Jump to content

Gwint


Recommended Posts

Przymierzam się od dłuższego czasu do kupna gwintu do mojego E90 i cały czas się nie mogę zdecydować AP czy FK ? AP jest prawie 1000zł droższe od FK ale czy zauważę różnicę miedzy nimi ? może ktoś miał doświadczenie z jednym i drugim i może stwierdzić jaka jest różnica ? przewertowałem już sporo tematów o gwincie i nadal mętlik w głowie :zly:

Link to comment
Share on other sites

regulacja twardości mi jest w sumie nie potrzebna

 

 

Daj spokój, na zimę ustawiasz sobie mięciutko, na lato do większych kół trochę twardziej, żeby nie przycierało :dontknow: wieziesz cały pokład pasażerów/dużo bagaży - też utwardzasz sobie tył, żeby nie usiadł jak białoruski passek b3. Chcesz poszaleć po wjazdach/zjazdach z S8 - robisz maks beton, wieziesz starszą panią - ustawiasz mięciutko.

 

Ja nie potrafiłbym jeździć na gwincie bez regulacji twardości :dontknow:

Link to comment
Share on other sites

Zależy od typu regulacji... są gwinty w których trzeba wcisnąć tłoczysko i kręcąc nim regulować twardość, jednak większość nie wymaga tego wciskania i kluczykiem kręcimy tłoczyskiem na samochodzie, o ile jest dostęp do górnego mocowania amortyzatora to regulacja zajmuje dosłownie chwilę

Link to comment
Share on other sites

rickson, u mnie trzeba otworzyć maskę lub bagażnik i pokręcić pokrętłem na górze amortyzatora ;)

 

20070613-02.jpg

 

tak to wygląda :)

 

Tein ma swojej ofercie elektroniczne siłowniki nakładane na te pokrętła i steruje się tym z wnętrza samochodu :-]:-]

Link to comment
Share on other sites

kamilgt,ale z regulacją twardości to koszt około 3 tys a to już sporo więc taki gwint odpada,robię też mało km rocznie więc nie ma to dla mnie większego znaczenia :) i zazwyczaj w max dwie osoby

Link to comment
Share on other sites

lakikwap, nooo jest mega różnica ;) BC Racing z 30 stopniową regulacją twardości i regulacją kątów jak na zdjęciu powyżej ;)

Widać,że bogol :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Sparco, ja bym wolal doplacic i wziac AP. Sam sie nad nim zastanawiam... Podaj mi wszystkie dane auta, zapytam goscia co ogarnia grupowe zamowienie zawieszen AP na forum Hondy. Cena za APX (z regulacja wysokosci/ twardosci) to tylko 2550, gdzie normalnie 3000-3300 trzeba dac. A bez regulacji twardosci po 1622zl

Link to comment
Share on other sites

Sparco, sorry, ale jak nie masz 3 tys na gwint to go po prostu nie kupuj. Kupując najtańsze co jest na rynku możesz tylko pogorszyć i będzie gorzej niż na seryjnym zawieszeniu. Jestem tego samego zdania co Kamil, kupno gwintu bez regulacji jest bezsensowne ;)

Link to comment
Share on other sites

shine,wydać 3 tys na gwint to nie jest wielki problem i nie znaczy że nie mam na niego,tylko po co mam przepłacać jak ja jeżdze 5-7 tys km max na rok,więc tak szybko mi się nie wytłucze

Link to comment
Share on other sites

JM63może i tak,dlatego wolałem się zapytać który wybrać bo nigdy nie jeździłem na gwincie,pytałem się na bmw-sport jednego użytkownika i użytkuje na co dzień FK na 19" i jest bardzo zadowolony,bardziej np niż z AP bo niby jest straszny beton.

Link to comment
Share on other sites

Sparco, http://www.isc-n1.eu/oferta-zawieszen.h ... gory_id=17 Poszukaj kogoś kto miał do czynienia z wersją Street comfort, bo o wyższych modelach słyszałem bardzo pochlebne opinie za regulację, jakość wykonania itd. Kilku dobrych drifterów na tym śmiga, na zdjęciach też ładnie się prezentuje, a cena niewygórowana :o

Link to comment
Share on other sites

JM63może i tak,dlatego wolałem się zapytać który wybrać bo nigdy nie jeździłem na gwincie,pytałem się na bmw-sport jednego użytkownika i użytkuje na co dzień FK na 19" i jest bardzo zadowolony,bardziej np niż z AP bo niby jest straszny beton.

 

Zwróciłbym uwagę na:

http://www.fk-automotive.de/Gewindefahr ... r-(Typ-E91)-Touring-Bj.-2005-.htm?websale7=fk-automotiveπ=FKBM31&ci=11-4300&Ctx=%7bver%2f7%2fver%7d%7bst%2f3eb%2fst%7d%7bcmd%2f0%2fcmd%7d%7bm%2fwebsale%2fm%7d%7bs%2ffk%2dautomotive%2fs%7d%7bl%2fDeutsch%2fl%7d%7bmi%2f11%2d4300%2fmi%7d%7bpi%2fFKBM31%2fpi%7d%7bp1%2f6e2d9d832c30a3e50ba20d736b18cbfe%2fp1%7d%7bmd5%2f90c327696cced25365d88e934c1a7ebd%2fmd5%7d

Sprawdzone - jeżdzone przez 3 lata non stop.. jakość naprawdę dobra, komfort również.

Nie będę dyskutował czy z regulacją czy bez.. ale wg mnie na nasze drogi szkoda za ten patent przepłacać.. prościej też regenerować :good:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.