kloppo Opublikowano 29 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2014 sobota,Jakies silne APC moze by pomoglo np. Surfex HD
sobota Opublikowano 29 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2014 Thx, spróbuję wymontować tą część i potraktować najpierw np. ciepłą wodą i jak zmięknie to apc.
mati373737 Opublikowano 29 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2014 Co stosowac na bardzo tluste plamy na tylnej kanapie? Dokladniej stara wsiaknieta plama z rozlanych śledzi. Stosowalem juz wszystko (vanish, plyny jakies marketowe i pralem goraca woda po 2 czy 3 razy i nic nie pomoglo )
kloppo Opublikowano 30 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2014 sobota, Chyba ze ta czesc poprostu wyrzucisz do kosza i kupisz nowa i po klopocie
bienek Opublikowano 30 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2014 mati373737, wyprać ekstrakcyjnie, wcześniej używając dobrego pre spraya, ewentualnie spróbować megsowym Quick Out'em jak ma być taniej. Z doświadczenia wiem, że dobrze usuwa plamy i być może sobie poradzi.
mkbewe Opublikowano 30 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2014 czy mógłby mi ktoś naświetlić takie podstawowe różnice między tymi całymi powłokami ceramicznymi, kwarcowymi a zwyklymi dobrej jakości woskami ? jeśli chodzi o look i trawłość ??
Yahoon Opublikowano 30 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2014 Panowie jest sprawa, czym wyczyścić spodnie (jeansowe) na których jest pełno kropek od jakiegoś impregnatu do drewna?
mily4 Opublikowano 30 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2014 Mam pytanie, niestety w moja Astra G łapie rdze na nadkolach, Tutaj zdjęcia tego : rdza rdza I nie wiem co kupić, aby samemu to zrobić Jeśli chcesz to zrobić dobrze to najpierw dobrze oczyścić, potem jakiś odrdzewiacz, np w żelu żeby było wygodnie pracować, następnie porządnie go wymyć i osuszyć. Potem podkład reaktywny, a na niego podkład epoksydowy, na koniec pomalować pod kolor nadwozia. Niestety to takie miejsce, że o ile od zewnątrz to ogarniesz, to od wewnątrz jest bardzo cięzko i z biegiem czasu od krawędzi znów będzie pojawiać się rdza. Ale jak od wewnatrz mam to robic ? Od wewnętrznej strony rantu, gorszy dostęp i mniej widoczny. Potem podkład reaktywny, a na niego podkład epoksydowy czemu takie głupoty koledze radzisz ? Ale byk . Odpisałem tak automatycznie, że myślałem o podkładzie akrylowym a napisałem o epoksydowym. Dzięki za czujność , bo by kolega tak zrobił a potem pretensje miał A znacie jakiś dobry podkład reaktywny i akrylowy jaki bym mógł kupić ?
bluemen Opublikowano 30 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2014 Jestem w trakcie swojej pierwszej polerki mechanicznej (polerka DA + biały flexi + UC) i mam trzy pytanka: - czy to dobry wynik że po dwóch przejazdach zeszło 90% zarysowań (lakier w dość dobrym stanie) – zostało dosłownie kilka niezbyt głębokich rysek - po maszynie i UC na lakierze jest taka jakby mgiełka po przetarciu politurą meg UP padem z mikrofibry lub miękkim padem na DA lakier w pełni dostaje szklistośći i tu pytanie czy ta politura wystarczy czy powinienem dołożyć coś polerującego pomiędzy UC a UP np. mam Swirlx. - czy Menzerna FG400 lub FG500 jest dużo bardziej tnąca niż UC? z góry dzięki za odpowiedzi
kamilgt Opublikowano 30 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2014 bluemen, użyłeś czegoś do wymycia pasty?
kacper19942 Opublikowano 30 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2014 Który lepszy Nielsen Tar & Glue czy Prickbort MAC 124 ?
nieznany15 Opublikowano 30 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2014 Na tylnej szybie pd folią przyciemniającą kolega ma jakiś brud (kropki) gość który przyciemniał twierdzi, że jest to syf który tam się nagromadził podczas naprawy blacharsko-lakierniczej. Żyletką tych kropek nie zdrapie bo są za blisko nitek od podgrzewania szyb, można śmiało spróbować glinką to usunąć?
manio49 Opublikowano 30 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2014 na bank nie zaszkodzi ani folii ani drucikom
atvmmz Opublikowano 30 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2014 - czy Menzerna FG400 lub FG500 jest dużo bardziej tnąca niż UC? Tak.
