/miodu/ Opublikowano 21 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Maja 2013 Wewnętrzne plastiki umyte APC SG 1:10, wysmarowane PB NL. Po jakimś czasie osiada na tym kurz i teraz pytanie czym go przetrzeć, mokrą czy suchą MF, czy jeszcze inaczej? Może jest coś co bardziej odpycha kurz od NL? Ja przecieram suchą fibrą, można też dusterem. Wydaje mi się,że przecieranie mokrą ścierką PB NL mogłoby spowodować powstanie mazów na plastikach.
matteo Opublikowano 21 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Maja 2013 NL składa się z wody, także jeśli go wytrzesz na mokro po prostu go zmyjesz, także lepiej suchą MF lub delikatnie zwilżoną NL, takie moje zdanie
escimo Opublikowano 21 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Maja 2013 Ja dojechałem w piątek na oparach na Shella, pan zaproponował nitro ropę, więc stwierdziłem, a co mi tam Różnice: - delikatnie mniej kopci - cena
Bieniek Opublikowano 21 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Maja 2013 Fotele skorzane.Ktos polozyc na tydzien jakies elemnty na kanapie. Teraz jest pelno odksztalcen w tych miejscach.Da sie to odratowac?
Tweety Opublikowano 21 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Maja 2013 Kto mi wytłumaczy Ten "test palca" przy woskowaniu? I drugie pytanie czy w WLKP. też są robione spoty tak jak w Wa-wie?
Qub@ Opublikowano 21 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Maja 2013 Kto mi wytłumaczy Ten "test palca" przy woskowaniu?I drugie pytanie czy w WLKP. też są robione spoty tak jak w Wa-wie? http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic. ... 8819#18819 A w Wlkp. spoty umarły
canta8 Opublikowano 21 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Maja 2013 A czemu mnie cytujesz? Przecież właśnie mi chodzi o to, że IPA to nie cleaner i służy do czego innego niż cleaner. Dlatego,że dziwisz sie że ludzie kładą wosk na ipę.. Pytasz w czym jest lepsza od cleanera. Nie można ich wartościowac i porównywać. Nie napisałes niczego,co usprawiedliwiałoby Twoje pretensje,że jak piszesz leją litrami ipe,ciagle piszą o tej ipie. Dla mnie wosk położony na ipe zastosowaną po cleanerze lezy dłużej. Po raz kolejny o tym piszę. Może spróbuj takiego schematu.Nic nie tracisz a zyskasz doświadczenia. Mysle,że skoro Colli wytrzymał tyle w zimie to położony na ipe w chwili obecnej wytrzyma z powodzeniem do pierwszych przymrozków.Powtórzę. IPA po!!!!cleanerze a nie zamiast cleanera. I tyle mego udziału w tym wątku.Pozdrawiam
MarrciN Opublikowano 21 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Maja 2013 Bieniek, można podgrzać trochę suszarką/opalarką i spróbować uformować trochę do pierwotnego stanu. Na lederzentrum chyba widziałem filmik z takiej operacji. [ Dodano: 21 Maj 2013, 21:08 ] o, jest: http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... i7ZhmRr4eY
Bieniek Opublikowano 21 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Maja 2013 Bieniek, można podgrzać trochę suszarką/opalarką i spróbować uformować trochę do pierwotnego stanu.Na lederzentrum chyba widziałem filmik z takiej operacji. [ Dodano: 21 Maj 2013, 21:08 ] o, jest: http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... i7ZhmRr4eY Wlasnie ogladam. Ktos pezrabial temat?
canta8 Opublikowano 21 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Maja 2013 Dochodzi do tego, że DG#652 też sie przemywa ipą, co dla mnie jest bzdurą. Dlatego,że ludzie nie rozumieja wielu rzeczy,nie chca czytac forum ze zrozumieniem,poczytaja dwa zdania i juz wiedza wszystko o detailingu. Mój kolega najpierw długo prosił by mu rozpisac kolejnośc środków jakie ma uzyc przy korekcji,potem o wykaz potrzebnych kosmetyków,potem pare godzin mu pokazywałem i wyjaśniałem zaniedbując swoje auto i nastepnego dnia kiedy juz sam zaczał działac przyszedł z pretensjami,że ten cały autodetailing to o kant dupy potłuc. Bo nic sie nie świeci,wszystko rozmazane,pobabrane. Co sie okazało? najpierw połozył wosk,odczekał wypolerował a potem nałozył na to cleaner. Ręce opadają. Tak więc nie jest winą preparatu że uzywaja go niezgodnie z przeznaczeniem.To wina uzytkowników.
Monia Opublikowano 21 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Maja 2013 A cleaner da taki efekt wykończeniowy jak pasta lekkościerna? Czy UC załatwi sprawę jakby 2w1? Optymalnie było by gdybyś po UC przejechał jeszcze jakąś pastą finiszującą bo może zostawić Ci hologramy, polecam Ci Koch Chemie antihologram. Jeśli nie, to jakiś cleaner właśnie lekkościerny-ostatnio bardzo miło zaskoczył mnie cherry glaze
Pavlik Opublikowano 21 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Maja 2013 tankowal ktos shella vpower nitro + ? pozwolę na kopię testu kolegi kivi z: http://www.kiviracing.pl/ http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... f50a58a627
patryczken16 Opublikowano 21 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Maja 2013 Pavlik, czyli dziala dodatkowo przy tescie z nitro + temperatura zewnetrzna sporo wyzsza niz przy tescie ze zwyklym paliwem.
