Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Yasiek, nigdy w zadnym samochodzie nie zwaracalem na to uwagi i nie bylo problemu a tu zonk.

Albo cos wlasciciel namieszal w kompie (bawil sie w trakcie mycia) albo zaszkodzila mu "czystosc"

  • Odpowiedzi 10,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Opublikowano

Stosowal juz ktos tzw fabric protectory? Np Nielsena. Pytam bo wypralem pokrowce i chcialbym je czyms zabezpieczyc, boje sie jednak ze material przestanie byc "oddychajacy" tzn bede siedzial jak na worku foliowym i tylko plywal w gorace dni na prawo i lewo

Opublikowano

faraon3021, Mi w poprzednim aucie lód rozwalił czujnik. Miałem lekko uwaloną uszczelkę przy czujniku, podeszła woda + mróz i zonk - czujnik ciągle wskazywał przeszkodę. Akurat pracuje w salonie i czasami zdarzają się klienci z tym problem - głównie z czujnikami dokładanymi (fabryczne są jakieś mocniejsze)

Opublikowano
Dzisiaj robiłem korektę lakieru na dachu mojego granatowego forda.

FC500 na białym, IP2000 na pomarańczowym, FF3000 na żółtym :ad:

Po całym zabiegu w wielu miejscach widać rysy które nie zostały usunięte:

Obrazek

co ogólnie jest mocno rozczarowujące, bo się człowiek namęczy, a i tak takie zonki zostają :cry:

 

Tak czy siak - czy dobrym pomysłem będzie zakup koreczka oraz płatków 1500 i 2500?

 

Rozumiem, że najpierw pójdzie 1500 wzdłuż rys, a potem 2500 w poprzek. Płatki będą moczone w wodzie na 30 minut przed operacją. Po ręcznej robocie znowu pójdzie cały zestaw past i padów.

Dobrze planuje czy gdzieś głupotę walnąłem? ;)

 

1500 będzie raczej za mocny .

Na twoim miejscu użyłbym papierków 2000 i 2500, dłużej się pobawisz ale szkód nie narobisz . Taką kombinacją kiedyś zrobiłem takie coś :

 

dsc049313.jpg

dsc04931kz.jpg

dsc05427a.jpg

Opublikowano

Yasiek, czujniki sa fabryczne.

Jedyne co udalo mi sie wykopac w necie, to to ze w Mercedesach maja sklonnosci do gnicia, i lapia bledy.Pada jeden a przestaje dzialc i przod i tyl. :wallbash:

Nic o problemach zwiazanych z myciem, woskowaniem, powlokami czy podobnymi historiami :dontknow:

Czy sa wrazliwe na cisnienie wody, tarcie MF, polerowanie czy co tam im jeszcze moze im sie przytrafic w czasie zabiegow kosmetycznych ??? :dontknow:

Opublikowano

Witam

Zakupiłem ostatnio na aledrogo APC autoglym-a, preparat dotarł w opakowaniu zastępczym(rozlewany z dużych pojemników).

Środek pachnie identycznie jak hydro-woski których używałem, zastanawiam się czy Sprzedawca nie pomylił się podczas rozlewania. Czy któryś z Szanownych Kolegów może rozwiać moje wątpliwości i "poniuchać' swojego apc autoglym-a? :)

Opublikowano

golden0282, wypełniałeś te rysy lakierem czy samym papierem wszystko zrobiłeś?

Opublikowano

Po prostu odkładasz ten aplikator do tego celu i tyle

 

+1 :good:

 

Dodatkowo, ja zamykam takie aplikatory w woreczkach strunowych, (możesz też spróbować, będzie go mniej czuć) a na woreczkach podpisuje do czego jest.

 

Wiesz: starość, to i pamięć już nie ta :-]:kox:

Opublikowano

g.pajak, sposób ok zawsze trochę danego środka zostaje na aplikatorze a piorąc usuwamy go. Bez prania jest bardziej ekonomicznie ;) Ale uwaga co za środek. Kiedyś aplikator z MF po użyciu Leather Cream z AG zamknąłem do takiego woreczka. Po tygodniu wyszła mi pleśń na nim :/

Opublikowano
g.pajak, sposób ok zawsze trochę danego środka zostaje na aplikatorze a piorąc usuwamy go

...trochę nie zrozumiałeś, albo ja się niejasno wyraziłem :dontknow: : ja zawszę piorę aplikator, suszę, a dopiero potem do woreczka ;)

Opublikowano

Czym nakładacie woski w postaci gęstego mleczka ? Bo ogólnie mam problemy z aplikacją, tym bardziej, że auto białe i nigdy nie wiem ile i gdzie przesmarować i zawsze wydaje mi się, żę aplikator już "pusty".. :o

Opublikowano
Czym nakładacie woski w postaci mleczka ? Bo ogólnie mam problemy z aplikacją, tym bardziej, że auto białe i nigdy nie wiem ile i gdzie przesmarować i zawsze wydaje mi się, żę aplikator już "pusty".. :o

Ja normalnym aplikatorem do wosku, słoneczkiem. Jak słabo widzisz, to proponuję robić to pod halogenem, ułatwia to sprawę ;)

Opublikowano

Robię zakupy i zastanawiam się czy kliknąć Zaino Z8. Poszukuję QD który pogłębi efekt łetluka :P

Brać WWL Jin czy jakiś inny ręcznik będzie odpowiedniejszy do polerowania wosku i pracy z QD ? Oczywiście w podobnej cenie ;-)

Opublikowano
podskakiwania piór wycieraczek?

 

Niekoniecznie to wina NW....zużycie piór (nie tylko guma, ale też "stelaż") i złe ustawienie ramion....

 

0001QJY3Y8CYUFJI-C116.jpg

 

jak tu się ma gtechniq do tego?

 

Poza tematem piór, tak ogólnie - jeśli nie używałeś do tej pory, to polecam spróbować..."zapomnisz" o innych produktach :-]8-)

Opublikowano

Panowie mam pytanie, nakładałem wosk FK1000hp, nie było to prawidłowe nakładanie, ponieważ za szybko spolerowałem, ale przejdźmy do rzeczy. Samochód był zakurzony dosyć znacznie i zaczął padać deszcz i kropelki wyszły hm... No nie za ciekawe po prostu rozjechane, itp. To wina kurzu czy tego, że za szybko spolerowałem wosk ? ;)

Opublikowano
Poza tematem piór, tak ogólnie - jeśli nie używałeś do tej pory, to polecam spróbować..."zapomnisz" o innych produktach :-]8-)

Oj, tak.... :good: :good: :song:

 

Zarówno G1 jak i G5 - super produkty :good:

Opublikowano

Czy położenie wosku Dodo Blue Velvet lub Dodo Purple Haze na AG SRP będzie trwałe, czy spłynie przy pierwszym deszczu?

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.