

296hy.jpg

298el.jpg

299ls.jpg

300lp.jpg

301oa.jpg

303f.jpg

304gz.jpg

305qn.jpg

312tq.jpg

313gt.jpg

314so.jpg

316bh.jpg

317se.jpg

318jx.jpg

319br.jpg

320vz.jpg

321xhf.jpg

323in.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Korekta lakieru :

 

Użyte środki :

 

Farecla G3

 

 

 

 

 

 

 

 

324wc.jpg

325v.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Słabe zdjęcie ale lustro jest :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

326ok.jpg

 

 

 

 

 

 

 

:ad:

 

:ad:

 

:ad:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 80
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

A tak na poważnie :D

 

KOREKTA LAKIERU

 

Użyte pasty

 

Menzerna : FG400, PF2500, FF3000

 

Farecla G3

 

Użyte Pady

 

3M 150 mm : zielony , żółty , niebieski

 

Flexi 130 mm : Biały , żółty

 

Flexi 80 mm : Biały żółty różowy

 

Futro Flexi 130 mm

 

Polerka krauss

 

Ipa .

 

 

 

 

Na wstępie powiem ,że nie był to pierwszy passat , którego polerowałem , jakieś 2 miesiące temu robiłem pasata z niby identycznym lakierem ,, wcześniej jeszcze w czarnym mmetaliku , a jednak okazało się , że lakier lakierowi nierówny . Lakier na moim aucie okazał się zupełnie inny niż w dwóch poprzednich , podejrzewam , że był już kiedyś polerowany i został przegrzany , gdyż bardzo ciężko poddawał się obróbce .

Pierwszego dnia , zrobiłem pół maski , pół dachu, dwie połówki drzwi i pół błotnika. Na początek zacząłem od standardowej kombinacji , zielona gąbka 3m i menzerna SF 400, jeden przejaz ściągnął zaledwie warstwe utlenioną po 4 długich przejazdach udało mi się usunąć około 60-70 % rys i swirli , więc po kolei próbowałem wszystkich możliwych kombinacji , Zielona gąbka 3 M + zielony korek oraz SF500, efekt z każdym razem podobny.W końcu wziąłem futro i SF400, I po 4 przejazdach tym sposobem uzyskałem około 80% korekty. Z tego co pamiętam taki efekt na poprzednim passacie uzyskiwałem po dwóch przejazdach zieloną gąbką i zielonym korkiem bez większego wysiłku . Wyższeobroty i mocny docisk też jakoś specjalnie nie dawały rezultatów, oprócz ogromnego nagrzewania się lakieru. Każdy element robiłem trzy krokowo , czyli następnie PF 2500 na żółtej gąbce 3M i FF300 na niebieskiej.Po każdej paście przemywałem elementy IPĄ oraz APC . Dach nie był tak zmasakrowany jak pozostałe elementy , więc futrem zrobiłem tylko 2 przejazdy .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

327dy.jpg

327ax.jpg

327bc.jpg

328az.jpg

329oz.jpg

330dl.jpg

331ji.jpg

333bk.jpg

334wg.jpg

334ao.jpg

335nw.jpg

338l.jpg

339tp.jpg

340hy.jpg

341ee.jpg

342rf.jpg

343gf.jpg

344oi.jpg

345yf.jpg

346k.jpg

347dh.jpg

348u.jpg

349vu.jpg

350h.jpg

351t.jpg

352ph.jpg

353t.jpg

354fc.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Następnego dnia trochę przerażony perspektywą spędzenia kilku dni z polerką , a i tak z nie idealnym efektem końcowym, wpadłem na pomysł aby spróbować użyć czanego konia.... G3. Tak zrobiłem , na żółtym padzie flexi z maksymalnymi obrotami 1000- 1200 po około 2 3 minutach polerowania na powierzchni dużo większej ,efekt był podobny o ile nie lepszy niż po 4 przejazdach futrem i PF 400. Przy g3 używałem śladowe ilości wody spryskiwałem tylko delikatnie pad z atomizera i tak działałem , jak pasta wysychała na panelu psikałem pad ponownie itd. Oczywiście przy użyciu kilku kropel wody za dużo ,robił się niezły syf na całym samochodzie co widać na zdjęciach . Skoro taka kombinacja się sprawdziła postanowiłem tym sposobem dokończyć resztę samochodu oprócz dachu , gdyż ten skończyłem tak jak na początku . Pierwsze panele po G3 robiłem kolejno menzernami 400, 2500 i 3000 na gąbkach 3M , użycie mocnościernej kombinacji wydawało mi wtedy się konieczne . Jednak Ostatnie kilka paneli dokończyłem po G3 tylko menzernami 2500 i 3000 , przy bardzo długich przejazdach na obrotach dochodzących do 1800-2000. Tylnią klape i zderzak oraz przedni zderzak wypolerowałem tradycyjnie bez G3. Wracając do G3 , kilka fotek co potrafi zostawić na lakierze .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

