Skocz do zawartości

Krótkie pytanie - krótka odpowiedź część 4


Evo

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 10,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

soll, Swego czasu miałem ten sam problem. Musisz go ułożyć w jego naturalnej pozycji i poruszać lekko w lewo i prawo, powinna odblokować się taka zawleczka kulkowa. Jest tak zrobiony, że w pozycji innej niż naturalna się nie rozwinie. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator
Po 303 Aerospace Protectant zostały mi na plastikach białe plamy :/ jak po twardej wodzie czego to może być wina? Nakładałem go dzień wcześniej, a rosa była dopiero następnego dnia.

 

Moga byc 2 opcje:

- 303 tak wyglada u Ciebie na plastikach

- woskowales czyms i najechales na plastiki, po jakims czasie wylaza wlasnie plamy

 

[ Dodano: 29 Kwiecień 2013, 15:49 ]

Czy mogę bez obaw użyć APC Bilt Hamber Surfex HD jako prespray przed RM760? 1:30?

 

Mozesz, ja lecialem nawet 1:10 i biedy nie zostawilem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem wczoraj kanapę najbardziej standardową jaka może być na dzieloną.

Czy ktoś się orientuje co zrobić żeby rozruszać pas środkowy pasażera?

Po przełożeniu pasa do nowego oparcia nie chce się rozwijać, blokuje się, nie ma prawa - bo mechanizm nie jest niczym zablokowany, ale coś jest nie tak.

Nie mogę rozłożyć oparcia do pozycji pionowej, tak pas się zaciął, że dalej nie chce "popuścić".

 

Miałem podobny problem w mondeo. Aby pas zaczął działać trezba było oparcie w pozycji pionowej, tak aby weszło w zamek. Wtedy pas się odblokował i można było go przykręcić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tam takie śmieszne pytanie.

Czy wy jak też macie tak, że jak nawoskujecie samochód to raz dwa siada na nim dziadostwo w postaci pyłów itp? U mnie jest tak, że gdy kończę woskowanie na tyle, przód jest cały upylony.

 

Coś robię nie tak czy w życiu tak po prostu bywa? :-] Używam Collinite 476 lub Ice Turtle Waxa.

 

edit: gdy spadnie deszcz i spojrzę na auta sąsiadów, które nigdy nie widziały myjni trafia mnie szlag. Samochód cały w kropkach z kurzu :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tam takie śmieszne pytanie.

Czy wy jak też macie tak, że jak nawoskujecie samochód to raz dwa siada na nim dziadostwo w postaci pyłów itp? U mnie jest tak, że gdy kończę woskowanie na tyle, przód jest cały upylony.

 

Coś robię nie tak czy w życiu tak po prostu bywa? :-] Używam Collinite 476 lub Ice Turtle Waxa.

 

edit: gdy spadnie deszcz i spojrzę na auta sąsiadów, które nigdy nie widziały myjni trafia mnie szlag. Samochód cały w kropkach z kurzu :thumbdown:

 

A po 1 spolerowaniu dajesz się wypocić colli? Jak pierwszy raz położyłem 476 i spolerowałem efekt bajka, na drugi dzień po kurzu to myślałem, że mnie krew zaleje.

Kolejne nakładanie już wyglądało tak colli-> spolerowanie -> słońce -> spolerowanie i kurzu już tak nie łapie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po 303 Aerospace Protectant zostały mi na plastikach białe plamy :/ jak po twardej wodzie czego to może być wina? Nakładałem go dzień wcześniej, a rosa była dopiero następnego dnia.

 

Moga byc 2 opcje:

- 303 tak wyglada u Ciebie na plastikach

- woskowales czyms i najechales na plastiki, po jakims czasie wylaza wlasnie plamy

 

Poprzednio gdy nakładałem 303 wyglądało ok. Dzisiaj przetarłem delikatnie zwilżoną 303 fibrą i wrócił wygląd. Po paru godzinach od nałożenia jak wyschło było ok. Plamy wylazły na wyschniętym preparacie po nocy gdy siadła rosa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem wczoraj kanapę najbardziej standardową jaka może być na dzieloną.

Czy ktoś się orientuje co zrobić żeby rozruszać pas środkowy pasażera?

Po przełożeniu pasa do nowego oparcia nie chce się rozwijać, blokuje się, nie ma prawa - bo mechanizm nie jest niczym zablokowany, ale coś jest nie tak.

Nie mogę rozłożyć oparcia do pozycji pionowej, tak pas się zaciął, że dalej nie chce "popuścić".

 

Miałem podobny problem w mondeo. Aby pas zaczął działać trezba było oparcie w pozycji pionowej, tak aby weszło w zamek. Wtedy pas się odblokował i można było go przykręcić.

Tylko ze nie mogłem wpiąć oparcia, bo pas sie zablokował dużo niżej.

Zrobiłem tak jak chłopaki wcześniej podpowiadali, wykręciłem mocowanie pasa i na luzie przy postawionym oparciu poszedł dużo lepiej, reasumując - misja zakończona powodzeniem :-]

Dzięki za podpowiedzi :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.