kamilgt Opublikowano 9 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2014 dzinkins, przy Twoich przebiegach i tak chyba lepiej co mycie nakładać Twoją, ale u mnie siedzi jak G1, a jest dużo wydajniejsza, czyli tańsza
dzinkins Opublikowano 9 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2014 dzinkins, przy Twoich przebiegach i tak chyba lepiej co mycie nakładać Twoją, ale u mnie siedzi jak G1, a jest dużo wydajniejsza, czyli tańsza Ok rozumiem
kamilgt Opublikowano 9 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2014 Dla Ciebie chyba jeszcze nikt nie zrobił długo leżącej NW
Hubi RH Opublikowano 9 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2014 Która piana aktywna najlepsza? prosze o odp bo bym zakupil Tu masz mój test z Magi i osądz sam na ile warta ona http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic. ... start=2940
dzinkins Opublikowano 9 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2014 Dla Ciebie chyba jeszcze nikt nie zrobił długo leżącej NW Nie wiem czemu ale czuje w kościach że może jednak coś powstanie
Gardor Opublikowano 9 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2014 Hej mam pewien problem z pianą . Korzystam z Glorii FM10 dodaje 40ml Chemical Guys honeydew na 1l ciepłej wody . Używam czerwonej końcówki czyli ona jest jak 3 filce . No i piana trzyma się chwilkę i spływa . Aktywna piana kiepska czy co bo nie mam pojęcia .
mirekp Opublikowano 9 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2014 Witam. Lubię zadbać o samochód, i realizuję to możliwie jak najczęściej.Do tej pory miałem raczej jasne lakiery tj. srebrne , białe ew. czerwone. Teraz`mam czarne Hyundai Santa Fe '11 . Prezentuje się wspaniale, ale przy tak niskim słońcu widać mnóstwo małych rysek na lakierze. Auto kupiłem w 2013, w październiku, więc zdążyłem tylko zakupić zestaw z Meguiar'sa Paint Restoriation Kit i stosując się do zaleceń zabezpieczyłem auto/lakier.W międzyczasie korzystałem z myjni bezdotykowej wraz z zabezpieczeniem lakieru. Zbliża się wiosna i chciałbym trochę więcej popracować przy aucie.Mam pytania: -czym zmyć całą dotychczasową "ochronę" lakieru -jaka polerka i jakie pady "gąbki" tzn. użycie, której jakie daje efekty -tylko produkty Meguiarsa i bez skrótów/tylko pełne nazwy/ -przepraszam ale mam swoje lata i chwilami się gubię w Waszych określeniach, ale power do pracy mam
Mrcnsb Opublikowano 9 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2014 Mirek jeśli chcesz tylko meguiarsa to polecam na początek Ultimate Compound do ręcznej "korekty", usuniesz tym dotychczasową ochronę i ryski. Przed użyciem wyglinkuj powierzchnię. A po polerowaniu zabezpiecz woskiem np. Meguiars #16 mirror glaze. Myślę, że to optymalny zestaw na start. Polerki mechanicznej nie polecam jak nigdy nie miałeś z tym styczności i radziłbym nie uczyć się na własnym, nowym samochodzie. No i polerka, gąbki, pasty meguiars ? Moim zdaniem wydasz kupe kasy a dostaniesz przeciętnie produkty.
Altay Opublikowano 9 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2014 Mrcnsb, akurat polerka megsa, pasty i gąbki ja uważam za bardzo dobre cena jest wysoka, ale jeśli kogoś stać , to czemu nie polerwania nie ma co się obawiać, ja uczyłem się na bmw f01 i auto jeszcze lakier na karoserii ma do tego całkiem lśniący podsumowując - jeśli masz pieniądze na maszynę i pasty, to się nie zastanawiaj i nie baw w żadne pół-środki. Gardor, włoż czarny filc
Lucky Luck Opublikowano 9 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2014 Witam. Prawdopodobnie odpowiedź na to pytanie jest gdzieś na forum, ale nie moge się coś doszukać... O ile skróci się żywotność wosku w chwili gdy pod niego zastosuje jaką politure (np. PB BH) ? Z góry dziękuje.
Moderator Eryczek Opublikowano 9 Lutego 2014 Moderator Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2014 Lucky Luck, o dwa tygodnie i trzy dni.