356au.jpg

357c.jpg

358yc.jpg

359zz.jpg

360c.jpg

355ga.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I kilka fotek z naprawiania błędów po G3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

361cb.jpg

362rm.jpg

363p.jpg

364cg.jpg

365h.jpg

366nw.jpg

367sk.jpg

368du.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

Podsumowując , zanim zacząłem robić korekte w planie było aby zbliżyć się maksymalnie do 95 % ,wtedy wydawało mi się to jak najbardziej realne ,po doświadczeniach z

poprzednimi passatami. Myślę że uzyskałem 75 - 80 % , jednak to musiałby ocenić fachowiec . Na samą korekte poświęciłem około 28 godzin w ciągu trzech dni nie

wliczając przygotowania .

 

 

 

 

Wnęki

 

Użyte środki

 

Hd surfex 1: 10 oraz bez rozcięczenia do gum .

 

 

 

Wnęki były czyste , więc delikatne wypędzelkowanie z APC wystarczyło , połowa brudu to były pasty po polerowaniu . Najgorsze w wyczyszczeniu były gumy pokryte dziwnym nalotem, Użyłem Hd Surfexa bez rozcięczenia i twardej szczoteczki do zębów , jednak i tak nie wszystko zeszło ApC spłukałem myjką. Po wyczyszczeniu wnęk wziąłem się za mycie ostateczne.

 

Użyte środki

 

 

Ipa / płyn do mycia naczyń 9:1

APC

Płyn do mycia naczyń

 

Na początek cały samochód spryskałem roztworem Ipy z Płnem do mycia naczyń a na to jeszcze APC , potem pożądne spłukanie myjką, wypędzelkowałem detale z APC , Potem

Umyłem na 2 wiadra , zamiast szamponu użyłem płynu do mycia naczyń aby upewnić się , że wszystko zeszło . Na ostatnim zdjęciu widać , że jest prawie idealnie :)

Po wysuszeniu kontrol hologramowa

 

 

 

369qb.jpg

370k.jpg

371wyb.jpg

373v.jpg

374ad.jpg

375l.jpg

376h.jpg

379v.jpg

380hu.jpg

382rm.jpg

383xc.jpg

384fl.jpg

385ci.jpg

386uw.jpg

387r.jpg

388fp.jpg

389mh.jpg

390af.jpg

391a.jpg

392g.jpg

393g.jpg

394g.jpg

395zt.jpg

396uu.jpg

397jo.jpg

398n.jpg

399o.jpg

400hr.jpg

401ofu.jpg

402bi.jpg

403bt.jpg

 

 

 

 

Tego samego dnia wieczorem miałem już nic nie robić , ale jeszcze na chwile wpadłem do garażu i tym sposobem spędziłem tam jeszcze 4 godziny :) .Jeszcze kilka fotek kontrolnych, i można jeszcze trochę się pobawić. Odświeżyłem delikatnie listwy chromowane Aluchromem K2 ale efekt był marny ,i 2 razy przejechałem AG Rubber cleaner po zewnętrznych uszczelkach, a że mi się spodobało to jeszcze wyklinerowałem ręcznie lakier HDC a na koniec nałożyłem 1 warstwe carbona.