nieznany15 Opublikowano 30 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2014 na bank nie zaszkodzi ani folii ani drucikom Dzięki
sobota Opublikowano 30 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2014 sobota, Chyba ze ta czesc poprostu wyrzucisz do kosza i kupisz nowa i po klopocie Rozważam z racji uszkodzeń całego panelu (rysy na czarnym plastiku wyglądają fatalnie
mkbewe Opublikowano 30 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2014 czy może mi ktoś powiedzieć jak pracować Autoglym Car Glass Polish ?? ręcznie czy maszynowo i czym ?
dzinkins Opublikowano 30 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2014 czy może mi ktoś powiedzieć jak pracować Autoglym Car Glass Polish ??ręcznie czy maszynowo i czym ? Maszynowo dużo lepszy efekt ale ręcznie też daje radę
mkbewe Opublikowano 30 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2014 Maszynowo dużo lepszy efekt ale ręcznie też daje radę jak maszynowo lepiej to nie mam zamiaru mordować się maachając łapkami coś już wiem, dziękuje kolego tylko teraz czy lecieć to z filcem czy z znp twardą gąbką ?? i czy ktoś to testował żebym potem nei miał czegoś w stylu hologramów w nocy na szybie
atvmmz Opublikowano 30 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2014 mkbewe, Ja w piątek pierwszy raz używałem Autoglym Car Glass Polish. Czyściłem ręcznie szyby od środka. Zajmuje to trochę więcej czasu niż ze zwykłym płynem do szyb ale efekt
dzinkins Opublikowano 30 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2014 Maszynowo dużo lepszy efekt ale ręcznie też daje radę jak maszynowo lepiej to nie mam zamiaru mordować się maachając łapkami coś już wiem, dziękuje kolego tylko teraz czy lecieć to z filcem czy z znp twardą gąbką ?? i czy ktoś to testował żebym potem nei miał czegoś w stylu hologramów w nocy na szybie Ja używałem na żółtym i niebieskim 3M i było Po tym środku nigdy nie miałem żadnej biedy a używam go już bardzo długo
luke Opublikowano 31 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 31 Marca 2014 W jakim stężeniu użyć SG Red Devil do mycia komory i klapy niezbyt zabrudzonego silnika?
tomekc001 Opublikowano 31 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 31 Marca 2014 Mam pytanie, niestety w moja Astra G łapie rdze na nadkolach, Tutaj zdjęcia tego : rdza rdza I nie wiem co kupić, aby samemu to zrobić Jeśli chcesz to zrobić dobrze to najpierw dobrze oczyścić, potem jakiś odrdzewiacz, np w żelu żeby było wygodnie pracować, następnie porządnie go wymyć i osuszyć. Potem podkład reaktywny, a na niego podkład epoksydowy, na koniec pomalować pod kolor nadwozia. Niestety to takie miejsce, że o ile od zewnątrz to ogarniesz, to od wewnątrz jest bardzo cięzko i z biegiem czasu od krawędzi znów będzie pojawiać się rdza. Ale jak od wewnatrz mam to robic ? Od wewnętrznej strony rantu, gorszy dostęp i mniej widoczny. Potem podkład reaktywny, a na niego podkład epoksydowy czemu takie głupoty koledze radzisz ? Ale byk . Odpisałem tak automatycznie, że myślałem o podkładzie akrylowym a napisałem o epoksydowym. Dzięki za czujność , bo by kolega tak zrobił a potem pretensje miał A znacie jakiś dobry podkład reaktywny i akrylowy jaki bym mógł kupić ? Mogę polecić Duxone DX1061 - 1K Wash Primer Filler (2:1 podkład +rozcienczalnik) oraz Duxone 1064 (4:1 podkład+utw). Podkłady z trochę niższej półki firmy DuPont. Kładziemy najpierw reaktywny, a po odparowaniu rozcieńczalnika po ok 15min w 20st.C techniką "mokro na mokro" (bez szlifu międzywarstwowego) podkład akrylowy. Nie najgorszy jest róznież Novol z linii Spectral Under 345 a na niego Spectral 335 lub 365. Ja bym ten rant wypiaskował jakąś mini piaskarką od zewnątrz i wewnątrz. Po odkręceniu masz elegancki dostęp. Po zapodkładowaniu od strony wewnętznej baranek lub masa, żeby kamyki nie obijały. Jeżeli nigdy tego nie robiłeś to przemyśl czy czujesz się na siłach żeby to zrobić. Jak chcesz to później polakierować?
Rekomendowane odpowiedzi