Marcin1987 Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2014 to o papierze tomka to chyba wyrwane z kontekstu,wiec pasta menzerna 2100 lub 2500 na np. pomarańczowej średniej gąbce flexi 135mm i finishowo 4000 na żółtej flexi mogło by być? Za jednym razem zapytam czy kupić talerz z flexi 125mm o grubości gąbki 12mm czy 25mm?Ile gąbek na całe auto,średniej moze 2-3 szt,a finish 1-2szt? i czy do tego przyda sie na małych przetłoczeniach lub elementach polecieć mniejszym talerzem 75mm czy da rade całe auto na 125mm?
mkbewe Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Panowie mam takie pytanko bo nigdzie nie mogę znaleźć... Właśnie wrzuciłem na autko felgi które dopiero co polakierowałem w macie czym mogę je myć Tenzi En-Jee ?? czy piana ValetPRO pH Neutral Snow Foam tez będzie ok ? a i czym je zabezpieczyć ? są jakieś specjalne woski na matowe lakiery ? Jutro wrzucę fotki felg
miichal Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Witam, glinkowałem auto ponad pół roku temu. Od tego czasu samochód przejechał ok. 1 tys. km większość czasu stojąc w garażu. Auto jest użytkowane tylko weekendowo w sezonie wiosenno-letnim.Teraz chcę przygotować go do sezonu. Czy muszę znowu glinkować czy mogę pominąć ten etap?
Strefa-AK Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2014 miichal, Czasem wystarczy przejechać kilka kilometrów nieodpowiednią trasą i mieć zasyfione boki od smoły... Czasem można etap pominąć stosując tar remover... Bez zbadania kondycji lakieru nikt Ci nie odpowie, tym bardziej, że nie wiemy co rozumiesz poprzez "przygotowanie auta do sezonu"
Marcin1987 Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Panowie doradzi ktos na moje pytania wyzej ? Bede bardzo wdzieczny :-)
czarekcw Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Jak przygotować pad z mikrofibry przed pracą na lakierze? Czy tak: http://www.meguiarsonline.com/forums/sh ... ng-Results czy po prostu dać 3-4 krople (jak na gąbkach) preparatu i jechać?
Borek Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Marcin1987, czy to jest czarny niemetalik? W zeszłym roku koledze robiłem takiego GTIka i ten lakier to istna masakra - nigdy się tak nie umęczyłem To, że się łatwo rysuje w tym przypadku wcale nie znaczy, że jest łatwy w obróbce . Ślady po punktowym matowieniu kovaxem 3000 wymagały potem niezliczonych przejazdów fg500, grubsze rysy to samo. Tamten był mocno zniszczony więc na pierwszy ogień szło futro, które dawało takie hologramy, że konieczne było poźniej baaaardzo długie pracowanie średnią kombinacją przed finishem. Bardzo niewdzięczny przy późniejszym utrzymaniu kładłbym od razu jakiś kwarc, żeby choć trochę ograniczyć rysowanie.
jac56 Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2014 czarekcw Jak przygotować pad z mikrofibry przed pracą na lakierze? Czy tak: http://www.meguiarsonline...Testing-Results czy po prostu dać 3-4 krople (jak na gąbkach) preparatu i jechać? Interesuje mnie ten system i przeczytałem wiele informacji w necie. Wszędzie podkreślano jak ważne jest wstępne nasączenie pada preparatem-właśnie w taki sposób jak pokazano na zdjęciu. (są filmy na YT) Ale jeszcze sam nie kupiłem i nie stosowałem tego systemu-może wypowie się praktyk...
scrabit Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Uzupełniam bratu listę kosmetyków do samochodu. Szukam środka do usunięcia wszelkiej maści nalotu (w głównej mierze asfalt, pył z klocków) - do zastosowania zarówno na lakierze jak i na felgach. Mój typ CarPro TR.IX - tylko 100ml może sie okazać za małe jak na samochód wielkości Tourana, z kolei 600ml jest na wyrost i w zdecydowanie droższej cenie. Jakaś alternatywa? Trzy elementy były malowane ale nie wiem czy ma to jakieś znaczenie.
tomekc001 Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2014 tomekc001, SJake, ja nie mam zastrzeżeń, że SF4000 da radę z PF2500 ale Tomku Ty pisałeś o papierze 2500... a tego to tak łatwo się raczej nie usunie... chociaż jeżeli jestem w błędzie to mnie poprawcie proszę Nie miałem na myśli powłoki, która jest potraktowana papierem 2500, lecz o delikatnych zmatowieniach mających "głębokość" jak po papierze 2500. Usuwanie czymś lekkosciernym powierzchni przygotowanej 2500 byłoby z lekka mówiąc niemądre.