 

 

 

 

404u.jpg

405di.jpg

406z.jpg

407ah.jpg

408fm.jpg

409zw.jpg

410mn.jpg

411rx.jpg

412yh.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Następnego dnia na zabawy czasu nie miałem zbyt wiele , gdyż musiałem pozałatwiać kilka spraw , doprowadzić do ładu auto , które pożyczyłem na czas korekty , aby oddać znajomemu czyściutkie . Nałożyłem drugą warstwe carbona , szyby wyczyściłem CGP i na to na bogato G5, uczelki i opony potraktowałem Black out Wolfs'a ,na plastki poszedł New Look Trim Gel CG i założyłem relingi.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

413j.jpg

414vt.jpg

415q.jpg

416t.jpg

417tj.jpg

418q.jpg

419af.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wnętrze:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

420ix.jpg

421tg.jpg

422qg.jpg

423qm.jpg

424ky.jpg

425uy.jpg

426yy.jpg

427vq.jpg

428f.jpg

429yb.jpg

430vt.jpg

431l.jpg

432k.jpg

433fp.jpg

435cu.jpg

436d.jpg

437vw.jpg

438j.jpg

439k.jpg

440u.jpg

441aj.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zacząłem od bagażnika , gdyż następnego dnia rano miałem jeszcze gdzieś pojechać , więc przednie siedzenia chwilowo musiały jeszcze zostać w samochodzie. Jak się okazało

aby zdjąć plastki z podłogi w bagażniku musiałem wymontować boczki . A skoro już zdemontowałem , postanowiłem zrobić pseudo wygłuszenie domowej roboty :). Wygłuszenia

nie pokażę , bo naprawdę nie ma się czym chwalić :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

445gb.jpg

446se.jpg

447f.jpg

448g.jpg

449wx.jpg

450g.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pranie i plastiki

 

Użyte środki :

 

Prochem Power Burst

Prochem Extraction Plus

Hd Surfex

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

451dc.jpg

452na.jpg

453vz.jpg

454hm.jpg

456cv.jpg

457ca.jpg

458pw.jpg

459z.jpg

460fi.jpg

461fx.jpg

463ym.jpg

464e.jpg

465zq.jpg

466mx.jpg

467lr.jpg

468cx.jpg

469k.jpg

470g.jpg

472k.jpg

463n.jpg

464py.jpg

465y.jpg

466u.jpg

467yo.jpg

468tu.jpg

469g.jpg

470e.jpg

471ec.jpg

472h.jpg

473jq.jpg

475c.jpg

476uo.jpg

477q.jpg

478i.jpg

479r.jpg

480ae.jpg

481h.jpg

482q.jpg

483y.jpg

484h.jpg

486kz.jpg

487k.jpg

488y.jpg

489oh.jpg

490g.jpg

492fx.jpg

493mh.jpg

494v.jpg

495h.jpg

496d.jpg

497d.jpg

498v.jpg

499ic.jpg

500ph.jpg

501kh.jpg

502li.jpg

503iu.jpg

504m.jpg

505nd.jpg

507xy.jpg

508v.jpg

509gr.jpg

510u.jpg

511h.jpg

512lb.jpg

513qh.jpg

514xy.jpg

515ng.jpg

516o.jpg

517op.jpg

518m.jpg

519ma.jpg

520jn.jpg

521s.jpg

522gt.jpg

523dn.jpg

526as.jpg

527oa.jpg

528we.jpg

529g.jpg

530k.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wyschnięte siedzenia spryskałem Interior protectant autoglyma , miał mieć właściwości hydrofobowe , na niektóre elementy poszło 3 warstwy ale niestety kropelek żadnych

nie było . Mała ilość wody psiknięta ze atomizera jakby wolniej wsiąkała, ale przy kilku psiknięciach materiał szybko robił się mokry, tak więc ten środek to lipa , chyba

że nie działa dlatego , że nie jestem profesjonalistą , tak jak jest to napisane na butelce. Boczki z bagażnika potraktowałem Silk Milkiem Wolf's, a że produkt jak dla

nieznany , zrobiłem szybkie porównanie z CG NSD , i co dziwne obydwa wyglądają identycznie , ostatnie zdjęcie zrobione następnego dnia . Zrobiłem więc drugą próbe

na drzwiach i tu efekt był już inny , porównanie z PB NL i CG NSD wolf's w środku . Piędziesiątka na desce to PB NL. Na plastikach z podłogi bagażnika 303 Aeroprotectant.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

