manio49 Opublikowano 8 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 8 Lipca 2014 koch obydwa są fajne, ale jednak koch wygrywa trwałością mają inną konsystencję, bo 1z to taki żel, koch jest płynny - dla mnie lepiej. No i kropelki kochowe też miażdżą A pod względem odżywiania/efektu wypadają podobnie? Z tego co pamiętam, to wychodzi to podobnie, obydwa ładnie przyciemniają. Tak jak pisałem - po kochu miałem lepszy efekty hydrofobowy.
kaczy_kox Opublikowano 8 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 8 Lipca 2014 Na wstępie chciałbym napisać ze dzisiaj przyszła mi polerka 'Schmit&fuchs'*(3gąbki oraz fibra) zobaczymy ile wytrzyma . Teraz chciałbym sie zapytać o zestaw jaki powiniem sobie kupić, zeby początkowo na próbkach (maska z malucha ) zacząc moją prace polerską. Prosiłbym o wyrozumiałość, i o to żebyście mnie wkręcili bardziej w temat polerowania. Byłbym bardzo wdzięczny, z góry dzięki!
kita33 Opublikowano 8 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 8 Lipca 2014 kaczy_kox, poczytaj forum to będziesz wiedział. http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=671 http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=15035 http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=17520
janisz_gd Opublikowano 8 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 8 Lipca 2014 1. W momencie kiedy zaaplikuje na suche auto Prickbort i poczekam aż zacznie działać to mogę dopsikać na lakier Shiny Garage Iron Off? 2. Co zrobić aby dwa powyższe preparaty jak najlepiej wspomogły oczyszczanie? - kupić tanią rękawicę z mikrofibry i nią przecierać auto po zaaplikowaniu obu produktów? 3. W momencie kiedy mam zaaplikowany wosk na aucie i jadę na myjkę aby go opłukać samą wodą to mam wrażenie, że auto nie jest czyste...mam problem z domywaniem srak po ptakach. Czy robię coś źle? 4. W momencie kiedy na myjce opłukam auto wodą to czy mogę je osuszyć ręcznikiem? 5. Przyznam, że raz zdażyło mi się po opłukaniu auta osuszyć je ręcznikiem tylko pozostały mi białe ślady po wodzie. I tu rodzi się pytanie...czy po takim opłukaniu i wytarciu ręcznikiem auto można potraktować quickdetailerem? Czy można to robić wyłącznie po dokładnym myciu na dwa wiadra?
Mess Opublikowano 8 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 8 Lipca 2014 1. W momencie kiedy zaaplikuje na suche auto Prickbort i poczekam aż zacznie działać to mogę dopsikać na lakier Shiny Garage Iron Off? 2. Co zrobić aby dwa powyższe preparaty jak najlepiej wspomogły oczyszczanie? - kupić tanią rękawicę z mikrofibry i nią przecierać auto po zaaplikowaniu obu produktów? 3. W momencie kiedy mam zaaplikowany wosk na aucie i jadę na myjkę aby go opłukać samą wodą to mam wrażenie, że auto nie jest czyste...mam problem z domywaniem srak po ptakach. Czy robię coś źle? 4. W momencie kiedy na myjce opłukam auto wodą to czy mogę je osuszyć ręcznikiem? 5. Przyznam, że raz zdażyło mi się po opłukaniu auta osuszyć je ręcznikiem tylko pozostały mi białe ślady po wodzie. I tu rodzi się pytanie...czy po takim opłukaniu i wytarciu ręcznikiem auto można potraktować quickdetailerem? Czy można to robić wyłącznie po dokładnym myciu na dwa wiadra? Sporo pytań jak na szybkie pytanie Ale postaram Ci odpowiedzieć na chociaż kikla z nich. 1. Taka kolejność ma sens i często tez tak robię by zaoszczędzić czas 2. Ja czasem rozcieram rękawicą od Chemical Guys lub fibrą Rękawica lepsza jeśli będzie nasączona produktem, ale sporo produktu idzie w rękawicę na jej nasączenie i jest potem troszku płukania 3. Ptasia kupa to morderca dla wosków, przeważnie miejsce po bombie zostaje konkretnie naruszone lub pożarte 4. Nie powinieneś, korzystaj z ostatniego programu na myjniach (nabłyszczanie/płukanie wodą zdemineralizowaną), w ostateczności wspomagaj osuszanie Quick Detailerem ukierunkowanym na waterless wash. Lepszym wyjściem jeszcze był by zakup pianownicy ręcznej, wtedy w ostateczności po przejechaniu zpianownego auta rękawicą można pokusić się o osuszenie ręcznikiem 5. Jeśli suszyłeś auto ręcznikiem, sraki cię optakały, to nawet fajnie było by użyć QD z carnaubą czy sealant w spray-u by uzupełnić ochronę. To tak w skrócie Wpadnij na jakiś Trójmiejski spot to więcej podpowiemy
adamus94 Opublikowano 8 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 8 Lipca 2014 Panowie mam pytanie do osób kupujących enz-all i płukankę formułe 90 gdzie można kupić wersję "ordżinal" Nie chce stracić zdrowia na podróbki wolę kupić większą puszkę org niż przesypywany z domieszkami
Miś Opublikowano 8 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 8 Lipca 2014 Panowie, takie szybkie pytanko: czy Koch Chemie Nano Magic Plast Care nadaje do położenia na uszczelkach gumowych? Niby na opony tak ale czy na delikatniejszej gumie nie wyrządzi jakiś szkód?
