Borek Opublikowano 3 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 nie łapać za słówka, chodzi mi o sens sloganu w praktyce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
therioon Opublikowano 3 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 ze względu na to, że nie ma czasu i warunków na nakładanie twardych wosków, używam głównie wosków w sprayu i używam od pewnego czasu optimum car wax Pytanie do was jak QD do tego zostosować, myślę o Reload, ale nie wiem czy jest sens Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tery Opublikowano 3 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 Borek piszesz o zwracaniu uwagi na szczegóły wypowiedzi to Evo właśnie to zrobił... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mawa33 Opublikowano 3 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 Czy pady do DA i do rotacji czymś się różnią?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
/miodu/ Opublikowano 4 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2013 Normalnych padów na DA można spokojnie używać, ale należy się spodziewać,ze mogą długo nie wytrzymać. Dlatego są pady dedykowane na DA, które lepiej znoszą jej tryb pracy. Osobiście jeszcze nie próbowałem padów dedykowanych do DA,ale pewnie się niedługo skuszę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deeyw Opublikowano 4 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2013 Nowy samochód, skórzana kierownica. Póki auto świeże kierownica jest matowa, nie śliska, zero wytarć. Czym ją pielęgnować, aby utrzymać efekt jak najdłużej? Wyczytałem o czyszczeniu wilgotną szmatką z jakimś odtłuszczaczem typu płyn do naczyń i smarowanie kremem NIVEA, a po kilku godzinach starcie nadmiaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator krd Opublikowano 4 Listopada 2013 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2013 deeyw, Dołączył: 13 Maj 2010 Po prawie 4 latach na forum nie wiesz jak zadbac o skore? Zartujesz sobie, prawda? Wyczytałem o czyszczeniu wilgotną szmatką z jakimś odtłuszczaczem typu płyn do naczyń i smarowanie kremem NIVEA, a po kilku godzinach starcie nadmiaru. Ty nie mowisz powaznie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masta Opublikowano 4 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2013 A ja mam pytanko bo robiłem ostatnio polerke i na drzwiach widać lekkie hologramy. Zdaje mi się że za krótko pracowałem z pastami. Miałem ograniczony czas u znajomego w garażu Auto jest moje. Czarny metalik. Pasty jakimi robiłem to Menzerna 400/2500/4000. I do każdej odpowiedni pad. Gdzie zrobiłem błąd? Przy ostatniej ? Jak się ich pozbyć? I jakieś rady na przyszłość ? [ Dodano: 4 Listopad 2013, 14:43 ] A ja mam pytanko bo robiłem ostatnio polerke i na drzwiach widać lekkie hologramy. Zdaje mi się że za krótko pracowałem z pastami. Miałem ograniczony czas u znajomego w garażu Auto jest moje. Czarny metalik. Pasty jakimi robiłem to Menzerna 400/2500/4000. I do każdej odpowiedni pad. Gdzie zrobiłem błąd? Przy ostatniej ? Jak się ich pozbyć? I jakieś rady na przyszłość ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costa de sol Opublikowano 4 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2013 Witam. czy mamy na forum jakieś kosmetyki z Rumuni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarrciN Opublikowano 4 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2013 Wyczytałem o czyszczeniu wilgotną szmatką z jakimś odtłuszczaczem typu płyn do naczyń i smarowanie kremem NIVEA, a po kilku godzinach starcie nadmiaru. to jest właśnie najlepszy sposób na dojechanie skóry w samochodzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator Eryczek Opublikowano 4 Listopada 2013 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2013 krd, aleś kolegę deeyw, z buta potraktował... Może i TRZY lata na forum jest ale spędził tu raptem 13 godzin. Fakt że głupoty wypisuje, nie usprawiedliwia odreagowywania na nim gorszego dnia, przez bardziej doświadczonych forumowiczów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator krd Opublikowano 4 Listopada 2013 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2013 Eryczek, dzisiejszy dzien nie jest w zadnym wypadku gorszy. Dzien jak codzien Akurat irytuje mnie taka nonszalancja w czytaniu. Po prostu noz sie w kieszeni otwiera jak widze, ze ktos probuje sie czegos "nauczyc" w 5min do czego inni dochodzili miesiacami. No jakis szacunek dla pozostalych uzytkownikow trzeba miec, nie uwazasz? Tzn, zeby nie bylo- nie mam pretensji, ze ktos dane rozwiazanie przyswoi sobie szybciej niz ja, czy inni, ale na milosc boska, wiekszosc pytan z tego tematu mozna znalezc w gaszczu innych informacji. Trzeba tylko chciec ich szukac. A to jest normalnie, prostackie chodzenie 'na latwizne'. Juz nie wspominajac o tym, ze tresci o nieco wiekszej wartosci merytorycznej ostatnio pojawiaja sie na forum bardzo rzadko. Ale to pewnie dyskusja na dluzsza posiadowke przy czyms mocniejszym niz coca-cola... Tak czy siak, milego wieczora Tomku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shadowpicture Opublikowano 5 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2013 Miałem ufajtany silnik olejem w opel corsa 1.2 2003. Potraktowałem to wszystko piana Tenzi Truck, wyszorowałem i popłukałem pod małym cisnieniem wodą z węża.... Samochód odpalił bez problemów, pojezdział cały dzien, wrócilem nim 300km do W-wy i tu zaczeły sie problemy. Silnik zaczął nierówno chodzić, takjakby nie palił na 1 cylinder, słabo przyspiesza, dziwnie brzmi. Wykręciłem świece, przetarłem szmatką kable.. wg mnie powinno działać OK.. i wcozraj w nocy działało. Zrobiłem jazdę próbną 3km, było