532i.jpg

533j.jpg

534zx.jpg

535e.jpg

536h.jpg

537r.jpg

538.jpg

539ek.jpg

540kp.jpg

541dx.jpg

542zz.jpg

543lo.jpg

544y.jpg

545p.jpg

546y.jpg

547n.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I BAGAŻNIK

 

 

 

 

 

 

 

 

548pz.jpg

549l.jpg

550swd.jpg

551wh.jpg

552jb.jpg

553he.jpg

554ec.jpg

555pg.jpg

556hr.jpg

557h.jpg

558mi.jpg

559nf.jpg

560wu.jpg

561fs.jpg

564dm.jpg

565ux.jpg

562gl.jpg

563jv.jpg

566y.jpg

567t.jpg

568e.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

i powoli zbliżamy się do końca...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

569qy.jpg

570pt.jpg

571om.jpg

572rr.jpg

573pl.jpg

575ie.jpg

576jm.jpg

577f.jpg

578q.jpg

579yw.jpg

580u.jpg

581m.jpg

582n.jpg

583l.jpg

584s.jpg

585ax.jpg

586t.jpg

587o.jpg

588v.jpg

589k.jpg

590d.jpg

591dr.jpg

592x.jpg

593vi.jpg

594a.jpg

595m.jpg

596s.jpg

597w.jpg

598sl.jpg

599n.jpg

600cd.jpg

601wg.jpg

602p.jpg

603bw.jpg

604gi.jpg

605dbg.jpg

606gb.jpg

607s.jpg

608m.jpg

609ka.jpg

610zv.jpg

611ww.jpg

612ee.jpg

700yu.jpg

701c.jpg

702vs.jpg

703r.jpg

705gl.jpg

706d.jpg

707c.jpg

708w.jpg

709d.jpg

710h.jpg

712s.jpg

711vc.jpg

713f.jpg

714rl.jpg

715y.jpg

716ue.jpg

717o.jpg

718kh.jpg

719f.jpg

720q.jpg

721zxi.jpg

722l.jpg

723j.jpg

724g.jpg

725z.jpg

726b.jpg

727d.jpg

728od.jpg

729l.jpg

730c.jpg

731s.jpg

732o.jpg

733cd.jpg

734r.jpg

735e.jpg

736gc.jpg

737ua.jpg

738j.jpg

739tf.jpg

740p.jpg

741n.jpg

742of.jpg

743kh.jpg

745c.jpg

746j.jpg

747dt.jpg

748sk.jpg

749tv.jpg

750nb.jpg

751d.jpg

752zx.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tym, którzy dotrwali do końca dziękuję za uwagę. Podsumowując całą pracę, ogólnie jestem zadowolony, niemniej zdaje sobie sprawę, że niektóre rzeczy można było zrobić lepiej, A na koniec filmik nakręcony następnego dnia po woskowaniu.

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pięknie wyszło :) podziwiam za ogrom pracy jaką włożyłeś w "odszczurzenie" paska :good: ale temu co przykręcił chlapacze z przodu tak do błotnika to bym coś uciął :thumbdown:

 

[ Dodano: 5 Kwiecień 2013, 11:01 ]

gruby_RS, to jest comfortline (rodzice mają więc wiem) poznać można po 4-ro ramiennej kierownicy i całkiem fajnym welurze :-] sorki za OT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świetna relacja....Tak jak Camel napisał - stare dobre PSB

 

Po ilości smoły można stwierdzić, że chyba jako walec przy budowie autostrad dorabiał :D:D:D

 

Bardzo przyjemnie ogląda się Twoją relację - prawdziwa skarbnica wiedzy dla początkujących :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witać ogrom pracy i czasu jaki został poświęcony, podziwiam za rozbebeszanie wnętrza ;) Jedyne do czego mogę się przyczepić to mazy na ostanich zdjęciach, we wnętrzu, na konsoli środkowiej ( jakby nierównomiernie położony dressing ). Bardzo podobało mi się zdjęcie plastikowych osłon i wyczyszczenie dokładnie nadkoli pod nimi. Na ostatnich zdjęciach albo mi się zdaje, albo na listwach zewnętrznych jakby pasta nie wymyta w szczelinach. Ogólnie bardzo duży szacun. :good::song:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.