Horas91 Opublikowano 11 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 11 Marca 2013 trylion %, że moje jest nie bite. To jest oryginalne nadkole. Samochód Audi a4 B6 Nie ma się co spinać nad 10 letnim samochodem, wcześniej czy później i tak wyjdzie gdzieś rdza. Ja mam podejrzenie, że gdzieś ostro musiał dostać się piasek i wycierał powoli aż wyszła rdza.
jmajka Opublikowano 11 Marca 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 11 Marca 2013 jmajka, pokaż wynik malowania błotnika Fajny garaż, fajna relacja tylko pędzelków jakoś brakowało To że zdjęcia nie było pędzelków w kadrze to nie znaczy że nie było Mnie się bardzo relacja podoba. Brawo! Ale ta korozja w tak młodym audi jest dla mnie szokiem Już nie młode auto 8 lat, szczególnie dało w du*ę szerokie opony (235) które zbiły rant kamieniami a woda zrobiła swoje Stosunkowo spory szczurek Zacna robota, jestem zdziwiony, że udało Ci się tak doczyścić felgi... ja jak swoje odkopywałem to nie udało mi się doczyścić ich tak jakbym chciał Dobry środek trochę samo zaparcia i dało radę ojj był zapuszczony było co robić fajnie się oglądało a w bonarce nie zrobił takiego szału Bardzo fajna relacja, efekt tez super samochod mocno odzyl. czym czysciles felgi? Felgi atakowane był pierw app fe cleaner potem ironx na to co app nie usunęło na słome prick'a a przed woskiem była glinka felgi były zabezpieczone poorboy's world wheel sealant jest już tak naprawdę między ziarnami Jesteś pewien? Jeśli tak to to jest wina złego stopu a nie zabezpieczenia antykorozyjnego. Stare fiaty też tak korodowały - między krystalicznie. Na zewnątrz może być ocynk dwustronny, a jony przeskakują między fazami w metalu i i tak będzie rdza - i tak. Nazywa się to rdzą elektrochemiczną. Relacja oglądałem z zaciekawieniem. Jestem pewny ponieważ blacha już nie była gładka, tylko już były wżery w głąb materiału, no poczułem się jak na wykładzie z metalurgii A martwiłem się, że mi rdzewieje 16 letnie CLK Jeśli rdza nie została usunięta do końca to na pewno wyjdzie z powrotem. Warto taki kawałek metalu potraktować odrdzewiaczem albo dedykowanym środkiem wiążącym się z rdzą - Brunox czy Cortanin f. A potem podkładować. Mercedes musi rdzewieć , zdaje sobie z tego sprawę, o tym nie pomyślałem żeby jakąś chemią to potraktować, na pewno następnym razem czegoś chemicznego do usuwania rdzy. Ładna relacja, gratuluje wytrwałości, jednak z jedną rzeczą dałeś d***... (oczywiście nie chce Cię urazić ) Nie chciałem, odkręcać błotników ponieważ co fabryka to fabryka, szczególnie że nie dopatrzyłem się żeby było coś robione, no chyba że ktoś tak dobrze zrobił że nie widać, co jest mało prawdopodobne, ponieważ nigdy refinish nie będzie taki jak fabryka dzięki za opis! Byłem ciekaw gdzie będzie łączenie nowego i starego lakieru na błotnikach, ale to widać na zdjęciach. Nie mam sprawy co do lakierowania myślę że baza była wycieniowana maksymalnie 1-2 cm za podkładem, a bezbarwny był lakierowany do zyki. Dziękuje wszystkim, za miłe słowa co do pracy i miejsca pracy.
Camel- Opublikowano 11 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 11 Marca 2013 Jestem pewny ponieważ blacha już nie była gładka, tylko już były wżery w głąb materiału, no poczułem się jak na wykładzie z metalurgii To miałeś na myśli korozję wżerową A nie międzykrystaliczną http://corrosion.ksc.nasa.gov/corr_forms.htm Międzykrystaliczna odchodzi wielkimi płatami i w zasadzie jak nadusisz w tym miejscu to dziura na wylot. Spowodowana może być (międzykrystaliczna) oprócz wykorzstaniem karoserii jako masy także błędem metalurgicznym przy wykonywaniu stali do tłoczenia nadwozia. Np. zwiększona zawrtość siarki w celu polepszenia spawania kosztem właśnie wytrzymałości blachy - na czas czyli korozję.
