Skocz do zawartości

Krótkie pytanie - krótka odpowiedź część 4


Evo

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 10,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

mati373737, wyprać ekstrakcyjnie, wcześniej używając dobrego pre spraya, ewentualnie spróbować megsowym Quick Out'em jak ma być taniej. Z doświadczenia wiem, że dobrze usuwa plamy i być może sobie poradzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie, niestety w moja Astra G łapie rdze na nadkolach, Tutaj zdjęcia tego :

 

rdza

 

rdza

 

I nie wiem co kupić, aby samemu to zrobić

 

Jeśli chcesz to zrobić dobrze to najpierw dobrze oczyścić, potem jakiś odrdzewiacz, np w żelu żeby było wygodnie pracować, następnie porządnie go wymyć i osuszyć. Potem podkład reaktywny, a na niego podkład epoksydowy, na koniec pomalować pod kolor nadwozia.

Niestety to takie miejsce, że o ile od zewnątrz to ogarniesz, to od wewnątrz jest bardzo cięzko i z biegiem czasu od krawędzi znów będzie pojawiać się rdza.

 

 

Ale jak od wewnatrz mam to robic ?

 

Od wewnętrznej strony rantu, gorszy dostęp i mniej widoczny.

 

 

Potem podkład reaktywny, a na niego podkład epoksydowy

 

 

czemu takie głupoty koledze radzisz ?

 

Ale byk :wallbash:. Odpisałem tak automatycznie, że myślałem o podkładzie akrylowym a napisałem o epoksydowym. Dzięki za czujność , bo by kolega tak zrobił a potem pretensje miał :dontknow:

 

A znacie jakiś dobry podkład reaktywny i akrylowy jaki bym mógł kupić :) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem w trakcie swojej pierwszej polerki mechanicznej (polerka DA + biały flexi + UC) i mam trzy pytanka:

- czy to dobry wynik że po dwóch przejazdach zeszło 90% zarysowań (lakier w dość dobrym stanie) – zostało dosłownie kilka niezbyt głębokich rysek

- po maszynie i UC na lakierze jest taka jakby mgiełka po przetarciu politurą meg UP padem z mikrofibry lub miękkim padem na DA lakier w pełni dostaje szklistośći i tu pytanie czy ta politura wystarczy czy powinienem dołożyć coś polerującego pomiędzy UC a UP np. mam Swirlx.

- czy Menzerna FG400 lub FG500 jest dużo bardziej tnąca niż UC?

z góry dzięki za odpowiedzi :):)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tylnej szybie pd folią przyciemniającą kolega ma jakiś brud (kropki) gość który przyciemniał twierdzi, że jest to syf który tam się nagromadził podczas naprawy blacharsko-lakierniczej. Żyletką tych kropek nie zdrapie bo są za blisko nitek od podgrzewania szyb, można śmiało spróbować glinką to usunąć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maszynowo dużo lepszy efekt ale ręcznie też daje radę
jak maszynowo lepiej to nie mam zamiaru mordować się maachając łapkami :)

coś już wiem, dziękuje kolego :)

tylko teraz czy lecieć to z filcem czy z znp twardą gąbką ?? i czy ktoś to testował żebym potem nei miał czegoś w stylu hologramów w nocy na szybie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maszynowo dużo lepszy efekt ale ręcznie też daje radę
jak maszynowo lepiej to nie mam zamiaru mordować się maachając łapkami :)

coś już wiem, dziękuje kolego :)

tylko teraz czy lecieć to z filcem czy z znp twardą gąbką ?? i czy ktoś to testował żebym potem nei miał czegoś w stylu hologramów w nocy na szybie :P

 

 

Ja używałem na żółtym i niebieskim 3M i było :good::good::good:

 

Po tym środku nigdy nie miałem żadnej biedy a używam go już bardzo długo ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie, niestety w moja Astra G łapie rdze na nadkolach, Tutaj zdjęcia tego :

 

rdza

 

rdza

 

I nie wiem co kupić, aby samemu to zrobić

 

Jeśli chcesz to zrobić dobrze to najpierw dobrze oczyścić, potem jakiś odrdzewiacz, np w żelu żeby było wygodnie pracować, następnie porządnie go wymyć i osuszyć. Potem podkład reaktywny, a na niego podkład epoksydowy, na koniec pomalować pod kolor nadwozia.

Niestety to takie miejsce, że o ile od zewnątrz to ogarniesz, to od wewnątrz jest bardzo cięzko i z biegiem czasu od krawędzi znów będzie pojawiać się rdza.

 

 

Ale jak od wewnatrz mam to robic ?

 

Od wewnętrznej strony rantu, gorszy dostęp i mniej widoczny.

 

 

Potem podkład reaktywny, a na niego podkład epoksydowy

 

 

czemu takie głupoty koledze radzisz ?

 

Ale byk :wallbash:. Odpisałem tak automatycznie, że myślałem o podkładzie akrylowym a napisałem o epoksydowym. Dzięki za czujność , bo by kolega tak zrobił a potem pretensje miał :dontknow:

 

A znacie jakiś dobry podkład reaktywny i akrylowy jaki bym mógł kupić :) ?

 

 

Mogę polecić Duxone DX1061 - 1K Wash Primer Filler (2:1 podkład +rozcienczalnik) oraz Duxone 1064 (4:1 podkład+utw). Podkłady z trochę niższej półki firmy DuPont. Kładziemy najpierw reaktywny, a po odparowaniu rozcieńczalnika po ok 15min w 20st.C techniką "mokro na mokro" (bez szlifu międzywarstwowego) podkład akrylowy. Nie najgorszy jest róznież Novol z linii Spectral Under 345 a na niego Spectral 335 lub 365. Ja bym ten rant wypiaskował jakąś mini piaskarką od zewnątrz i wewnątrz. Po odkręceniu masz elegancki dostęp. Po zapodkładowaniu od strony wewnętznej baranek lub masa, żeby kamyki nie obijały. Jeżeli nigdy tego nie robiłeś to przemyśl czy czujesz się na siłach żeby to zrobić. Jak chcesz to później polakierować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.