SJake Opublikowano 8 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 8 Lipca 2014 Miś, wyczyść uprzednio uszczelki szcozteczką i APC, i możesz lecieć spokojnie Kochem.
wiocha7 Opublikowano 8 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 8 Lipca 2014 Panowie czy po użyciu sonax profiline perfect finish stosować IPA czy mogę od razu kłaść wosk collie?
Miś Opublikowano 8 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 8 Lipca 2014 dzięki za szybką odpowiedź... Jeszcze jedna rzecz mi się przypomniała. Co mógłbym położyć na relingi (stalowe) lakierowane na czarno z wyraźnie wyczuwalną szorstką teksturą?
manio49 Opublikowano 8 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 8 Lipca 2014 Ja kładłem kocha (może źle ) i trzymał pięknie.
gonzo2804 Opublikowano 8 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 8 Lipca 2014 Panowie mam takie pytanie czy po glinkowaniu auta pod wosk collinite 476 mogę zastosować Duragloss Polish Bonding Agent Cleaner 601, (omyłkowo zamówiony).
Mickul Opublikowano 8 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 8 Lipca 2014 Czy ktoś z Was polerował może kiedyś Forda z kolorem panther black? Bo nie rozumiem jednego. Lakier jest miękki, jednakże Menzerna 400 prawie nic z nim nie robi czy ona futrze czy na twardym padzie, natomiast Menzerna 2100 trochę pocięła, a Menzerna 2500 na futrze zdziałała cuda. Jakieś sensowne wyjaśnienie? Chciałbym wiedzieć dlaczego tak.
Arekbmwx3 Opublikowano 8 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 8 Lipca 2014 Czym usunac najlepiej hologramy?? Megsem UC+ tricolor?Bo robilem polerke megsem uc+ pomaranczowy pad flexi i na wykonczenie koch chemie antihologram+zoltym pad flexi.Wyszlo mi troszke hologramow.Bawilem sie megsem uc+ tricolorem i cos tam zlazi,macie cos lepszeog?
pabloo1033 Opublikowano 9 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Lipca 2014 do gonzo 2804 Posiadam Bonding Agent i z tego co sie orientuje to uzywa sie go tylko z woskami duragloss np 105,111,track claw.
gonzo2804 Opublikowano 9 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Lipca 2014 dzięki pablo1033 tak myślałem ale wolałem się upewnić.
manio49 Opublikowano 9 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Lipca 2014 Czym usunac najlepiej hologramy?? Megsem UC+ tricolor?Bo robilem polerke megsem uc+ pomaranczowy pad flexi i na wykonczenie koch chemie antihologram+zoltym pad flexi.Wyszlo mi troszke hologramow.Bawilem sie megsem uc+ tricolorem i cos tam zlazi,macie cos lepszeog? Koch antihologram ale nie na żółtej gąbce a na jakiejś miękkiej - czarnej urbana, czarnej/niebieskiej 3M czy co tam masz.
Mrcnsb Opublikowano 9 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Lipca 2014 Używał ktoś dodo juice prep polish cleaner ? Chcę wrzucić pod wosk dodo i nie wiem czy nie lepiej wziąć np. lusso.
merida888 Opublikowano 9 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Lipca 2014 Co robie nie tak że Coli leży na aucie tylko do pierwszego deszczu/mycia. Auta po pełnej korekcie menzerna. Przecierane ipa. Próbowałem bez cleanera jak i z achillesem i dalej to samo. Kropelki jakieś są ale nieregularne. "Pasta z woskiem" marki Shell leżała spokojnie 2 miesiące z idealnymi kropelkami.
mati373737 Opublikowano 9 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Lipca 2014 merida888, To, że kropelki nie są takie jak na zdjęciu to nie znaczy, że wosk ci spłynął W powietrzu jest masa pyłków, kurzu, piachu, cudów na kiju, a colli je bardzo lubi i przyciąga. Przez to krople robią się większe, rozlazłe jak zwał tak zwał... i nie wyglądają już tak imponująco. Chyba, że umyłeś auto płynem do naczyń to wosk spłynął
kupusso Opublikowano 9 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Lipca 2014 Oddawał ktoś z was tarcze hamulcowe do przetoczenia? Przy hamowaniu mam delikatne bicie, na pedale nic nie czuć, a kierownica delikatnie się porusza. Tarcze prawie nówki i nie wiem co robić? Wymieniać czy spróbować toczyć
bizislawek Opublikowano 9 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Lipca 2014 kupusso jesli prawie nówki to na 99% to nie tarcze. A sprawdzałes tuleje wachacza? Jedz do diagnosty, za 2 dyszki sprawdzi przednie zawieszenie. Bedziesz wiedziała na 100% i nie bedziesz wymieniła dobrych cześci
kupusso Opublikowano 9 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Lipca 2014 Ja nie mam tych tarcz od nowości, one były w zestawie z cześciami do swapa hamulców który robiłem niedawno. Tarcze na moje oko mają przejechane z 10kkm. Nowe mają grubość 25mm i te też tyle mają. Tuleje, sworznie, zawieszenie wszystko jest nowe.
adamus94 Opublikowano 9 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Lipca 2014 Mój znajomy miał bicie i na kierownicy drgania jak się okazało po wizycie w aso vw wzięli na jakieś laserowe ustawienie powiedzieli które koło gdzie przykręcić wyważyli i problem jak ręką ujął (wszystko było nowe a auto miało 2 miesiące). Ale co dolega w twoim przypadku
Rekomendowane odpowiedzi