Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czyli tak jak myślałem, wosk nie dla mnie :D Dzięki bardzo za odpowiedź! :) Panowie mam jeszcze takie pytanko, chce zarzucić jakąś powłoke na wiosne, macie jakieś tańsze propozycje niż np. Cquartz ? Słyszałem coś o jakimś sonaxie...

  • Odpowiedzi 10,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Opublikowano

Potwierdźcie proszę czy dobrze myślę żeby rozpyłkę koloru żółtego na grafitowych alu felgach, z którą glinka nie może sobie poradzić, usunąć sposobem usuwania rys pod klamkami, czyli zielony korek 3M i fibra. Boje sie nitro, a benzyna ekstrakcyjna tego nie rusza, chyba że ktoś już ma coś przetestowanego na takie sytuacje.

Opublikowano
Potwierdźcie proszę czy dobrze myślę żeby rozpyłkę koloru żółtego na grafitowych alu felgach, z którą Glinka nie może sobie poradzić, usunąć sposobem usuwania rys pod klamkami, czyli zielony korek 3M i fibra. Boje sie nitro, a benzyna ekstrakcyjna tego nie rusza, chyba że ktoś już ma coś przetestowanego na takie sytuacje.

 

IronX

Opublikowano

witam, mam pytanko co zrobiłem źle lub czego użyć

Przy polerowaniu czarnego lakieru pastą 3M ścierną i wykończeniową zostały mi smugi na lakierze. Pomocy co zastosować lub co poszło nie tak ??

Opublikowano

to akurat wystąpiło na VW T4 miał zmatowiały lakier, robiłem polerką z reg obrotami, pasta 3M. Lada dzień mam odnowić zmatowiały lakier w bmw-u stąd moje pytanie co poszło nie tak lub czego zabrakło , że pozostały mi takie smugi?

Opublikowano
witam, mam pytanko co zrobiłem źle lub czego użyć

Przy polerowaniu czarnego lakieru pastą 3M ścierną i wykończeniową zostały mi smugi na lakierze. Pomocy co zastosować lub co poszło nie tak ??

 

A co z temperaturą elementu, kontrolowałeś?

Opublikowano
Smugi? W sensie holsy na czarnym lakierze? :mrgreen:

Dokładnie tak kolego :oops:

 

[ Dodano: 23 Listopad 2013, 08:38 ]

witam, mam pytanko co zrobiłem źle lub czego użyć

Przy polerowaniu czarnego lakieru pastą 3M ścierną i wykończeniową zostały mi smugi na lakierze. Pomocy co zastosować lub co poszło nie tak ??

 

A co z temperaturą elementu, kontrolowałeś?

Możliwe, że przegrzałem, wodą lałem cały czas tylko, że obroty :ad: zwiekszałem i to chyba nie potrzebnie, bo od tego przekroczyłem temperature :wallbash:

Opublikowano
TF, pasty 3M i lanie wodą? Nie idź tą drogą.
Mogłbyś kolego jaśniej, bo zaraz ide a nie chce tych smug... ;/
Opublikowano
Ale to jest farba a nie zanieczyszczenia metaliczne, po prostu przy malowaniu auta nie dokładnie okryli koła

 

w takim razie, weź nitro i na małym kawałku delikatnie nim podziałaj, twardą glinką też nie idzie? cleaner ścierny albo pasta + aplikator i ręczna robota też może pomóc

Opublikowano
TF, pasty 3M i lanie wodą? Nie idź tą drogą.
Mogłbyś kolego jaśniej, bo zaraz ide a nie chce tych smug... ;/

 

Koledze chodzi o to, że rozgrzewanie elementu do mega temperatury, a następnie polewanie go wodą wcelu oobniżenia temperatury, to raczej hartowanie niż polerka. Efekty mogą być zaskakujące.

Opublikowano

Quidck Detailer PB ile on wytrzymuje na samochodzie? bo jeszcze nie bawilem sie zadnym QD ? jest moze lepszy jakis od tego ? boze znowu mnie naszla ochota na kolejny produkt...

Opublikowano

Podziekowania dla użytkownika Kupusso za pomoc, nie wiedziałem, że przyczyn może być aż tak wiele :dontknow: wcześniej musiałem używać za wysokich obrotów, nie wyrabiałem całej pasty do końca, robiłem z wodą, a teraz całkowicie na sucho. Efekt rewelacyjny ! :good: Zero smug, lece polerować dalej, jak będę miał chwile czasu to pokaże jak wyszło. Dziękuje i pozdrawiam

Opublikowano
TF, pasty 3M i lanie wodą? Nie idź tą drogą.
Mogłbyś kolego jaśniej, bo zaraz ide a nie chce tych smug... ;/

 

Koledze chodzi o to, że rozgrzewanie elementu do mega temperatury, a następnie polewanie go wodą wcelu oobniżenia temperatury, to raczej hartowanie niż polerka. Efekty mogą być zaskakujące.

 

Że co? 8-)

Nie przyszło Ci do glowy, że pasty 3m to nie farecle? Wiesz o co chodzi czy dalej niebardzo?

Opublikowano

Witam

Panowie mozecei mi powiedziec jak działacie przy korekcie 3 etapeowej. Czy robicie np menzerna 500 całe auto potem następnym np 2000 czy elementami. Najpierw np. maske 500 potem od reazu 2000 i finiszem i dopiero wtedy następny element?

Opublikowano

Krylu, Każdy robi jak chce ;) ja robię konkretny element cuting, polish, i tak cały samochód, nastepnie mycie i finish itp.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.