Skocz do zawartości

Krótkie pytanie - krótka odpowiedź część 4


Evo

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 10,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Koledzy. Jako laikowi na pierwszą maszynę do polerki i w miarę tanią lepiej kupić;

1)http://tablica.pl/oferta/polerka-samochodowa-katowa-fern-nowa-CID5-ID3Iryt.html#Infinity

2)http://tablica.pl/oferta/polerka-bestcraft2400w-CID628-ID4Av9D.html#Infinity

W zasadzie tak do 200 zł szukam i pewnie jeszcze nie w tym miesiącu ale już zapytam, wiem, że są tematy o tych maszynach i czytałem ale taką krótką zwięzłą odpowiedz potrzebuję :)

 

 

Chyba jednak nie czytałeś.

 

W takiej kasie szukaj K2 Pro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, niedlugo bede robic znajomemu Audi A6 C5 czarne- nie mam na ta chwile kodu lakieru i nie mam mozliwosci sprawdzenia.Raczej jest to twardy lakier i chcialbym sie dobrze przygotowac do tego.Jak myslicie z doswiadczenia czy taki zestaw nada sie na takie auto? http://showcarshine.pl/877-menzerna-lc- ... -pack.html

Jesli nie to prosze o jakies wskazowki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szybkie pytanie- analizowałem wątek o pianownicach, ale jest bardzo długi, często schodzi na temat samej myjki...

Co będzie lepsze: pianownica do myjki z regulacją ilości podawania chemii oraz szerokości strumienia czy pianownica Gloria FM 10? W co lepiej zainwestować? Pytam gdyż ceny są bardzo podobne (w granicach 150zł). Moja myjka to Lavor STM160 z osprzętem z Karcher HD (wąż, lanca, pistolet).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

impex, robiłem takie audi w "mysim" kolorze w tamtym roku w kwietniu. Biały flexi miał ciężko więc jechałem całość futrem, potem jeden przejazd białym flexi. Skończyła mi się FG500 to zakupiłem 400 i o wiele łatwiej pracowało mi się z tą pastą. Także polecam zmienić 500 na 400 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto detaling "na raty"

Hyundai Santa Fe 2011 czarny metalic.

W październiku :umyłem Gold Class Wax i zrobiłem glinkowanie, następnie UC oraz Carnauba Wax. Myłem auto na myjni bezdotykowej z nanokonserwacją , bądź na podwórku,o ile pogoda pozwalała.

Od dzisiaj postanowiłem zrobić porządną korektę w celu usunięcia hologramów i ew małych rysek.

1.Mycie auta na dwa wiadra

2.Korekta UC

3.DODO JUICE LIME PRIME LITE

4.Collinite no. 915 Marque D'Elegance

5.SONAX ZESTAW EXTREME BRILLIANT SHINE DETAILER

I teraz mam pytanie, czy ze względu na brak czasu mogę zrobić korektę UC tylko na fragmencie auta .Dzisiaj "zrobiłem" tylną klapę i zderzak ok. 3 h i tak w kolejnych dniach będę robił kolejne elementy.

Czy skorygowane elementy zabezpieczyć od razu DJ i Coli 915 czy czekać, aż zakończę całość auta?

Kiedy zastosować sonaxBSD?

Auto używam na co dzień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam pytanie odnośnie przechowywania Carbona. W jakiej temperaturze/warunkach trzymać puszkę? Mam dziwne wrażenie, że wosk za bardzo się marze pod palcami(nie jest tak twardy jak coli 915), zawartość słoika pociemniała od spodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

karambol, HDC też ?

Nie, HDC stoi sobie grzecznie z pozostałym arsenałem ;)

 

Z tego co się orientuje, woski z wyższej pułki zaleca sie przechowywać w chłodnym miejscu bądź lodówce, ale niech sie jeszcze doświadczeni koledzy wypowiedzą.

Ja trzymam w lodówce i jest git :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.