Sparco Opublikowano 30 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 Przymierzam się od dłuższego czasu do kupna gwintu do mojego E90 i cały czas się nie mogę zdecydować AP czy FK ? AP jest prawie 1000zł droższe od FK ale czy zauważę różnicę miedzy nimi ? może ktoś miał doświadczenie z jednym i drugim i może stwierdzić jaka jest różnica ? przewertowałem już sporo tematów o gwincie i nadal mętlik w głowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek123 Opublikowano 30 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 Sparco, w FK nie będziesz miał regulacji twardości, będzie miększy i gorzej wykonany (jeśli mówimy oczywiście o FK AK-Street, bo tylko on mi przychodzi na myśl w tej różnicy w cenie). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sparco Opublikowano 30 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 Borek123,regulacja twardości mi jest w sumie nie potrzebna,tak mówię o FK AK-Street Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek123 Opublikowano 30 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 Sparco, FK AK-Street to mniej wiecej półka TAT/MTS, także jeśli masz pieniądze to wg mnie wybór jest jeden - AP. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgt Opublikowano 30 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 regulacja twardości mi jest w sumie nie potrzebna Daj spokój, na zimę ustawiasz sobie mięciutko, na lato do większych kół trochę twardziej, żeby nie przycierało wieziesz cały pokład pasażerów/dużo bagaży - też utwardzasz sobie tył, żeby nie usiadł jak białoruski passek b3. Chcesz poszaleć po wjazdach/zjazdach z S8 - robisz maks beton, wieziesz starszą panią - ustawiasz mięciutko. Ja nie potrafiłbym jeździć na gwincie bez regulacji twardości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rickson Opublikowano 30 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 Ile czasu zajmuje taka regulacja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barteKKK03 Opublikowano 30 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 Zależy od typu regulacji... są gwinty w których trzeba wcisnąć tłoczysko i kręcąc nim regulować twardość, jednak większość nie wymaga tego wciskania i kluczykiem kręcimy tłoczyskiem na samochodzie, o ile jest dostęp do górnego mocowania amortyzatora to regulacja zajmuje dosłownie chwilę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgt Opublikowano 30 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 rickson, u mnie trzeba otworzyć maskę lub bagażnik i pokręcić pokrętłem na górze amortyzatora tak to wygląda Tein ma swojej ofercie elektroniczne siłowniki nakładane na te pokrętła i steruje się tym z wnętrza samochodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rickson Opublikowano 30 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 Sorry za głupie pytanie, koła trzeba zdejmować? [ Dodano: 30 Marzec 2013, 21:32 ] kamilgt, fajny bajer. Ja jestem kompletnie zielony w temacie więc sorry za głupie pytania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgt Opublikowano 30 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 rickson, nie, pyk pyk pokrętłem i już Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sparco Opublikowano 30 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 kamilgt,ale z regulacją twardości to koszt około 3 tys a to już sporo więc taki gwint odpada,robię też mało km rocznie więc nie ma to dla mnie większego znaczenia i zazwyczaj w max dwie osoby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lakikwap Opublikowano 30 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 kamilgt, i serio czuć dużą różnicę? Faajne Jakiej firmy ty masz kamilek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgt Opublikowano 30 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 lakikwap, nooo jest mega różnica BC Racing z 30 stopniową regulacją twardości i regulacją kątów jak na zdjęciu powyżej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubik Opublikowano 30 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 lakikwap, nooo jest mega różnica BC Racing z 30 stopniową regulacją twardości i regulacją kątów jak na zdjęciu powyżej Widać,że bogol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sparco Opublikowano 30 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 Temat schodzi na całkiem inny gwint,prosiłbym żeby ktoś się wypowiedział konkretnie na moje pytanie z pierwszego postu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fancivi Opublikowano 31 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2013 Sparco, ja bym wolal doplacic i wziac AP. Sam sie nad nim zastanawiam... Podaj mi wszystkie dane auta, zapytam goscia co ogarnia grupowe zamowienie zawieszen AP na forum Hondy. Cena za APX (z regulacja wysokosci/ twardosci) to tylko 2550, gdzie normalnie 3000-3300 trzeba dac. A bez regulacji twardosci po 1622zl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pro rider Opublikowano 31 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2013 Zdecydowanie AP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kama Opublikowano 31 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2013 To zapytaj też jak możesz o gwint do Passata B3 2.8 VR6 rocznik 1992 w sedanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shine Opublikowano 31 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2013 Sparco, sorry, ale jak nie masz 3 tys na gwint to go po prostu nie kupuj. Kupując najtańsze co jest na rynku możesz tylko pogorszyć i będzie gorzej niż na seryjnym zawieszeniu. Jestem tego samego zdania co Kamil, kupno gwintu bez regulacji jest bezsensowne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sparco Opublikowano 31 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2013 shine,wydać 3 tys na gwint to nie jest wielki problem i nie znaczy że nie mam na niego,tylko po co mam przepłacać jak ja jeżdze 5-7 tys km max na rok,więc tak szybko mi się nie wytłucze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JM63 Opublikowano 31 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2013 Sparco, może trzymanie drogi, prowadzenie, regulacja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sparco Opublikowano 31 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2013 JM63może i tak,dlatego wolałem się zapytać który wybrać bo nigdy nie jeździłem na gwincie,pytałem się na bmw-sport jednego użytkownika i użytkuje na co dzień FK na 19" i jest bardzo zadowolony,bardziej np niż z AP bo niby jest straszny beton. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JM63 Opublikowano 31 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2013 Sparco, http://www.isc-n1.eu/oferta-zawieszen.h ... gory_id=17 Poszukaj kogoś kto miał do czynienia z wersją Street comfort, bo o wyższych modelach słyszałem bardzo pochlebne opinie za regulację, jakość wykonania itd. Kilku dobrych drifterów na tym śmiga, na zdjęciach też ładnie się prezentuje, a cena niewygórowana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foxy82 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 JM63może i tak,dlatego wolałem się zapytać który wybrać bo nigdy nie jeździłem na gwincie,pytałem się na bmw-sport jednego użytkownika i użytkuje na co dzień FK na 19" i jest bardzo zadowolony,bardziej np niż z AP bo niby jest straszny beton. Zwróciłbym uwagę na: http://www.fk-automotive.de/Gewindefahr ... r-(Typ-E91)-Touring-Bj.-2005-.htm?websale7=fk-automotiveπ=FKBM31&ci=11-4300&Ctx=%7bver%2f7%2fver%7d%7bst%2f3eb%2fst%7d%7bcmd%2f0%2fcmd%7d%7bm%2fwebsale%2fm%7d%7bs%2ffk%2dautomotive%2fs%7d%7bl%2fDeutsch%2fl%7d%7bmi%2f11%2d4300%2fmi%7d%7bpi%2fFKBM31%2fpi%7d%7bp1%2f6e2d9d832c30a3e50ba20d736b18cbfe%2fp1%7d%7bmd5%2f90c327696cced25365d88e934c1a7ebd%2fmd5%7d Sprawdzone - jeżdzone przez 3 lata non stop.. jakość naprawdę dobra, komfort również. Nie będę dyskutował czy z regulacją czy bez.. ale wg mnie na nasze drogi szkoda za ten patent przepłacać.. prościej też regenerować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgt Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 No właśnie z uwagi na nasze drogi gwint u mnie musiał mieć regulację twardości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się