impex Opublikowano 28 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2014 impex, Mam ten aplikator i daje rade do nakładania wosku - możesz używać go spokojnie. Odnośnie VHG to możesz ją nakładać, albo czarną stroną Tricolora, albo aplikatorem bawełnianym. Jak Ci wygodnie. Dziekuje za pomoc.
jozek726 Opublikowano 28 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2014 Takie pytanko, jak prawidłowo stosować glinkę ? Myjemy auto, zero jakiegoś piasku itd i glinka tak ? Kiedyś używałem to lekkie rysy miałem, gdzieś się dostał piach czy coś takiego ? A jak auto jest nawoskowane to można je przejechać glinką jak widzę smołę, bez ponownego nakładania wosku ?
iljash Opublikowano 28 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2014 Ogolnie powinienes wymyc auto dokladnie, moze byc nawet plynem do garkow, ale oprocz tego jeszcze jakis preparat do smoly i lotnej rdzy i dopiero potem glinka, no i wiadomo musisz uwazac, zeby zaden piasek sie nie dostal, albo zebys nie zawinal jakiegos brudu z pod listwy/ progu czy tam innego nadkola.
Yasiek Opublikowano 29 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2014 Koledzy czy ktoś już pracował z: http://sklep.waxclusive.pl/pady-z-mikro ... -disc.html Jak on ma się do standardowych mikrofibrowych padów? albo jakby ktoś miał porównanie do CG Black Optics to w ogóle byłbym rad
jaca62 Opublikowano 29 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2014 witam wszystkich. Zaczalem dzis robic korekte lakieru w samochodzie. Srodki jakich uzylem: futro polerskie, gabka biala, pomaranczowa, czarna. pasty menzerna 400, 2500, 4000 jak robilem korekte najpierw dwa przejazdy futrem + menzerna 400 po skonczeniu IPA. Nastepnie 3 przejazdy biala gabka + menzerna 400 + IPA. 2 przejazdy pomaranczowa gabka + menzerna 2500 + IPA. 2 przejazdy czarna gabka + menzerna 4000 + IPA Oczywiscie jeden przejazd do całkowitego wypracowania pasty chwile czekam az lakier ostygnie psikam IPA scieram mikrofibra. Tym sposobem zrobilem jeden element i jestem zalamany po skonczeniu zostaja drobne ryski. Zrobilem kilka zdjec jak to wyglada. Tutaj przed robota: i tak wyglada po czynnosciach wyzej opisanych: Teraz pytanie co robie zle i co powinienem zrobic zeby tych pojedynczych rysek nie bylo?
zegarek Opublikowano 29 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2014 Koledzy czy ktoś już pracował z:http://sklep.waxclusive.pl/pady-z-mikro ... -disc.html Jak on ma się do standardowych mikrofibrowych padów? albo jakby ktoś miał porównanie do CG Black Optics to w ogóle byłbym rad Trochę testowałem ten pad. Mikrofibra i gąbka taka sama jak w standardowych padach Flexipads, przynajmniej na pierwszy rzut oka. Troszkę mniej się grzeje od tych bez dziurek i siłą rzeczy trochę mocniej tnie z racji, że styka się mniejszą powierzchnią z lakierem. Bez rewelacji, ale za to zerknij sobie na pady z mikrofibry Rupesa (właśnie wrzuciłem). W padach Flexi minusem dla mnie jest rzep, z którym maszyna Rupesa szybko się rozprawia i z reguły idzie jako pierwszy (przestaje się kleić do BP) Pady Rupesa mają plastikowe rzepy i się nie mechacą. Twarda pianka przez co nie trzeba mocno dociskać maszyny i się nie sypie. I dużą różnicą w porównaniu z innymi padami jest to, że włókna są grube. Fajną cechą jest, że nie pozostawiają takiego drobnego maczku jak standardowe pady (w tym Black Optics). Na razie pad Rupesa to jest moja mikrofibra pierwszego wyboru. Warto spróbować. [ Dodano: 29 Czerwiec 2014, 13:27 ] jaca62, to co zostało to głębsze rysy, które nie zostały usunięte w fazie cuttingu. Więcej czasu poświęć na ten pierwszy etap albo odpuść jak się nie rzuca w oczy, bo szkoda lakieru.
_jedrek_ Opublikowano 29 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2014 jozek726 glinke musisz czesto zagniatac wtedy nie powinno sie nic stac
jaca62 Opublikowano 29 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2014 Jakie obroty stosowales? najpierw rozprowadzam paste wylaczona maszyna ciapajac po lakierze, pozneij rozprowadzam na 600 obrotow (pierwszy bieg). Dochodze do 4 biegu 2100 obrotow. [ Dodano: 29 Czerwiec 2014, 13:53 ] jaca62, to co zostało to głębsze rysy, które nie zostały usunięte w fazie cuttingu. Więcej czasu poświęć na ten pierwszy etap albo odpuść jak się nie rzuca w oczy, bo szkoda lakieru. a jak przeprowadzic cutting zeby tych rys nie bylo?
Kubz Opublikowano 29 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2014 jaca62, większy docisk, wyższe obroty (lub zabawa papierkami). Tylko wszystko z umiarem Niektórych rys nie ma sensu usuwać na siłę. Więcej można popsuć niż zyskać.