GIT!! ale dzisiaj wyskoczyła już kontrolka silnika... nzowu te same objawy.. co mam sprawdzić>?? DZięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelpp Opublikowano 5 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2013 Po 1 zczytać błąd/błędy. Albo kompem albo wymigać sobie kontrolką (przynajmniej w Vectrze C tak robiłem) Na przyszłość owijać folią elementy elektryczne/elektroniczne. Sprawdż wszelkie wtyki,może są zamoczone,może się coś obluzowało. Zajrzyj do skrzyneczki z bezpiecznikami,przekaznikami (powinna też być pod maską) czy nie ma gdzieś wody. Możesz posuszyć suszarką, jakąś opalarką elektryczną (ostrożnie) Oby nie był to moduł zapłonowy (cewka) walnięty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tukolarz Opublikowano 5 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2013 shadowpicture, sprawdź cały układ zapłonowy, wszystkie styki, które możesz odpiąć, kostkę od przepływomierza i sterownika silnika (jeśli jest pod maską). Przed myciem zabezpieczyłeś jakoś układ zapłonowy, alternator itd.? Bo to jest podstawa przy myciu benzynowych jednostek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobart Opublikowano 5 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2013 Mam dwa na pewno banalne ale nurtujące mnie pytania: 1. Ostatnio po umyciu auta osuszyłem miejsca takie jak lusterka, listwy boczne kompresorem w celu wydmuchania wody spod nich przed kładzeniem wosku. Mimo tego zabiegu trochę wody w trakcie woskowania wypłynęło. Jak Wy sobie z tym radzicie? 2. Czym i w jaki sposób zmywacie APC po pędzelkowaniu np. wnęk drzwi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
InspektorKot Opublikowano 5 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2013 Mam pytanie, czy aplikator do korekty ręcznej ValetPRO biały jest wykonany z tej samej gąbki co pady silnie tnące do maszyn polerskich ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelpp Opublikowano 5 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2013 kobart, 1 Ja ostatnio stosowałem...kilkukrotne trzaśnięcie drzwiami. A po tym dobrze by było jeszcze dmuchnąć. 2 Myjka,wąż z regulowaną końcówką,koneweczka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DS_Tomek Opublikowano 5 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2013 Mam pytanie, czy aplikator do korekty ręcznej ValetPRO biały jest wykonany z tej samej gąbki co pady silnie tnące do maszyn polerskich ?\ Podobnej Bardzo fajny kawałek pianki do pracy ręcznej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LoozaQ Opublikowano 6 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 2. Czym i w jaki sposób zmywacie APC po pędzelkowaniu np. wnęk drzwi? Najprostszy opryskiwacz z Lidla z regulowaną końcówką. O taki: A do zabezpieczenia tapicerki/siedzeń/innego ustrojstwa mam 3 fibry 40x60 z PEPCO... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masta Opublikowano 6 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 Mam pytanko bo robiłem jakiś czas temu polerke i na drzwiach widać lekkie hologramy. Zdaje mi się że za krótko pracowałem z pastami. Miałem ograniczony czas u znajomego w garażu Auto moje. Czarny metalik. Pasty jakimi robiłem to Menzerna 400/2500/4000. I do każdej odpowiedni pad. Gdzie zrobiłem błąd? Przy ostatniej ? Jak się ich pozbyć? I jakieś rady na przyszłość ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelpp Opublikowano 6 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 2. Czym i w jaki sposób zmywacie APC po pędzelkowaniu np. wnęk drzwi? Też wczoraj przy kolacji pomyślałem o tym co LoozaQ...mały opryskiwacz. Myjką i wężem (jak wcześniej pisałem) można ostrożnie przy otwartych drzwiach,słabym strumieniem,rzucić jakąś szmatę na fotele w razie co. Ale ja wypłukuję też przy zamkniętych drzwiach,dając z bliska po szczelinach strumieniem z końcówki ogrodowej. Wnęki wypłucze a do środka się nie dostanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shadowpicture Opublikowano 6 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 ...Sprawdż wszelkie wtyki,może są zamoczone,może się coś obluzowało.Zajrzyj do skrzyneczki z bezpiecznikami,przekaznikami (powinna też być pod maską) czy nie ma gdzieś wody. sprawdź cały układ zapłonowy, wszystkie styki, które możesz odpiąć, kostkę od przepływomierza i sterownika silnika (jeśli jest pod maską) No więc Panowie, dziękuję za pomoc. Pochyliłem się wczoraj nad corsa. porozpinałem wszystkie wtyki które były na wierzchu, wykręciłem moduł zapłonowy, wyciągnałem świece, odłączyłem akumulator, rozkręciłem przepustnice, wyczyściłem odmę z majonezu(sporo było) i silnik zaczął dobrze działać.. Na aparacie zapłonowym,kablach na 1 i 3 'nodze' była zgromadzona wilgoć.. (dzień wczesniej to wycierałem).. Mam nauczkę zeby nie pryskać wodą jak leci, tylko najpierw wszystkie wrażliwe elementy dobrze pozaklejać A tak wyglądała odma:) Nigdy nie czyszczona.. przepustnica miała masę nagaru.. wszystko obczyściłem i silnik chodzi zdecydowanie lepiej na biegu jałowym..(równiutko) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Góruś Opublikowano 6 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 shadowpicture, Ja traktuje ten silnik z myjki ciśnieniowej i nigdy nie miałem problemów. Zakrywam tylko akumulator folia. "Majonez" to od niedogrzania silnika na krótkich trasach, mam to samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati-Gdynia Opublikowano 6 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 Mam krótkie pytanko, po jakim czasie po nałożeniu na element wosku Meg's 16 w temperaturze ok 21 stopni ( garaż ) polerować mikrofibrą ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi