propekMONTER Opublikowano 29 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 29 Lipca 2013 Znaczy że znajomy się nie zna . Dużo ludzi ceni tutaj UC właśnie dlatego, że można "coś" ręcznie zdziałać.
Piotrek Opublikowano 29 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 29 Lipca 2013 Quoter, Kojarzę kolegę z seicento.pl Jak najbardziej możesz używać UC ręcznie, trochę się napracujesz ale efekt będzie widoczny. A wosk to już Twój wybór.
SJake Opublikowano 29 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 29 Lipca 2013 danielek., Myjesz szybę. Polerujesz ją za pomocą: Do wyboru: - NuGlass - G4 - Autobrite Low Dust Glass Polish - AutoGlym Car Glass Polish Następnie przemywasz IPĄ ~40%. Wycierasz dokładnie. Nakładasz wacikiem G1. Czekasz ok.20 minut lecisz jeszcze raz wacikiem. Czekasz 20 minut. Polerujesz szmatką (płaski szew), przy końcu wspomagasz się odrobina IPA. Zostawiasz auto w spokoju chociażby na noc. Rano wracasz i przemywasz dla pewności szybę IPA jeszcze raz. Gotowe!
danielek. Opublikowano 29 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 29 Lipca 2013 SJake, Czy pod koniec polerowania uzywajac ipy nie oslabi to G1 ? Ile warstw proponujesz polozyc? Rain-x odprowadza krople juz od 50 km/h (polozylem kilka warstw)jak wyglada to w przypadku G1 ? Czy do usuniecia rain-x moge uzyc pasty np FF3000 ?
kubik Opublikowano 29 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 29 Lipca 2013 SJake, Czy pod koniec polerowania uzywajac ipy nie oslabi to G1 ? Ile warstw proponujesz polozyc? Rain-x odprowadza krople juz od 50 km/h (polozylem kilka warstw)jak wyglada to w przypadku G1 ? 3warstwy kolistymi ruchami,jak w filmie instruktażowym Zależy jak brudna szyba,świeżo po aplikacji to 40km/h i już dzida była,a jak brudna to tak od 50,optymalnie do jazdy jak większość od 70km/h Co ważne po użyciu wycieraczki nie zostawia na moment filmu.
Sebek96 Opublikowano 29 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 29 Lipca 2013 Mam pytanko, czarny lakier, bmw i jest dosyć zniszczony. Z polerką chce poczekać do wiosny, teraz chce przykryć jak najwięcej te rysy, Black hole + colli 915 ? da to rade ?
kubik Opublikowano 29 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 29 Lipca 2013 Mam pytanko, czarny lakier, bmw i jest dosyć zniszczony. Z polerką chce poczekać do wiosny, teraz chce przykryć jak najwięcej te rysy, Black hole + Colli 915 ? da to rade ? [ Dodano: 29 Lipiec 2013, 14:38 ] Black hole przykryje rysy na bmw, czarny kolor ? Z korektą chce poczekać do wiosny strzel jakiś szybki polish,zawsze lepiej będzie
Mess Opublikowano 29 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 29 Lipca 2013 Sebek96 BH sporo powypełnia, ale krótko to poleży Polish też jest jakaś opcją zawsze utlenienie i minimalną ilość swirli zdejmiesz ale szału po samym polishu nie będzie. BMW bez czegoś na poziomie FG500 + futro cieżko wyprowadzić w sensownym czasie
Mess Opublikowano 29 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 29 Lipca 2013 Nie wiem jak Colli długo leży ale jak zrobiłem sandłicz z Lusso Revitalizing Creme-> PB BH- > Pete's 53 to 2 tygodnie żyło i w 3-cim zaczęło umierać więc tak z 30-40% skrócenie czasu życia :]
Fr0styyy. Opublikowano 29 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 29 Lipca 2013 Czym potraktować rdzawe odpryski od kamieni na masce? Lakier już dokupiłem i zrobiłem 2-3 zaprawki żeby zobaczyć, czy to się będzie trzymać, czy znowu coś wyjdzie. Cortanin F czy Brunox na to i odczekać 24h a następnie zaprawki wykałaczką? Wypełnię do równego (nawet niech będzie lekkie wybrzuszenie) i zedrę papierem i spoleruje
Swoop Opublikowano 29 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 29 Lipca 2013 Cortanin F czy Brunox na to miałem Brunoxa i Fertan i polecam ten drugi
Fr0styyy. Opublikowano 29 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 29 Lipca 2013 Jak przygotować powierzchnię pod to? No bo przy odpryskach od kamieni raczej wielkiego pola do popisu nie ma.
Swoop Opublikowano 29 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 29 Lipca 2013 ja szczególnie nic nie robiłem, usunąłem grubszą rdzę, przepędzlowałem Fertan-em, odczekałem 24h, umyłem, odtłuściłem i do malowania
Fr0styyy. Opublikowano 29 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 29 Lipca 2013 Czyli odpryski od kamieni zapędzlować Fertanem Potem to zmyć i zrobić zwykła zaprawkę? Btw. ile to schnie?
Swoop Opublikowano 29 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 29 Lipca 2013 Fr0styyy., instrukcja prosto ze strony dystrybutora: http://fertan.pl/zastosowanie/fertan-konwerter-rdzy/ Instrukcja użycia: Najpierw usuń luźno związaną rdzę, smar, olej i brud szczotką, suchą szmatką, strumieniem wody pod ciśnieniem, itp. Następnie nanieś FERTAN pędzlem, wałkiem, gąbką lub metodą natryskową. Jeśli wstępnie przygotowana powierzchnia była sucha, po upływie około 1 godziny należy ją zwilżyć. Nie dotyczy to oczywiści profili zamkniętych. Teraz pozwól działać preparatowi FERTAN przez przynajmniej 24 godziny (lub 48 godzin w temperaturach poniżej 12 ºC). Nie używaj w temperaturach poniżej temperatury zamarzania. Przed ponownym użyciem preparatu zawsze wyczyść powierzchnię wodą. Tak zabezpieczone powierzchnie metalowe mogą oczekiwać na położenie następnych warstw ochronnych (np. lakieru) przez okres od kilku dni do maksymalnie sześciu miesięcy. Przed ich położeniem chroniona powierzchnia powinna być umyta wodą lub starta miękkim materiałem w celu usunięcia czarnego pyłu powstałego po wiązaniu chemicznym rdzy.
STEFANO Opublikowano 29 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 29 Lipca 2013 Eryczek jeszcze raz dziękuję za fatygę.
Moderator Eryczek Opublikowano 29 Lipca 2013 Moderator Zgłoś Opublikowano 29 Lipca 2013 STEFANO, spoko . Polecam obie torby - dużą i małą.
kerad Opublikowano 30 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 30 Lipca 2013 FERTAN przez przynajmniej 24 godziny (lub 48 godzin w temperaturach poniżej 12 ºC). Teraz będzie ciężko o temperatury poniżej 12 stopni.
SJake Opublikowano 30 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 30 Lipca 2013 SJake, Czy pod koniec polerowania uzywajac ipy nie oslabi to G1 ? Ile warstw proponujesz polozyc? Rain-x odprowadza krople juz od 50 km/h (polozylem kilka warstw)jak wyglada to w przypadku G1 ? Czy do usuniecia rain-x moge uzyc pasty np FF3000 ? Nie osłabi FF3000 też może być, ale dłużej się zejdzie z pracą jak i z odtłuszczaniem szyby - więc...
tukolarz Opublikowano 30 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 30 Lipca 2013 (...) przy końcu wspomagasz się odrobina IPA. Zostawiasz auto w spokoju chociażby na noc. Rano wracasz i przemywasz dla pewności szybę IPA jeszcze raz. Gotowe! Dodam, że przy G1 nie trzeba się obawiać użycia nawet większej ilości IPY do końcowego polerowania. A co do zostawiania auta na noc, to w tym konkretnym przypadku nie ma takiej potrzeby. Od razu po wypolerowaniu resztek można wyjeżdżać na deszcz i machać wycieraczkami- nic się złego powłoce nie stanie . Przy G3/G5 natomiast lepiej od razu nie wyjeżdżać . Czy do usuniecia rain-x moge uzyc pasty np FF3000 ? Odradzam stosowanie FF3000 do przygotowania szyby pod powłokę. FF3000 jest bardzo tłusta i wypełniająca, a IPĄ się jej tak łatwo nie pozbędziemy. Lepiej już użyć jakiejś mocniejszej i mniej tłustej pasty, a optymalnie dedykowanego preparatu lub tlenku ceru, jak już Jacek wspomniał .
bushqoon Opublikowano 30 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 30 Lipca 2013 Panowie i Panie mam lakier lekko zmatowiały po papierze wodnym 2000/2500. Czym go doprowadzić do blasku?
Mess Opublikowano 30 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 30 Lipca 2013 Hmm ja bym polecał Cutting->Polishing->Finishing Ale one step na odpowiedniej gąbce też może dać radę w zależności od lakieru, np S17+ a jak ręcznie to pewnie Megs UC i German Tricolor bo ta kombinacja ręcznie daje jakieś efekty:)
Scrappy Opublikowano 30 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 30 Lipca 2013 Lampy, Focus Mk I 2000r.. Nie było w sklepie papierków 2000. Nie będzie za duży przeskok jak zrobię 1200->1500->2500?
proximo Opublikowano 30 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 30 Lipca 2013 będzie, nie polecam takiego przejscia
Rekomendowane odpowiedzi