gary Opublikowano 11 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 11 Marca 2013 ojj był zapuszczony było co robić fajnie się oglądało a w bonarce nie zrobił takiego szału ojjj tam
jmajka Opublikowano 11 Marca 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 11 Marca 2013 Camel- to widać kto bardziej słucha wykładów bardziej wżery były, ja użyłem przykładu z tą korozja miedzy krystaliczna, żeby wytłumaczyć jak bardzo była posunięta korozja,że nie była powierzchniowa, tylko stadium jej rozwinięcia było większe.
ultratouch Opublikowano 12 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 12 Marca 2013 Ale ta korozja w tak młodym audi jest dla mnie szokiem Czy ja wiem - mnie bardziej by ździwiła w starym audi B6 wcale nie jest lepsze pod tym względem od B7. jmajka a jak wygląda dach? Nie wychodzi powoli przy tej listewce pod relingami?
jmajka Opublikowano 12 Marca 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 12 Marca 2013 ultratouch Tam akurat zdrowo, i nie zaobserwowałem żadnych ognisk rdzy, wychodzi mi na tylnej klapie pod lampą z prawej strony, oraz gdzieś na wnękach klapy tylnej
Camel- Opublikowano 12 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 12 Marca 2013 C5 też rdzewiało. Nad listwami na dole drzwi, ranty tylnych błotników (to nawet w A6 C4 lubiło rdzewieć)... W starych audi mogło lakieru nie być a rdzy nie będzie. To samo stare Peżoty (PSA)
Griffe Opublikowano 12 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 12 Marca 2013 Bo od 1988 w pugu idzie pelny ocynk, wiem cos o tym bo mam kilka takich, np 205 CTi czyli wersja GTI ale Topless ZERO grama rdzy - duza zasluga, ze nie byl bity. Zly dotyk boli cale zycie
emes Opublikowano 12 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 12 Marca 2013 Kiedyś w rodzinie miałem Peugeota 405 rocznik '92, 600kkm przebiegu, cały podrapany, ale ani grama rdzy... Dzisiaj świat schodzi na psy
miedzikos Opublikowano 12 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 12 Marca 2013 Dobra praca,a co do audi to jestem zaskoczony bo sam mam b6 i niema grama rudej, może auto było użytkowane blisko morza i ciągłe narażanie na sól dało taki efekt.
Rosemeyer Opublikowano 12 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 12 Marca 2013 Ale ta korozja w tak młodym audi jest dla mnie szokiem Dla mnie też. Miałem B7 z 2006 MY2007, zrobiłem nim ponad 60tyś i nic takiego się nie działo. W PL auto jest od 2007r, aktualnie jeżdzi nim mój ojciec, samochód ma przejechane ok. 90tyś i nic takiego się nie dzieje.
etiv Opublikowano 12 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 12 Marca 2013 nie ma tragedii znam audi A6 2009r gdzie wychodzą bąble* na drzwiach (pierwszy właściciel auto z pl salonu nie bite) bardzo małe wielkości główki zapałki z podobnym problemem borykają się paski B6 pewnie jakieś błędy przy montażu chociaż w aucie za ponad 200 tyś trochę porażka
Camel- Opublikowano 12 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 12 Marca 2013 Ta rdza generalnie wychodzi z tegosamego powodu co w Mercedesie. Montaż znakomity, tylko jest połączenie dwóch materiałów o różnych własciwościach rozszerzalnościach cieplnych: plastik i metal. Jest tak w przypadku progu w Audi, jak i listew drzwiowych w Mercedesie. Nagrzewane i chłodzone pracują miedzy soba sporo. Dodajmy do tego piasek pomiędzy nimi i mamy papier ścierny najwyższego rodzaju. Przebije nawet ocynk. Nie znajdziesz tego w starych autach, bo tam listwy były na klej a nie na spinki albo nie było ich wcale.
Bieniek Opublikowano 13 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 13 Marca 2013 Ale ta korozja w tak młodym audi jest dla mnie szokiem Dla mnie też. Miałem B7 z 2006 MY2007, zrobiłem nim ponad 60tyś i nic takiego się nie działo. W PL auto jest od 2007r, aktualnie jeżdzi nim mój ojciec, samochód ma przejechane ok. 90tyś i nic takiego się nie dzieje. Rose a rdzewiejace klapy w q7??