Qandoo Opublikowano 29 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2014 Opel Corsa ciemny granat chce sie pobawić SRP myślicie ze lepiej Pomarańczowym flexem go nakładać czy żółtym ?? Rotacja i niskie obroty to wiem, ale którą gabka usunie wiecej i nie zostawic hologramów ??
zegarek Opublikowano 29 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2014 a jak przeprowadzic cutting zeby tych rys nie bylo? Zwiększyć siłę cięcia i/lub zwiększyć ilość przejazdów. 20-30 godzin na korektę z wymywaniem nie bierze się z niczego Z czasem nauczyś się zauważać te ryski zanim dojdziesz do finishu.
kita33 Opublikowano 29 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2014 Czy jest jakiś specyfik który przyciemni tapicerkę welurową?
mkbewe Opublikowano 29 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2014 Bazuka - przyjęło sie na element brac 1,5 setki bazy tam u was w radomiu magicy jacyś na zderzak to 0.25l jeśli chcesz mieć wszędzie dobrze pokryty. Niestety ale zderzaki są takimi elementami gdzie dużo lakieru idzie w powietrze. Tak że 2 zderzaki to masz 0,5l + na te duperele nie wiadomo ile bo nie wiadomo co dokładnie. Podkład kup w takim odcieniu w jakim zaleca producent lakieru pod twój kolor. Podkład na plastik o którym kolega w spomniał jest konieczny tylko wtedy jeśli kładziesz lakier/podkład na goły plastik. Jeśli zderzak były już lakierowane a ty będziesz je tylko matował i zieniał np kolor lub odnawiał to nie potrzeba CI podkładu na plastik
bizislawek Opublikowano 29 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2014 mkbewe czyli na całe auto kupujesz 10 l wiadro . Wartości jakie podajesz to produkt z rozcieńczalnikiem, rozumiem
cptolgierd Opublikowano 29 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2014 Panie i Panowie. Zderzaki w Hummerze H2, przód i tył są plastikowe - dziwna jakość tego plastiku, obecnie są bardzo wyblakłe i żaden dressing mi znany nie pozwala ich przyciemnić. Pozostaje lakierowanie tych plastików czy może ktoś miał do czynienia z tym 'materiałem' ? Zależy mi też aby cenowo nie była ta operacja zbyt wysoka.
Tommy Lee Opublikowano 29 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2014 cptolgierd, spróbuj Owatrol Polytrol powinno pomoc
jozek726 Opublikowano 29 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2014 Czy Menzerna 250ml starczy mi na 2 auta ? jedno większe drugie małe
wirus_kamil Opublikowano 29 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2014 Czy Menzerna 250ml starczy mi na 2 auta ? jedno większe drugie małe Wystarczy
Piotrek Opublikowano 29 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2014 Orientuje się ktoś czy Soudal Carbond 940FC, będzie się nadawał do sklejenia lamp ? Wiem, że zwykły "sylikon" się nie nadaje, ten wygląda na mocniejszy. W karcie technicznej ma zakres temperatur od -30 do +90.
mkbewe Opublikowano 29 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2014 mkbewe czyli na całe auto kupujesz 10 l wiadro . Wartości jakie podajesz to produkt z rozcieńczalnikiem, rozumiem kolego, pracuję w mieszalni i więcej mam do czynienia z lakierowaniem niż Tobie sie w życiu przysniło. Sam sporo lakieruję a moi klienci to w większości nie jakieś tam chłopki roztropki tylko profesionalne warsztaty. Tak że to co piszę jest poparte doświadczeniem i znajomością tematu. Chciałbym zobaczyć polakierowany przez Ciebie element przy użyciu 0,15l np wspomniany zderzak z BMW.... albo lepiej maskę skoro tak się przyjęło ze 0,15l na element w radomiu kupujecie. BTW Takich klientów jak Ty to też mam po kilka razy przychodzą po ten sam lakier "bo im brakło" albo bo klient dojrzał że w słońcu przebija podkład 0,15 to sobie możesz błotniczek psiknąć. Pomijam oczywiście magików którzy podkładają się tańszymi bazami lub jakimiś resztkami pod spód. poza tym zobacz sobie na chlopski rozum na wielkość zderzaka, to jest jak 2x element, tylny ma bardzo długie boki i sporą powierzchnię, przedni no niby ma wloty itd które zmniejszają jego powierzchnię ale za to jego dolna część (ta której nie widać jest też spora) a wypało by tam też polakierować...
kamilgt Opublikowano 29 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2014 piotr13, będziesz rozklejał i kleił na nowo czy uszczelniał po wierzchu? Jak to pierwsze to wziąłbym: http://hidretrofit.pl/sklep/klej-butylowy/
Piotrek Opublikowano 29 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2014 kamilgt, Chcę rozkleić i skleić na nowo, bo są brudne w środku. Dzięki za link, ale szukałem czegoś jest dostępne na miejscu, i raczej w kolorze białym lub bezbarwnym.
InspektorKot Opublikowano 29 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2014 piotr13, Czemu zwykły silikon się nie nadaje? W poprzednim aucie sklejałem lampy po przyciemnianiu na zwykłym czarnym silikonie i dopóki miałem to auto (2 lata) było wszystko w porządku.
Rekomendowane odpowiedzi