Skocz do zawartości

Krótkie pytanie - krótka odpowiedź część 4


Evo

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 10,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Arekkaz, Eryczek dzięki za odpowiedzi.

Właśnie boje się, że nawet po rozgrzaniu glinki w ciepłej wodzie glinka po jej wyjęciu zaraz zrobi się twarda. Ewentualnie będe robił małe powierzchnie. Zrobie dach i klape a reszte zrobie w ciepłym garażu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tery, jak jest zimno to użyj dużego naczynia z letnią wodą, około 10 litrów. Masz gwarancje że woda pozostanie ciepłą do końca pracy. Ja w niskich temperaturach używam 3 małych kawałków glinki i glinkę zmieniam co 1/3 elementu ( lub dach i maska co 1/4)

 

uciążliwe zajęcie, ale da się przeprowadzić akcję bez bałaganu na lakierze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niezły pomysł z tymi 3 kawałkami glinki :) Fakt, że uciążliwie ale zrobić można a na pewno warto zabezpieczyć auto przed zimą sealentem, więc wezmę się za to tak jak mówisz.

Mam ogromne wątpliwości bo lakier na mojej Hondzie jest na prawdę delikatny, ale spróbuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam jak spłukać. Tzn. mam ale nie moge zbyt dużo wody lać. Jeśli chodzi o boki auta to podjade pod odpływ i co kawałek go przepchne i jakoś spłucze ale dach, maske i klape wolałbym zrobić w innym miejscu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

roomioo napisał/a:

Na szybko - czym skutecznie i bezpiecznie usunąć ślady otarć po gumowej podeszwie butów z jasnych plastików progowych ?

 

Ja ostatnio byłem zaskoczony, bo z jasnego boczku Volvo S40 zeszło bez problemu za pomocą Megsa Quick Interior Detailer, zwykle magiczną gąbką czyściłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Podobnego tematu nie widziałem i pomyślałem że zapytam:

Do tej pory robiłem głównie korektę od mocnego cięcia po polishing kończąc na finiszu.

Tym razem znajomy podstawia mi Asterkę H w kombi ( czarny metalik ). Auto pójdzie na handel i zastanawia mnie w jaki sposób zrobić mu jednoetapową "korektę". Przedstawię wam mój mały arsenał:

- pady flexi ( cut, polish, finish i soft )

- pady 3m ( zielony i żółty )

- pad finishowy czarny z profipolish

Pasty:

Menzerna: FG400, FG500, PF2500 i SF4000

Scholl : A15+

 

Cleaner: Revitalizing Creme z Lusso, HDC Zymol.

Wosk: Carbon Zymola i Colli 845.

 

Zastanawiam się nad użyciem FG400 na żółtym 3mie, na to RC Lusso i zabezpieczenie Collim 845. Jak uważacie? A może dla lepszego efektu FG400 na zielonym 3M i wykończyć to czarnym profipolish na SF4000 bądź A15+ scholla?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro
Auto pójdzie na handel i zastanawia mnie w jaki sposób zrobić mu jednoetapową "korektę".
dałbym
Scholl : A15+
i
na to RC Lusso i zabezpieczenie Collim 845
A15 z definicji pasta polerska to one step.

 

gdybym mial schlla s17+ to bym tak zrobil.

 

kiedyś robiłem test na samej zmęczonej masce ze szrotu - a15+ na żółtym 3m. ta pasta jest mega pod względem krycia. po użyciu zmywacza sylikonowego wszystko wychodzi.

 

w sumie chciałbym aby kumpel byl zadowolony z mojej pracy i potem podstawił swoja insignie i skłaniam sie ku fg400 i wykończeniu na sf4000.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To już chyba czwarty taki sam Twój post. wczoraj juz dostałeś odpowiedz co zrobić i czego użyć, dlatego Twoj temat poleciał do kosza. Wiec zakończmy ten temat raz na zawsze. Użyj http://showcarshine.pl/990-mac-prickbor ... -wosk.html akurat masz promocje. wcześniej uzyj cos pokroju Red Devila od SG albo Tenzi Truck i po sprawie.

 

Dziś używałem tego prickbort. Niestety ten środek to lipa całkowita. Może to jest dobre na jakieś malutkie zabrudzenia na karoserii auta ale nie takie poważne zabrudzenia jak u mnie. W ogóle nie ruszył tej warstwy olejów. Musiałem się posiłkować jakimś K2 dwuskładnikowym. Zeszło dużo ale też nie jestem zadowolony. Czy ktoś może podać najsilniejszy i najbardziej agresywny środek chemiczny jaki tylko jest dostępny ? Może to być środek do czyszczenia wagonów itp itd.

 

Za pricka dalem 27zł (1litr) za to K2 dałem 55zł (5litrów). ogólnie prawie stówka w plecy... więc jak by ktoś mógł "celnie" doradzić to bede wdzieczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To już chyba czwarty taki sam Twój post. wczoraj juz dostałeś odpowiedz co zrobić i czego użyć, dlatego Twoj temat poleciał do kosza. Wiec zakończmy ten temat raz na zawsze. Użyj http://showcarshine.pl/990-mac-prickbor ... -wosk.html akurat masz promocje. wcześniej uzyj cos pokroju Red Devila od SG albo Tenzi Truck i po sprawie.

 

Dziś używałem tego prickbort. Niestety ten środek to lipa całkowita. Może to jest dobre na jakieś malutkie zabrudzenia na karoserii auta ale nie takie poważne zabrudzenia jak u mnie. W ogóle nie ruszył tej warstwy olejów. Musiałem się posiłkować jakimś K2 dwuskładnikowym. Zeszło dużo ale też nie jestem zadowolony. Czy ktoś może podać najsilniejszy i najbardziej agresywny środek chemiczny jaki tylko jest dostępny ? Może to być środek do czyszczenia wagonów itp itd.

 

Za pricka dalem 27zł (1litr) za to K2 dałem 55zł (5litrów). ogólnie prawie stówka w plecy... więc jak by ktoś mógł "celnie" doradzić to bede wdzieczny.

 

DIMER lub TENZI TRUCK .Ja bym Priborta nie skreślał , jego zadaniem nie jest usuwanie brudu tylko substancji ropopochodnych np asfaltu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie powiedzcie mi, czy da rade całkowicie usunąć odcięcie lakieru we wnęce drzwi? Miałem prawy błotnik z tyłu malowany i jest odcięcie widoczne, które mnie irytuje ;)

Papierami, czy samą pastą da radę to zlikwidować?

 

 

Zdecydowanie będziesz musiał popracować papierami, a dla pasty i maszyny zostawić wykończenie tych prac.

 

Najwygodniej pracuje się w takich miejscach koreczkami szlifierskimi i papierem w płatkach.

 

Niestety, praca dość trudna, jest duże ryzyko przecięcia lakieru (odcięcie zwykle nie jest na płaskiej powierzchni, a na przetłoczeniu).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.