Rosemeyer Opublikowano 13 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 13 Marca 2013 Ale ta korozja w tak młodym audi jest dla mnie szokiem Dla mnie też. Miałem B7 z 2006 MY2007, zrobiłem nim ponad 60tyś i nic takiego się nie działo. W PL auto jest od 2007r, aktualnie jeżdzi nim mój ojciec, samochód ma przejechane ok. 90tyś i nic takiego się nie dzieje. Rose a rdzewiejace klapy w q7?? To utleniające się alu. Na szczęście to też póki co mnie omija O ile na klapę w Q7 nie mam wpływu, to jeśli chodzi o A4, to brak rdzy to może prozaiczna kwestia zwykłego dbania o auto, w miarę częstego mycia i nie utrzymywania syfu na aucie itp ot taka zwykła codzienna higiena
Bieniek Opublikowano 13 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 13 Marca 2013 Raczej wadliwa partia materialu. Na listwach drzwi wyszla taka partia,ze po jakims czasie woda dostawala sie do srodka. Wewnatrz jest metalowy plaskownik,ktory zaczyna rdzewiec. Rozsadza listwe,ktora sie rozwarstwia. Powododuje to uszkodzenie elemtu drzwi do ktorych jest przyczepiona listwa i rowniez tam nastepuje korozja.
kaskra1 Opublikowano 13 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 13 Marca 2013 Fajna relacja..... ale ruda w praktycznie nowym aucie
Horas91 Opublikowano 13 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 13 Marca 2013 Ale ta korozja w tak młodym audi jest dla mnie szokiem Dla mnie też. Miałem B7 z 2006 MY2007, zrobiłem nim ponad 60tyś i nic takiego się nie działo. W PL auto jest od 2007r, aktualnie jeżdzi nim mój ojciec, samochód ma przejechane ok. 90tyś i nic takiego się nie dzieje. Kolego 90 tyś to nie przebieg, poza tym nie spinajcie się tak o tą rdze... w każdym samochodzie 8 czy 9 letnim coś znajdziemy.
majk Opublikowano 13 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 13 Marca 2013 Co do rudej to jestem w szoku, w mojej starej astrze g takich rzeczy nie ma a tu niezłe zdziwko. Kolega w dwuletnim huyndau i40 też ma rdze na klapie i na dachu, masakra jakaś. Co do relacji, furka przejrzała, nie wiem jak ktoś mógł mieć taką furkę i taki syf, to smutne.
Tweety Opublikowano 13 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 13 Marca 2013 takie teraz czasy, że czym nowszy samochód tym gorsza blacha jest dawana, i podkłady też chyba rozcieńczają
jmajka Opublikowano 13 Marca 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 13 Marca 2013 Kolego 90 tyś to nie przebieg, poza tym nie spinajcie się tak o tą rdze... w każdym samochodzie 8 czy 9 letnim coś znajdziemy. ja mam dużo więcej na liczniku 180tyś a po za tym wiek robi swoje jak miało 2-3 lata to bym się wkurzał. Co do relacji, furka przejrzała, nie wiem jak ktoś mógł mieć taką furkę i taki syf, to smutne. dzięki, a co do stanu w jakim był to takiego kupiłem i dla kogoś był to tylko auto nic więcej. takie teraz czasy, że czym nowszy samochód tym gorsza blacha jest dawana, i podkłady też chyba rozcieńczają teraz ekonomista samochód buduje a oszczędności i zysk najważniejszy
ShineMaster-pl Opublikowano 14 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2013 takie teraz czasy, że czym nowszy samochód tym gorsza blacha jest dawana, i podkłady też chyba rozcieńczają To, że lakiery już nie są tak pancerne jak kiedyś to wszystko ta pseudo ekologia nieszczęsna, osobiście myślę, że nie wiele to pomaga a tylko zmniejsza jakość nie tylko lakierów, aut ale wszystkich przedmiotów codziennego użytku taka prawda niestety.
Artih Opublikowano 11 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2013 Zawsze można się pocieszyć, że jednak to nie Mazda która rdzewieje już po pierwszym myciu/deszczu A tak serio to chyba faktycznie tylko PSA (Peugeot/Citroen) poradziło sobie perfekcyjnie z zabezpieczeniem aut.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się