Marcin1987 Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Wlasnie to jest czarny niemetalik,bylem w poznaniu u chlopakow z green wheels ktory zajmuja sie detalingiem i wlasnie to sam stwierdzili ze jest ciezki do utrzymania i ciezko to wyprowadzenia ale 1500 zl za pelna korekte to dla mnie stanowczo za duzo dlatego chce sprobowac sam,w zasadzie to nie chce tego lakieru wyprowadzic na jakis perfekt,bardzie troche zlikwidowac swirle i wieksze rysy sporo zmniejszyc. Moze pomine w takim razie futro i bym polecial ta menza 500 ile bedzie trzeba bo bede mial na to czas,a na finish menza 4000?Tylko ta 500 jaką gabka?cutting czy polishing? I moze doradz czy zaopatrzyc sie w talerz 75mm?bo np slupki nad drzwiamy lub koncowki klapy przy lampach to male waskie elementy. A kwarc to na pewno odpuszcze bo zrobi sie za chwile z kwarcem suma za jaka chlopaki z poznania mi proponwali zrobic auto. Bardziej chcialem dac politure i na to wosk.
Swoop Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2014 scrabit, do asfaltu Prickbort a do klocków weź IronX, Dragon czy Tenzi Prix ... Poza tym nie musisz wylewać od razu wszystkiego na auto/koło
Borek Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Marcin1987, jeśli nie masz za bardzo pojęcia o polerowaniu i chcesz go tylko trochę odświeżyć to może faktycznie ogranicz się do Fg400 na niezbyt twardej gąbce (flexi pomarańczowa np) zrób kilka dobrze wypracowanych przejazdów i sf4000. Mały BP też oczywiście się przyda. Potem jak będziesz mu regularnie zapodawał jakiś tłusty cleaner czy glaze to będzie to jakoś wyglądać.
Marcin1987 Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Tak wyglada bok kierowcy ktory najbardziej mnie irytuje jest pod swiatlo ale lakier nie jest umyty niestety ale te najgorsze rysy widac,na calym aucie raczej wiecej takich duzych nie ma pare na klapie i tyle reszta to swirle,Panowie fachowcy mam juz dwie wersje od dwoch osob,2100 i pozniej finish 4000 czy moze 500 i 4000?
scrabit Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Swoop, w sumie wychodzi zbliżona kwotę co za TR.IX 600ml... pytanie co okaże sie skuteczniejsze CarPro TR.IX vs Prickbort + ValetPRO Dragons?
Marcin1987 Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Dzieki Borek za info,no wlasnie trudno miec pojecie tym bardziej ze bedzie to moje pierwsze podejscie,to chyba wlasnie pojde w tym kierunku 400 na pomaranczowej flexa i pozniej 4000 na np zoltej finiszowej gabce. Cliner wosk o bedzie ok mam nadzieje :-) a jeszcze wczesniej pytalem jaki talerz kupic flexa 125mm ale jaka grubosc gabki w nim? Jest z12mm i 25mm lepszy dla amatora bedzie chyba z grubsza habka co Ty n to Borek?
Swoop Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Swoop, w sumie wychodzi zbliżona kwotę co za TR.IX 600ml... pytanie co okaże sie skuteczniejsze CarPro TR.IX vs Prickbort + ValetPRO Dragons? na pewno opcja nr 2 bo możesz z nich korzystać oddzielnie więc jak ci się jedno skoczy dokupujesz tylko jedno bez drugiego.. TRIXA sobie odpuść
kamilgt Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2014 scrabit, prickbort + VP Dragon/Gyeon Iron/IronX są dużo skuteczniejsze niż Trix
scrabit Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2014 AngelWax REVELATION vs VP Dragon? Który skuteczniejszy?
kamil_rosen Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Masz jeszcze Shiny Garage Iron Off który cenowo wychodzi dużo lepiej, a też fajnie działa Nie widzę sensu ani potrzeby dopłacać do takiego produktu jak jeden i drugi działa. Angelwax podobno tak bardzo nie śmierdzi, a nawet ma jakąś nutę zapachową Dragon podobno śmierdzi najbardziej ze wszystkich, ja go mam i jakoś nie uważam żeby mega śmierdział. Z jednej strony jest inny niż wszystkie, ale czy to pomaga? Chodzi o to, że jest w formie żelu, a nie płynu jak większość. A do smoły masz jeszcze Shiny Garage New Tar Remover, które też daje radę. Opcji jest dużo, co kupisz powinno działać Nawet Tenzi Prix działa tyle, że trochę szybciej spływa z elementów
scrabit Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Produktów Shiny akurat nie ma w tym sklepie Dzięki za odpowiedź
wolny Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Witam! Jaka mikrofibre do komcowego polerowania polecicie na dzien dizsiejszy do 50zł?
Pimps Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2014 wolny - troszkę więcej bo około 57 zł ale moim zdaniem bardzo fajna fibra. Używam takiej i jest bardzo wytrzymała, delikatna i super ściera woski czy QD - Microfiber Madness Summit 800 Ultra Soft Detailing Towel
Bazuka Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Troszkę nie w temacie ale co tam, wiecie może jakie powinno być ciśnienie w oponach, 235/35/19 9cali, 255/35/19 9,5cala?
red Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Ale to od auta, a nawet jego wersji zależy. W jednym będzie do napompowania 2.4, a w innym 2.7 bara.
Rekomendowane odpowiedzi