Lucky Luck Opublikowano 9 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2014 Eryczek, tak właśnie myślałem - dzięki !
mirekp Opublikowano 9 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2014 Mirek jeśli chcesz tylko meguiarsa to polecam na początek Ultimate Compound do ręcznej "korekty", usuniesz tym dotychczasową ochronę i ryski. Przed użyciem wyglinkuj powierzchnię. A po polerowaniu zabezpiecz woskiem np. Meguiars #16 mirror glaze. Myślę, że to optymalny zestaw na start. Polerki mechanicznej nie polecam jak nigdy nie miałeś z tym styczności i radziłbym nie uczyć się na własnym, nowym samochodzie. No i polerka, gąbki, pasty meguiars ? Moim zdaniem wydasz kupe kasy a dostaniesz przeciętnie produkty. Wiem , że Ultimate Compound mogę zrobić korektę, ale w tym momencie po zastosowaniu różnych "specyfików" przedzimowych mam na lakierze dość dużą tłustą warstwę "zabezpieczającą" i wydaje mi się /a może jestem w błędzie/ ,że nie będzie efektów bez usunięcia jej.
Moderator Eryczek Opublikowano 9 Lutego 2014 Moderator Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2014 mirekp, Ultimate Compound usunie to co masz na aucie.
senkus Opublikowano 9 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2014 Mam pytanie, posiadam xc90 w czarnym macie, czym konserwować folię ??? ... i kolejna kwestia ... czym wyczyścić głowicę silnika, silnik 2.5T ... bardzo brudny proszę o pomoc
jeleniouchy Opublikowano 9 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2014 senkus, W MxNowicki są produkty Polotop z serii "Mattlack" od szamponu przez czyszczenie po zabezpieczenie i QD: http://www.pielegnowacauto.pl/catalogse ... q=Mattlack Używaliśmy na mocno zmęczonej czarnej matowej folii na masce "Langzeitversiegelung" i powiem, że naprawdę dawał bardzo fajny efekt, przede wszystkim mocno przyciemniał i bardzo ładnie odżywiał folię która wcześniej nie była nawet jakoś specjalnie czyszczona, ot taki test na szybkości Ewentualnie jest jeszcze Scholl Concepts NO GLOSS http://www.pielegnowacauto.pl/wosk-w-sp ... 00-ml.html To tylko z opowieści wiem, że również daje radę.
darkii Opublikowano 9 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2014 Panowie szukam czegoś konkretnego do plastików wewnętrznych Astry G. Miałem już Natural Look, Nielesena Finesse, ale tak jak na desce były spoko, tak na boczkach świecą się bardziej niż plak! Najlepiej by było gdyby nowy produkt, który kupię długo się utrzymywał i dawał jak największy efekt matu. Myślałem nad Gtechniq C6 albo Duragloss 201, sprawdzą się?
atvmmz Opublikowano 9 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2014 darkii, Poszperaj w dziale testy, tam jest sporo zdjęć C6. Nie wiem czy Koch nie ma jeszcze czegoś matowego do wnętrza
darkii Opublikowano 9 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2014 Teraz popatrzyłem i C6 wygląda całkiem ok, tylko że zdjęcia są na typowym plastiku takim jak mam na desce, a u mnie na boczkach jest coś innego, nie bardzo przypomina to skórę, ale może przez to NL i Finesse tak się świecą
kkobus1 Opublikowano 9 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2014 Panowie, czy takie latarki nadadzą się do inspekcji lakieru? https://lotosnavigator.pl/produkt,latar ... 34,par2350 https://lotosnavigator.pl/produkt,latarka,12209,par2353
patrykoss8857 Opublikowano 9 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2014 Panowie poszukuje kogoś z okolic Łomianek kto pomógł by usprawnic Marolex master 1500plus, nie radze sobie z tym mimo prześledzenia wpisu na forum na temat jak to zrobić ;/ Posiadam: Lanca modułowa 15cm dysza herbicydowa niebieska autobrite super foam próbowałem na różnego rodzaju filcach (jan niezbedny, podklad pod meble 2 rodzaje, gąbka techniczna) mimo wszystko efektu brak
patrykoss8857 Opublikowano 9 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2014 Czy po zakupie wkładek z Glorii wystarczy włożyć dyszę niebieską, uszczelkę, trzy wkładki i skręcić?
kamilgt Opublikowano 9 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2014 Jeśli zrobisz wszystko tak jak na 1 stronie tematu o przerabianiu Marolexa na pianownicę to będzie działać
bluemen Opublikowano 9 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2014 Mam krótkie pytanko odnośnie polerki DA+UC: Czy żeby nią zrobić kuku lakierowi to trzeba się bardzo postarać czy wystarczy chwila nieuwagi?
Rekomendowane odpowiedzi