dzinkins Opublikowano 6 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2014 Pewnie już było 1000 razy ale nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi. AF Tripple nakładać:- ręcznie => tricolorem, padem z mf, słoneczkiem? - maszyną => DA/rotacją na jakimś finishu? Inne AIO (SRP i Achillesa) nakładałem kiedyś rotacją ale łatwiej szło DA. Na forum wyczytałem, że tripple jest raczej do pracy ręcznej. Szykuje swoje auto do sprzedaży, za które wezmę grosze i nie mam czasu na większe zabawy przy nim. Na to psiknę BSD po kilku godzinach. Lakier jest w średnim stanie i zależy mi na zamaskowaniu rysek. No to przeleć na szybko DA, pad finiszowy lub polish (może coś usunie więcej) i po sprawie BSD dla kropelek możesz psiknąć
Tomek WRO Opublikowano 6 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2014 dzinkins, po kościele tak zrobię thx
cocolino Opublikowano 6 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2014 Zamontujesz, kwestia dokupienia pianownicy z odpowiednią zakutą końcówką.Tyle że myjka szału nie robi więc efekty mogą być inne od oczekiwań. Dodam że PA i tak 100 x lepsza od standardowej systemowej np Karchera lub Lavora za ~ 50-100 zł Szału nie robi tzn ? 130 bar i 420 L/h nie wystarczy do wytworzenia piany ?
soll Opublikowano 6 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2014 Wystarczy, ale PA najlepiej sprawuje sie z myjkami serii profi, 150-170 bar roboczych i koło 10-12 l/min. Wtedy jest duży przepływ wody i piana jest jak marzenie.
cocolino Opublikowano 6 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2014 Czyli da radę ale piana będzie słabsza ? Może ma ktoś jakiś filmik jak wygląda np VP neutral snow foam z pianownicy PA i myjki 130 bar ? Bo jeśli ma być totalna porażka to kupno PA za 150 zł będzie mijało się z celem ale właśnie najlepiej byłoby zobaczyć jak to wygląda.
Paviarotti Opublikowano 6 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2014 cocolino, porażki na pewno nie będzie. Przy dobrze dobranym stężeniu piana będzie bardzo ładna (śmietanka). Tutaj moje pierwsze użycie pianownicy PA i piany (co prawda innej, ale myślę, że dużych różnic nie ma) na podobnej myjce (B&D 1700). Oczywiście na pierwszy raz zużyłem ogromne ilości roztworu. Teraz już idzie mi to mega sprawnie i pół butelki wystarczy na całe auto. Przy pierwszym użyciu też mi woda sikała, ale to chyba wina myjki, bo strumień wody był za słaby. Tak czy siak - ćwiczenie czyni mistrza więc proszę mnie nie kreślić
Maverin21 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2014 Panowie jaki cleaner wybrać pod wosk Hi temp 1000P finish kare ? Oczywiście wcześniej glinka potem UC i na to przed woskiem cleanerek tylko jaki do tego wosku ? [ Dodano: 6 Styczeń 2014, 15:22 ] Panowie jaki cleaner wybrać pod wosk Hi temp 1000P finish kare ? Oczywiście wcześniej glinka potem UC i na to przed woskiem cleanerek tylko jaki do tego wosku ? Jak się taki cleaner nakłada on jest w formie jakiegos mleczka ? Jak to nakładac zgodnie z instrukcją przed położeniem wosku po UC ?
mkbewe Opublikowano 6 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2014 DJ Lime Prime lub DJ Lime Prime Lite możesz dać pod FK 1000p [ Dodano: 6 Styczeń 2014, 17:41 ] a ja mam trochę inne pytanie. Nawoskowałem auto ze 3miesiące temu i: 1 chciałbym go nawoskować jeszcze raz po umyciu auta wystarczy jak pojadę cleanerem żeby go usunąć czy koniecznie np wcześniej glinkowanie / IPA ?? Oczywiście chodzi o ten sam wosk. 2 chciałbym nałożyć inny wosk powiedzmy jakiś sealant ?
dreadlook Opublikowano 6 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2014 Dużo pracy z takimi felgami żeby je do stanu doprowadzić? Są to Tomason'y TN1. Co musiałbym zrobić żeby nie było tego widać?
