Skocz do zawartości

Krótkie pytanie - krótka odpowiedź część 4


Evo

Rekomendowane odpowiedzi

Co może być powodem mikro rys widocznych pod słońce po polerce? Ciąłem maskę w vw fg500 białym honey'em urbana i białym flexi, przemywałem zmywaczem silikonowym w celu inspekcji. Trochę topornie szło, ale pod halogenem i gimnastykowaniu się efekt był. Potem oczywiście IP2500 i finish koch'em antihologram.

Skoro są ryski to:

a) zdobyłeś je podczas mycia/osuszania/wycierania itd.

b) błędna inspekcja - nie wymyłeś dostatecznie dobrze wypełniaczy

 

Proponuję zaatakować lakier jeszcze raz pastą finishową, następnie przemyć IPĄ lub jakimś środkiem do inspekcji lakeru, ewentualnie przemyć mocno stężonym APC - jeśli rysek nie będzie to umyć autko - jeśli się pojawią, to może masz super miękki lakier, który podczas osuszania się zwyczajnie rysuje.. :dontknow:

Wtedy pozostaje tylko mega delikatne mycie i osuszanie i najlepiej kwarc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 10,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

lepszy wosk w płynie czy normalny? zapewne to i to daje taki sam efekt tylko w płynie pewnie krócej tak ?

Wszystko zależy od Twoich preferencji. Konsystencja wosku nie ma nic wspólnego z jego trwałością. Płynne woski to najczęściej syntetyki, a stałe - naturalne.. Chociaż są wyjątki od tej reguły. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro są ryski to:

a) zdobyłeś je podczas mycia/osuszania/wycierania itd.

b) błędna inspekcja - nie wymyłeś dostatecznie dobrze wypełniaczy

 

Proponuję zaatakować lakier jeszcze raz pastą finishową, następnie przemyć IPĄ lub jakimś środkiem do inspekcji lakeru, ewentualnie przemyć mocno stężonym APC - jeśli rysek nie będzie to umyć autko - jeśli się pojawią, to może masz super miękki lakier, który podczas osuszania się zwyczajnie rysuje.. :dontknow:

Wtedy pozostaje tylko mega delikatne mycie i osuszanie i najlepiej kwarc.

Zastosowałem się do Twoich rad, porządnie przemyłem maskę ipą i zmywaczem silikonowym. Przeleciałem maskę jeszcze raz finishem, potem znowu porządnie przemyłem i dalej gęsta siatka mikro rys (trzeba się dobrze przyjrzeć pod odpowiednim swiatłem) :cry: Więc myślę sobie może pf2500 pomoże, kilka przejazdów, kombinacji i dalej to samo :( Nie wiem czy ten lc9x jest tak trudny do pracy, czy to brak umiejętności z mojej strony. Brudną fibrę wykluczam, bo używałem nowiutkich. Chyba, że coś mi wpada pod gąbkę i robi taką bidę, albo nie umiem dobrze wypracować pasty, albo ten lakier tak się rysuje :dontknow:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator

Przeglądałem zdjęcia z wakacji i znalazłem jedno zrobione na tyłach salonu VW:

 

5yxy.jpg

 

czy ktoś wie czemu część aut jest tak dziwnie "poubierana"?

Czy to dlatego że VW wstydzi się że jego auta są takie nijakie? :o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chat, kamyki jak kamyki. Ptasie odchody potrafią zrobić dużo większą szkodę. W przypadku Opla jakby taki ptaszek zrobił kupkę na dach w Hiszpani w Saragosie to znim takie auto dojedzie ciuchcią do Polski (trwa to ok 2-3 tygodni z przeładunkami po drodze) to z takiego wżeru mamy niezły klops...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.