Sparco Posted March 30, 2013 Report Share Posted March 30, 2013 Przymierzam się od dłuższego czasu do kupna gwintu do mojego E90 i cały czas się nie mogę zdecydować AP czy FK ? AP jest prawie 1000zł droższe od FK ale czy zauważę różnicę miedzy nimi ? może ktoś miał doświadczenie z jednym i drugim i może stwierdzić jaka jest różnica ? przewertowałem już sporo tematów o gwincie i nadal mętlik w głowie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borek123 Posted March 30, 2013 Report Share Posted March 30, 2013 Sparco, w FK nie będziesz miał regulacji twardości, będzie miększy i gorzej wykonany (jeśli mówimy oczywiście o FK AK-Street, bo tylko on mi przychodzi na myśl w tej różnicy w cenie). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sparco Posted March 30, 2013 Author Report Share Posted March 30, 2013 Borek123,regulacja twardości mi jest w sumie nie potrzebna,tak mówię o FK AK-Street Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borek123 Posted March 30, 2013 Report Share Posted March 30, 2013 Sparco, FK AK-Street to mniej wiecej półka TAT/MTS, także jeśli masz pieniądze to wg mnie wybór jest jeden - AP. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamilgt Posted March 30, 2013 Report Share Posted March 30, 2013 regulacja twardości mi jest w sumie nie potrzebna Daj spokój, na zimę ustawiasz sobie mięciutko, na lato do większych kół trochę twardziej, żeby nie przycierało wieziesz cały pokład pasażerów/dużo bagaży - też utwardzasz sobie tył, żeby nie usiadł jak białoruski passek b3. Chcesz poszaleć po wjazdach/zjazdach z S8 - robisz maks beton, wieziesz starszą panią - ustawiasz mięciutko. Ja nie potrafiłbym jeździć na gwincie bez regulacji twardości Link to comment Share on other sites More sharing options...
rickson Posted March 30, 2013 Report Share Posted March 30, 2013 Ile czasu zajmuje taka regulacja? Link to comment Share on other sites More sharing options...
barteKKK03 Posted March 30, 2013 Report Share Posted March 30, 2013 Zależy od typu regulacji... są gwinty w których trzeba wcisnąć tłoczysko i kręcąc nim regulować twardość, jednak większość nie wymaga tego wciskania i kluczykiem kręcimy tłoczyskiem na samochodzie, o ile jest dostęp do górnego mocowania amortyzatora to regulacja zajmuje dosłownie chwilę Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamilgt Posted March 30, 2013 Report Share Posted March 30, 2013 rickson, u mnie trzeba otworzyć maskę lub bagażnik i pokręcić pokrętłem na górze amortyzatora tak to wygląda Tein ma swojej ofercie elektroniczne siłowniki nakładane na te pokrętła i steruje się tym z wnętrza samochodu Link to comment Share on other sites More sharing options...
rickson Posted March 30, 2013 Report Share Posted March 30, 2013 Sorry za głupie pytanie, koła trzeba zdejmować? [ Dodano: 30 Marzec 2013, 21:32 ] kamilgt, fajny bajer. Ja jestem kompletnie zielony w temacie więc sorry za głupie pytania. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamilgt Posted March 30, 2013 Report Share Posted March 30, 2013 rickson, nie, pyk pyk pokrętłem i już Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sparco Posted March 30, 2013 Author Report Share Posted March 30, 2013 kamilgt,ale z regulacją twardości to koszt około 3 tys a to już sporo więc taki gwint odpada,robię też mało km rocznie więc nie ma to dla mnie większego znaczenia i zazwyczaj w max dwie osoby Link to comment Share on other sites More sharing options...
lakikwap Posted March 30, 2013 Report Share Posted March 30, 2013 kamilgt, i serio czuć dużą różnicę? Faajne Jakiej firmy ty masz kamilek? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamilgt Posted March 30, 2013 Report Share Posted March 30, 2013 lakikwap, nooo jest mega różnica BC Racing z 30 stopniową regulacją twardości i regulacją kątów jak na zdjęciu powyżej Link to comment Share on other sites More sharing options...
