Sebek96 Opublikowano 22 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2013 Czyli tak jak myślałem, wosk nie dla mnie Dzięki bardzo za odpowiedź! Panowie mam jeszcze takie pytanko, chce zarzucić jakąś powłoke na wiosne, macie jakieś tańsze propozycje niż np. Cquartz ? Słyszałem coś o jakimś sonaxie...
kerad Opublikowano 22 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2013 Potwierdźcie proszę czy dobrze myślę żeby rozpyłkę koloru żółtego na grafitowych alu felgach, z którą glinka nie może sobie poradzić, usunąć sposobem usuwania rys pod klamkami, czyli zielony korek 3M i fibra. Boje sie nitro, a benzyna ekstrakcyjna tego nie rusza, chyba że ktoś już ma coś przetestowanego na takie sytuacje.
Kubz Opublikowano 22 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2013 Potwierdźcie proszę czy dobrze myślę żeby rozpyłkę koloru żółtego na grafitowych alu felgach, z którą Glinka nie może sobie poradzić, usunąć sposobem usuwania rys pod klamkami, czyli zielony korek 3M i fibra. Boje sie nitro, a benzyna ekstrakcyjna tego nie rusza, chyba że ktoś już ma coś przetestowanego na takie sytuacje. IronX
kerad Opublikowano 22 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2013 Ale to jest farba a nie zanieczyszczenia metaliczne, po prostu przy malowaniu auta nie dokładnie okryli koła
TF Opublikowano 22 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2013 witam, mam pytanko co zrobiłem źle lub czego użyć Przy polerowaniu czarnego lakieru pastą 3M ścierną i wykończeniową zostały mi smugi na lakierze. Pomocy co zastosować lub co poszło nie tak ??
EMPE Opublikowano 22 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2013 TF, powodów może być wiele, opisz dokładniej co, czym i na czym robiłeś
TF Opublikowano 22 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2013 to akurat wystąpiło na VW T4 miał zmatowiały lakier, robiłem polerką z reg obrotami, pasta 3M. Lada dzień mam odnowić zmatowiały lakier w bmw-u stąd moje pytanie co poszło nie tak lub czego zabrakło , że pozostały mi takie smugi?
Chat Opublikowano 22 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2013 witam, mam pytanko co zrobiłem źle lub czego użyćPrzy polerowaniu czarnego lakieru pastą 3M ścierną i wykończeniową zostały mi smugi na lakierze. Pomocy co zastosować lub co poszło nie tak ?? A co z temperaturą elementu, kontrolowałeś?
FSO-Team Opublikowano 22 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2013 TF, a maskowałeś coś taśmą?
kupusso Opublikowano 22 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2013 Smugi? W sensie holsy na czarnym lakierze?
TF Opublikowano 23 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2013 Smugi? W sensie holsy na czarnym lakierze? Dokładnie tak kolego [ Dodano: 23 Listopad 2013, 08:38 ] witam, mam pytanko co zrobiłem źle lub czego użyćPrzy polerowaniu czarnego lakieru pastą 3M ścierną i wykończeniową zostały mi smugi na lakierze. Pomocy co zastosować lub co poszło nie tak ?? A co z temperaturą elementu, kontrolowałeś? Możliwe, że przegrzałem, wodą lałem cały czas tylko, że obroty zwiekszałem i to chyba nie potrzebnie, bo od tego przekroczyłem temperature
kupusso Opublikowano 23 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2013 TF, pasty 3M i lanie wodą? Nie idź tą drogą.
TF Opublikowano 23 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2013 TF, pasty 3M i lanie wodą? Nie idź tą drogą. Mogłbyś kolego jaśniej, bo zaraz ide a nie chce tych smug... ;/
Kubz Opublikowano 23 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2013 Ale to jest farba a nie zanieczyszczenia metaliczne, po prostu przy malowaniu auta nie dokładnie okryli koła w takim razie, weź nitro i na małym kawałku delikatnie nim podziałaj, twardą glinką też nie idzie? cleaner ścierny albo pasta + aplikator i ręczna robota też może pomóc
Chat Opublikowano 23 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2013 TF, pasty 3M i lanie wodą? Nie idź tą drogą. Mogłbyś kolego jaśniej, bo zaraz ide a nie chce tych smug... ;/ Koledze chodzi o to, że rozgrzewanie elementu do mega temperatury, a następnie polewanie go wodą wcelu oobniżenia temperatury, to raczej hartowanie niż polerka. Efekty mogą być zaskakujące.
glorusek Opublikowano 23 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2013 Quidck Detailer PB ile on wytrzymuje na samochodzie? bo jeszcze nie bawilem sie zadnym QD ? jest moze lepszy jakis od tego ? boze znowu mnie naszla ochota na kolejny produkt...
Yasiek Opublikowano 23 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2013 glorusek, odrobinkę, naprawdę odrobinkę! wysiłku http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic. ... light=jaki
TF Opublikowano 23 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2013 Podziekowania dla użytkownika Kupusso za pomoc, nie wiedziałem, że przyczyn może być aż tak wiele wcześniej musiałem używać za wysokich obrotów, nie wyrabiałem całej pasty do końca, robiłem z wodą, a teraz całkowicie na sucho. Efekt rewelacyjny ! Zero smug, lece polerować dalej, jak będę miał chwile czasu to pokaże jak wyszło. Dziękuje i pozdrawiam
kupusso Opublikowano 23 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2013 TF, pasty 3M i lanie wodą? Nie idź tą drogą. Mogłbyś kolego jaśniej, bo zaraz ide a nie chce tych smug... ;/ Koledze chodzi o to, że rozgrzewanie elementu do mega temperatury, a następnie polewanie go wodą wcelu oobniżenia temperatury, to raczej hartowanie niż polerka. Efekty mogą być zaskakujące. Że co? Nie przyszło Ci do glowy, że pasty 3m to nie farecle? Wiesz o co chodzi czy dalej niebardzo?
Krylu Opublikowano 24 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2013 Witam Panowie mozecei mi powiedziec jak działacie przy korekcie 3 etapeowej. Czy robicie np menzerna 500 całe auto potem następnym np 2000 czy elementami. Najpierw np. maske 500 potem od reazu 2000 i finiszem i dopiero wtedy następny element?
SzaKal Opublikowano 24 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2013 Krylu, Każdy robi jak chce ja robię konkretny element cuting, polish, i tak cały samochód, nastepnie mycie i finish itp.
Krylu Opublikowano 24 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2013 dzięki Szakal za odp. myślę ze spróbuje Twoją metodą gdyż wydaje mi sie odpowiednia.
sawis90 Opublikowano 25 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 25 Listopada 2013 ma ktoś możliwość rozszyfrowania numeru VIN? - nigdzie nie mogę znaleźć przebiegu auta VF1JMRG0632912286
pawelpp Opublikowano 25 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 25 Listopada 2013 http://www.vindecoder.net/?vin=VF1JMRG0 ... mit=Decode Scenic 1870cm3 diesel 2003r 120KM
sobka01 Opublikowano 25 Listopada 2013 Zgłoś Opublikowano 25 Listopada 2013 Paweł, gdzie w tym linku masz podany ostatni zarejestrowany przebieg auta?
Rekomendowane odpowiedzi