Skocz do zawartości

Krótkie pytanie - krótka odpowiedź część 4


Evo

Rekomendowane odpowiedzi

kamilgt - tylko czy faktycznie tej glinki nie rozpuści bo może się okazać że nie dość że na bogato to jeszcze glinki pójdzie dużo.

 

[ Dodano: 3 Wrzesień 2013, 22:03 ]

manio49 - no to fajna informacja. W takim razie takową zakupie i porówna do VP żółtej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 10,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

kamilgt - tylko czy faktycznie tej glinki nie rozpuści bo może się okazać że nie dość że na bogato to jeszcze glinki pójdzie dużo.

 

[ Dodano: 3 Wrzesień 2013, 22:03 ]

manio49 - no to fajna informacja. W takim razie takową zakupie i porówna do VP żółtej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie o to mi chodzi że jak już mam się zabrać za glinkowanie i poświęcać temu czas, to fajnie jak by to było jeszcze dokładniejsze. Auto jest zadbane ale jak robić to z myślą że było to dokładnie wykonane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie o to mi chodzi że jak już mam się zabrać za glinkowanie i poświęcać temu czas, to fajnie jak by to było jeszcze dokładniejsze. Auto jest zadbane ale jak robić to z myślą że było to dokładnie wykonane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja glinkowałem przy poślizgu z IronX felgi. Efekt znakomity, faktycznie glinka oberwała (VP Żółta), ale i tak po tym miała iść do wywalenia. Teraz czynię zakusy na Zanitola i z nim zrobię próbę. Plusem tego rozwiązania jest możliwość rozcieńczania Zanitola, przez co wychodzi to bardziej ekonomiczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja glinkowałem przy poślizgu z IronX felgi. Efekt znakomity, faktycznie glinka oberwała (VP Żółta), ale i tak po tym miała iść do wywalenia. Teraz czynię zakusy na Zanitola i z nim zrobię próbę. Plusem tego rozwiązania jest możliwość rozcieńczania Zanitola, przez co wychodzi to bardziej ekonomiczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co z tym zrobić? Podkleić budaprenem czy reklamować?

 

To jest chyba flexipad, po jednym użyciu i praniu, odkleił się. (po pracy, ale przed praniem)

 

Doradźcie? Można na nim pracować jeszcze?

 

Obrazek[/url]

 

dlatego nie warto kupowac tych padow, ja mialem ze wszystkimi to samo, podklej kropelka, poczekaj az porzadnie wyschnie, ale tak czy siak bedzie sie odrywal. przejdz na urbany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja glinkowałem przy poślizgu z IronX felgi. Efekt znakomity, faktycznie Glinka oberwała (VP Żółta), ale i tak po tym miała iść do wywalenia. Teraz czynię zakusy na Zanitola i z nim zrobię próbę. Plusem tego rozwiązania jest możliwość rozcieńczania Zanitola, przez co wychodzi to bardziej ekonomiczne.

 

Dzięki za podpowiedź, choć nie wiele mogę poczytac na temat tego Zenitol'a. Co do rozcieńczania to miesza się go z wodą demineralizowaną czy może z czymś innym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

kupiłem zestaw do skóry firmy Tanners, w zasadzie tylko do pielęgnacji kierownicy w samochodzie. Niestety po otrzymaniu przesyłki wyczytałem, że nie stosować na kierownicy - i co teraz, dlaczego , czy zniszczę kierownicę, czy może po prostu zrobi się śliska? ktos coś wie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja używałem VALETpro YELLOW CLAY BAR z Iron x i nie zdążyłem zrobić kilku ruchów i glinka zaczeła mi się przyklejać do lakieru (rozpuszczała się).

A jak pisał LoozaQ, że używał tej samej glinki i tak szybko mu się nie zaczeła ropuszczać to musiałem zrobić coś nie tak albo jakaś trefna ta moja glinka :dontknow:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ogólnie ostatnio do całego zestawu Glinek CarPro się strasznie zraziłem, testowałem całą trójkę, biała jeszcze całkiem spoko ale szybko złapała wodę i napęczniała , z kolei zielona twarda jak kamień, a żółta niezła w pracy ale lekko bałaganiła na lakierze ;P

A niebieski ValetPro wymaga więcej testów, ale też twardy jakiś strasznie.

BiltHamber zdecydowanie lepsze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MrcinKsi, może wyjaśnię bo wdarła się chyba mała niejasność przez niepełny opis sytuacji.

"Glinka oberwała" oznaczało, że faktycznie zaczęła się rozpuszczać i była po tym do wyrzucenia. Nadmienię, że najpierw wyglinkowałem felgi standardowo, a później w ramach testu jeszcze przesmyrałem pobieżnie z IronXem. Glinka jeszcze zebrała dużo babrów, ale nie było to pełne glinkowanie typu 10-15 ruchów w miejscu i już mam gładko.

Mój post miał być potwierdzeniem, że IronX rozpuszcza glinkę i śmiem twierdzić, że po wyglinkowaniu maski zgodnie ze sztuką VP byłaby do wyrzucenia.

Podsumowując siła czyszczenia takiego zestawu w mojej ocenie jest wysoka, ale połączenie IronX + VP Żółta nie bangla razem, dlatego chce spróbować z Zanitolem... anóż będzie lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pimps, Spokojnie możesz używać. Rozmawiałem z Tomkiem z Detailershop ( oficjalny dystrybutor Gyeona na Polskę) i mówił, że sami używają GYEON IRON jako lubrykant i jest to całkowite bezpieczne. Jak coś to pisz PW, najlepiej informacji szukać u źródła a w tym wypadku u dystrybutora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.