kubik Posted March 30, 2013 Report Share Posted March 30, 2013 lakikwap, nooo jest mega różnica BC Racing z 30 stopniową regulacją twardości i regulacją kątów jak na zdjęciu powyżej Widać,że bogol Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sparco Posted March 30, 2013 Author Report Share Posted March 30, 2013 Temat schodzi na całkiem inny gwint,prosiłbym żeby ktoś się wypowiedział konkretnie na moje pytanie z pierwszego postu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fancivi Posted March 31, 2013 Report Share Posted March 31, 2013 Sparco, ja bym wolal doplacic i wziac AP. Sam sie nad nim zastanawiam... Podaj mi wszystkie dane auta, zapytam goscia co ogarnia grupowe zamowienie zawieszen AP na forum Hondy. Cena za APX (z regulacja wysokosci/ twardosci) to tylko 2550, gdzie normalnie 3000-3300 trzeba dac. A bez regulacji twardosci po 1622zl Link to comment Share on other sites More sharing options...
pro rider Posted March 31, 2013 Report Share Posted March 31, 2013 Zdecydowanie AP Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kama Posted March 31, 2013 Report Share Posted March 31, 2013 To zapytaj też jak możesz o gwint do Passata B3 2.8 VR6 rocznik 1992 w sedanie Link to comment Share on other sites More sharing options...
shine Posted March 31, 2013 Report Share Posted March 31, 2013 Sparco, sorry, ale jak nie masz 3 tys na gwint to go po prostu nie kupuj. Kupując najtańsze co jest na rynku możesz tylko pogorszyć i będzie gorzej niż na seryjnym zawieszeniu. Jestem tego samego zdania co Kamil, kupno gwintu bez regulacji jest bezsensowne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sparco Posted March 31, 2013 Author Report Share Posted March 31, 2013 shine,wydać 3 tys na gwint to nie jest wielki problem i nie znaczy że nie mam na niego,tylko po co mam przepłacać jak ja jeżdze 5-7 tys km max na rok,więc tak szybko mi się nie wytłucze Link to comment Share on other sites More sharing options...
JM63 Posted March 31, 2013 Report Share Posted March 31, 2013 Sparco, może trzymanie drogi, prowadzenie, regulacja? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sparco Posted March 31, 2013 Author Report Share Posted March 31, 2013 JM63może i tak,dlatego wolałem się zapytać który wybrać bo nigdy nie jeździłem na gwincie,pytałem się na bmw-sport jednego użytkownika i użytkuje na co dzień FK na 19" i jest bardzo zadowolony,bardziej np niż z AP bo niby jest straszny beton. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JM63 Posted March 31, 2013 Report Share Posted March 31, 2013 Sparco, http://www.isc-n1.eu/oferta-zawieszen.h ... gory_id=17 Poszukaj kogoś kto miał do czynienia z wersją Street comfort, bo o wyższych modelach słyszałem bardzo pochlebne opinie za regulację, jakość wykonania itd. Kilku dobrych drifterów na tym śmiga, na zdjęciach też ładnie się prezentuje, a cena niewygórowana Link to comment Share on other sites More sharing options...
foxy82 Posted April 1, 2013 Report Share Posted April 1, 2013 JM63może i tak,dlatego wolałem się zapytać który wybrać bo nigdy nie jeździłem na gwincie,pytałem się na bmw-sport jednego użytkownika i użytkuje na co dzień FK na 19" i jest bardzo zadowolony,bardziej np niż z AP bo niby jest straszny beton. Zwróciłbym uwagę na: http://www.fk-automotive.de/Gewindefahr ... r-(Typ-E91)-Touring-Bj.-2005-.htm?websale7=fk-automotiveπ=FKBM31&ci=11-4300&Ctx=%7bver%2f7%2fver%7d%7bst%2f3eb%2fst%7d%7bcmd%2f0%2fcmd%7d%7bm%2fwebsale%2fm%7d%7bs%2ffk%2dautomotive%2fs%7d%7bl%2fDeutsch%2fl%7d%7bmi%2f11%2d4300%2fmi%7d%7bpi%2fFKBM31%2fpi%7d%7bp1%2f6e2d9d832c30a3e50ba20d736b18cbfe%2fp1%7d%7bmd5%2f90c327696cced25365d88e934c1a7ebd%2fmd5%7d Sprawdzone - jeżdzone przez 3 lata non stop.. jakość naprawdę dobra, komfort również. Nie będę dyskutował czy z regulacją czy bez.. ale wg mnie na nasze drogi szkoda za ten patent przepłacać.. prościej też regenerować Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamilgt Posted April 1, 2013 Report Share Posted April 1, 2013 No właśnie z uwagi na nasze drogi gwint u mnie musiał mieć regulację twardości Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now