roomioo Opublikowano 12 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2013 Na szybko - czym skutecznie i bezpiecznie usunąć ślady otarć po gumowej podeszwie butów z jasnych plastików progowych ?
Tery Opublikowano 12 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2013 Arekkaz, Eryczek dzięki za odpowiedzi. Właśnie boje się, że nawet po rozgrzaniu glinki w ciepłej wodzie glinka po jej wyjęciu zaraz zrobi się twarda. Ewentualnie będe robił małe powierzchnie. Zrobie dach i klape a reszte zrobie w ciepłym garażu.
FSO-Team Opublikowano 12 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2013 Tery, jak jest zimno to użyj dużego naczynia z letnią wodą, około 10 litrów. Masz gwarancje że woda pozostanie ciepłą do końca pracy. Ja w niskich temperaturach używam 3 małych kawałków glinki i glinkę zmieniam co 1/3 elementu ( lub dach i maska co 1/4) uciążliwe zajęcie, ale da się przeprowadzić akcję bez bałaganu na lakierze
Tery Opublikowano 12 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2013 Niezły pomysł z tymi 3 kawałkami glinki Fakt, że uciążliwie ale zrobić można a na pewno warto zabezpieczyć auto przed zimą sealentem, więc wezmę się za to tak jak mówisz. Mam ogromne wątpliwości bo lakier na mojej Hondzie jest na prawdę delikatny, ale spróbuje.
Moderator Eryczek Opublikowano 12 Grudnia 2013 Moderator Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2013 Tery, a czemu nie wyglinkujesz całego auta w "ciepłym garażu"?
Tery Opublikowano 12 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2013 Nie mam jak spłukać. Tzn. mam ale nie moge zbyt dużo wody lać. Jeśli chodzi o boki auta to podjade pod odpływ i co kawałek go przepchne i jakoś spłucze ale dach, maske i klape wolałbym zrobić w innym miejscu.
Administrator Evo Opublikowano 12 Grudnia 2013 Autor Administrator Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2013 A po co spłukiwać ? Myjesz auto , wjeżdzasz ,glinkujesz, wycierasz. A bałagan tak czy siak narobisz, bez cleanera żeby to potem usunąć i tak się nie obejdze.
Tery Opublikowano 12 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2013 No ja zawsze po glinkowaniu spłukiwałem pod ciśnieniem
Strefa-AK Opublikowano 12 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2013 Na szybko - czym skutecznie i bezpiecznie usunąć ślady otarć po gumowej podeszwie butów z jasnych plastików progowych ? jeżeli mówimy o czymś takim to APC sobie bardzo dobrze poradziło.
roomioo Opublikowano 13 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2013 No wlasnie sobie nie radzi. Próbowałem w konsystencji do 1/10. Trochę się boje próbować mocniejszej żeby nie odbarwilo.
sobka01 Opublikowano 13 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2013 Ja właśnie takie ślady od butów z jasnych boczków Passata B5FL wyczyściłem bezproblemowo Predatorem APC od 4nano - zeszło pięknie przy użyciu tylko pędzelka.
jackill Opublikowano 13 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2013 roomioo napisał/a:Na szybko - czym skutecznie i bezpiecznie usunąć ślady otarć po gumowej podeszwie butów z jasnych plastików progowych ? Ja ostatnio byłem zaskoczony, bo z jasnego boczku Volvo S40 zeszło bez problemu za pomocą Megsa Quick Interior Detailer, zwykle magiczną gąbką czyściłem.
Pogodny Opublikowano 13 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2013 Witam. Podobnego tematu nie widziałem i pomyślałem że zapytam: Do tej pory robiłem głównie korektę od mocnego cięcia po polishing kończąc na finiszu. Tym razem znajomy podstawia mi Asterkę H w kombi ( czarny metalik ). Auto pójdzie na handel i zastanawia mnie w jaki sposób zrobić mu jednoetapową "korektę". Przedstawię wam mój mały arsenał: - pady flexi ( cut, polish, finish i soft ) - pady 3m ( zielony i żółty ) - pad finishowy czarny z profipolish Pasty: Menzerna: FG400, FG500, PF2500 i SF4000 Scholl : A15+ Cleaner: Revitalizing Creme z Lusso, HDC Zymol. Wosk: Carbon Zymola i Colli 845. Zastanawiam się nad użyciem FG400 na żółtym 3mie, na to RC Lusso i zabezpieczenie Collim 845. Jak uważacie? A może dla lepszego efektu FG400 na zielonym 3M i wykończyć to czarnym profipolish na SF4000 bądź A15+ scholla?
kedar Opublikowano 13 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2013 Skoro Auto pójdzie na handel i zastanawia mnie w jaki sposób zrobić mu jednoetapową "korektę". dałbym Scholl : A15+ i na to RC Lusso i zabezpieczenie Collim 845 A15 z definicji pasta polerska to one step.