Tomek WRO Opublikowano 6 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2014 dreadlook, 10 sekund szukania Na pewno znajdziesz przydatne info: http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic. ... =renowacja
jbiz Opublikowano 6 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2014 Mam prośbę czy ktoś z Was pomoże rozszyfrować materiał na siedzeniach? Jasna tapicerka daje się we znaki. Chciałbym to przeczyścić a nie za bardzo wiem pod jakim hasłem przeglądać forum i szukać odpowiedniego środka. Czy to jest alcantara (chodzi mi o brudne boczne obicia)?
ludwik93 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2014 witam ja mam pytanie czysto techniczne na ile użyć wystarczy 500 ml quick detailera ?? bo zastanawiam się czy nie kupić już od razu 5l pozdrawiam
Moderator Eryczek Opublikowano 6 Stycznia 2014 Moderator Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2014 ludwik93, 15 - 20ml spokojnie wystarcza na raz na auto
and808 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2014 witam kolegów, czy macie pomysł na naprawę pękniętego lakieru na elementach drewnianych (dokładnie krabonu) ?
Moderator psemo Opublikowano 6 Stycznia 2014 Moderator Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2014 jbiz, tak, to jest alcantara
Swoop Opublikowano 6 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2014 czy macie pomysł na naprawę pękniętego lakieru na elementach drewnianych (dokładnie krabonu) ? mi to wygląda na plastik + lepka karbonowa = zdjąć, skleić, obkleić jeszcze raz karbonem
and808 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2014 nie rozumiem. to jest oryginalny karbon. co jeszcze raz obkleić ?
mkbewe Opublikowano 6 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2014 to jest oryginalny karbon a co to za samochód ?
Swoop Opublikowano 6 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2014 nie rozumiem. to jest oryginalny karbon. co jeszcze raz obkleić ? choć mogę się mylić, to jakoś mi to na oryginalny naklejany karbon wygląda ... zdemontuj klapkę i sklej ją klejem... Na tym etapie zdjęciowym, to ciężko cokolwiek innego doradzić
kamil_rosen Opublikowano 6 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2014 No to jak ori, ori karbon to nie ma możliwości żadnego klejenia Jedynie kupno nowego, ze względu na to czym jest karbon. A jeśli to drewno to tak jak wyżej pisali. Zedrzeć, skleić i okleić na nowo
and808 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2014 No to jak ori, ori karbon to nie ma możliwości żadnego klejenia Jedynie kupno nowego, ze względu na to czym jest karbon. A jeśli to drewno to tak jak wyżej pisali. Zedrzeć, skleić i okleić na nowo kurcze, nie wierzę. nie ma jakiś magicznych stuczek ? PS. to jest prawdziwy karbon i ta cześć kosztuje kilkaset euro.
manio49 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2014 skoro prawdziwy karbon to nie ma sztuczek, jasne, możesz go okleić ale nie ułożysz struktury tak jak w serii.
spons Opublikowano 7 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2014 and808, jedyna opcja to probować z czymś takim: http://allegro.pl/naprawa-szyb-samochod ... 59154.html Jak nie, oddać do firmy która nakłada carbon, myślę że ogarną temat za stosunkowo niewielką cenę. [ Dodano: 7 Styczeń 2014, 14:27 ] and808, jedyna opcja to probować z czymś takim: http://allegro.pl/naprawa-szyb-samochod ... 59154.html http://allegro.pl/klej-do-szyb-naprawa- ... 37819.html kiedyś było coś takiego na allego po, jak dobrze pamiętam, nie całe 50zł. Jak nie, oddać do firmy która nakłada carbon, myślę że ogarną temat za stosunkowo niewielką cenę.
bubolak Opublikowano 7 Stycznia 2014 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2014 Czy powłoki kwarcowe można zastosować na ekranie smartphone'a? Chodzi mi o alternatywę dla folii. Czy funkcjonalność ekranu będzie naruszona w jakiś sposób?
Rekomendowane odpowiedzi