Skocz do zawartości

Krótkie pytanie - krótka odpowiedź część 4


Evo

Rekomendowane odpowiedzi

Pewnie już było 1000 razy ale nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi. AF Tripple nakładać:

- ręcznie => tricolorem, padem z mf, słoneczkiem?

- maszyną => DA/rotacją na jakimś finishu?

 

Inne AIO (SRP i Achillesa) nakładałem kiedyś rotacją ale łatwiej szło DA. Na forum wyczytałem, że tripple jest raczej do pracy ręcznej. Szykuje swoje auto do sprzedaży, za które wezmę grosze i nie mam czasu na większe zabawy przy nim. Na to psiknę BSD po kilku godzinach. Lakier jest w średnim stanie i zależy mi na zamaskowaniu rysek.

 

 

No to przeleć na szybko DA, pad finiszowy lub polish (może coś usunie więcej) i po sprawie ;)

 

BSD dla kropelek możesz psiknąć :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 10,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Zamontujesz, kwestia dokupienia pianownicy z odpowiednią zakutą końcówką.

Tyle że myjka szału nie robi więc efekty mogą być inne od oczekiwań.

Dodam że PA i tak 100 x lepsza od standardowej systemowej np Karchera lub Lavora za ~ 50-100 zł

 

Szału nie robi tzn ? 130 bar i 420 L/h nie wystarczy do wytworzenia piany ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli da radę ale piana będzie słabsza ? Może ma ktoś jakiś filmik jak wygląda np VP neutral snow foam z pianownicy PA i myjki 130 bar ? Bo jeśli ma być totalna porażka to kupno PA za 150 zł będzie mijało się z celem ale właśnie najlepiej byłoby zobaczyć jak to wygląda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cocolino, porażki na pewno nie będzie. Przy dobrze dobranym stężeniu piana będzie bardzo ładna (śmietanka).

 

Tutaj moje pierwsze użycie pianownicy PA i piany (co prawda innej, ale myślę, że dużych różnic nie ma) na podobnej myjce (B&D 1700). Oczywiście na pierwszy raz zużyłem ogromne ilości roztworu. Teraz już idzie mi to mega sprawnie i pół butelki wystarczy na całe auto. Przy pierwszym użyciu też mi woda sikała, ale to chyba wina myjki, bo strumień wody był za słaby.

Tak czy siak - ćwiczenie czyni mistrza więc proszę mnie nie kreślić :P

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jaki cleaner wybrać pod wosk Hi temp 1000P finish kare ? Oczywiście wcześniej glinka potem UC i na to przed woskiem cleanerek tylko jaki do tego wosku ?

 

[ Dodano: 6 Styczeń 2014, 15:22 ]

Panowie jaki cleaner wybrać pod wosk Hi temp 1000P finish kare ? Oczywiście wcześniej glinka potem UC i na to przed woskiem cleanerek tylko jaki do tego wosku ?

 

Jak się taki cleaner nakłada on jest w formie jakiegos mleczka ? Jak to nakładac zgodnie z instrukcją przed położeniem wosku po UC ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DJ Lime Prime lub DJ Lime Prime Lite możesz dać pod FK 1000p

 

[ Dodano: 6 Styczeń 2014, 17:41 ]

a ja mam trochę inne pytanie.

Nawoskowałem auto ze 3miesiące temu i:

 

1 chciałbym go nawoskować jeszcze raz po umyciu auta wystarczy jak pojadę cleanerem żeby go usunąć czy koniecznie np wcześniej glinkowanie / IPA ?? Oczywiście chodzi o ten sam wosk.

2 chciałbym nałożyć inny wosk powiedzmy jakiś sealant ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam prośbę czy ktoś z Was pomoże rozszyfrować materiał na siedzeniach? Jasna tapicerka daje się we znaki. Chciałbym to przeczyścić a nie za bardzo wiem pod jakim hasłem przeglądać forum i szukać odpowiedniego środka. Czy to jest alcantara (chodzi mi o brudne boczne obicia)?

tbuk.jpgvn59.jpgxrl4.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie rozumiem. to jest oryginalny karbon. co jeszcze raz obkleić ?

 

choć mogę się mylić, to jakoś mi to na oryginalny naklejany karbon wygląda ...

 

zdemontuj klapkę i sklej ją klejem... Na tym etapie zdjęciowym, to ciężko cokolwiek innego doradzić :o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to jak ori, ori karbon to nie ma możliwości żadnego klejenia :) Jedynie kupno nowego, ze względu na to czym jest karbon. A jeśli to drewno to tak jak wyżej pisali. Zedrzeć, skleić i okleić na nowo ;)

 

 

kurcze, nie wierzę. nie ma jakiś magicznych stuczek ?

 

PS. to jest prawdziwy karbon i ta cześć kosztuje kilkaset euro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

and808, jedyna opcja to probować z czymś takim:

 

http://allegro.pl/naprawa-szyb-samochod ... 59154.html

 

Jak nie, oddać do firmy która nakłada carbon, myślę że ogarną temat za stosunkowo niewielką cenę.

 

[ Dodano: 7 Styczeń 2014, 14:27 ]

and808, jedyna opcja to probować z czymś takim:

 

http://allegro.pl/naprawa-szyb-samochod ... 59154.html

 

http://allegro.pl/klej-do-szyb-naprawa- ... 37819.html

 

kiedyś było coś takiego na allego po, jak dobrze pamiętam, nie całe 50zł.

 

Jak nie, oddać do firmy która nakłada carbon, myślę że ogarną temat za stosunkowo niewielką cenę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.