Pogodny Opublikowano 13 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2013 Skoro Auto pójdzie na handel i zastanawia mnie w jaki sposób zrobić mu jednoetapową "korektę". dałbym Scholl : A15+ i na to RC Lusso i zabezpieczenie Collim 845 A15 z definicji pasta polerska to one step. gdybym mial schlla s17+ to bym tak zrobil. kiedyś robiłem test na samej zmęczonej masce ze szrotu - a15+ na żółtym 3m. ta pasta jest mega pod względem krycia. po użyciu zmywacza sylikonowego wszystko wychodzi. w sumie chciałbym aby kumpel byl zadowolony z mojej pracy i potem podstawił swoja insignie i skłaniam sie ku fg400 i wykończeniu na sf4000.
Mnichu Opublikowano 13 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2013 fg400 z zielonym 3m a potem daj finishowy pad z pf2500
Pogodny Opublikowano 13 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2013 fg400 z zielonym 3m a potem daj finishowy pad z pf2500 Co do finiszu to kombinował ktoś z mieszanką pf2500 z odrobiną sf4000?
deredas Opublikowano 13 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2013 To już chyba czwarty taki sam Twój post. wczoraj juz dostałeś odpowiedz co zrobić i czego użyć, dlatego Twoj temat poleciał do kosza. Wiec zakończmy ten temat raz na zawsze. Użyj http://showcarshine.pl/990-mac-prickbor ... -wosk.html akurat masz promocje. wcześniej uzyj cos pokroju Red Devila od SG albo Tenzi Truck i po sprawie. Dziś używałem tego prickbort. Niestety ten środek to lipa całkowita. Może to jest dobre na jakieś malutkie zabrudzenia na karoserii auta ale nie takie poważne zabrudzenia jak u mnie. W ogóle nie ruszył tej warstwy olejów. Musiałem się posiłkować jakimś K2 dwuskładnikowym. Zeszło dużo ale też nie jestem zadowolony. Czy ktoś może podać najsilniejszy i najbardziej agresywny środek chemiczny jaki tylko jest dostępny ? Może to być środek do czyszczenia wagonów itp itd. Za pricka dalem 27zł (1litr) za to K2 dałem 55zł (5litrów). ogólnie prawie stówka w plecy... więc jak by ktoś mógł "celnie" doradzić to bede wdzieczny.
jbiz Opublikowano 13 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2013 K2 deeper? Pokryjesz koszty wysyłki to Ci odleję setkę dimera
pardi Opublikowano 13 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2013 To już chyba czwarty taki sam Twój post. wczoraj juz dostałeś odpowiedz co zrobić i czego użyć, dlatego Twoj temat poleciał do kosza. Wiec zakończmy ten temat raz na zawsze. Użyj http://showcarshine.pl/990-mac-prickbor ... -wosk.html akurat masz promocje. wcześniej uzyj cos pokroju Red Devila od SG albo Tenzi Truck i po sprawie. Dziś używałem tego prickbort. Niestety ten środek to lipa całkowita. Może to jest dobre na jakieś malutkie zabrudzenia na karoserii auta ale nie takie poważne zabrudzenia jak u mnie. W ogóle nie ruszył tej warstwy olejów. Musiałem się posiłkować jakimś K2 dwuskładnikowym. Zeszło dużo ale też nie jestem zadowolony. Czy ktoś może podać najsilniejszy i najbardziej agresywny środek chemiczny jaki tylko jest dostępny ? Może to być środek do czyszczenia wagonów itp itd. Za pricka dalem 27zł (1litr) za to K2 dałem 55zł (5litrów). ogólnie prawie stówka w plecy... więc jak by ktoś mógł "celnie" doradzić to bede wdzieczny. DIMER lub TENZI TRUCK .Ja bym Priborta nie skreślał , jego zadaniem nie jest usuwanie brudu tylko substancji ropopochodnych np asfaltu.
jbiz Opublikowano 13 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2013 tutaj będzie jeszcze jeden problem - zanieczyszczenia pewnie mają z 25 lat
tomasns Opublikowano 13 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2013 Czy ktoś może podać najsilniejszy i najbardziej agresywny środek chemiczny jaki tylko jest dostępny ? piaskowanie ...
Fr0styyy. Opublikowano 14 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 14 Grudnia 2013 Panowie powiedzcie mi, czy da rade całkowicie usunąć odcięcie lakieru we wnęce drzwi? Miałem prawy błotnik z tyłu malowany i jest odcięcie widoczne, które mnie irytuje Papierami, czy samą pastą da radę to zlikwidować?
DS_Tomek Opublikowano 14 Grudnia 2013 Zgłoś Opublikowano 14 Grudnia 2013 Panowie powiedzcie mi, czy da rade całkowicie usunąć odcięcie lakieru we wnęce drzwi? Miałem prawy błotnik z tyłu malowany i jest odcięcie widoczne, które mnie irytuje Papierami, czy samą pastą da radę to zlikwidować? Zdecydowanie będziesz musiał popracować papierami, a dla pasty i maszyny zostawić wykończenie tych prac. Najwygodniej pracuje się w takich miejscach koreczkami szlifierskimi i papierem w płatkach. Niestety, praca dość trudna, jest duże ryzyko przecięcia lakieru (odcięcie zwykle nie jest na płaskiej powierzchni, a na przetłoczeniu).
Rekomendowane odpowiedzi