Pavlik Opublikowano 21 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Maja 2013 Ja nie wiem, na własnej skórze nie uświadczyłem, ale widzę to samo co Ty
escimo Opublikowano 21 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Maja 2013 To trzeba jutro będzie Viki przegonić i zobaczyć, bo ostatnio trenuje "dziadek mode" w samochodzie
kubsztyk Opublikowano 21 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Maja 2013 (...)Różnice: - delikatnie mniej kopci Na to polecam stosować półsyntetyczny olej silnikowy do dwusuwów jako dodatek do zwykłego ON. A cleaner da taki efekt wykończeniowy jak pasta lekkościerna? Czy UC załatwi sprawę jakby 2w1? Optymalnie było by gdybyś po UC przejechał jeszcze jakąś pastą finiszującą bo może zostawić Ci hologramy, polecam Ci Koch Chemie antihologram. Jeśli nie, to jakiś cleaner właśnie lekkościerny-ostatnio bardzo miło zaskoczył mnie cherry glaze Jestem w posiadaniu DG #652. Poza tym chcę też dokonać możliwie dużego cięcia kosztów i nie chcę dokupywać coraz to kolejnych produktów. Pastę finishową posiadam - SSR 1, jakiś rok temu nabyłem jej niewielką ilość jako gratis do zakupów. Tylko że obecnie sprawia wrażenie już nieco zgęstniałej, mimo że była w zakręconej buteleczce. Poza tym, czy na cleaner DG #652 podejdzie wosk Butter Wet Wax? Bo też czeka od zeszłego sezonu na aplikację po korekcie..
Pavlik Opublikowano 21 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Maja 2013 Na to polecam stosować półsyntetyczny olej silnikowy do dwusuwów jako dodatek do zwykłego ON. coś słyszałem, coś czytałem, ale jeszcze się nie zdecydowałem na dolewkę podobno dobrze wpływa tak na silniki jak i FAP, nawet gdzieś tu na forum było to opisywane, ale jakoś nie mogę się do tego przekonać.
escimo Opublikowano 21 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Maja 2013 Nie odważyłbym się dolać tego, ze względu na CR. A po czipsie i paru "wycinkach zbędnego sprzętu" musi kopcić
Swoop Opublikowano 21 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Maja 2013 Nie odważyłbym się dolać tego, ze względu na CR CRowi to nie przeszkadza, ja u siebie dodawałem do paliwa już różnych dodatków dobrych firm i nigdy problemów nie było. Teraz zastanawiam się nad czymś takim http://allegro.pl/kleen-flo-smar-do-die ... 58741.html choć jeśli to co powyżej to to samo co to, to mogę brać i polecać w ciemno: http://allegro.pl/kleen-flo-smar-do-die ... 59452.html
pardi Opublikowano 21 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Maja 2013 Na to polecam stosować półsyntetyczny olej silnikowy do dwusuwów jako dodatek do zwykłego ON. coś słyszałem, coś czytałem, ale jeszcze się nie zdecydowałem na dolewkę podobno dobrze wpływa tak na silniki jak i FAP, nawet gdzieś tu na forum było to opisywane, ale jakoś nie mogę się do tego przekonać. Cały temat na ten temat http://avensis.info/viewtopic.php?f=69&t=11501 Ja osobiście leję do diesla 2T z Lique Moly 1/250 i nie wiem czy efekt placebo ale wydaje mi się ze ciszej chodzi , mniej kopci i troszkę lepiej się zbiera. Tylu zwolenników co i przeciwników.
Yasiek Opublikowano 22 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 22 Maja 2013 patryczken16 napisał/a: tankowal ktos shella vpower nitro + ? pozwolę na kopię testu kolegi kivi z: Maksymalny moment obrotowy wzrósł i to przy 2000 niższych obrotach. Silnik turbo benzynowy ale różnica dziwna
skiba Opublikowano 22 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 22 Maja 2013 na innym forum czytałem,że te wszystkie wynalazki typu Verva,Ultimate,V-Power itd,nie daja nic poza wzrostem EGT,do tego stopnia że kolesiowi limitzery obcinały moc do 280 koni,gdzie na normalnej ropie bez problemu zestroili go na 300 na Leonclubie też chłopaki piszą,że tdi na pompowtryskach tez nie lubia tego paliwa
wojtassss Opublikowano 22 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 22 Maja 2013 Ja leje Liqui Moly 1052 od 8 miesięcy i jest si. Pompa pracuje ciszej. Ponoć pomaga on CR więc nie ma się czego bać escimo Dolewam w stosunku 1:200. Ktoś już tu wrzucił główny wątek o dodatkach od 2 suwów z forum avensis. Tak czy inaczej nic złego nie zaobserwowałem do tej pory.
magnum Opublikowano 22 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 22 Maja 2013 ja co prawda nie mam diesla CR ale zwykły fordowski TDDI, i za radą uznanego mechanika z naszego forum focusów doelwam to: http://sklep.millersoils.pl/premium-do- ... 500ml.html tez w sumie nie wiem czy to nie placebo ale chodzi mi to padło troche lepiej w sumie szłoby zrobić kombo i lać i 2T i millersa eco max, ale boje sie ze to za duzo bedzie
Rekomendowane odpowiedzi